Dat was gewoon achterbaks.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:01 schreef WRH het volgende:
gaat zij hem een beetje uitvoeteren terwijl ze zelf ook op het strand lag.
Het is dat ze een kind hebben, daardoor kan ik het nog wel ergens begrijpen. Een klein kind wil je eigenlijk niet de dupe laten worden van de stupiditeit van de ouders.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:14 schreef WRH het volgende:
heerlijke erger-tv maar ik gun dit soort mensen eigenlijk niet de hulp van een dergelijk programma.
vreselijk wat een stel.
Ja, soms denk je echt 'ik doe echt iets verkeerd'... en dan niet alleen het huis, maar ook de inrichtingquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:16 schreef roos85 het volgende:
Ik snap echt niet dat zij echt in zo'n huis kunnen wonen..
Ongeveer 30K was van voor de relatie, 26K extra van tijdens de relatie. En de totale schuld was van voordat ze een kind 'namen'quote:Op donderdag 29 augustus 2013 07:56 schreef Lienekien het volgende:
Die schuld was niet eens van voor hun relatie: ze woonden samen en ze heeft meegetekend.
Zo begreep ik het niet. Had hij niet een DSB iets gekocht waar extra kosten aan zate die ze zich niet hadden gerealiseerd?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:08 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Ongeveer 30K was van voor de relatie, 26K extra van tijdens de relatie. En de totale schuld was van voordat ze een kind 'namen'
Dat snap ik dus ook niet. Alle schuld werd bij die man gelegd: hij had die lening afgesloten, hij raakt zijn fulltime baan kwijt, hij heeft nog niet gesolliciteerd voor een nieuwe baan, hij gaat naar het strand, hij gedraagt zich als een klein kind, hij is lid van de Donald Duck...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Nee, het was wat vaag, er werd gezegd dat het zijn schulden waren, maar zij had meegetekend. Het ging om een krediet van 32 waar 26 kredietkosten bij op kwamen. Een best aardig deel was al afgelost dus.
Nee, maar die spulletjes in huis kwamen volgens mij niet van Ikea en Leenbakker, dus ik heb wel een vermoeden...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
Maar waar was die lening nou voor? Is dat gezegd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |