Ja, dat dusquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:38 schreef Karina het volgende:
BrandX had er eentje gekocht gisteren. Volgens mij is dit best een goeie aanbieding als je TOCH van plan was een album te maken.
Ik moet vandaag alleen nog even ergens douchen en dan vanaf half 6 ofzo weg, de rest van de dag heb ik niks te doenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:39 schreef Karina het volgende:
Ik maak even wat te eten en kijk nog eventjes mee, geen zin om weer de hele dag te hunten
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Shopze!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil (moet niet echtquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moet vandaag alleen nog even ergens douchen en dan vanaf half 6 ofzo weg, de rest van de dag heb ik niks te doen
En ik vind juist dat ik nu wel even mag luieren.. Van de week vroeg 1 van de koks op werk of ik ook wel eens een vrije dag heb, omdat ik er gewoon altijd ben als hij er isquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wil (moet niet echt) mijn slaapkamer schoonmaken en ik wil de gordijnen wassen. Elke dag een klusje, anders word ik te lui
Ik zie een uitverkochte smartphonequote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:47 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wat is er gebeurd? Waarom blijft die hunt op die Onkyo hangen?
Welke onkyo? Wanneer was er een onkyo dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:47 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wat is er gebeurd? Waarom blijft die hunt op die Onkyo hangen?
Ja jij hebt hard gewerkt dan mag hetquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ik vind juist dat ik nu wel even mag luieren.. Van de week vroeg 1 van de koks op werk of ik ook wel eens een vrije dag heb, omdat ik er gewoon altijd ben als hij er is
je klusje vandaag is een box bemachtigen. Succesquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja jij hebt hard gewerkt dan mag hetIk voer geen flikker uit de laatste tijd, vandaar dat ik deze week van mezelf in ieder geval elke dat 1 ding moet doen.
Ik ga de gok vanavond laat wagen, als het zo gaat zoals de afgelopen keren komt in het laatste uur nog wel een box voorbij.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:49 schreef ejfaar het volgende:
[..]
je klusje vandaag is een box bemachtigen. Succes
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja jij hebt hard gewerkt dan mag hetIk voer geen flikker uit de laatste tijd, vandaar dat ik deze week van mezelf in ieder geval elke dat 1 ding moet doen.
er komen er wel meer dan 1 voorbij denk ikquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga de gok vanavond laat wagen, als het zo gaat zoals de afgelopen keren komt in het laatste uur nog wel een box voorbij.
Ja is wel zo, maar om nou weer de hele dag te gaan zitten wachten... en de kans is volgens mij niet echt veel minder als het superdruk is of gewoon drukquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:51 schreef ejfaar het volgende:
[..]
er komen er wel meer dan 1 voorbij denk ikVanavond is het natuurlijk kneiterdruk
kans is sws 0 wil je zeggen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja is wel zo, maar om nou weer de hele dag te gaan zitten wachten... en de kans is volgens mij niet echt veel minder als het superdruk is of gewoon druk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |