En slechts 1 baas erop zo te zien....quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:18 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zijn naam spellen is best pittig
Waarschijnlijk ook een DSB hypotheek. Toen zijn er hypotheken gevestigd van 9x het jaarsalaris.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:16 schreef roos85 het volgende:
Ik snap echt niet dat zij echt in zo'n huis kunnen wonen..
1 baas? Ik zie net minstens tien baantjesquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:19 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
En slechts 1 baas erop zo te zien....
Dat zou het vast zijn inderdaad, maar goed ik snap echt niet dat mensen een tophypotheek nemen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:19 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook een DSB hypotheek. Toen zijn er hypotheken gevestigd van 9x het jaarsalaris.
Keek ik weer scheel hahaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:20 schreef snellejelle het volgende:
[..]
1 baas? Ik zie net minstens tien baantjes
Gewoon daarom.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:17 schreef Sickert het volgende:
Soliciteren en niet de redenen kunnen onderbouwen waarom je ergens wilt werken!
Misschien hebben ze dat huis wel geerfd of zo? Is helemaal niets over de hypotheek gezegd.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:20 schreef Palomar het volgende:
maar kunnen ze met die pauperbaantjes zo'n huis blijven betalen??
Ach ja die heeft de mavo nog niet eens afgemaakt vermoed ik.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:20 schreef waxmask het volgende:
Blij zijn als poetsslaaf... Het is gewoon werk muts....
gemotiveerde self starting heftruckchauffeur met gettings things done mentaliteit.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Gewoon daarom.
Die flauwekul altijd.
"We zoeken gemotiveerde heftruckchauffeurs"
Flikker toch op zeg.
id, ongemotiveerde zijn minstens zo goed!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Gewoon daarom.
Die flauwekul altijd.
"We zoeken gemotiveerde heftruckchauffeurs"
Flikker toch op zeg.
het lijkt nieuwbouw te zijn... Ik neem aan dat hypotheekmhun grootste schuld is...!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien hebben ze dat huis wel geerfd of zo? Is helemaal niets over de hypotheek gezegd.
no nonsensequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:21 schreef Palomar het volgende:
[..]
gemotiveerde self starting heftruckchauffeur met gettings things done mentaliteit.
Toch raar dat er helemaal niet zoveel over de uitgaven gezegd werd. Was vroeger wel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:22 schreef snellejelle het volgende:
[..]
het lijkt nieuwbouw te zijn... Ik neem aan dat hypotheekmhun grootste schuld is...!
idd, kost iets van 120 euro per jaar geloof ikquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:22 schreef Alan_Bastard het volgende:
60 euro per kwartaal voor de Donald Duck, dat is overdreven...
Denk dat ze het daar wel over hebben..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Toch raar dat er helemaal niet zoveel over de uitgaven gezegd werd. Was vroeger wel.
Ja, dat denk ik wel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:21 schreef snellejelle het volgende:
[..]
id, ongemotiveerde zijn minstens zo goed!
Ja maar voorheen zag je een hele lijst met boodschappen, huur, telefoon, etc.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:23 schreef xzaz het volgende:
[..]
Denk dat ze het daar wel over hebben..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |