Ik zou d'r doen, heb nog wel wat fantasieėn die niet geschikt zijn voor mooie en lieve vrouwenquote:
Het topic is gereekst, alleen deel 1 t/m 3 zijn foetsie.quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:11 schreef Jor_Dii het volgende:
Nog 10 minuten, dan moet ik helaas schakelen naar de Rijdende Rechter.
Toen waren het nog lekkere Raiders. Die waren stiekum ook lekkerder. Weet niet precies wat maar er is wat verandert.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:10 schreef Palomar het volgende:
Twix van vroeger? Toen bestond Twix heel nog niet!
Vroegah at ik raiderquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:10 schreef Palomar het volgende:
Opnemen of uitzending gemist?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:11 schreef Jor_Dii het volgende:
Nog 10 minuten, dan moet ik helaas schakelen naar de Rijdende Rechter.
twitter:RonnieSchenkhof twitterde op dinsdag 27-08-2013 om 21:59:01@DonaldDuckNL zeg jij er nou ook eens wat van Oom Donald! Die man moet van z'n vriendin het abonnement opzeggen! #dozk #edozk #rtl4 reageer retweet
twitter:DonaldDuckNL twitterde op dinsdag 27-08-2013 om 22:11:50@ronnieschenkhof Belachelijk! reageer retweet
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:13 schreef fratsman het volgende:
twitter:RonnieSchenkhof twitterde op dinsdag 27-08-2013 om 21:59:01@DonaldDuckNL zeg jij er nou ook eens wat van Oom Donald! Die man moet van z'n vriendin het abonnement opzeggen! #dozk #edozk #rtl4 reageer retweet
twitter:DonaldDuckNL twitterde op dinsdag 27-08-2013 om 22:11:50@ronnieschenkhof Belachelijk! reageer retweet
en zn hempiequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:14 schreef fratsman het volgende:
En godverdomme WEER in die korte broek!![]()
![]()
putjesschepper op zeequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:15 schreef Little_Acorn het volgende:
Wat voor werk deed hij dan eigenlijk?
Nog niet gezegdquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:15 schreef Little_Acorn het volgende:
Hebben ze volgens mij helemaal niet gezegd.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:15 schreef Little_Acorn het volgende:
Ben ik ff spuit 11quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:15 schreef Little_Acorn het volgende:
Pannekoekenbranche denk ikquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:16 schreef epicbeardman het volgende:
Iemand enig idee wat voor branche hij werkt?
DBS praktijken he, arme domme mensen tot de nek in de schulden steken.... En dat zijn er veel hoor, geloof me!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:16 schreef roos85 het volgende:
Ik snap echt niet dat zij echt in zo'n huis kunnen wonen..
voor 1 uur per week ofzoquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:17 schreef Karina het volgende:
Ja hoor natuurlijk wordt ze meteen aangenomen.
Ik zal nog kijken wat er financieel te halen is.. moeten toch wel wat zaken voor de rechter zijn gekomen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
DBS praktijken he, arme domme mensen tot de nek in de schulden steken.... En dat zijn er veel hoor, geloof me!
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:16 schreef roos85 het volgende:
En slechts 1 baas erop zo te zien....quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:18 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zijn naam spellen is best pittig
Waarschijnlijk ook een DSB hypotheek. Toen zijn er hypotheken gevestigd van 9x het jaarsalaris.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:16 schreef roos85 het volgende:
1 baas? Ik zie net minstens tien baantjesquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:19 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
En slechts 1 baas erop zo te zien....
Dat zou het vast zijn inderdaad, maar goed ik snap echt niet dat mensen een tophypotheek nemen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:19 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook een DSB hypotheek. Toen zijn er hypotheken gevestigd van 9x het jaarsalaris.
Keek ik weer scheel hahaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:20 schreef snellejelle het volgende:
[..]
1 baas? Ik zie net minstens tien baantjes
Gewoon daarom.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:17 schreef Sickert het volgende:
Soliciteren en niet de redenen kunnen onderbouwen waarom je ergens wilt werken!
Misschien hebben ze dat huis wel geerfd of zo? Is helemaal niets over de hypotheek gezegd.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:20 schreef Palomar het volgende:
maar kunnen ze met die pauperbaantjes zo'n huis blijven betalen??
Ach ja die heeft de mavo nog niet eens afgemaakt vermoed ik.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:20 schreef waxmask het volgende:
Blij zijn als poetsslaaf... Het is gewoon werk muts....
gemotiveerde self starting heftruckchauffeur met gettings things done mentaliteit.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Gewoon daarom.
Die flauwekul altijd.
"We zoeken gemotiveerde heftruckchauffeurs"
Flikker toch op zeg.
id, ongemotiveerde zijn minstens zo goed!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Gewoon daarom.
Die flauwekul altijd.
"We zoeken gemotiveerde heftruckchauffeurs"
Flikker toch op zeg.
het lijkt nieuwbouw te zijn... Ik neem aan dat hypotheekmhun grootste schuld is...!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien hebben ze dat huis wel geerfd of zo? Is helemaal niets over de hypotheek gezegd.
no nonsensequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:21 schreef Palomar het volgende:
[..]
gemotiveerde self starting heftruckchauffeur met gettings things done mentaliteit.
Toch raar dat er helemaal niet zoveel over de uitgaven gezegd werd. Was vroeger wel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:22 schreef snellejelle het volgende:
[..]
het lijkt nieuwbouw te zijn... Ik neem aan dat hypotheekmhun grootste schuld is...!
idd, kost iets van 120 euro per jaar geloof ikquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:22 schreef Alan_Bastard het volgende:
60 euro per kwartaal voor de Donald Duck, dat is overdreven...
Denk dat ze het daar wel over hebben..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Toch raar dat er helemaal niet zoveel over de uitgaven gezegd werd. Was vroeger wel.
Ja, dat denk ik wel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:21 schreef snellejelle het volgende:
[..]
id, ongemotiveerde zijn minstens zo goed!
Ja maar voorheen zag je een hele lijst met boodschappen, huur, telefoon, etc.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:23 schreef xzaz het volgende:
[..]
Denk dat ze het daar wel over hebben..
Een teamleader die goed individueel kan werken!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:21 schreef Palomar het volgende:
[..]
gemotiveerde self starting heftruckchauffeur met gettings things done mentaliteit.
voor jou en mij een kutbaan, voor een ander zijn leven...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik wel.
Een kutbaan is een kutbaan
.
Collegiaalquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:24 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Een teamleader die goed individueel kan werken!
De 6 aanvullende zorgverzekeringen die ze wsl hebbenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:24 schreef Landyacht het volgende:
Gezinstherapie. En wie gaat dat betalen?
Kan hij toch nog aan zijn 'trekken' komen.quote:
Ik bedoel te zeggen. stel ik zit in geldnood, dan neem ik alles aan. Ongemotiveerd, maar werk is werk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:24 schreef snellejelle het volgende:
[..]
voor jou en mij een kutbaan, voor een ander zijn leven...
Ik ben er ook nog nooit geweestquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:26 schreef waxmask het volgende:
Nog nooit in Dolfinarium geweest... Dan kom je echt uit een Ei.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:27 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog nooit geweestIk ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel bij de dolfijnenshow in de dierentuin van Duisburg.
![]()
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:27 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog nooit geweestDie in Oberhausen of Scheveningen? Of die in de US of A? Is toch net wat anders dan Dolfinarium...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Normaal sloeg Annemarie ze daar toch links en rechts mee om de oren?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
Toch jammer dat we nu niet weten hoeveel ze voor hun mooie huis betalen, of er een leuke benzineslurper voor de deur staat en vooral ook, hoe die volle asbak te rijmen viel met die schuld. Tegenvallertje.
Zou je trots op moeten zijn.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:26 schreef waxmask het volgende:
Nog nooit in Dolfinarium geweest... Dan kom je echt uit een Ei.....
Zeker jammer. Stuk minder leuk zo.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
Toch jammer dat we nu niet weten hoeveel ze voor hun mooie huis betalen, of er een leuke benzineslurper voor de deur staat en vooral ook, hoe die volle asbak te rijmen viel met die schuld. Tegenvallertje.
Dezequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die in Oberhausen of Scheveningen? Of die in de US of A? Is toch net wat anders dan Dolfinarium...
Jup, denk dat destijds toen hij al een schuld had de DSB bank ook de enige was die hem een hypotheek wilde verstrekken voor het huis.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:59 schreef utrecht1970 het volgende:
Geen positief einde met, over 3 jaar uit de schulden, was wsl nog 10 jaar
¤31.000 hčquote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:57 schreef SunChaser het volgende:
31 euro schuld is toch niet zoveel tegenwoordiig?
In NL en Europa niet, in het buitenland (UK en VS) was het altijd al Twix.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:10 schreef Palomar het volgende:
Ja, dat viel me ook op en vooral tegen. Auto heb ik wel zien staan geloof ik...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
Er zijn altijd gratis dingen te doen die kinderen ook mooi vinden. Speeltuin, kinderboerderij, strand (haha), bos (zet een speurtocht uit) enz...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:27 schreef fratsman het volgende:
Als je al niks met je kind kunt ondernemen, dan moeten toch alle alarmbellen gaan rinkelen.
serieus? de tering hee... wij konden 5x krijgen en dat vonden we al bizar veel. uiteindelijk voor 3x gegaan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:19 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook een DSB hypotheek. Toen zijn er hypotheken gevestigd van 9x het jaarsalaris.
Heb je je lolbroek aan Sun?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:57 schreef SunChaser het volgende:
31 euro schuld is toch niet zoveel tegenwoordiig?
ik denk ook nog wel dat ze uit elkaar gaan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:59 schreef utrecht1970 het volgende:
Geen positief einde met, over 3 jaar uit de schulden, was wsl nog 10 jaar
Wel veel ! ik moet er niet aan denken om het mee te makenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:57 schreef SunChaser het volgende:
31000 euro schuld is toch niet zoveel tegenwoordiig?
Jawel. Hele domme belegging gedaan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:12 schreef Pap89 het volgende:
Jammer dat er niks te zien was van hoe hun geld besteed werd enzovoort.
Enige wat je nu zag was "schuld!" en "Donald duck!"
Volgens mij ook niet gezegd waarom ze zo'n lening hadden genomen?
De nadruk lag vooral op de man, ze zijn ook niet echt geholpen door RTL, ja, de vrouw werd aangenomen als schoonmaaksterquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:12 schreef Pap89 het volgende:
Jammer dat er niks te zien was van hoe hun geld besteed werd enzovoort.
Enige wat je nu zag was "schuld!" en "Donald duck!"
Volgens mij ook niet gezegd waarom ze zo'n lening hadden genomen?
Ik viel er half in gister maar qua hypotheek vroeg ik me ook gelijk af want met hun inkomen kun je toch nooit zo'n riante nieuwbouw woning betalen. Ik woon in een veel kleiner rijtjes huis met een hoger inkomen en een vrouw die ook meer verdiend. Niet met een spaarhypotheek of zou daar ook een flinke aflossingvrije hypotheek op zitten? De auto en sigaretten zijn zeker ook flink dure kosten posten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
dan is het wel heel naar dat ze dan haar zorgen niet met een partner kan delen en het alleen moet doen, maar dan is het nog steeds niet een minderwaardig, minder of slachtofferige situatie, dan is het gewoon een gezinssituatie.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:52 schreef Lienekien het volgende:
En als het nou alleenstaande bijstandsmoeder was geweest?
Nou, het opwerken naar zakenvrouw vind ik in dat geval geen aanstootgevende formulering.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:54 schreef WRH het volgende:
[..]
dan is het wel heel naar dat ze dan haar zorgen niet met een partner kan delen en het alleen moet doen, maar dan is het nog steeds niet een minderwaardig, minder of slachtofferige situatie, dan is het gewoon een gezinssituatie.
Het wordt beter.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:54 schreef WRH het volgende:
pff, ik vind het wel over komen als een groot klein kind hoor, hoe hebben deze mensen kunnen bedenken dat ze wel klaar waren voor voortplanting zeg.
Dat was gewoon achterbaks.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:01 schreef WRH het volgende:
gaat zij hem een beetje uitvoeteren terwijl ze zelf ook op het strand lag.
Het is dat ze een kind hebben, daardoor kan ik het nog wel ergens begrijpen. Een klein kind wil je eigenlijk niet de dupe laten worden van de stupiditeit van de ouders.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:14 schreef WRH het volgende:
heerlijke erger-tv maar ik gun dit soort mensen eigenlijk niet de hulp van een dergelijk programma.
vreselijk wat een stel.
Ja, soms denk je echt 'ik doe echt iets verkeerd'... en dan niet alleen het huis, maar ook de inrichtingquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:16 schreef roos85 het volgende:
Ongeveer 30K was van voor de relatie, 26K extra van tijdens de relatie. En de totale schuld was van voordat ze een kind 'namen'quote:Op donderdag 29 augustus 2013 07:56 schreef Lienekien het volgende:
Die schuld was niet eens van voor hun relatie: ze woonden samen en ze heeft meegetekend.
Zo begreep ik het niet. Had hij niet een DSB iets gekocht waar extra kosten aan zate die ze zich niet hadden gerealiseerd?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:08 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Ongeveer 30K was van voor de relatie, 26K extra van tijdens de relatie. En de totale schuld was van voordat ze een kind 'namen'
Dat snap ik dus ook niet. Alle schuld werd bij die man gelegd: hij had die lening afgesloten, hij raakt zijn fulltime baan kwijt, hij heeft nog niet gesolliciteerd voor een nieuwe baan, hij gaat naar het strand, hij gedraagt zich als een klein kind, hij is lid van de Donald Duck...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Nee, het was wat vaag, er werd gezegd dat het zijn schulden waren, maar zij had meegetekend. Het ging om een krediet van 32 waar 26 kredietkosten bij op kwamen. Een best aardig deel was al afgelost dus.
Nee, maar die spulletjes in huis kwamen volgens mij niet van Ikea en Leenbakker, dus ik heb wel een vermoeden...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
Maar waar was die lening nou voor? Is dat gezegd?
dat zou zo maar eens kunnenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:06 schreef Lienekien het volgende:
Misschien is het de bedoeling dat we massaal het boek van mw. Van Gaal, voorheen alleenstaand moeder, aanschaffen?
Het zou ook kunnen dat op dat soort dingen bij dit gezin niets te halen viel, dat ze al netjes deden qua boodschappen, GWL, etc. En dan kom je al gauw bij de Donald Duck en hakken op de man, zelfs als vrouwlief met d'r luie reet aan het strand ligt is het nog zijn schuld. Pauper-tv to the max.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:06 schreef Lienekien het volgende:
En dat huis kwam nergens in terug. Hoe hoog waren de hypotheeklasten?
Ik miste echt een overzicht. Ik herinner me van vorige afleveringen dat het een stuk informatiever was.
Misschien is het de bedoeling dat we massaal het boek van mw. Van Gaal, voorheen alleenstaand moeder, aanschaffen?
jep, erger-tvquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:44 schreef RunForrestRun het volgende:
Ik vraag me af of ik het wel helemaal af kan kijken want ik erger me aan alles.
Inderdaad. Eerst hem afkatten en dan zelf huilend weglopen als hij bijvoorbeeld terecht zei dat zij zelf ook mee was gegaan naar het strand. Zeikwijfquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Het meest irritante vond ik dat madam steeds d'r zegje mocht doen en als hij een weerwoord wilde geven zij of direct begon met 'hier heb ik geen zin in' of begon te janken. Zo'n bloedhekel aan...
Misschien aflossingsvrij? Maar staat het huis onder water? Is dat de reden waarom een scheiding eigenlijk niet kan?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh wacht even, ik heb koffiepauze en hem nog eens aangezet, blijkbaar had hij een lening van 13k en een pittige roodstand (20k) en dat hebben ze geherfinancierd in het DSB-gedoe... Hoe hebben die mensen dan in godsnaam met zulke salarissen zo'n mooi huis kunnen kopen en inrichten??? Ik doe iets fout geloof ik
Bovendien kunnen ze prima aflossen blijkbaar, dat is best knap...
Ja, dat lijkt me sowieso, anders kan het al helemaal niet....quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Misschien aflossingsvrij? Maar staat het huis onder water? Is dat de reden waarom een scheiding eigenlijk niet kan?
Hij mag inderdaad wel eens naar de tandarts.quote:
Dat niet alleen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hij mag inderdaad wel eens naar de tandarts.
tja john is een playboy, makkelijk pratenquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:37 schreef IkeDubaku99 het volgende:
John brengt het voorzichtig... Doe wat aan je presentatie.
Ik vind die belastingschulden ook best zorgwekkend.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:41 schreef cora4034 het volgende:
Tjonge die verkeersboetes is toch wel het toppunt zeg.
Ja echt onbegrijpelijk !quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:37 schreef roos85 het volgende:
Roken als je al weinig te besteden hebtik blijf het onbegrijpelijk vinden.
9Kquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:43 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik vind die belastingschulden ook best zorgwekkend.
Kredietje erbij.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:47 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
maar hoe kan je dan geld uit blijven geven als het elke x wordt afgeschreven.
Huursubsidie en al die shite.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:50 schreef snellejelle het volgende:
780 toeslagen met kinderbijslag??? Wow...
inderdaad, worden graag aan het handje gehouden, kansloos.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:53 schreef NeeOfTochJA het volgende:
ja knikken.....maar nix zelf kunnen verzinnen
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:54 schreef hexje het volgende:
Roken is wel een zware verslaving hoor. Dat wordt wel eens onderschat. En nee ik rook niet en heb nooit gerookt.
Weinig inkomsten denk ikquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:54 schreef Enchanter het volgende:
Kan ze de prostitutie niet ingaan ?
zou jij betalen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:54 schreef Enchanter het volgende:
Kan ze de prostitutie niet ingaan ?
Gelul.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:54 schreef hexje het volgende:
Roken is wel een zware verslaving hoor. Dat wordt wel eens onderschat. En nee ik rook niet en heb nooit gerookt.
Echt he..quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:55 schreef Pap89 het volgende:
Die Annemarie zegt zulke basic stuff, "Ga een solliciteren, bel een op" en dan zie je ze echt kijken van "Ow, ja dat zou kunnen"
Nee hoor. Vooral sociaal is het zwaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |