De 6 aanvullende zorgverzekeringen die ze wsl hebbenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:24 schreef Landyacht het volgende:
Gezinstherapie. En wie gaat dat betalen?
Kan hij toch nog aan zijn 'trekken' komen.quote:
Ik bedoel te zeggen. stel ik zit in geldnood, dan neem ik alles aan. Ongemotiveerd, maar werk is werk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:24 schreef snellejelle het volgende:
[..]
voor jou en mij een kutbaan, voor een ander zijn leven...
Ik ben er ook nog nooit geweestquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:26 schreef waxmask het volgende:
Nog nooit in Dolfinarium geweest... Dan kom je echt uit een Ei.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:27 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog nooit geweestIk ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel bij de dolfijnenshow in de dierentuin van Duisburg.
![]()
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:27 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog nooit geweestDie in Oberhausen of Scheveningen? Of die in de US of A? Is toch net wat anders dan Dolfinarium...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Normaal sloeg Annemarie ze daar toch links en rechts mee om de oren?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
Toch jammer dat we nu niet weten hoeveel ze voor hun mooie huis betalen, of er een leuke benzineslurper voor de deur staat en vooral ook, hoe die volle asbak te rijmen viel met die schuld. Tegenvallertje.
Zou je trots op moeten zijn.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:26 schreef waxmask het volgende:
Nog nooit in Dolfinarium geweest... Dan kom je echt uit een Ei.....
Zeker jammer. Stuk minder leuk zo.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
Toch jammer dat we nu niet weten hoeveel ze voor hun mooie huis betalen, of er een leuke benzineslurper voor de deur staat en vooral ook, hoe die volle asbak te rijmen viel met die schuld. Tegenvallertje.
Dezequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die in Oberhausen of Scheveningen? Of die in de US of A? Is toch net wat anders dan Dolfinarium...
Jup, denk dat destijds toen hij al een schuld had de DSB bank ook de enige was die hem een hypotheek wilde verstrekken voor het huis.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:59 schreef utrecht1970 het volgende:
Geen positief einde met, over 3 jaar uit de schulden, was wsl nog 10 jaar
¤31.000 hèquote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:57 schreef SunChaser het volgende:
31 euro schuld is toch niet zoveel tegenwoordiig?
In NL en Europa niet, in het buitenland (UK en VS) was het altijd al Twix.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:10 schreef Palomar het volgende:
Twix van vroeger? Toen bestond Twix heel nog niet!
Ja, dat viel me ook op en vooral tegen. Auto heb ik wel zien staan geloof ik...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |