Hoe lang heeft ie ook alweer in voorarrest gezeten?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:54 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dat was toch één van de redenen waardoor hij vrijkwam uit preventieve hechtenis, dat het om verwacht dat zijn uiteindelijke straf niet (veel) hoger zal uitvallen dan wat hij al in voorarrest heeft gezeten?
Ja maar ik geloof er geen kont vanquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:09 schreef Vivi het volgende:
http://www.grazia.nl/showbizz/badr-hari-twitter.html
heb effe terug gezocht: hij heeft vastgezeten vanaf 25 juli 2012 en op 22 januari 2013 mocht hij weer naar huis, bij elkaar zo'n zes maanden waarbij tussendoor nog dat weekend in november van het broodje zatquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:07 schreef Greys het volgende:
Weet ik hoeveel delicten, stel dat ie aan allemaal schuldig wordt bevonden... dan krijgt ie dus voor het gehandicapt schoppen van die ene in feite maar een weekje of 4 ofzo?Plus dan nog wat extra weekjes voor de andere 'dingetjes'.. Het zal wel tegen beter weten in zijn, maar mag hopen dat ie er toch niet vanaf komt met puur dat kleine tijdje dat ie al gezeten heeft.
Als er (ongecheckte) negatieve verhalen zijn staat iedereen in de rij om elkaar na te papaaien.quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bron: http://glamora.ma/2013/08/badr_is_een_slachtoffer.html
Journaliste Nikki Sterkenburg is het duidelijk niet eens met Harriet Duurvoort.
https://twitter.com/SterkNikki
https://twitter.com/Harrietteketet
GS doet er ook nog een schepje bovenop.
http://www.geenstijl.nl/
OMG weer in Rusland en tegenstander TBA... toch niet weer een re-re-re-match tegen Samedovquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:20 schreef static het volgende:
DATE/October 31st or November
PLACE/Russia, Moscow
WEB SITE/ www.LegendaShow.com
▼K-1 RULES
Badr Hari (Morocco) vs. TBA
▼K-1 RULES - Revenge Match
Andrei Stoica (Romania) vs. Agron Preteni (Croatia)
▼MMA RULES - Revenge Match
Mirko Crocop (Croatia) vs. Alexander Emelianenko (Russia)
maar stellemans kan nu toch niet bij Nasr zijn nu de kinderen weer naar school gaan en haar moeder niet meer op de kinderen past ?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:39 schreef barca1971 het volgende:
Dat filmpje ook daar in Marokko, beetje engig, zoveel adoratie voor iemand die overduidelijk niet helemaal zuiver op de graat is en van alles op zijn kerfstok heeft wat niet deugd. Om alles wat hij roept zo massal na te scanderen..stelletje extremisten
Ondertussen zit Estelle nog steeds hier? weet iemand dat? Als de kids weer naar school gaan lijkt me dat wel. Badr kon toch geen dag zonder haar?
En Badr kan daar zelf helemaal niets aan doen, toch? Arme stakkerquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:54 schreef schizovreemd het volgende:
Als er (ongecheckte) negatieve verhalen zijn staat iedereen in de rij om elkaar na te papaaien.Maar als er iets minder negatieve of zelfs positieve verhalen zijn dan staan ze weer in de rij om de schrijver ervan af te fikken en het originele bericht is bijna niet terug te vinden
Ik ook niet.quote:
Jawel hoor hij kan het op zijn twitter zettenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En Badr kan daar zelf helemaal niets aan doen, toch? Arme stakker
Je doelt op dat account waar jij alles van wist en zat te promoten en waar 'badr' actief mensen banned als ze roepen dat het fake is, zijn fans uitscheld en over hun moeders begint en seksueel getinte foto's uploade en dan in de chat aan dames hun nummer vroeg?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:04 schreef barca1971 het volgende:
Hij heeft al een insta account![]()
Maar daar gingen we het niet meer over hebben
Heb je weer ergens een interview gezien?quote:
Wel waar wat ik las volgens mij, hij zou zich om de verkoopcijfers op te krikken graag door Badr in elkaar willen laten slaanquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:31 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik weet niet of deze al voorbijgekomen is.
http://www.telegraaf.nl/p(...)lig_bij_Badr___.html
Serieus ?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:04 schreef barca1971 het volgende:
Oh oh...Estelle is haar horloge kwijt en Badr zou de schuld in de schoenen van de werkster willen schuiven![]()
Gaat lekker daar
daar is Estelle zelf toch ook bij.... Een volwassen persoon kan toch haar eigen keuzes wel maken....quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:47 schreef Leandra het volgende:
Als het de werkster is die Estelle al jaren had, dan is hij haar wel heel vakkundig van haar complete omgeving aan het isoleren.... als je moeder en de werkster al in de ban gedaan zijn dan heb je echt niemand meer.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:59 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
daar is Estelle zelf toch ook bij.... Een volwassen persoon ...
Ze heeft de kinderen nog en dat wijf van Zevert Antigoeds zal haar ook niet snel laten vallenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:47 schreef Leandra het volgende:
Als het de werkster is die Estelle al jaren had, dan is hij haar wel heel vakkundig van haar complete omgeving aan het isoleren.... als je moeder en de werkster al in de ban gedaan zijn dan heb je echt niemand meer.
Ja idd, die heeft geen idee hoelaat het isquote:
Mwah, als Evert haar al weken niet gesproken had toen de geruchten gingen dat Estelle en Badr uit elkaar waren, dan zou ik van dat laatste niet zo zeker zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:19 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ze heeft de kinderen nog en dat wijf van Zevert Antigoeds zal haar ook niet snel laten vallen
Behalve op fok en in de transgenderkliniekquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:23 schreef barca1971 het volgende:
mannen blijven toch wie ze zijn denk ik
Dan ruiken ze nu weer hun kans... het zijn net strontvliegenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, als Evert haar al weken niet gesproken had toen de geruchten gingen dat Estelle en Badr uit elkaar waren, dan zou ik van dat laatste niet zo zeker zijn.
Nee hoor Evert praat in de uitzending van shownieuws niet over Estelle en Badr. Trouwens, hij was alleen maandag.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:34 schreef barca1971 het volgende:
Is dat ook niet door zevert besproken bij shownieuws? daar zit hij toch altijd? ik neem aan dat die geruchten daar wel besproken zijn. weet iemand dat? ...ik kijk zelf nooit naar sbs..
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:49 schreef Haaibaaike het volgende:
Estelle legt beslag op Porsche van Ruud volgens Boulevard op Twitter
quote:Estelle Cruijff heeft beslag laten leggen op de Porsche van haar ex Ruud Gullit. Dat heeft haar advocaat bevestigd aan RTL Boulevard.
De scheiding tussen Estelle en Ruud is ontaard in een ware vechtscheiding. Estelle had al beslag laten leggen op de villa van Ruud en nu is zijn auto aan de beurt, een zwarte Porsche 911 Cabriolet.
Story publiceert vandaag het verhaal over de beslaglegging en heeft foto's dat de Porsche wordt weggetakeld van de parkeerplaats voor Ruuds appartement in Amsterdam-Buitenveldert.
Verder meldt Story: "Volgens insiders is het beslag bedoeld om Ruud te manen bepaalde financiële verplichtingen na te komen. Vorig jaar had Estelle om dezelfde reden voor een miljoen euro beslag laten leggen op de villa van ruud in Amsterdam-Zuid. Omdat de Belastingdienst onlangs ook een executoriaal beslag liet leggen op datzelfde huis, zal Estelle achter het net vissen als de woning per veiling wordt verkocht. De Belastingdienst krijgt voorrang bij het innen van het bedrag dat Ruud kennelijk nog schuldig is aan inkomstenbelasting over de jaren 2010 en 2011."
Het lijkt erop dat Estelle haar financiële toekomst wil veilig stellen en daarom beslag legt op de Porsche. De wagen kost nieuw 141.000 euro en is nu nog zo'n 100.000 euro waard.
Het is nog de vraag of de auto ook echt rechtmatig het bezit van Estelle is. Als Ruud de inbeslagname succesvol aanvecht, kan het zijn dat de ex-voetbalvrouw de auto direct moet terug geven.
leuke woordspeling.quote:
Ik denk dat er weinig bijval zal zijn voor het zielig zijn omdat de partneralimentatie niet betaald wordt, kinderalimentatie is niet meer dan logisch, maar partneralimentatie voor iemand die nota bene in de pers heeft laten verklaren dat ze nog steeds met een ander samen is? Neuh.... dat gaat niet scoren op de zieligmeter.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:05 schreef beequeen het volgende:
Ik denk niet dat Ruud publiekelijk voor joker gezet wil worden door zijn partneralimentatie niet te betalen.
Voor je het weet zit Estelle zuchtend en steunend bij ES haar beklag te doen.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:44 schreef mascara-klodder het volgende:
Zijn er btw foto's van het vernielde appartement?
quote:
Ik kreeg de indruk dat Ruud misschien wel helemaal niet zo vermogend meer is of zo vermogend zou zijn na de belastingdienst het geld heeft gekregen. Zal ze misschien bang zijn dat er straks geen kinder alimentatie meer kan worden betaald?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:29 schreef barca1971 het volgende:
Wahhahah die foto !! cool schizo![]()
Idd wel belachelijk dat ze zo aan ruud blijft trekken en zich zo laat kennen..als alles koek en ei zou zijn met Badr zou hij toch met alle liefde voor haar zorgen of niet? Dat ze niet de eer aan zichzelf houd en hier eens heel snel mee op houd, wel op de ex afgeven, maar wel van hem willen profiteren en blijven doen..terwijl er idd al lang een ander was..tja ze zal toch eens moeten gaan werken zeg..hoewel ik denk dat ze alleen al van de kinderalimentatie royaal zou kunnen leven, maarja..inleveren zal niet haar sterkste kant zijn denk ik zo.. maar weer boulevard kijken dus
In het boek van Jens staat een verhaal dat hij Rosa (Monshouwer) flink zou hebben toegetakeld en dat hij toen ook nog haar huis zou hebben verbouwd. Deuren uit de sponningen zou hebben getrokken/geslagen en huisraad zou hebben gesloopt. Daarnaast heeft hij kleding en schoenen compleet hebben vernield (door midden hebben gescheurd).quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:27 schreef schizovreemd het volgende:
Eerst waren er geruchten over een kapotte airco en een ontbrekend gordijn.
Daarna was alles in het appartement gesloopt, nu is ook het hele appartement zelf gesloopt.
Ik wacht nog op het bericht dat hij op Ibiza een gewelddadige coup gepleegd heeft en zichzelf heeft uitgeroepen tot nieuwe koning van Spanje
Ik zie elke keer een kut als je ava ziequote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:26 schreef proud_mami het volgende:
Nou komttie dan, speciaal voor Barca:
Badr had Chantal voor haar verjaardag een horloge cadeau gedaan ter waarde van ¤ 35.000. Dat horloge was op een gegeven moment uit de kluis verdwenen en Badr had daar telkens smoesjes over (weet niet meer precies wat maar wss was het zoiets in de trant van dat het gerepareerd moest worden of iets dergelijks).
Maar vervolgens kwam Daphne in beeld. Chantal en Badr hadden toen nog een relatie. Badr heeft Daphne mee uit eten genomen in geloof ik de PC Hooftstraat (hij moet natuurlijk wel een beetje indruk maken). Maar omdat Chantal daar ook vaak te vinden is heeft Badr haar gebeld om te checken waar ze was. Zo van 'Hey schatje, waar ben je en wat ben je aan het doen?'. Blijkbaar was de kust veilig want Badr en Daphne zijn lekker gaan eten in de PC Hooft. Maar Chantal, wss door schade en schande wijs geworden, vertrouwde het toch niet helemaal is is met haar moeder ook naar de PC gegaan. Daar vond zij Badr's scooter die verdekt opgesteld stond tussen twee auto's. Maar dan wel weer pal voor het restaurant waar de twee pontificaal voor het raam zatten. Betrapt dus! En wat zag Chantal tot haar grote verbazing? Juist ja, haar 'uit de kluis weggelopen' klokkie aan Daphne's pols!
Ik zie het verband niet helemaal, je denkt dat hij wat tegen huisraad in het algemeen heeft?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:33 schreef proud_mami het volgende:
[..]
In het boek van Jens staat een verhaal dat hij Rosa (Monshouwer) flink zou hebben toegetakeld en dat hij toen ook nog haar huis zou hebben verbouwd. Deuren uit de sponningen zou hebben getrokken/geslagen en huisraad zou hebben gesloopt. Daarnaast heeft hij kleding en schoenen compleet hebben vernield (door midden hebben gescheurd).
Zou dat misschien te maken kunnen hebben met de fittie tussen hem en Afrojack? Het schijnt toen niet tot een handgemeen zijn gekomen omdat omstanders er tussen zijn gekomen (wel retestoer trouwens) en dat Badr toen zijn agressie heeft gericht op het huis om zo zijn frustraties/woede te kunnen uiten?
En Badr heeft schijnbaar wat met horloges, staat ook een mooi verhaal over in het boek maar dat later, nu even aan de huishoudelijke klussen ;-)
Neequote:
Tuurlijk wil die schrijver crashen!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:35 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet helemaal, je denkt dat hij wat tegen huisraad in het algemeen heeft?
Wat ik tegen die schrijver heb is dat hij heeft gezegd dat nadat hij een boek over Ernesto Hoost had geschreven, hij zei dat hij alles wel over de sport had gezegd en nooit meer een boek zou schrijven over een kickboxer, maar daar op terugkwam nadat Badr zoveel in het nieuws was.
Naar mijn mening wil hij alleen maar cashen op de hype, dus hij komt met veel sensatie verhalen en halve waarheden.
Benali zei dat dit boek meer fictie bevat dan zijn roman over Badr.
Aangezien hij in z'n eentje meer feiten naar boven haalt dan een 15 man sterk rechercheteam die daar een jaar onderzoek naar doen, denk ik dat hij daar wel eens gelijk in zou kunnen hebben.
Ik blijf het vreemd vinden dat Rosa aangifte doet maar geen hard bewijs (foto, dokterverklaring) kan overleggen van de door hem benoemde zware mishandeling.
Maar dank je dat je ons op de hoogte houdt![]()
Als je dat verhaal tegen komt over het bijten in de ring zou ik graag van je horen welke tegenstander dat was, want dat is ook weer zo een verhaal waar ik nooit van gehoord heb, terwijl ik Badr toch al heel lang volg.
Het zou niet de eerste keer zijnquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:18 schreef Greys het volgende:
Het is toch ook eigenlijk echt bespottelijk. Ruud is al lang weer gelukkig met een ander, Estelle was nog eerder met een ander, dat is alweer een flinke tijd zo, ze riep en roept overal van de daken dat deze nieuwe liefde voor eeuwig is maar toch moet de ex voor háár nog steeds betalen![]()
Dat hij betaalt voor de kinderen is niet meer dan logisch en ik kan me ergens van hem niet voorstellen dat hij dat niet doet.
Hij heeft dan misschien wel veel klonen, maar ik hoor daar niet bij hoorquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:46 schreef proud_mami het volgende:
Als je dat verhaal tegen komt over het bijten in de ring zou ik graag van je horen welke tegenstander dat was, want dat is ook weer zo een verhaal waar ik nooit van gehoord heb, terwijl ik Badr toch al heel lang volg.
Zoek ik morgen voor je op Barca!
Het word mij nu duidelijk waarom hij met dat gerucht bij prive over dat horloge van Estelle de wereld in helptquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:44 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Tuurlijk wil die schrijver crashen!
Het verband tussen die zaken is dat Badr zijn woede blijkbaar ook weleens op huisraad uit, ipv alleen maar tegen personen. Omdat hij zijn woede niet kon uiten op die arme Afrojack, het handgemeen werd immers voorkomen, zou het kunnen zijn dat ie daarom Ruud's flatje maar heeft gesloopt.
de doping kwam ook oas na een jaar naar buiten,dan is dit nog snelquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:02 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Het word mij nu duidelijk waarom hij met dat gerucht bij prive over dat horloge van Estelle de wereld in helpt
Ik vind het raar dat het verhaal van afrojack pas na weken naar buiten komt, het is allemaal speculeren, het zou kunnen, vooral als Estelle hem duidelijk maakte dat dit de druppel was...
Maar eerder denk ik dat Estelle erachter zit, want die had het niet zo op die andere kinderen van Ruud, waarvan er 1 in dat appartement vakantie zou vieren
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:26 schreef proud_mami het volgende:
Nou komttie dan, speciaal voor Barca:
Badr had Chantal voor haar verjaardag een horloge cadeau gedaan ter waarde van ¤ 35.000. Dat horloge was op een gegeven moment uit de kluis verdwenen en Badr had daar telkens smoesjes over (weet niet meer precies wat maar wss was het zoiets in de trant van dat het gerepareerd moest worden of iets dergelijks).
Maar vervolgens kwam Daphne in beeld. Chantal en Badr hadden toen nog een relatie. Badr heeft Daphne mee uit eten genomen in geloof ik de PC Hooftstraat (hij moet natuurlijk wel een beetje indruk maken). Maar omdat Chantal daar ook vaak te vinden is heeft Badr haar gebeld om te checken waar ze was. Zo van 'Hey schatje, waar ben je en wat ben je aan het doen?'. Blijkbaar was de kust veilig want Badr en Daphne zijn lekker gaan eten in de PC Hooft. Maar Chantal, wss door schade en schande wijs geworden, vertrouwde het toch niet helemaal is is met haar moeder ook naar de PC gegaan. Daar vond zij Badr's scooter die verdekt opgesteld stond tussen twee auto's. Maar dan wel weer pal voor het restaurant waar de twee pontificaal voor het raam zatten. Betrapt dus! En wat zag Chantal tot haar grote verbazing? Juist ja, haar 'uit de kluis weggelopen' klokkie aan Daphne's pols!
Ik distantieer me volledig van barca, die maakt er een levenszaak van om badr zwart te maken en dat lijkt me bloedlink, die spoort niet helemaal en ik wil er niks mee te maken hebbenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:20 schreef proud_mami het volgende:
Barca, die bijt-wedstrijd was vroegah, er staat geen datum vermeld, maar volgens mij was Badr toen zestien. Het was op een gala in België en het slachtoffer was een Belg, zijn naam werd niet genoemd.
Dat dopingverhaal is gelekt vanuit het politieonderzoek.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:57 schreef kvd het volgende:
[..]
de doping kwam ook oas na een jaar naar buiten,dan is dit nog snel
Wie was de trainer? En probeer te antwoorden zonder Wiki/Google.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:03 schreef schizovreemd het volgende:
Een vriend van mij trainde bij Chakuriki
Hij heeft ook wel les gehad van Thom Harinck zelf, maar meestal iemand anders, zijn zoon ook volgens mij.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:35 schreef static het volgende:
[..]
Wie was de trainer? En probeer te antwoorden zonder Wiki/Google.
Klopt dat hij pas gestopt is.quote:
wat is dat toch met die moeders in dit soort soaps? Estelle ook al.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:49 schreef Nadine26 het volgende:
[..]![]()
Het interessantst aan dit verhaal vind ik de moeder van Chantal die meeging om Badr op heterdaad te betrappen![]()
Kennelijk trekt een type als Badr een bepaald soort vrouw met een bepaald soort moeder aanquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:14 schreef WRH het volgende:
[..]
wat is dat toch met die moeders in dit soort soaps? Estelle ook al.
ligt dat nu aan mij of hebben dit soort 'dames' allemaal van die betweterige moeders die nog net niet tussen ze in liggen in bed?
Ik denk dat het 'lekken' is geweest om het gezicht van politie e.d. te redden. Het nog snel naar buiten brengen voordat het in een boek naar voren komt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:08 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Dat dopingverhaal is gelekt vanuit het politieonderzoek.
Dat 2 wereldberoemde BNers met elkaar beginnen te vechten in een drukke club zou in deze tijd van mobieltjes met camera en internet toch binnen no time all over the internet moeten staan?
Ik denk niet dat de politie haar gezicht kan redden door te lekken hoor, dat kan juist tegen ze werken omdat de rechter er zelfs rekening mee kan houden als alles zo breeduit in de media komt en dat kan gunstig uitpakken voor badr.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:28 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik denk dat het 'lekken' is geweest om het gezicht van politie e.d. te redden. Het nog snel naar buiten brengen voordat het in een boek naar voren komt.
En van wat ik zo lees is het niet tot vechten gekomen, zou het bij woorden zijn gebleven door ingrijpen van omstanders.
En de vraag is of die omstanders weten met wie ze te maken hebben. Wij kennen ze door SHO en deze gate. Maar veel mensen zullen niet weten hoe Badr of Nick eruit zien.
Volgens mij dacht die journalist dat hij ook kon wat de Vlieger deed en wilde hij gewoon even wat bezoekers naar zijn site genereren, maar dat pakte een beetje verkeerd uit omdat veel verwezen werd naar een andere site, en volgens hem stoorde veel 'mensen' zich daaraan maar dat zal vooral hij zelf wel geweest zijnquote:Het is al een paar weken geleden,maar het komt nu naar buiten: Badr Hari heeft een lelijke aanvaring gehad in discotheek Pacha op Ibiza met Afrojack. Moesten mensen tussen springen om erger te voorkomen. Afrojack voelde zich lelijk bedreigd en schijnt nog steeds bang te zijn. Nader bericht volgt ongetwijfeld.
....
Het zal vaste bezoekers wellicht ontgaan zijn, talloze anderen niet. Gisteren had ik een berichtje over Badr Hari die in een club op Ibiza een handgemeen had met deejay Afrojack.
Dat gebeurde enkele weken geleden al, het gonsde al wat rond, maar Afrojack zelf was nogal huiverig er iets over te zeggen. Nog steeds. Gisteren kreeg ik voldoende bevestiging om het te brengen. Werd nogal breed opgepikt. Mag aannemen dat er nog wat details volgen.
quote:Aanvulling 20.45 uur:
Er komen veel reacties binnen op mijn berichtje over Badr Hari en Afrojack. Veel mensen storen zich eraan dat De Telegraaf mij weliswaar noemt als bron, maar vervolgens doorverwijst naar de website Camilleri. Merkwaardig.
Hahah dank jequote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:08 schreef proud_mami het volgende:
Sorry Schizo, zal je niet meer verwarren met Barca!
quote:do 29 aug 2013, 13:24
Twitteraccount Badr Hari uit de lucht
van onze redactie
AMSTERDAM -
De eerder deze week officieel aangekondigde Twitteraccount van Badr Hari is alweer verdwenen van de microblogsite.
Bij Team_Badr_Hari is te lezen: Account opgeschort. Het profiel dat je probeert te bekijken is opgeschort.
Waarom dat is gebeurd, is niet duidelijk. Er zijn nog wel allerlei andere Twitteraccounts onder de naam van Badr online.
quote:Twitter heeft de officiële twitteraccount van Badr Hari 'geschorst'.
Dinsdag brachten veel media het bericht dat de omstreden kickbokser nu daadwerkelijk een eigen officiële account op het sociale medium had. Wanneer je nu echter bij de account @Team_Badr_Hari kijkt, blijkt het profiel door Twitter te zijn afgeschermd.
Mogelijk was ook dit account niet echt en is hij daarom verwijderd, maar het is ook mogelijk dat heel veel Twitteraars Badr Hari als ongewenst hebben gerapporteerd bij Twitter.
Was dat account niet van jou?quote:
Waar baseer je dat opquote:
Oh op die fietsquote:
Het account was ook echt denk ik.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:29 schreef Paule33 het volgende:
http://www.vialoisir.com/?pl=places&act=view&exec=rec&id=123
De restaurant Matsuri is echt...in Rabat.
Ik denk achter een kliko, om in het verhaal te blijvenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:49 schreef Nadine26 het volgende:
[..]![]()
Het interessantst aan dit verhaal vind ik de moeder van Chantal die meeging om Badr op heterdaad te betrappen![]()
"Mama, het is weer zo ver - Badr loopt de boel te belazeren, ga je mee naar de PC Hooftstraat om die klootzak te zoeken?"
En dan het beeld van Badr die net romantisch zijn glas heft naar Daphne, als zijn schoonmoeder vanachter de buxus op het terras tevoorschijn schiet.
Jij hierquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk achter een kliko, om in het verhaal te blijven
Dit en andere sappige 'feiten' is hij weer aardig aan het downplayen dan wel omheen aan het lullen in een radio-interview van 3 kwartier.quote:Schrijver boek Badr Hari bedreigd
Ruud is een vriend van Allistair Overeem die ook bij Mike traint.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:38 schreef Paule33 het volgende:
op 25 augustus was de moeder van Ruud jarig,speciaal na Nederland gekomen...
maar wat doet Ruud Gullid in de school van Badr Hari? mysterie...
http://cdn.cloozup.com/at(...)0-b39d5d44b4b9_l.jpg
een vriend van Alistair of niet, Ruud was daar toen Badr hari in Marokko was.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:30 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ruud is een vriend van Allistair Overeem die ook bij Mike traint.
Hij is ook fan van hem en zijn sport en Badr was er niet, dus hij komt daar voor hem.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:34 schreef Paule33 het volgende:
[..]
een vriend van Alistair of niet, Ruud was daar toen Badr hari in Marokko was.
zien zijn vriend kan er ook in een bar of zo...
Ik denk dat je een nachtclub bedoeld, maar ik weet het niet zekerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:25 schreef Paule33 het volgende:
dit is in een nichtclub bij hotel Amstel, een open boot omdat te waarm is...
fout van schreven, maar badr is zeker geen homo...absoluut niet!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:38 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ik denk dat je een nachtclub bedoeld, maar ik weet het niet zeker
[ afbeelding ]
Dat zou ik ook niet durven te beweren, maar hij heeft ook geen probleem met homo'squote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:41 schreef Paule33 het volgende:
[..]
fout van schreven, maar badr is zeker geen homo...absoluut niet!
Dat is toch die travestiet?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:38 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ik denk dat je een nachtclub bedoeld, maar ik weet het niet zeker
[ afbeelding ]
Zijn vriend opzoeken?!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:38 schreef Paule33 het volgende:
Dat zal best nietquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:51 schreef schizovreemd het volgende:
Dat zou ik ook niet durven te beweren, maar hij heeft ook geen probleem met homo's
Zou hij ooit meegevaren hebben op een boot tijdens de gaypride, ze zouden hem wel zien zitten.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:51 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet durven te beweren, maar hij heeft ook geen probleem met homo's
Hij zit denk ergens tussen wal en schip v/d Gijp en van Gaalquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zou hij ooit meegevaren hebben op een boot tijdens de gaypride, ze zouden hem wel zien zitten.
http://cdn.cloozup.com/at(...)bcceb2fc7f_movie.mp4quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 02:48 schreef Paule33 het volgende:
In la Bastille,Ruud en zijn vriendin,daar Maxim ook .
De vriendin salsa aan dansen.
maar wat wil je hiermee zeggen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 03:59 schreef Paule33 het volgende:
http://cdn.cloozup.com/at(...)9-76d112726c61_l.jpg
http://cdn.cloozup.com/at(...)3-118517abaf8f_l.jpg
zelfs foto op een boot /nachtclub.
Nou, het feit dat mama het doet met een *vermoedelijke* (quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 03:48 schreef Paule33 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)lit-en-Cruijff.dhtml
Een kindje van 11 jaar die met zijn vader in de nachtclubs zit ...
Zal dat het reden voor zorgbureau aanmelding?
Hahahaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:06 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Hij zit denk ergens tussen wal en schip v/d Gijp en van Gaal
Hij zou Badr het liefst een muilpeer willen verkopen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:29 schreef schizovreemd het volgende:
[ afbeelding ]
Nu ik er nog eens over nadenk was Gullit daar overduidelijk op een geheime alimentatie-missie en was daar natuurlijk om afluisterapparatuur te plaatsen
Ik heb eerder al eens geopperd dat Everink misschien Badr in opdracht van Ruud heeft uitgedaagd door een kwetsende en sensationele opmerking te maken waarmee hij doelbewust agressie wilde uitlokken zodat Estelle hem zou verlaten, maar dat is een beetje uit de hand gelopen.
Dat complot van de miljonairs wordt waarschijnlijk ook gestuurd door Gullit en ze hebben vast die Olde Kolder ingehuurd om een belastend boek te schrijven![]()
Ze wilde iedereen in de omgeving van Badr aanpakken zodat Estelle bij hem weg zou gaan en hij nooit meer zou kunnen vechten.
Het lijkt nu dat ze Mike ook in het complot betrekken door als badr vast zit(?) Alistair sneaky aan te melden bij Mike, de grote vriend en trainer van Badr die veel met elkaar hebben meegemaakt.
Ik kon al niet begrijpen dat Alistair bij Mike ging trainen, Mike is helemaal geen specialist in MMA en helemaal geen grote vriend van Badr maar juist van Ruud, maar toch gaat Mike juist met hem in zee, dat kan Badr niet waarderen denk ik, ik begrijp ook wel waarom hij nu in Marokko trained.
Deze boer-met-kiespijn lach zegt mij best veel.
[ afbeelding ]
Dat willen er waarschijnlijk wel meer, maar hij zou het ook kunnen doen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij zou Badr het liefst een muilpeer willen verkopen.
Buiten de ring kunnen andere regels gelden. Hij kan hem in ieder geval aan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:11 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat willen er waarschijnlijk wel meer, maar hij zou het ook kunnen doen.
Dat kan hij zelf toch veel beter met zijn kliko en afluisterapparatuur?quote:
Deze gate is vernoemd naar de golftas van Ruud, dus foto's en filmpjes van Ruud hebben dan toch enige relevantie?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:03 schreef Cynix ® het volgende:
Paule33: kappen met onsamenhangende niet relevante onzin en de rest kappen met reageren daarop, ok?
De laatste partij tussen hun heeft Badr hem K.O. geslagen hoorquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:11 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat willen er waarschijnlijk wel meer, maar hij zou het ook kunnen doen.
Overeem is een tijdje geleden nog geschorst vanwege dopinggebruik.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Buiten de ring kunnen andere regels gelden. Hij kan hem in ieder geval aan.
Ik waag het er wel op.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:23 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Overeem is een tijdje geleden nog geschorst vanwege dopinggebruik.
zonder anabolen ook niet meer wat hij was hoor, pas geleden ook weer K.O. geslagen.
Nounou, dat is kinderspel als je het vergelijkt met wat Badr uithaalt natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:17 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Dat kan hij zelf toch veel beter met zijn kliko en afluisterapparatuur?
quote:Badr Hari weer in de ring
In de internationale vechtsportwereld werd er al volop gespeculeerd wanneer Badr Hari opnieuw terug zou keren in de ring. Vrijdag heeft de kickbokser aan Shownieuws bevestigd dat hij op 9 November dit jaar terugkeert in de ring.
Tijdens het ‘Legend’ gala in Moskou neemt de kickbokser het op tegen Alexey The Red Scorpion Ignashov, een Russische kickbokser. Badr Hari kijkt er erg naar uit om weer in Moskou te mogen vechten. Momenteel bereidt hij zich voor op de match door dagelijks keihard te trainen.
Badr Hari was afgelopen mei ook al te gast op het ‘Legend’ gala in Moskou.
ok ze gaan er dus al vanuit dat hij geen gevangenisstraf meer krijgt. klote zooi !! kut rechters !!quote:
De zaak is begin oktober. Ik denk dat de uitspraak nog niet is gepland in november.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:37 schreef generalbrain het volgende:
[..]
ok ze gaan er dus al vanuit dat hij geen gevangenisstraf meer krijgt. klote zooi !! kut rechters !!
die koen moet gewoon het recht in eigen handen nemen. Aan die rooie kutwijven van rechters heb je helemaal niets.
Maar die word toch al genoeg zwart gemaaktquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nounou, dat is kinderspel als je het vergelijkt met wat Badr uithaalt natuurlijk.
Ik hou wel van een onafhankelijke rechtstaatquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:37 schreef generalbrain het volgende:
[..]
ok ze gaan er dus al vanuit dat hij geen gevangenisstraf meer krijgt. klote zooi !! kut rechters !!
die koen moet gewoon het recht in eigen handen nemen. Aan die rooie kutwijven van rechters heb je helemaal niets.
kijk, DAT doet hij meestal zelfquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:43 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Maar die word toch al genoeg zwart gemaakt
Dat boek heeft hij niet zelf geschreven hoorquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
kijk, DAT doet hij meestal zelf![]()
Nee, dat heeft hij niet zelf geschreven. dat komt nog.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:06 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Dat boek heeft hij niet zelf geschreven hoor
En dat hij Estelle heeft of gaat mishandelen, zonder enige aanleiding mannen en vrouwen slaat, gevochten heeft met Afrojack, er een horloge weg is waar hij de werkster de schuld van geeft, wesley heeft afgeperst om een bonus voor zichzelf etc etc, dat moet allemaal nog maar blijken, dat lijken mij allemaal ongegeronde geruchten die hij toch echt zelf niet de wereld in helpt.
Ja als hij ook in Amerika mee gaat doen aan de UFCquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:13 schreef barca1971 het volgende:
Dus Badr kan wél geschorst worden als hij doping heeft gebruikt?
http://www.nu.nl/achterkl(...)ruud-en-estelle.htmlquote:Gullit vs. Cruijff
Estelle en Ruud hadden zich voorgenomen hun scheiding harmonieus af te handelen. Maar volgens Party lukt dit voor geen meter. Jeugdzorg is op Estelle afgestuurd, zij liet de Porsche van Ruud wegslepen. In het blad lezen we wat er aan de hand is en zien we de foto’s van de auto die wordt weggetakeld.
Dat jeugdzorg bij Estelle op de stoep stond gebeurde na haar vakantie in Ibiza, met de kids en Badr. Volgens Weekend vertelde zoon Maxim aan vader Ruud verhalen over hoe de vakantie was geweest. Ruud schakelde vervolgens Bureau Jeugdzorg in. Omdat Estelle er 'helemaal doorheen zit', logeren de kinderen tijdelijk bij haar moeder. Badr is naar familie in Marokko en Estelle is moederziel alleen. Zelfs therapeutisch shoppen doet ze niet meer.
Verder zijn er ook financiële problemen. Ruud heeft een aanslag van de belasting gekregen. Die heeft beslag laten leggen op panden van Gullit. Omdat Estelle vreest voor haar alimentatie, liet zij beslag leggen op het huis waar ze woont. Helaas krijgt de belastingdienst voorrang. Daarop bedacht ze dat ze dan maar Ruuds Porsche moest opeisen.
De cabrio heeft een dagwaarde van ruim een ton. Niet genoeg voor Estelle’s levensstijl, maar altijd beter dan niks. En dus werd de zwarte cabrio midden op straat op een takelwagen gezet. Story heeft de beelden en wrijft zich vergenoegd in de handjes. 'Het is nu echt hard tegen hard' verheugt het blad zich.
Maar wat zegt het dan? Dat Ruud in Nederland is geweest? Dat Maggie lunch voor hem maakt?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:20 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Deze gate is vernoemd naar de golftas van Ruud, dus foto's en filmpjes van Ruud hebben dan toch enige relevantie?
Die foto van Ruud op de sportschool van Badr helemaal zou ik zeggen.
Wat zegt het dat Ruud zijn huis aan het stofzuigen is?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:24 schreef kvd het volgende:
[..]
Maar wat zegt het dan? Dat Ruud in Nederland is geweest? Dat Maggie lunch voor hem maakt?
Fucking hell zeg, weet ik veel waar die foto's en filmpjes vandaan komen, het hier toch geen exacte wetenschap ofzo?quote:Dat filmpje dat Maggie aan het dansen is, komt uit Miami, niet uit Nederland, er staat bij 'salsa fun in Miami' en hij zegt 'that's something else than the bastille in Amsterdam' (Maxim is trouwens niet te zien in het filmpje)
Deze foto van Maxim en Ruud is genomen in Miami terwijl Maxim dus op vakantie was. Een nachtclub? Vermoed het niet. Gewoon een gezellig vakantiekiekje, wie heeft die nou niet?. Die zijn van wel meer kinderen te vinden.
Maxim met de meiden op een boot in Amsterdam? Zwaai zwaai, bye bye...op Ibiza (wederom een vakantiekiekje dus) en inmiddels 414 dagen geleden! (eerst wordt de foto van Heitinga getoond met de tekst 'with Johnny heitinga at Lio in Ibiza, dan Maxime.) Trouwens, genomen tijdens de eerste gezamelijke vakantie met alle kids, deze bekende foto
Nou velen vroegen zich af waarom Badr in Marokko was en ik denk dat het goed kan zijn omdat zijn vriend en trainer veel met Alistair bezig was voor zijn gevecht in Amerika, dus verhelderend dat die foto geplaatst is.quote:En waarom zegt het zoveel dat Ruud naar de sportschool van Badr is gegaan? Een vriend bezoeken mag toch. Hij kon eindelijk een keer kijken aangezien Badr er niet was
Mike was weldegelijk veel aan het trainen met Alistair, ook in zijn eigen sportschool, dus daarom ging ik er vanuit dat het zou kloppen, nu ik beter naar die foto kijk zie ik dat het bij de sportschool van de blackzilians is en dus idd in Amerika, dat wil toch niet zeggen dat een foto van Ruud en de trainer van Badr niet relevant zouden zijn in deze reeks?quote:MAAR, Paule33 heeft het over de verjaardag van Ruuds moeder 22 augustus en plaatst die foto met Alistair. Die foto is begin deze maand al genomen (22 dagen geleden), dus de foto en de verjaardag hebben niks met elkaar te maken...iets met een kant en wal enzo
Maar wat schetst mijn verbazing....een simpel google zoektochtje leert mij dat Alistair begin deze maand aan het trainen was in....Miami! Niks bij Mike, niks in de sportschool van Badr. Die foto (die jij ook nog plaatste), de opmerkingen over wat Ruud doet in de sportschool van Badr...slaat dus echt nergens op. Voetballen in de sportschool waar Badr komt? Nee dus, want het was Miami, niet hier in Nederland. En daarbij, ook een filmpje van begin van de maand, dus Badr zat ergens in Marokko (die was het suikerfeest aan het vieren, filmpje van 22 dagen geleden, dus 8 augustus, eind van ramadam)
http://www.mixfight.nl/portal/exclusieve-fotos-van-the-reem/
http://www.mixfight.nl/po(...)bij-de-blackzilians/
Iedereen mag hier toch zwart gemaakt worden, of heeft Ruud hierin een uitzonderingspositiequote:Het feit dat hij ook heen en weer vliegt voor het voetbal van Maxim wordt niet genoemd. Dat hij met Maxim (en kinderen van Maggie) plezier heeft in Miami en omgeving? Hoor je niks van. Ruud moet zwart gemaakt worden, er moeten slechte dingen naar boven komen want jeugdzorg kan echt niet voor Estelle en Badr ingeschakeld worden, die kunnen echt het probleem niet zijn.
Het zegt dus allemaal helemaal niks. Als de feiten zouden kloppen, oke, maar hier klopt niks van
Ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:49 schreef generalbrain het volgende:
het imago moet zo hoog mogelijk gehouden worden vlak voor de rechtzaak. Het is waarschijnlijk ook al over met Estelle maar ze hebben nog een afspraak om tot en met de reachtzaak de schijn op te houden. Dan kan rat Finq weer wat argumenten bij elkaar rapen.
nee kom op honden zijn lief... ratten zijn gluiperig. Maar goed hond is ook goed als jij dat wilt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:29 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ik doe mijn best![]()
Het is trouwens Ficq en dat is geen rat maar een hond, ga je eens inlezen, voordat je begint te blaten
Ze is ook liefquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:41 schreef generalbrain het volgende:
[..]
nee kom op honden zijn lief... ratten zijn gluiperig. Maar goed hond is ook goed als jij dat wilt.
Tijd voor een corrigerende tik?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:03 schreef Cynix ® het volgende:
Paule33: kappen met onsamenhangende niet relevante onzin en de rest kappen met reageren daarop, ok?
Dan pak ik die post er even bij...quote:MAAR, Paule33 heeft het over de verjaardag van Ruuds moeder 22 augustus en plaatst die foto met Alistair. Die foto is begin deze maand al genomen (22 dagen geleden), dus de foto en de verjaardag hebben niks met elkaar te maken...iets met een kant en wal enzo
Je zegt alles zo graag te willen checken omdat de feiten moeten kloppen, maar nu maak je zelf een fout, ze zegt 25 augustus en niet zoals jij zegt 22, ikheb het gechecked op de twitter van Ruud en het klopt wat Paule zegt zijn moeder was de 25e jarig.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:38 schreef Paule33 het volgende:
Jij wil dus alles graag controleren en de feiten moeten kloppen, je brengt hier als feit dat Ruud heen en weer vliegt voor het voetbal van zijn zoon, maar heb je dat wel goed gechecked, want ik denk toch eerder dat hij voor de verjaardag van zijn moeder naar Amsterdam is gekomen en als hij er toch is dan even bij zijn zoontje langsgaat bij het voetbal.quote:Het feit dat hij ook heen en weer vliegt voor het voetbal van Maxim wordt niet genoemd. Dat hij met Maxim (en kinderen van Maggie) plezier heeft in Miami en omgeving? Hoor je niks van. Ruud moet zwart gemaakt worden, er moeten slechte dingen naar boven komen want jeugdzorg kan echt niet voor Estelle en Badr ingeschakeld worden, die kunnen echt het probleem niet zijn.
Dit laatste is onzin, dat weet je heus welquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 04:34 schreef schizovreemd het volgende:
PM vind ik vaak een slangenkuil vol stokenende en manipulerende ellende, daar waag ik me liever niet
-knip-
Iedereen heeft gewoon een probleem met Paule omdat ze voor Badr is en daarom moet ze weggepest worden of een ban aangesmeerd zoals in NWS gebeurde.
Ik heb haar eerder meegemaakt toen was ze fan van Huub uit de gouden kooi, mensen hadden toen veel minder problemen met haar nederlands en ze werd hier toen veel beter ontvangen dan nu, behalve een paar uitzonderingen, toen had ikzelf bv nog grote problemen met haar
Waarom niet in Onzinquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:10 schreef Ole het volgende:
[..]
Dit laatste is onzin, dat weet je heus wel![]()
Verdere discussie hierover in SHO FB graag.
Ik heb niets veranderd hoorquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:28 schreef kvd het volgende:
Ah, inhoud veranderd terwijl ik net een post klaar had.
Geen zin in FB, Schizo doet niet aan PM, jammer dan.
quote:Parijse brug bezwijkt onder de liefde
door Eveline Bijlsma
PARIJS -
De leuningen van de Parijse Pont des Arts dreigen te bezwijken onder het gewicht van de duizenden hangslotjes die zijn opgehangen door verliefde stellen. De burgemeester van het zesde arrondissement wil de loeizware liefdesbetuigingen het liefst verwijderen, omdat hij bang is dat ze op een dag boven op een rondvaartboot zullen storten.
Onder toeziend oog van zijn vriendin Sabrina (19) gooit Thomas (22) met een boogje het sleuteltje in de Seine. „Ze zeggen dat als je hier een slotje ophangt, je voor eeuwig samenblijft”, zegt de Française verliefd. Het stel uit de Parijse voorstad bezegelde gisteren hun liefde op de romantische Pont des Arts met een klein, goudkleurig hangslotje.
Sabrina schreef er met een zwarte stift hun koosnamen op, ‘Doudou et Namour’. Als het aan Jean-Pierre Lecoq ligt, burgemeester van het zesde arrondissement van Parijs, wordt de brug te lijf gegaan met een flinke ijzerschaar. „Dit wordt te gek, sommigen hangen hun slot maar aan een ander omdat er geen plek meer is”, briest de burgervader.
Inhoud van topic wel (leuk pop-upje waar dat dan staatquote:
Kwam door mijn quote. Maar goed, idd liever niet hier de eindeloze discussie waar we het toch niet over eens worden. Ik reageerde vooral op het stukje Paulequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:33 schreef kvd het volgende:
[..]
Inhoud van topic wel (leuk pop-upje waar dat dan staat)
Was een antwoord op Schizo waar ik me bezig was, die heb ik nu dus weggegooit, geen discussie hier toch?Dat werd het wel.
Ik heet geen static, maar dat is 100% zeker Mike's echte account.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:25 schreef schizovreemd het volgende:
https://twitter.com/mikep(...)983054893056/photo/1
Tweet van 29 augustus 13 om 7:37 's ochtends.
Misschien moeten we static even vragen of dit wel het echte account van Mike is.
OK, dank je, dan is dat ook weer uit de wereldquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:22 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik heet geen static, maar dat is 100% zeker Mike's echte account.
Zijn eerste partij won hijquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 08:55 schreef tong80 het volgende:
Kickbokser Badr Hari gaat voor de derde keer sinds zijn tijdelijke vrijlating de ring in: op 9 november vecht hij op het Legend-gala in Rusland. Dat is bijna een maand na zijn rechtszaak op 10 oktober in Amsterdam.
Een eventuele veroordeling (Badr Hari zou vorig jaar miljonair Koen Everink in elkaar hebben geslagen) zal zijn kickboksgevecht in Rusland niet in gevaar brengen.
'Als hij wordt veroordeeld tot een celstraf, gaan we in hoger beroep', zegt Hari's advocaat Benedicte Ficq in Algemeen Dagblad. 'En net zoals hij nu in vrijheid zijn rechtszaak mag afwachten, zal dat dan ook gelden voor zijn hoger beroep, mits hij zich aan de voorwaarden houdt.'
Al tweemaal eerder ging de beroepsvechter na zijn vrijlating de ring in. Hij verloor beide keren. Op 9 november neemt hij het op tegen de Rus Alexey Ignashov.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:58 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Zijn eerste partij won hij![]()
Maar hij kan dus sowieso gaan vechten, dat heeft Ficq toch maar weer mooi uitgekiend
Esmee van Kampen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:57 schreef schizovreemd het volgende:
Plus geeft meer, ik zie het al helemaal voor me
[ afbeelding ]
quote:"Stelen biografie Badr Hari is een edele zaak"
maandag 2 september 2013, 09:221581 keer beluisterdDuur: 03:02
AUDIO De biografie is zo populair dat hij vaak gestolen wordt: 'Badr', de biografie van Jens Olde Kalter, over de omstreden kickbokser Badr Hari. Ook Abdelkader Benali schreef een roman, gebaseerd op hetzelfde personage. Genoeg literaire en justitiële gespreksstof voor Jeroen Wielaert, gistermiddag, tijdens de Manuscripta in Amsterdam.
quote:Ordinaire mepper Badr beukt Dan Brown omver
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
Er is van alles over hem geschreven,waar en onwaar.quote:Op zaterdag 7 september 2013 07:12 schreef Cynix ® het volgende:
Paule, denk je dat hij in zijn boek ook zijn foutjes en vergissinkjes bespreekt?
quote:
Ik hoop dat hij ook even de foutjes en vergissinkjes uit het boek van Olde Kolder bespreektquote:Op zaterdag 7 september 2013 07:12 schreef Cynix ® het volgende:
Paule, denk je dat hij in zijn boek ook zijn foutjes en vergissinkjes bespreekt?
Je Nederlandsquote:Op zaterdag 7 september 2013 09:23 schreef Paule33 het volgende:
[..]
Er is van alles over hem geschreven,waar en onwaar.
Ik denk daarom dat hij in dit boek openhartig zal zijn
en alles wat hij fout gedaan heeft zal zeggen.
*checkquote:Op zaterdag 7 september 2013 12:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja ze is eventjes uit haar rol gevallen...oepsie
quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:13 schreef Ole het volgende:
[..]
*check
Niet de eerste keer trouwens..
Dan heb je ook minder om over te zeiken natuurlijkquote:Op zaterdag 7 september 2013 12:17 schreef Laysa het volgende:
[..]ik twijfelde om dat neer te zetten een tijdje terug was het ook vlekkeloos en niemand zei er wat van...ik ook niet
Uhuh en ik kom van Arubaquote:Op zaterdag 7 september 2013 12:21 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Dan heb je ook minder om over te zeiken natuurlijk
Alhoewel![]()
Ze is gewoon Frans hoor
quote:Op zaterdag 7 september 2013 09:23 schreef Paule33 het volgende:
[..]
Hij heeft toch al eerder gelogen over de klap. volgens mij zelfs tegen de politie? Eerst niks, alleen een beetje spelen met het haar van Estelle, kijkend naar de feestende mensen vanaf het balkon van de VIP-box , niks van het incident meekrijgend. En vervolgens een corrigerend tikje, maar hij wilde niet dat Estelle dit wist?quote:Op zaterdag 7 september 2013 09:23 schreef Paule33 het volgende:
[..]
'Ik beroep me op mijn zwijgrecht'... daarnaast is ouderwets liegen natuurlijk ook een prima optie. Je bent niet verplicht mee te werken aan je eigen veroordeling.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:48 schreef Ole het volgende:
Bij de rechtszaak zal hij de waarheid moeten spreken
Dit klopt niet.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:53 schreef kvd het volgende:
[..]
Hij heeft toch al eerder gelogen over de klap. volgens mij zelfs tegen de politie? Eerst niks, alleen een beetje spelen met het haar van Estelle, kijkend naar de feestende mensen vanaf het balkon van de VIP-box , niks van het incident meekrijgend. En vervolgens een corrigerend tikje, maar hij wilde niet dat Estelle dit wist?
Gelogen over de theedoek (afdrogen, maar er zat wel bloed op de theedoek van Badr en Koen)
Zal hij er überhaupt wel over uitweiden? Geen idee hoe lang zijn proces gaat duren, maar als dat ik oktober begint en misschien in november nog niet klaar is/er geen uitspraak is, hij zichzelf alleen maar in de vingers snijdt door de foute dingen toe te geven...
Had Estelle ook niet gelogen?quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:53 schreef kvd het volgende:
[..]
Hij heeft toch al eerder gelogen over de klap. volgens mij zelfs tegen de politie? Eerst niks, alleen een beetje spelen met het haar van Estelle, kijkend naar de feestende mensen vanaf het balkon van de VIP-box , niks van het incident meekrijgend. En vervolgens een corrigerend tikje, maar hij wilde niet dat Estelle dit wist?
Gelogen over de theedoek (afdrogen, maar er zat wel bloed op de theedoek van Badr en Koen)
Zal hij er überhaupt wel over uitweiden? Geen idee hoe lang zijn proces gaat duren, maar als dat ik oktober begint en misschien in november nog niet klaar is/er geen uitspraak is, hij zichzelf alleen maar in de vingers snijdt door de foute dingen toe te geven...
Piet Paniekquote:Op zaterdag 7 september 2013 13:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Had Estelle ook niet gelogen?
Zij heeft zijn verhaal toen niet tegengesproken, dat hij niets gezien of gedaan heeft en tevens de reden waarom zij ineens vertrokken zijn.
Ze heeft het echter nooit ingetrokken voor zover ik weet.quote:
Vandaar ook mijn vraagtekenquote:Op zaterdag 7 september 2013 13:00 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Dit klopt niet.
Hij was ook achter de bar en had het even overgenomen van de bardame, dus waarschijnlijk heeft hij ook staan afdrogen en dan heb ik het niet alleen over Koen
Er zijn 3 zittingsdagen ingepland.
quote:Badr Hari spreidt zijn grote handen voor zich uit op tafel. „Kijk dan! Zien die eruit of ze gisteravond nog gevochten hebben? Of dat ik er een theedoek omheen had, om het bloeden te stoppen? Ik heb niets gedaan, helemaal niets. En ik weet ook nergens van. Maar het is in Amsterdam nu al zover dat als ik langs de ArenA rij, en binnenin gebeurt wat, dat ik het dan wel zal hebben gedaan!”
Over de vechtpartij (het blijft een mooi verhaalquote:„Misschien heb ik in de loop van de avond even een theedoek in mijn handen gehad om een glas af te drogen. Want dat doe ik ook gewoon even, als ik ergens een gezellige avond heb. Maar van die ellende, man, ik moet er niets van hebben. Maar het is duidelijk, het is zó gemakkelijk om mij maar weer te beschuldigen. Ik kan gewoon nergens meer heen, in elk geval niet meer naar zulke grote evenementen. Ja, naar André Rieu of zo!”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat was toen ze niet anders kon omdat hij sommige zaken moest bekennen. Het "het moet niet meer gebeuren......" is dan meer een poging geweest om de zaak en het feit dat ze mee gelogen heeft te bagatelliseren. Zoiets van "Oeps, maar ik ga hem wel straf geven als hij weer zoiets doet).quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:44 schreef schizovreemd het volgende:
Over haar verklaringen is niet veel bekend geloof ik, ze had zich wel ik een lastige positie gebracht door haar eerste verklaring.
Maar ook heeft ze gezegd dat als zoiets nog een keer zou gebeuren ze dan met Badr zou stoppen en ik denk niet dat ze het over het strelen door haar haar had.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:03 schreef kvd het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn vraagteken
Het was dus liegen tegen de media
Maar goed, dat hij heeft staan afdrogen kan, maar volgens hem had hij geen wondjes ofzo, maar zijn bloed zit wel op de theedoek.
Over die theedoek wist hij in eerste instantie ook helemaal niks:
[..]
[..]
Over de vechtpartij (het blijft een mooi verhaal):
Maar dit verhaal komt uit de koker van Zevert Antigoeds en die is goed in 'mooie' verhalen en was niet objectief in deze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
Van wie moest hij bekennenquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, dat was toen ze niet anders kon omdat hij sommige zaken moest bekennen. Het "het moet niet meer gebeuren......" is dan meer een poging geweest om de zaak en het feit dat ze mee gelogen heeft te bagatelliseren. Zoiets van "Oeps, maar ik ga hem wel straf geven als hij weer zoiets doet).
Warm draaien voor de rechtszaakquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:22 schreef static het volgende:
Beginnen we nu weer van voren af aan?
Klopt, maar omdat hij niet meer anders kon.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:23 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Van wie moest hij bekennen
Dat heeft hij zelf besloten.
Ik zie dat niet als bagataliseren trouwens, het is eerder benadrukken.
Dat maakt niet uit, het was het eerste wat naar buiten kwam. Evert of niet, feit blijft dat hij in het begin heeft ontkend dat hij er iets mee te maken had. Evert maakte het verhaal alleen wat mooierquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:14 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Maar dit verhaal komt uit de koker van Zevert Antigoeds en die is goed in 'mooie' verhalen en was niet objectief in deze.
Hoezo niet anders kon?quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, maar omdat hij niet meer anders kon.
Ik kan het wel begrijpen, want hij krijgt vaker de schuld in zijn schoenen geschoven door wilde verhalen in de media en hij was denk ik bang dat de volledige mishandeling in zijn schoenen geschoven zou krijgen terwijl hij zegt daar niet verantwoordelijk voor te zijn, een soort van paniekreactie dus.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:26 schreef kvd het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, het was het eerste wat naar buiten kwam. Evert of niet, feit blijft dat hij in het begin heeft ontkend dat hij er iets mee te maken had. Evert maakte het verhaal alleen wat mooier
Als iemand merkt dat het geen zin heeft om iets te ontkennen, dan kan die persoon dan ook beter toegeven, al is het alleen dat wat bewezen kan worden.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:27 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Hoezo niet anders kon?
Hij had ook niet kunnen meewerken en zwijgen, hij heeft gezegd: in het verleden heb ik foute dingen gedaan, maar ik wil mijn leven beteren en zet een streep onder het verleden, ik werk mee en vertel de waarheid.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:40 schreef Ole het volgende:
Vandaar ook dat hij de verkeerde schoenen inleverde
Dus dan maar liegen? In plaats van de waarheid? Wetende dat er getuigen zijn en het door de politie onderzocht wordt? Want dat kan ik echt niet begrijpen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:33 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ik kan het wel begrijpen, want hij krijgt vaker de schuld in zijn schoenen geschoven door wilde verhalen in de media en hij was denk ik bang dat de volledige mishandeling in zijn schoenen geschoven zou krijgen terwijl hij zegt daar niet verantwoordelijk voor te zijn, een soort van paniekreactie dus.
Het schijnt allemaal niet zo makkelijk bewezen te kunnen worden geloof ik...quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als iemand merkt dat het geen zin heeft om iets te ontkennen, dan kan die persoon dan ook beter toegeven, al is het alleen dat wat bewezen kan worden.
Dat deel toch wel.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:57 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Het schijnt allemaal niet zo makkelijk bewezen te kunnen worden geloof ik...
Och als de media bol staat van de onwaarheden over je, waarom mag je daar zelf niet een keer aan mee doen, uit angst dat je van het hele voorval de schuld krijgt.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:52 schreef kvd het volgende:
[..]
[..]
Dus dan maar liegen? In plaats van de waarheid? Wetende dat er getuigen zijn en het door de politie onderzocht wordt? Want dat kan ik echt niet begrijpen.
Ik zou persoonlijk meer begrip hebben gehad als hij had toegegeven dat hij het had gedaan met de mededeling dat hij dat deed omdat Koen Estelle had beledigd en dat hij het beter niet had kunnen doen. Begrijpen zou ik het dan nog niet kunnen, maar ik zou hem sympathieker hebben gevonden als hij daar de ballen voor had gehad.
Zijn reputatie was al wat twijfelachtig, dat liegen heeft het er niet beter op gemaakt zeg maar.
Niet echt de verklaringen lopen nogal uiteen.quote:
Oh? De mening van Finq/Badr en het OM/getuigen. Tsja, dat is te verwachtenquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:02 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Niet echt de verklaringen lopen nogal uiteen.
quote:Daar waar de verdediging van Badr Hari sprak over een “corrigerende tik” was het OM van stellige mening dat er een sprake is van een “ferme klap”. Dit zou het OM hebben opgemaakt uit een zeer intensief onderzoek naar de mishandeling, door middel van onder meer telefoontaps en getuigenverklaringen.
Na ontkennen toegeven is voor mij geen ballen hebben, dus ook geen begrip.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:00 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Och als de media bol staat van de onwaarheden over je, waarom mag je daar zelf niet een keer aan mee doen, uit angst dat je van het hele voorval de schuld krijgt.
Het laatste gedeelte wat je schrijft is precies wat hij heeft gedaan, das waar blijf je met je begrip en sympathie?
Ook dat! Waarom verschillend als je toch zegt de waarheid te willen spreken.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:02 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Niet echt de verklaringen lopen nogal uiteen.
Nee ik doelde meer op de getuigenverklaringen en verklaringen van de beveiliging die onderling nogal uiteen lopen en Everink zelf heeft niet consistent verklaard.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:09 schreef kvd het volgende:
[..]
Oh? De mening van Finq/Badr en het OM/getuigen. Tsja, dat is te verwachten
[..]
Die vergelijking van jou gaat manker dan een Everink na Sensationquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:15 schreef kvd het volgende:
[..]
Na ontkennen toegeven is voor mij geen ballen hebben, dus ook geen begrip.
En als je bang bent overal de schuld van te krijgen en vind dat er overal onwaarheden over je staan, dan begin je met de waarheid, niet met een leugen. Dat is minder goed weer recht te breien en maakt uitspraken in de toekomst alleen maar twijfelachtig.
(stel, je partner gaat vreemd. Jij komt daar achter, spreekt je partner er op aan, partner zegt niet vreemd te gaan, maar geeft het een maandje later wel toe. Als je bij je partner blijft en je zou weer een vreemdgaanvermoeden hebben, zou je je partner dan geloven als er weer nee wordt gezegd? Of trek je dat dan in twijfel?)
Maar goed, zo ben ik, zo denk ik. Jij denkt er duidelijk anders over
Badr is consistent geweest in zijn verklaringen bij de politie over de Sensation zaak.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ook dat! Waarom verschillend als je toch zegt de waarheid te willen spreken .
quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:15 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Die vergelijking van jou gaat manker dan een Everink na Sensation
Dan kan je nog beter zeggen: Stel je partner heeft vriendinnen die je niet mogen of jaloers zijn en die zitten je de hele tijd zwart te maken met verhalen dat je met iedereen het bed in duikt.
Dan komen ze ook nog bij jou met een verhaal dat ze via-via gehoord hebben dat je hebt staan zoenen met een ander, tegenover hun ontken je dat omdat ze het verhaal anders weer groter gaan maken, maar eenmaal thuis biecht je alles eerlijk op
Ik vertrouw Everink daarom ook nietquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:21 schreef kvd het volgende:
[..]![]()
Het gaat om het idee, het gaat om vertrouwen in mensen die liegen.
Dat is naar mijn mening niet zo. Hij heeft lopen draaien als een drol in een pot ( soms in commissie met zijn advocaten natuurlijk).quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:16 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Badr is consistent geweest in zijn verklaringen bij de politie over de Sensation zaak.
Maar je hebt wel een punt, ik weet ook niet precies waarom Everink dat niet geweest is, maar ik heb wel een vermoeden
Ze zijn beide niet te vertrouwenquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:27 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ik vertrouw Everink daarom ook niet
Zou je een voorbeeld kunnen geven?quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat is naar mijn mening niet zo. Hij heeft lopen draaien als een drol in een pot ( soms in commissie met zijn advocaten natuurlijk).
Nee, lieve schat, er is al zoveel over gezegd en gedaan. Ik heb er de kracht niet voor eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:30 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Zou je een voorbeeld kunnen geven?
Ik heb persoonlijk een grote hekel aan leugenaars hoor, maar ik zie Badr niet als een grote leugenaar en zijn intimi ook niet volgens mij, behalve misschien zijn exen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:33 schreef kvd het volgende:
[..]
Ze zijn beide niet te vertrouwen
En onze grenzen wanneer/waarom je iemand mag voorliegen verschilt blijkbaar
Begin er dan niet overquote:Op zaterdag 7 september 2013 21:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, lieve schat, er is al zoveel over gezegd en gedaan. Ik heb er de kracht niet voor eerlijk gezegd.
Slap van mij, maar zo is het nou eenmaal.
Waarom? Ik heb het allemaal wel gelezen, maar geen zin om het allemaal uit te gaan zoeken waar en wat. Zo belangrijk is het niet voor me.quote:
Een leugen is een leugen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:31 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk een grote hekel aan leugenaars hoor, maar ik zie Badr niet als een grote leugenaar en zijn intimi ook niet volgens mij, behalve misschien zijn exen.
Jij zegt:quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb het allemaal wel gelezen, maar geen zin om het allemaal uit te gaan zoeken waar en wat. Zo belangrijk is het niet voor me.
Je lijkt hier nogal zeker te zijn van je zaak en lijkt voorbeelden te over te hebben, maar als ik er dan maar 1 vraag dan geef je niet thuis?quote:Hij heeft lopen draaien als een drol in een pot ( soms in commissie met zijn advocaten natuurlijk).
Ik denk dat het geen toeval is dat er eerst ontkend is door Badr, Ferhat en Estelle, maar dat het afgesproken werk was, Badr is degene die schoon schip heeft gemaakt ten behoeve van de waarheid en die afspraak gebroken heeft.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:53 schreef kvd het volgende:
[..]
Een leugen is een leugen.
In de media zeggen dat je iemand niet hebt geslagen en zelfs niets van het in elkaar slaan hebt meegekregen terwijl je later verklaard een tik te hebben uitgedeeld omdat er een verkeerde opmerking is gemaakt, is een leugen (en dan hou ik het bij een tik, of hij meer heeft gedaan is niet duidelijk, OM en Badr/advocaten zijn het natuurlijk niet met elkaar eens).
Je zegt hem niet als een grote leugenaar te zien, maar een kleine leugenaar is ook een leugenaar hè
En 12 baco's...quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:31 schreef Leandra het volgende:
Nou ja, bij Koen was het licht uit z'n ogen geslagen, die valt een stuk minder te verwijten dat zijn herinneringen wellicht niet helemaal kloppen
In dat geval hebben ze moedwillig de boel lopen belazeren en voorgelogen? Dat hij uiteindelijk na een maand iets heeft toegegeven is goed van hem, maar daar wordt hij niet echt beter door in mijn ogen. Ik denk dat dat toegeven juist geen toeval is, maar dat hij in de gaten had dat zijn plannetje om te ontkennen niet werkte en dat er steeds meer bewijzen/getuigen tegen hem kwamen. Het werd te warm onder zijn voeten en kon niet anders meer dan toegeven (een tik, wat nog wordt betwist).quote:Op zondag 8 september 2013 00:20 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ik denk dat het geen toeval is dat er eerst ontkend is door Badr, Ferhat en Estelle, maar dat het afgesproken werk was, Badr is degene die schoon schip heeft gemaakt ten behoeve van de waarheid en die afspraak gebroken heeft.
Dus Badr is nog de eerlijkste van het hele stel
Ik weet dat er eerder sprake van is geweest, maar ik heb geen zin om het op te zoeken, ik sla het niet allemaal op, vooral omdat er zoveel gedraaid wordt. Ik weet wel dat er vaak een discrepantie was tussen wat hij beweerde en wat anderen zeiden. Ook bij zijn verklaringen. Ik stort me er misschien weer in als het proces begint.quote:Op zondag 8 september 2013 00:15 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Jij zegt:
[..]
Je lijkt hier nogal zeker te zijn van je zaak en lijkt voorbeelden te over te hebben, maar als ik er dan maar 1 vraag dan geef je niet thuis?
Dus je roept eigenlijk maar wat zonder te weten waar je het over hebt
Je meent het?quote:Op zondag 8 september 2013 00:44 schreef kvd het volgende:
[..]
In dat geval hebben ze moedwillig de boel lopen belazeren en voorgelogen?
Hij heeft niet pas na een maand toegegeven, dat was al eerder, in zijn eerste verklaring bij de politie al en daarvoor heeft hij ook kenbaar gemaakt dat hij daar de waarheid zou gaan vertellen.quote:Dat hij uiteindelijk na een maand iets heeft toegegeven is goed van hem, maar daar wordt hij niet echt beter door in mijn ogen.
Tijdens de eerste weken werd er volgens mij nog niet gelekt vanuit het onderzoek, dus hij kon toen helemaal nog niet weten welke bewijzen er tegen hem waren en wat er in de getuigenverklaringen stond.quote:Ik denk dat dat toegeven juist geen toeval is, maar dat hij in de gaten had dat zijn plannetje om te ontkennen niet werkte en dat er steeds meer bewijzen/getuigen tegen hem kwamen. Het werd te warm onder zijn voeten en kon niet anders meer dan toegeven (een tik, wat nog wordt betwist).
Hij heeft in het onderzoek direct toegegeven wat er is voorgevallen.quote:Wat ik al eerder zei, het was beter voor hem en zijn reputatie om direct toe te geven dat er iets was voorgevallen tussen Koen, hem en zijn aanhang. Zeg gewoon wat er aan de hand was (verkeerd gevallen opmerking is wat er in de rechtbank geloof ik naar voren kwam), dat het niet de bedoeling was, 'dom, nooit meer doen, bla bla bla'. Dan had hij op een stuk meer sympathie kunnen rekenen.
Nu is het liegen, waarheid en beterschap beloven....tsja...moet je iemand die zo heeft gelogen dan geloven op zijn woord?
Welk verhaal?quote:Heb je trouwens een linkje ofzo naar dat verhaal van Everink?
Er is gewoon geen voorbeeld te vinden, maar dat wil je niet toegeven, vrij zwak ja, zoals je zelf al eerder aangafquote:Op zondag 8 september 2013 13:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik weet dat er eerder sprake van is geweest, maar ik heb geen zin om het op te zoeken, ik sla het niet allemaal op, vooral omdat er zoveel gedraaid wordt. Ik weet wel dat er vaak een discrepantie was tussen wat hij beweerde en wat anderen zeiden. Ook bij zijn verklaringen. Ik stort me er misschien weer in als het proces begint.
Haha, jij je zin, zo belangrijk vind ik het.quote:Op zondag 8 september 2013 14:43 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Er is gewoon geen voorbeeld te vinden, maar dat wil je niet toegeven, vrij zwak ja, zoals je zelf al eerder aangaf
Ik ben niet uitgegaan van het samenspelen van die 3 en afspraken maken, dat klopt.quote:Op zondag 8 september 2013 14:41 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Je meent het?
Wat denk je anders dat het was, dat Badr in een vlaag van verstandverbijstering heeft verklaard niks gedaan en gezien te hebben, dat Estelle voor de lol zo zat te zuchten in het interview bij sbs en dat het toeval was dat Ferhat de eerste weken heeft gezwegen, dat Steenbakkers per ongeluk mensen heeft lopen te beinvloeden om vooral te verklaren niks gezien te hebben in zijn poging tot damagecontrol?
Het lijkt me sterk dat het allemaal per ongeluk ging he?
Ik denk overigens niet eens dat die "afspraak" het initiatief van Badr was.
Ik heb mijn mening over die eerste verklaring al lang bijgesteld, als jij dat niet wil lezen...so be it.quote:Hij heeft niet pas na een maand toegegeven, dat was al eerder, in zijn eerste verklaring bij de politie al en daarvoor heeft hij ook kenbaar gemaakt dat hij daar de waarheid zou gaan vertellen.
Jij zegt dat hij daar niet echt beter door wordt, maar dat is toch het beste wat hij had kunnen doen, door blijven liegen of zwijgen waren de andere opties...
Jij maakt er nogal een groot punt van dat hij in zijn eerste verklaring gelogen heeft, maar nogmaals er staan veel leugenachtige verhalen over Badr in de media, dat hij niet de waarheid sprak in de media reken ik hem daarom niet zwaar aan, veel belangrijker is het dat hij de rechtsgang niet belemmerd.
Jij maakt er wel een groot punt van, want een leugen blijft een leugen volgens jou en dat hij in het onderzoek meewerkt en naar waarheid verklaard (zo lijkt het) dat kan het bij jou niet meer goed maken?
Maar als je eerlijkheid zo hoog in het vaandel draagt, waarom maak je dan niet een veel groter probleem van medeverdachte Ferhat, zijn verklaringen zijn veel leugenachtiger.
Hij lijkt wel te blijven liegen.
Dus een groot probleem maken over het liegen van Badr in een verhaaltje in de media in deze zaak is in mijn ogen niks meer dan selectieve verontwaardiging.
Die maand is mijn fout, komt doordat er 2 augustus naar buiten kwam dat Badr toegaf de tik te hebben gegeven. En tsja, dat is nu eenmaal bijna een maand na Sensation.quote:Tijdens de eerste weken werd er volgens mij nog niet gelekt vanuit het onderzoek, dus hij kon toen helemaal nog niet weten welke bewijzen er tegen hem waren en wat er in de getuigenverklaringen stond.
Hij zei naar waarheid te zullen verklaren en daar lijkt het ook op.
Jij zegt een tik toegeven, maar dat word nog betwist? Dus jij gaat er vanuit dat Badr voor de gehele mishandeling vrantwoordelijk is?
Er is geen getuigeverklaring die daar op wijst.
Badr heeft het over 1 (corrigerende) tik met de buitenkant van zijn hand (bitch slap), wat in overeenstemming is met een van de verklaring van Everink (in andere verklaringen wist hij het niet precies), ook verklaarde Everink dat hij door meerdere personen is aangevalen en anderen getuigen bevstigen dit beeld.
Medeverdachte Ferhat (die al voor dit incident een horecaverbod in Eindhoven had) verklaard dat hij er met gevaar voor eigen leven is tussengesprongen en Everink heeft ontzet, er is geen enkele andere getuigeverklaring die hier op wijst, sterker nog Everink is hardhandig uit de skybox gefikkerd en viel daarbij nog bijna over een reling in een meters diepe afgrond, is dat het liefdevolle ontzetten waar Ferhat het over heeft?
quote:Daar waar de verdediging van Badr Hari sprak over een “corrigerende tik” was het OM van stellige mening dat er een sprake is van een “ferme klap”. Dit zou het OM hebben opgemaakt uit een zeer intensief onderzoek naar de mishandeling, door middel van onder meer telefoontaps en getuigenverklaringen.
Klopt, ik ben niet zo van het achteraf spijt betuigen. Ik vraag me dan altijd af waar iemand dat het meeste spijt van heeft, dat hij/zij iets verkeerds heeft gedaan of van het feit dat het naar buiten is gekomen en dat de plannen niet meer lopen zoals vooraf werd gedacht. Helaas namelijk dat laatste te veel in mijn eigen omgeving gezien...Daarom vind ik dat zulk soort dingen eerder moeten gebeuren, in het algemeen, niet alleen in deze zaak.quote:Hij heeft in het onderzoek direct toegegeven wat er is voorgevallen.
De zaak is nog niet inhoudelijk behandeld, maar uit het onderzoek is gelekt dat Everink volgens Badr een foute opmerking maakte tegen Estelle dat klopt, ik ben zeer benieuwd waar dit verhaal vandaan komt.
Wel heeft hij gezegd dat dit nooit had mogen gebeuren en dat hij spijt heeft en excuses wil aanbieden.
Je zegt steeds dat hij dit en dat moet doen en dat hij dan op meer sympathie had kunnen rekenen (wat ik zeer betwijfel), maar het meeste wat je zegt heeft hij al gedaan, dus dat is nog het mooie.
Iemand op zijn woord vertrouwen is altijd lastig, beter is het om naar bewijzen te kijken.
Van wat er nu naar buiten is gekomen, lijkt het er dus op dat de verklaringen van Badr veel dichter bij de waarheid liggen dan de verklaringen van de medeverdachte.
Geen idee of die het verhaal is. Je verwees gisteren naar een stuk over Everink wat laatst in de media had gestaan. Alleen nu staat het nergens meer, die opmerking is weg.quote:Welk verhaal?
Ik neem aan dat je niet dit bedoeld
Ik blijf er toch bij dat die Everink het allemaal zelf uitgelokt heeft hoor.
Of beter gezegd door Gullit ingehuurd was om hem uit te lokken zodat ze Badr konden aanklagen.
Ik heb die patjepeeër toch al nooit vertrouwd.
Je moet een parel als Badr niet voor zo een zwijn gooien, dat gaat meestal fout.
Hij heeft sowieso al een kop als een vuistenmagneet, dus die gek moet niet opkijken als de stoppen doorslaan wanneer hij (als getrouwde man) in een alfa-hok, op het verkeerde moment, met de verkeerde dame gaat staan zoenen.
Dat is als een over-enthousiaste bal een flipperkast binnenlopen en gek opkijken wanneer de boel op tilt slaat.
Natuurwetten zijn sterker dan onszelf, heeft die gek nog nooit een docu over gorilla's gezien
Met dat voetje schjnt het ook allemaal wel mee te vallen las ik ergens, dus hij moet gewoon niet zo lopen te zeiken.
Waarschijnlijk kan hij nu permanent een scheve schaats rijden, karma is a bitch.
Ik ben ook wel eens op vakantie geweest met dat elizawashere.nl.
Elizawashere, Eliza was here... Laat die fucking Eliza dan eens die troep achter haar reet opruimen
Ik werd wakker met een opgedroogte, gebruikte tampon aan mijn voorhoofd geplakt
Nog nooit zo een kutvakantie gehad![]()
Moreel verontwaardigde hatemail kunt u sturen naar BadrHari-fan91-maar-de-winter-en-pardoel-zijn-ook-cool@skybox233.nl
Lijkt me geen toeval wat er allemaal gebeurde, zoals ik al zei.quote:Op zondag 8 september 2013 15:21 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik ben niet uitgegaan van het samenspelen van die 3 en afspraken maken, dat klopt.
Ik heb het toch aandachtig gelezen en je zegt steeds hij had dit of dat moeten doen, terwijl dat dan de dingen waren die hij al lang gedaan had, maar je grootste probleem vind je nog steeds zijn eerste leugenachtige verklaring toch? Daar heb je nog steeds moeite mee, want ook nu heb je het er weer over, dus wat heb je precies bijgesteld? Want dat is me even ontgaan.quote:Ik heb mijn mening over die eerste verklaring al lang bijgesteld, als jij dat niet wil lezen...so be it.
Ik weet niet precies waar je op doelt, maar dat zijn advocaat hem probeerd hem vrij te pleiten dat lijkt me logisch en is haar werk.quote:Feit is, hij heeft dingen, via zijn advocaat, in de media gezegd.
Dat van die schoenen berust op een misverstand volgens zijn advocaat, het is volgens mij helemaal nog niet zeker of dat wel de verkeerde schoenen waren, er zijn beelden van eerder die avond waar hij andere schoenen droeg dan hij inleverde, dat wil op zich nog niet zoveel zeggen, helemaal niet in juridische zin.quote:Hij is, voordat hij op vakantie ging met Estelle, bij de politie geweest om zijn kleding en verkeerde schoenen in te leveren. Op DAT moment had hij kunnen - nee, moeten- aangegeven dat hij er wel degelijk iets mee te maken heeft gehad, niet pas nadat hij op vakantie is geweest. Noem jij dat geen belemmering van de rechtsgang?
Als hij had zijn aandeel had toegegeven, dan was het onderzoek anders gegaan, hadden ze zich op andere dingen kunnen richten. Hell...for all we know heeft hij zijn schoenen van Sensation wel meegenomen naar Ibiza en ze daar in zee gegooid. Weten wij veel wat hij daar heeft gedaan.
Over Ferhat heb ik helemaal niets gezegd, aangezien hij hier niet meer ter sprake is gekomen. Als je mijn mening wilt weten, die is ook niet goed bezig geweest. Ik praat nergens goed wat hij gedaan heeft.
Je hebt misschien nergens gezegd dat Badr als enige verantwoordelijk is, maar je wekt wel die indruk dat hij wel meer gedaan moet hebben als je zegt dat nog maar bewezen moet worden of het wel maar 1 tik was en dat het logisch is dat het OM en Badr daar van mening over verschillen en dat het geen toeval is dat hij bekend maar dat hij niet anders kon door het bewijs.quote:[..]
Die maand is mijn fout, komt doordat er 2 augustus naar buiten kwam dat Badr toegaf de tik te hebben gegeven. En tsja, dat is nu eenmaal bijna een maand na Sensation.
Op 20 juli is er trouwens al een onderzoek naar het lekken geweest, op dat moment zat Bard nog op Ibiza
http://www.parool.nl/paro(...)zaak-Badr-Hari.dhtml
Ik heb nergens gezegd dat Badr als enige verantwoordelijk is voor de gehele mishandeling, alleen dat het OM door onderzoek en getuigen de rol van Badr groter acht. Zelf spak ik over een tik, omdat Finq/Bard en OM natuurlijk lijnrecht tegenover elkaar staan en er voor ons niet duidelijk is wat er is gebeurd.
Ja ik vind ook dat alle onrecht uit de wereld zou moeten, maar de praktijk is dat een utopiequote:Klopt, ik ben niet zo van het achteraf spijt betuigen. Ik vraag me dan altijd af waar iemand dat het meeste spijt van heeft, dat hij/zij iets verkeerds heeft gedaan of van het feit dat het naar buiten is gekomen en dat de plannen niet meer lopen zoals vooraf werd gedacht. Helaas namelijk dat laatste te veel in mijn eigen omgeving gezien...Daarom vind ik dat zulk soort dingen eerder moeten gebeuren, in het algemeen, niet alleen in deze zaak.
Ik heb niks weggehaald hoor, je begon over een verhaal over Everink, terwijl in het stukje waar je me op quotte niks over Everink in stondquote:Geen idee of die het verhaal is. Je verwees gisteren naar een stuk over Everink wat laatst in de media had gestaan. Alleen nu staat het nergens meer, die opmerking is weg.
Ja dat heb ik je nu al verschillende keren zien zeggen, maar kennelijk vind je het dan toch belangrijk genoeg om steeds maar te benadrukken hoe onbelangrijk jij het wel niet vindquote:Op zondag 8 september 2013 15:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Haha, jij je zin, zo belangrijk vind ik het.![]()
quote:Op zondag 8 september 2013 16:55 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Lijkt me geen toeval wat er allemaal gebeurde, zoals ik al zei.
[..]
Ik heb het toch aandachtig gelezen en je zegt steeds hij had dit of dat moeten doen, terwijl dat dan de dingen waren die hij al lang gedaan had, maar je grootste probleem vind je nog steeds zijn eerste leugenachtige verklaring toch? Daar heb je nog steeds moeite mee, want ook nu heb je het er weer over, dus wat heb je precies bijgesteld? Want dat is me even ontgaan.
Nee, LEZEN. Verklaring bij politie heb ik het al lang niet over.Bijgestelde mening:ik DACHT dat hij in de eerste politieverklaring ook had gezegd niks te hebben gedaan. Ik ben er nu achter dat ik dat fout had, daarom heb ik de mening daarover bijgesteld. De verklaring in de media via advocaat (en een interview die hij zelf gaf) nadat het gebeurde, daar loog hij dus wel in (niks hebben meegekregen, geen deel van hebben uitgemaakt)
[..]
Ik weet niet precies waar je op doelt, maar dat zijn advocaat hem probeerd hem vrij te pleiten dat lijkt me logisch en is haar werk.
Ik heb het over de verklaring in de media, voordat hij überhaupt vast zat/officieel verdachte was, heeft nog niks met vrijpleiten te maken, was toen nog geen sprake van
[..]
Dat van die schoenen berust op een misverstand volgens zijn advocaat, het is volgens mij helemaal nog niet zeker of dat wel de verkeerde schoenen waren, er zijn beelden van eerder die avond waar hij andere schoenen droeg dan hij inleverde, dat wil op zich nog niet zoveel zeggen, helemaal niet in juridische zin.
Ik benoemde alleen wat het OM zei, ik kan er niks aan doen dat het wat anders is dan dat zijn advocaat zegt
Jij vind deze redenering misschien wat ver gezocht, maar dat vind ik ook van jouw redenering dat hij de schoenen misschien wel heeft meegenomen naar Ibiza om ze daar in zee te gooien
Het was een VOORBEELD, ik zeg niet dat het is gebeurd. Het ging over belemmering van de rechtsgang, mijn mening is dat de rechtsgang aardig is belemmerd door op reis te gaan en daarna pas toe te geven dat hij een tik heeft gegeven. Schoenen weggooien is een extreem voorbeeld, maar dacht dat jij wel zou begrijpen dat het een voorbeeld was.
Ik denk dus dat die afspraak er was om te ontkennen danwel te zwijgen en dat het geen toeval was dat Ferhat rond die tijd ook in Ibiza was, ik vind het alleen maar mooi dat Badr tot inkeer is gekomen en naar waarheid is gaan verklaring zoals het er nu uitziet, hij heeft hiermee Estelle en zijn sponsor in een lastig parket gebracht omdat hij de waarheid boven tafel wil hebben.
Je zegt dat je het niet over Ferhat gehad hebt, maar dat bevreemd me nou juist vooral als je zo tegen leugens bent,het gaat hier meer over Badr dat Ferhat, ik was die man allang vergeten. Maar we hebben het hier over het aandeel van Badr, niet Ferhat. Als ik het over hem wil hebben, dan ga ik wel naar NWS plus dat je steeds zegt dat er nog word betwist dat hij alleen maar 1 tik heeft uitgedeeld Sorry dat ik benoem wat het OM zegt, maar van wat wij nu weten strookt dat meer met andere getuigeverklaringen dan de verklaring waar Ferhat mee kwam.
Je hebt misschien nergens gezegd dat Badr als enige verantwoordelijk is, maar je wekt wel die indruk dat hij wel meer gedaan moet hebben als je zegt dat nog maar bewezen moet worden of het wel maar 1 tik was wederom: LEZEN: ik zeg dat Badr een tik zegt, het OM spreekt over meer, dat IK de waarheid niet weet omdat er niks bewezen is, dus dat IK het over een TIK blijf hebben. en dat het logisch is dat het OM en Badr daar van mening over verschillen en dat het geen toeval is dat hij bekend maar dat hij niet anders kon door het bewijs.Het is nogal logisch ja als Badr zegt dat het een tik is en het OM dat er meer moet zijn, dat ze het daar niet over eens zijn. En sorry, jij vindt bepaalde dingen geen toeval, ik vind dat ook wel eens
Dat Ficq aangifte heeft gedaan tegen de politie vind ik niet meer dan logisch, hij werd al als dader neergezet toen hij officieel nog niet eens verdachte was, vandaar dat hij ook rustig op vakantie kon gaan.
Waar heb je overigens gevonden wanneer die schoenen zijn ingeleverd, want daar is mij niks over bekend.
Euhm....foto in de OP? EN media oa: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)j-mishandeling.dhtml[..]
Ja ik vind ook dat alle onrecht uit de wereld zou moeten, maar de praktijk is dat een utopie
Maar ik vind tot inkeer komen niet echt iets verkeerds.
Jij vraagt je af of hij dat doet als damagecontrol Ik vraag me niks af en NEE, damagecontrole was geweest als hij meteen eerlijk was geweest en had gezegd dat hij er wel iets mee te maken had, maar stel dat hij wel voor de hele mishandeling verantwoordelijk was NEE, nergens stel ik dat, ik heb het alleen over zijn AANDEEL in het geheel, want van een corrigerende tik zal de voet van Everink niet aan zijn been hebben gebungeld. Nogal logisch dat er dan meerdere mensen bij zullen zijn betrokken., als hij dat gewoon had bekend, dan had hij nu waarschijnlijk zijn straf al uitgezeten ik heb het nooit over het uitzitten van een straf gehad, dus waar je dit vandaan haalt? en was het voor hem veel voordeliger geweest om gewoon te zwijgen of te blijven ontkennen NEE, ik heb het over eerlijkheid, juist niet over blijven zwijgen/ontkennen, teveel uiteenlopende verklaringen voor een veroordelingnooit iets over een veroordeling gezegd, ook niks uiteenlopende verklaringen, dus als hij echt intrinsiek slecht zou zijn dan was dit waarschijnlijk wat hij gedaan zou hebben.
Ik heb niks weggehaald hoor, je begon over een verhaal over Everink, terwijl in het stukje waar je me op quotte niks over Everink in stondDaar had je het ook niet bij mij over, maar bij iemand anders, bij Leandra (was bij ThunderBitch aan het zoeken, tsja, dan is het ook niet te vinden):
En 12 baco's...
En hij weet sowieso niet echt wat hij doet zo een lompe boer is het, was laatst nog een leuk stukje over in de media
Maar vergeet het complot niet he, er is flink op hem ingepraat.
Het is jammer dat schizovreemd niet per PM wil werken...quote:Op zondag 8 september 2013 17:12 schreef static het volgende:
Er wordt toch niet verwacht dat die lappen tekst gelezen gaan worden, hè?
Het is hier nog steeds ontspanning, zie het niet als werk!quote:Op zondag 8 september 2013 18:09 schreef kvd het volgende:
Het is jammer dat schizovreemd niet per PM wil werken...
Niet door mij in ieder geval, ik heb al een baan.quote:Op zondag 8 september 2013 17:12 schreef static het volgende:
Er wordt toch niet verwacht dat die lappen tekst gelezen gaan worden, hè?
DAT vind ik wel belangrijk ja.quote:Op zondag 8 september 2013 16:56 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ja dat heb ik je nu al verschillende keren zien zeggen, maar kennelijk vind je het dan toch belangrijk genoeg om steeds maar te benadrukken hoe onbelangrijk jij het wel niet vind
Ik lees aandachtig zoals ik al aangaf.quote:Op zondag 8 september 2013 18:08 schreef kvd het volgende:
Lijkt me geen toeval wat er allemaal gebeurde, zoals ik al zei.
[..]
Ik heb het toch aandachtig gelezen en je zegt steeds hij had dit of dat moeten doen, terwijl dat dan de dingen waren die hij al lang gedaan had, maar je grootste probleem vind je nog steeds zijn eerste leugenachtige verklaring toch? Daar heb je nog steeds moeite mee, want ook nu heb je het er weer over, dus wat heb je precies bijgesteld? Want dat is me even ontgaan.
Nee, LEZEN. Verklaring bij politie heb ik het al lang niet over.Bijgestelde mening:ik DACHT dat hij in de eerste politieverklaring ook had gezegd niks te hebben gedaan. Ik ben er nu achter dat ik dat fout had, daarom heb ik de mening daarover bijgesteld. De verklaring in de media via advocaat (en een interview die hij zelf gaf) nadat het gebeurde, daar loog hij dus wel in (niks hebben meegekregen, geen deel van hebben uitgemaakt)
Het is me al een tijdje duidelijk over welke verklaring je het hebt hoor, ik vertelde alleen dat hij daar veel eerder dan een maand op terugkwam.quote:Ik weet niet precies waar je op doelt, maar dat zijn advocaat hem probeerd hem vrij te pleiten dat lijkt me logisch en is haar werk.
Ik heb het over de verklaring in de media, voordat hij überhaupt vast zat/officieel verdachte was, heeft nog niks met vrijpleiten te maken, was toen nog geen sprake van
Maak je geen zorgen ik ben bekend met het fenomeen 'voorbeeld'.quote:Dat van die schoenen berust op een misverstand volgens zijn advocaat, het is volgens mij helemaal nog niet zeker of dat wel de verkeerde schoenen waren, er zijn beelden van eerder die avond waar hij andere schoenen droeg dan hij inleverde, dat wil op zich nog niet zoveel zeggen, helemaal niet in juridische zin.
Ik benoemde alleen wat het OM zei, ik kan er niks aan doen dat het wat anders is dan dat zijn advocaat zegt
Jij vind deze redenering misschien wat ver gezocht, maar dat vind ik ook van jouw redenering dat hij de schoenen misschien wel heeft meegenomen naar Ibiza om ze daar in zee te gooien
Het was een VOORBEELD, ik zeg niet dat het is gebeurd. Het ging over belemmering van de rechtsgang, mijn mening is dat de rechtsgang aardig is belemmerd door op reis te gaan en daarna pas toe te geven dat hij een tik heeft gegeven. Schoenen weggooien is een extreem voorbeeld, maar dacht dat jij wel zou begrijpen dat het een voorbeeld was.
Ik weet dat het hier vooral over Badr gaat, daarom benadruk ik hier ook dat hij zoveel beter is dan Ferhat en een zege voor deze zaakquote:Ik denk dus dat die afspraak er was om te ontkennen danwel te zwijgen en dat het geen toeval was dat Ferhat rond die tijd ook in Ibiza was, ik vind het alleen maar mooi dat Badr tot inkeer is gekomen en naar waarheid is gaan verklaring zoals het er nu uitziet, hij heeft hiermee Estelle en zijn sponsor in een lastig parket gebracht omdat hij de waarheid boven tafel wil hebben.
Je zegt dat je het niet over Ferhat gehad hebt, maar dat bevreemd me nou juist vooral als je zo tegen leugens bent,het gaat hier meer over Badr dat Ferhat, ik was die man allang vergeten. Maar we hebben het hier over het aandeel van Badr, niet Ferhat. Als ik het over hem wil hebben, dan ga ik wel naar NWS plus dat je steeds zegt dat er nog word betwist dat hij alleen maar 1 tik heeft uitgedeeld Sorry dat ik benoem wat het OM zegt, maar van wat wij nu weten strookt dat meer met andere getuigenverklaringen dan de verklaring waar Ferhat mee kwam.
Je moet zelf beter lezen, ik vroeg hoe jij wist wanneer hij die schoenen heeft ingeleverd.quote:Je hebt misschien nergens gezegd dat Badr als enige verantwoordelijk is, maar je wekt wel die indruk dat hij wel meer gedaan moet hebben als je zegt dat nog maar bewezen moet worden of het wel maar 1 tik was wederom: LEZEN: ik zeg dat Badr een tik zegt, het OM spreekt over meer, dat IK de waarheid niet weet omdat er niks bewezen is, dus dat IK het over een TIK blijf hebben. en dat het logisch is dat het OM en Badr daar van mening over verschillen en dat het geen toeval is dat hij bekend maar dat hij niet anders kon door het bewijs.Het is nogal logisch ja als Badr zegt dat het een tik is en het OM dat er meer moet zijn, dat ze het daar niet over eens zijn. En sorry, jij vindt bepaalde dingen geen toeval, ik vind dat ook wel eens
Dat Ficq aangifte heeft gedaan tegen de politie vind ik niet meer dan logisch, hij werd al als dader neergezet toen hij officieel nog niet eens verdachte was, vandaar dat hij ook rustig op vakantie kon gaan.
Waar heb je overigens gevonden wanneer die schoenen zijn ingeleverd, want daar is mij niks over bekend.
Euhm....foto in de OP? EN media oa: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)j-mishandeling.dhtml
6xyd5x.jpg[..]
Ik denk dat Badr prima alleen in staat zou zijn om die voet te laten bungelen hoor, dat is waarschijnlijk ook voor velen de reden om maar aan te nemen dat hij daar dan ook wel voor verantwoordelijk voor zal zijn.quote:Ja ik vind ook dat alle onrecht uit de wereld zou moeten, maar de praktijk is dat een utopie
Maar ik vind tot inkeer komen niet echt iets verkeerds.
Jij vraagt je af of hij dat doet als damagecontrol Ik vraag me niks af en NEE, damagecontrole was geweest als hij meteen eerlijk was geweest en had gezegd dat hij er wel iets mee te maken had, maar stel dat hij wel voor de hele mishandeling verantwoordelijk was NEE, nergens stel ik dat, ik heb het alleen over zijn AANDEEL in het geheel, want van een corrigerende tik zal de voet van Everink niet aan zijn been hebben gebungeld. Nogal logisch dat er dan meerdere mensen bij zullen zijn betrokken.
Het was een VOORBEELD!quote:, als hij dat gewoon had bekend, dan had hij nu waarschijnlijk zijn straf al uitgezeten ik heb het nooit over het uitzitten van een straf gehad, dus waar je dit vandaan haalt? en was het voor hem veel voordeliger geweest om gewoon te zwijgen of te blijven ontkennen NEE, ik heb het over eerlijkheid, juist niet over blijven zwijgen/ontkennen, teveel uiteenlopende verklaringen voor een veroordelingnooit iets over een veroordeling gezegd, ook niks uiteenlopende verklaringen, dus als hij echt intrinsiek slecht zou zijn dan was dit waarschijnlijk wat hij gedaan zou hebben.
Het is handiger om als je iets wilt weten over wat ik post om dan het stukje waar je iets over wil weten apart te quoten.quote:Ik heb niks weggehaald hoor, je begon over een verhaal over Everink, terwijl in het stukje waar je me op quotte niks over Everink in stondDaar had je het ook niet bij mij over, maar bij iemand anders, bij Leandra (was bij ThunderBitch aan het zoeken, tsja, dan is het ook niet te vinden):
En 12 baco's...
En hij weet sowieso niet echt wat hij doet zo een lompe boer is het, was laatst nog een leuk stukje over in de media
Maar vergeet het complot niet he, er is flink op hem ingepraat.
Je wou deze ontopic inhoudelijke discussie per pm doenquote:Op zondag 8 september 2013 18:09 schreef kvd het volgende:
[..]
Het is jammer dat schizovreemd niet per PM wil werken...
Nou het is anders een heel werk als je in een quote-war verzeild raakt, die ook nog sneaky in een quote verpakt is en met bold bewerktquote:Op zondag 8 september 2013 20:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is hier nog steeds ontspanning, zie het niet als werk!
Niks aan de hand mensen, een inhoudelijke ontopic discussie, ik weet het is even wennen maar gewoon doorscrollen mensenquote:Op zondag 8 september 2013 21:07 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Niet door mij in ieder geval, ik heb al een baan.
Ik ken jij uit RLS waar ik met zulke lappen teksten totale nobody's zat te verdedigen, dat was idd een stuk belangrijkerquote:Op zondag 8 september 2013 22:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
DAT vind ik wel belangrijk ja.
Dat was toen. Kan me nu ook niet meer boeien. Trouwens, je gaat het niet vergelijken met deze gate he?quote:Op maandag 9 september 2013 00:11 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ik ken jij uit RLS waar ik met zulke lappen teksten totale nobody's zat te verdedigen, dat was idd een stuk belangrijker![]()
Het doet me erg denken aan Brian die ook zo gehaat werd en ik toen ook zo heb verdedigd, ook een 'buitenlander' die aan kickboxen deed, met een natrap incident.quote:Op maandag 9 september 2013 12:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat was toen. Kan me nu ook niet meer boeien. Trouwens, je gaat het niet vergelijken met deze gate he?
Klopt, bij hem kan ik nog spreken van een beginnersfoutje.quote:Op maandag 9 september 2013 13:51 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Het doet me erg denken aan Brian die ook zo gehaat werd en ik toen ook zo heb verdedigd, ook een 'buitenlander' die aan kickboxen deed, met een natrap incident.
oh bade was gewoon af en toe parraquote:Op maandag 9 september 2013 14:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, bij hem kan ik nog spreken van een beginnersfoutje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |