Ja, dat dusquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:38 schreef Karina het volgende:
BrandX had er eentje gekocht gisteren. Volgens mij is dit best een goeie aanbieding als je TOCH van plan was een album te maken.
Ik moet vandaag alleen nog even ergens douchen en dan vanaf half 6 ofzo weg, de rest van de dag heb ik niks te doenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:39 schreef Karina het volgende:
Ik maak even wat te eten en kijk nog eventjes mee, geen zin om weer de hele dag te hunten
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Shopze!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil (moet niet echtquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moet vandaag alleen nog even ergens douchen en dan vanaf half 6 ofzo weg, de rest van de dag heb ik niks te doen
En ik vind juist dat ik nu wel even mag luieren.. Van de week vroeg 1 van de koks op werk of ik ook wel eens een vrije dag heb, omdat ik er gewoon altijd ben als hij er isquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wil (moet niet echt) mijn slaapkamer schoonmaken en ik wil de gordijnen wassen. Elke dag een klusje, anders word ik te lui
Ik zie een uitverkochte smartphonequote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:47 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wat is er gebeurd? Waarom blijft die hunt op die Onkyo hangen?
Welke onkyo? Wanneer was er een onkyo dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:47 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wat is er gebeurd? Waarom blijft die hunt op die Onkyo hangen?
Ja jij hebt hard gewerkt dan mag hetquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ik vind juist dat ik nu wel even mag luieren.. Van de week vroeg 1 van de koks op werk of ik ook wel eens een vrije dag heb, omdat ik er gewoon altijd ben als hij er is
je klusje vandaag is een box bemachtigen. Succesquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja jij hebt hard gewerkt dan mag hetIk voer geen flikker uit de laatste tijd, vandaar dat ik deze week van mezelf in ieder geval elke dat 1 ding moet doen.
Ik ga de gok vanavond laat wagen, als het zo gaat zoals de afgelopen keren komt in het laatste uur nog wel een box voorbij.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:49 schreef ejfaar het volgende:
[..]
je klusje vandaag is een box bemachtigen. Succes
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja jij hebt hard gewerkt dan mag hetIk voer geen flikker uit de laatste tijd, vandaar dat ik deze week van mezelf in ieder geval elke dat 1 ding moet doen.
er komen er wel meer dan 1 voorbij denk ikquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga de gok vanavond laat wagen, als het zo gaat zoals de afgelopen keren komt in het laatste uur nog wel een box voorbij.
Ja is wel zo, maar om nou weer de hele dag te gaan zitten wachten... en de kans is volgens mij niet echt veel minder als het superdruk is of gewoon drukquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:51 schreef ejfaar het volgende:
[..]
er komen er wel meer dan 1 voorbij denk ikVanavond is het natuurlijk kneiterdruk
kans is sws 0 wil je zeggen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja is wel zo, maar om nou weer de hele dag te gaan zitten wachten... en de kans is volgens mij niet echt veel minder als het superdruk is of gewoon druk
deze hunt niet toch?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou 0,01 zoietsWant sommigen hier is het wel gelukt.
Mmmm nee geloof het niet he? Maar het is ook veel stiller hier dan afgelopen keren. Men is het een beetje zat denk ik (en niet zo raar als je ziet wat er allemaal voorbij komt).quote:
kwamen er vroeger betere dingen voorbij dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmmm nee geloof het niet he? Maar het is ook veel stiller hier dan afgelopen keren. Men is het een beetje zat denk ik (en niet zo raar als je ziet wat er allemaal voorbij komt).
Volgens mij meer leuke dingen en minder herhaling. En toen was het ook maar 1 dag (dacht ik, ik weet het al niet eens meerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:57 schreef ejfaar het volgende:
[..]
kwamen er vroeger betere dingen voorbij dan?
Ik kan me ook niet voorstellen dat ik dit nog een keer ga doen eigenlijk
vroeger was alles beterquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:57 schreef ejfaar het volgende:
[..]
kwamen er vroeger betere dingen voorbij dan?
Ik kan me ook niet voorstellen dat ik dit nog een keer ga doen eigenlijk
Zozo, verwen jezelf maar weer.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:58 schreef essnhills het volgende:
Zo, ik ben ondertussen even lekker een eitje met ontbijtspek aan het bakken
soms zelfs maar 12 uur.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij meer leuke dingen en minder herhaling. En toen was het ook maar 1 dag (dacht ik, ik weet het al niet eens meer)
Ik zeg ook elke keer dat ik het niet meer ga doen, maar ja, de volgende keer zit ik er weer
Valt toch best mee. Die map is echt geweldig (zucht schuddend nee)quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmmm nee geloof het niet he? Maar het is ook veel stiller hier dan afgelopen keren. Men is het een beetje zat denk ik (en niet zo raar als je ziet wat er allemaal voorbij komt).
Ja toch he? Ik wist het niet meer zeker. In ieder geval weet ik wel dat we hier vroeger meer 'lol' hadden om de zooi die voorbij kwam, dat kwam doordat er meer leuke dingen waren.quote:
Gisteren hadden we de airzookaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja toch he? Ik wist het niet meer zeker. In ieder geval weet ik wel dat we hier vroeger meer 'lol' hadden om de zooi die voorbij kwam, dat kwam doordat er meer leuke dingen waren.
Dat was het enige grappige ding wat voorbij kwamquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:02 schreef Bigwillem89 het volgende:
[..]
Gisteren hadden we de airzooka
Ah jammer man. Wat was het eigenlijk voor ietsquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:02 schreef ejfaar het volgende:
ik wilde die kruislaser.. was al bezig met betalen en werd er alsnog uitgekickt
Voor bv het waterpas maken van dingen. Dus kijken of iets recht staatquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:03 schreef Karina het volgende:
Ah jammer man. Wat was het eigenlijk voor ietsIk weet wat een laser is, maar een kruislaser?
Ah ja natuurlijk! Dat was het.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:00 schreef essnhills het volgende:
Ja, in het begin begon gewoon de hunt, een product ging pas weg als ie echt uitverkocht was en dan kon de hunt op dag 1 ook zo maar over zijn om 2 uur s middags ofzo
Een hele dure dus in plaats van zo een ding met een druppel erin van 2 euroquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:04 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Voor bv het waterpas maken van dingen. Dus kijken of iets recht staat
Das 100x beter.. nu zie je tig keer hetzelfde product. Hunt nacht 1 en nacht 2 was ook gewoon hetzelfde... niet leuk dusquote:
ja, maar zo'n 'druppelding' kan je niet altijd zo makkelijk gebruiken en werkt ook niet echt verticaalquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Een hele dure dus in plaats van zo een ding met een druppel erin van 2 euro
Amenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:06 schreef Bigwillem89 het volgende:
Ik zou het ook een stuk fijner vinden dat ze alles wat je koopt in één doos doen, zodat je maar één keer verzendkosten hoeft te betalen. Dan maak je als het waren je eigen box, wel een minder leuke omdat de verrassing eraf is.
En dat kan dus niet volgens ibood omdat ze maar een heel klein eigen magazijn hebben en dus niet alleproducten zelf hebben en het dus ook niet in 1 keer kunnen opsturenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:06 schreef Bigwillem89 het volgende:
Ik zou het ook een stuk fijner vinden dat ze alles wat je koopt in één doos doen, zodat je maar één keer verzendkosten hoeft te betalen. Dan maak je als het waren je eigen box, wel een minder leuke omdat de verrassing eraf is.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:06 schreef Bigwillem89 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |