De 6 aanvullende zorgverzekeringen die ze wsl hebbenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:24 schreef Landyacht het volgende:
Gezinstherapie. En wie gaat dat betalen?
Kan hij toch nog aan zijn 'trekken' komen.quote:
Ik bedoel te zeggen. stel ik zit in geldnood, dan neem ik alles aan. Ongemotiveerd, maar werk is werk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:24 schreef snellejelle het volgende:
[..]
voor jou en mij een kutbaan, voor een ander zijn leven...
Ik ben er ook nog nooit geweestquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:26 schreef waxmask het volgende:
Nog nooit in Dolfinarium geweest... Dan kom je echt uit een Ei.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:27 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog nooit geweestIk ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel bij de dolfijnenshow in de dierentuin van Duisburg.
![]()
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:27 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog nooit geweestDie in Oberhausen of Scheveningen? Of die in de US of A? Is toch net wat anders dan Dolfinarium...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Normaal sloeg Annemarie ze daar toch links en rechts mee om de oren?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
Toch jammer dat we nu niet weten hoeveel ze voor hun mooie huis betalen, of er een leuke benzineslurper voor de deur staat en vooral ook, hoe die volle asbak te rijmen viel met die schuld. Tegenvallertje.
Zou je trots op moeten zijn.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:26 schreef waxmask het volgende:
Nog nooit in Dolfinarium geweest... Dan kom je echt uit een Ei.....
Zeker jammer. Stuk minder leuk zo.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
Toch jammer dat we nu niet weten hoeveel ze voor hun mooie huis betalen, of er een leuke benzineslurper voor de deur staat en vooral ook, hoe die volle asbak te rijmen viel met die schuld. Tegenvallertje.
Dezequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die in Oberhausen of Scheveningen? Of die in de US of A? Is toch net wat anders dan Dolfinarium...
Jup, denk dat destijds toen hij al een schuld had de DSB bank ook de enige was die hem een hypotheek wilde verstrekken voor het huis.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:59 schreef utrecht1970 het volgende:
Geen positief einde met, over 3 jaar uit de schulden, was wsl nog 10 jaar
¤31.000 hèquote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:57 schreef SunChaser het volgende:
31 euro schuld is toch niet zoveel tegenwoordiig?
In NL en Europa niet, in het buitenland (UK en VS) was het altijd al Twix.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:10 schreef Palomar het volgende:
Twix van vroeger? Toen bestond Twix heel nog niet!
Ja, dat viel me ook op en vooral tegen. Auto heb ik wel zien staan geloof ik...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
Er zijn altijd gratis dingen te doen die kinderen ook mooi vinden. Speeltuin, kinderboerderij, strand (haha), bos (zet een speurtocht uit) enz...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:27 schreef fratsman het volgende:
Als je al niks met je kind kunt ondernemen, dan moeten toch alle alarmbellen gaan rinkelen.
serieus? de tering hee... wij konden 5x krijgen en dat vonden we al bizar veel. uiteindelijk voor 3x gegaan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:19 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook een DSB hypotheek. Toen zijn er hypotheken gevestigd van 9x het jaarsalaris.
Heb je je lolbroek aan Sun?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:57 schreef SunChaser het volgende:
31 euro schuld is toch niet zoveel tegenwoordiig?
ik denk ook nog wel dat ze uit elkaar gaan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:59 schreef utrecht1970 het volgende:
Geen positief einde met, over 3 jaar uit de schulden, was wsl nog 10 jaar
Wel veel ! ik moet er niet aan denken om het mee te makenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:57 schreef SunChaser het volgende:
31000 euro schuld is toch niet zoveel tegenwoordiig?
Jawel. Hele domme belegging gedaan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:12 schreef Pap89 het volgende:
Jammer dat er niks te zien was van hoe hun geld besteed werd enzovoort.
Enige wat je nu zag was "schuld!" en "Donald duck!"
Volgens mij ook niet gezegd waarom ze zo'n lening hadden genomen?
De nadruk lag vooral op de man, ze zijn ook niet echt geholpen door RTL, ja, de vrouw werd aangenomen als schoonmaaksterquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:12 schreef Pap89 het volgende:
Jammer dat er niks te zien was van hoe hun geld besteed werd enzovoort.
Enige wat je nu zag was "schuld!" en "Donald duck!"
Volgens mij ook niet gezegd waarom ze zo'n lening hadden genomen?
Ik viel er half in gister maar qua hypotheek vroeg ik me ook gelijk af want met hun inkomen kun je toch nooit zo'n riante nieuwbouw woning betalen. Ik woon in een veel kleiner rijtjes huis met een hoger inkomen en een vrouw die ook meer verdiend. Niet met een spaarhypotheek of zou daar ook een flinke aflossingvrije hypotheek op zitten? De auto en sigaretten zijn zeker ook flink dure kosten posten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
dan is het wel heel naar dat ze dan haar zorgen niet met een partner kan delen en het alleen moet doen, maar dan is het nog steeds niet een minderwaardig, minder of slachtofferige situatie, dan is het gewoon een gezinssituatie.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:52 schreef Lienekien het volgende:
En als het nou alleenstaande bijstandsmoeder was geweest?
Nou, het opwerken naar zakenvrouw vind ik in dat geval geen aanstootgevende formulering.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:54 schreef WRH het volgende:
[..]
dan is het wel heel naar dat ze dan haar zorgen niet met een partner kan delen en het alleen moet doen, maar dan is het nog steeds niet een minderwaardig, minder of slachtofferige situatie, dan is het gewoon een gezinssituatie.
Het wordt beter.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:54 schreef WRH het volgende:
pff, ik vind het wel over komen als een groot klein kind hoor, hoe hebben deze mensen kunnen bedenken dat ze wel klaar waren voor voortplanting zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |