Wel waar wat ik las volgens mij, hij zou zich om de verkoopcijfers op te krikken graag door Badr in elkaar willen laten slaanquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:31 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik weet niet of deze al voorbijgekomen is.
http://www.telegraaf.nl/p(...)lig_bij_Badr___.html
Serieus ?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:04 schreef barca1971 het volgende:
Oh oh...Estelle is haar horloge kwijt en Badr zou de schuld in de schoenen van de werkster willen schuiven![]()
Gaat lekker daar
daar is Estelle zelf toch ook bij.... Een volwassen persoon kan toch haar eigen keuzes wel maken....quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:47 schreef Leandra het volgende:
Als het de werkster is die Estelle al jaren had, dan is hij haar wel heel vakkundig van haar complete omgeving aan het isoleren.... als je moeder en de werkster al in de ban gedaan zijn dan heb je echt niemand meer.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:59 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
daar is Estelle zelf toch ook bij.... Een volwassen persoon ...
Ze heeft de kinderen nog en dat wijf van Zevert Antigoeds zal haar ook niet snel laten vallenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:47 schreef Leandra het volgende:
Als het de werkster is die Estelle al jaren had, dan is hij haar wel heel vakkundig van haar complete omgeving aan het isoleren.... als je moeder en de werkster al in de ban gedaan zijn dan heb je echt niemand meer.
Ja idd, die heeft geen idee hoelaat het isquote:
Mwah, als Evert haar al weken niet gesproken had toen de geruchten gingen dat Estelle en Badr uit elkaar waren, dan zou ik van dat laatste niet zo zeker zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:19 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ze heeft de kinderen nog en dat wijf van Zevert Antigoeds zal haar ook niet snel laten vallen
Behalve op fok en in de transgenderkliniekquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:23 schreef barca1971 het volgende:
mannen blijven toch wie ze zijn denk ik
Dan ruiken ze nu weer hun kans... het zijn net strontvliegenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, als Evert haar al weken niet gesproken had toen de geruchten gingen dat Estelle en Badr uit elkaar waren, dan zou ik van dat laatste niet zo zeker zijn.
Nee hoor Evert praat in de uitzending van shownieuws niet over Estelle en Badr. Trouwens, hij was alleen maandag.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:34 schreef barca1971 het volgende:
Is dat ook niet door zevert besproken bij shownieuws? daar zit hij toch altijd? ik neem aan dat die geruchten daar wel besproken zijn. weet iemand dat? ...ik kijk zelf nooit naar sbs..
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:49 schreef Haaibaaike het volgende:
Estelle legt beslag op Porsche van Ruud volgens Boulevard op Twitter
quote:Estelle Cruijff heeft beslag laten leggen op de Porsche van haar ex Ruud Gullit. Dat heeft haar advocaat bevestigd aan RTL Boulevard.
De scheiding tussen Estelle en Ruud is ontaard in een ware vechtscheiding. Estelle had al beslag laten leggen op de villa van Ruud en nu is zijn auto aan de beurt, een zwarte Porsche 911 Cabriolet.
Story publiceert vandaag het verhaal over de beslaglegging en heeft foto's dat de Porsche wordt weggetakeld van de parkeerplaats voor Ruuds appartement in Amsterdam-Buitenveldert.
Verder meldt Story: "Volgens insiders is het beslag bedoeld om Ruud te manen bepaalde financiële verplichtingen na te komen. Vorig jaar had Estelle om dezelfde reden voor een miljoen euro beslag laten leggen op de villa van ruud in Amsterdam-Zuid. Omdat de Belastingdienst onlangs ook een executoriaal beslag liet leggen op datzelfde huis, zal Estelle achter het net vissen als de woning per veiling wordt verkocht. De Belastingdienst krijgt voorrang bij het innen van het bedrag dat Ruud kennelijk nog schuldig is aan inkomstenbelasting over de jaren 2010 en 2011."
Het lijkt erop dat Estelle haar financiële toekomst wil veilig stellen en daarom beslag legt op de Porsche. De wagen kost nieuw 141.000 euro en is nu nog zo'n 100.000 euro waard.
Het is nog de vraag of de auto ook echt rechtmatig het bezit van Estelle is. Als Ruud de inbeslagname succesvol aanvecht, kan het zijn dat de ex-voetbalvrouw de auto direct moet terug geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |