Esmee van Kampen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:57 schreef schizovreemd het volgende:
Plus geeft meer, ik zie het al helemaal voor me
[ afbeelding ]
quote:"Stelen biografie Badr Hari is een edele zaak"
maandag 2 september 2013, 09:221581 keer beluisterdDuur: 03:02
AUDIO De biografie is zo populair dat hij vaak gestolen wordt: 'Badr', de biografie van Jens Olde Kalter, over de omstreden kickbokser Badr Hari. Ook Abdelkader Benali schreef een roman, gebaseerd op hetzelfde personage. Genoeg literaire en justitiėle gespreksstof voor Jeroen Wielaert, gistermiddag, tijdens de Manuscripta in Amsterdam.
quote:Ordinaire mepper Badr beukt Dan Brown omver
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
Er is van alles over hem geschreven,waar en onwaar.quote:Op zaterdag 7 september 2013 07:12 schreef Cynix ® het volgende:
Paule, denk je dat hij in zijn boek ook zijn foutjes en vergissinkjes bespreekt?
quote:
Ik hoop dat hij ook even de foutjes en vergissinkjes uit het boek van Olde Kolder bespreektquote:Op zaterdag 7 september 2013 07:12 schreef Cynix ® het volgende:
Paule, denk je dat hij in zijn boek ook zijn foutjes en vergissinkjes bespreekt?
Je Nederlandsquote:Op zaterdag 7 september 2013 09:23 schreef Paule33 het volgende:
[..]
Er is van alles over hem geschreven,waar en onwaar.
Ik denk daarom dat hij in dit boek openhartig zal zijn
en alles wat hij fout gedaan heeft zal zeggen.
*checkquote:Op zaterdag 7 september 2013 12:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja ze is eventjes uit haar rol gevallen...oepsie
quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:13 schreef Ole het volgende:
[..]
*check
Niet de eerste keer trouwens..
Dan heb je ook minder om over te zeiken natuurlijkquote:Op zaterdag 7 september 2013 12:17 schreef Laysa het volgende:
[..]ik twijfelde om dat neer te zetten een tijdje terug was het ook vlekkeloos en niemand zei er wat van...ik ook niet
Uhuh en ik kom van Arubaquote:Op zaterdag 7 september 2013 12:21 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Dan heb je ook minder om over te zeiken natuurlijk
Alhoewel![]()
Ze is gewoon Frans hoor
quote:Op zaterdag 7 september 2013 09:23 schreef Paule33 het volgende:
[..]
Hij heeft toch al eerder gelogen over de klap. volgens mij zelfs tegen de politie? Eerst niks, alleen een beetje spelen met het haar van Estelle, kijkend naar de feestende mensen vanaf het balkon van de VIP-box , niks van het incident meekrijgend. En vervolgens een corrigerend tikje, maar hij wilde niet dat Estelle dit wist?quote:Op zaterdag 7 september 2013 09:23 schreef Paule33 het volgende:
[..]
'Ik beroep me op mijn zwijgrecht'... daarnaast is ouderwets liegen natuurlijk ook een prima optie. Je bent niet verplicht mee te werken aan je eigen veroordeling.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:48 schreef Ole het volgende:
Bij de rechtszaak zal hij de waarheid moeten spreken
Dit klopt niet.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:53 schreef kvd het volgende:
[..]
Hij heeft toch al eerder gelogen over de klap. volgens mij zelfs tegen de politie? Eerst niks, alleen een beetje spelen met het haar van Estelle, kijkend naar de feestende mensen vanaf het balkon van de VIP-box , niks van het incident meekrijgend. En vervolgens een corrigerend tikje, maar hij wilde niet dat Estelle dit wist?
Gelogen over de theedoek (afdrogen, maar er zat wel bloed op de theedoek van Badr en Koen)
Zal hij er überhaupt wel over uitweiden? Geen idee hoe lang zijn proces gaat duren, maar als dat ik oktober begint en misschien in november nog niet klaar is/er geen uitspraak is, hij zichzelf alleen maar in de vingers snijdt door de foute dingen toe te geven...
Had Estelle ook niet gelogen?quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:53 schreef kvd het volgende:
[..]
Hij heeft toch al eerder gelogen over de klap. volgens mij zelfs tegen de politie? Eerst niks, alleen een beetje spelen met het haar van Estelle, kijkend naar de feestende mensen vanaf het balkon van de VIP-box , niks van het incident meekrijgend. En vervolgens een corrigerend tikje, maar hij wilde niet dat Estelle dit wist?
Gelogen over de theedoek (afdrogen, maar er zat wel bloed op de theedoek van Badr en Koen)
Zal hij er überhaupt wel over uitweiden? Geen idee hoe lang zijn proces gaat duren, maar als dat ik oktober begint en misschien in november nog niet klaar is/er geen uitspraak is, hij zichzelf alleen maar in de vingers snijdt door de foute dingen toe te geven...
Piet Paniekquote:Op zaterdag 7 september 2013 13:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Had Estelle ook niet gelogen?
Zij heeft zijn verhaal toen niet tegengesproken, dat hij niets gezien of gedaan heeft en tevens de reden waarom zij ineens vertrokken zijn.
Ze heeft het echter nooit ingetrokken voor zover ik weet.quote:
Vandaar ook mijn vraagtekenquote:Op zaterdag 7 september 2013 13:00 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Dit klopt niet.
Hij was ook achter de bar en had het even overgenomen van de bardame, dus waarschijnlijk heeft hij ook staan afdrogen en dan heb ik het niet alleen over Koen
Er zijn 3 zittingsdagen ingepland.
quote:Badr Hari spreidt zijn grote handen voor zich uit op tafel. „Kijk dan! Zien die eruit of ze gisteravond nog gevochten hebben? Of dat ik er een theedoek omheen had, om het bloeden te stoppen? Ik heb niets gedaan, helemaal niets. En ik weet ook nergens van. Maar het is in Amsterdam nu al zover dat als ik langs de ArenA rij, en binnenin gebeurt wat, dat ik het dan wel zal hebben gedaan!”
Over de vechtpartij (het blijft een mooi verhaalquote:„Misschien heb ik in de loop van de avond even een theedoek in mijn handen gehad om een glas af te drogen. Want dat doe ik ook gewoon even, als ik ergens een gezellige avond heb. Maar van die ellende, man, ik moet er niets van hebben. Maar het is duidelijk, het is zó gemakkelijk om mij maar weer te beschuldigen. Ik kan gewoon nergens meer heen, in elk geval niet meer naar zulke grote evenementen. Ja, naar André Rieu of zo!”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat was toen ze niet anders kon omdat hij sommige zaken moest bekennen. Het "het moet niet meer gebeuren......" is dan meer een poging geweest om de zaak en het feit dat ze mee gelogen heeft te bagatelliseren. Zoiets van "Oeps, maar ik ga hem wel straf geven als hij weer zoiets doet).quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:44 schreef schizovreemd het volgende:
Over haar verklaringen is niet veel bekend geloof ik, ze had zich wel ik een lastige positie gebracht door haar eerste verklaring.
Maar ook heeft ze gezegd dat als zoiets nog een keer zou gebeuren ze dan met Badr zou stoppen en ik denk niet dat ze het over het strelen door haar haar had.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:03 schreef kvd het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn vraagteken
Het was dus liegen tegen de media
Maar goed, dat hij heeft staan afdrogen kan, maar volgens hem had hij geen wondjes ofzo, maar zijn bloed zit wel op de theedoek.
Over die theedoek wist hij in eerste instantie ook helemaal niks:
[..]
[..]
Over de vechtpartij (het blijft een mooi verhaal):
Maar dit verhaal komt uit de koker van Zevert Antigoeds en die is goed in 'mooie' verhalen en was niet objectief in deze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
Van wie moest hij bekennenquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, dat was toen ze niet anders kon omdat hij sommige zaken moest bekennen. Het "het moet niet meer gebeuren......" is dan meer een poging geweest om de zaak en het feit dat ze mee gelogen heeft te bagatelliseren. Zoiets van "Oeps, maar ik ga hem wel straf geven als hij weer zoiets doet).
Warm draaien voor de rechtszaakquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:22 schreef static het volgende:
Beginnen we nu weer van voren af aan?
Klopt, maar omdat hij niet meer anders kon.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:23 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Van wie moest hij bekennen
Dat heeft hij zelf besloten.
Ik zie dat niet als bagataliseren trouwens, het is eerder benadrukken.
Dat maakt niet uit, het was het eerste wat naar buiten kwam. Evert of niet, feit blijft dat hij in het begin heeft ontkend dat hij er iets mee te maken had. Evert maakte het verhaal alleen wat mooierquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:14 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Maar dit verhaal komt uit de koker van Zevert Antigoeds en die is goed in 'mooie' verhalen en was niet objectief in deze.
Hoezo niet anders kon?quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, maar omdat hij niet meer anders kon.
Ik kan het wel begrijpen, want hij krijgt vaker de schuld in zijn schoenen geschoven door wilde verhalen in de media en hij was denk ik bang dat de volledige mishandeling in zijn schoenen geschoven zou krijgen terwijl hij zegt daar niet verantwoordelijk voor te zijn, een soort van paniekreactie dus.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:26 schreef kvd het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, het was het eerste wat naar buiten kwam. Evert of niet, feit blijft dat hij in het begin heeft ontkend dat hij er iets mee te maken had. Evert maakte het verhaal alleen wat mooier
Als iemand merkt dat het geen zin heeft om iets te ontkennen, dan kan die persoon dan ook beter toegeven, al is het alleen dat wat bewezen kan worden.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:27 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Hoezo niet anders kon?
Hij had ook niet kunnen meewerken en zwijgen, hij heeft gezegd: in het verleden heb ik foute dingen gedaan, maar ik wil mijn leven beteren en zet een streep onder het verleden, ik werk mee en vertel de waarheid.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:40 schreef Ole het volgende:
Vandaar ook dat hij de verkeerde schoenen inleverde
Dus dan maar liegen? In plaats van de waarheid? Wetende dat er getuigen zijn en het door de politie onderzocht wordt? Want dat kan ik echt niet begrijpen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:33 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ik kan het wel begrijpen, want hij krijgt vaker de schuld in zijn schoenen geschoven door wilde verhalen in de media en hij was denk ik bang dat de volledige mishandeling in zijn schoenen geschoven zou krijgen terwijl hij zegt daar niet verantwoordelijk voor te zijn, een soort van paniekreactie dus.
Het schijnt allemaal niet zo makkelijk bewezen te kunnen worden geloof ik...quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als iemand merkt dat het geen zin heeft om iets te ontkennen, dan kan die persoon dan ook beter toegeven, al is het alleen dat wat bewezen kan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |