quote:
Wat zegt het dat Ruud zijn huis aan het stofzuigen is?
Wat zegt het dat Badr zich laat toejuichen door een paar honderdduizend man?
Zo kan ik nog wel even doorgaan, we zitten hier toch te 'gaten' wat is er mis mee dan dat er wat foto's en filmpjes van de hoofpersonen worden geplaatst

Sommige vinden het denk ik wel leuk om dat te zien en je kan er toch weer een verhaaltje bij bedenken dat prima past in de gate?
quote:
Dat filmpje dat Maggie aan het dansen is, komt uit Miami, niet uit Nederland, er staat bij 'salsa fun in Miami' en hij zegt 'that's something else than the bastille in Amsterdam' (Maxim is trouwens niet te zien in het filmpje)
Deze foto van Maxim en Ruud is genomen in Miami terwijl Maxim dus op vakantie was. Een nachtclub? Vermoed het niet. Gewoon een gezellig vakantiekiekje, wie heeft die nou niet?. Die zijn van wel meer kinderen te vinden.
Maxim met de meiden op een boot in Amsterdam? Zwaai zwaai, bye bye...op Ibiza (wederom een vakantiekiekje dus) en inmiddels 414 dagen geleden! (eerst wordt de foto van Heitinga getoond met de tekst 'with Johnny heitinga at Lio in Ibiza, dan Maxime.) Trouwens, genomen tijdens de eerste gezamelijke vakantie met alle kids,
deze bekende foto
Fucking hell zeg, weet ik veel waar die foto's en filmpjes vandaan komen, het hier toch geen exacte wetenschap ofzo?
Wat mij betreft hoeven die kinderen er helemaal niet bij betrokken te worden, maar je haalt nu zelf een oude foto erbij dat Ruud met al zijn kinderen vakantie aan het vieren is, dat zegt toch ook allemaal niet zoveel volgens jouw theorie?
Maar nogmaals er zijn denk ik mensen die dat wel leuk vinden om te zien en het zijn geen nepfoto's oid.
Misschien dat het niet helemaal klopt wat Paule zegt, dat ga ik allemaal niet onderzoeken hoor

Maar ik weet dat ze soms ook goede info heeft, toen ik hoorde dat Badr in de stad gespot was in een lamborghini aventador wist zei daar gelijk meer over te vertellen, ik kon er toen nog niks over vinden, later vernam ik uit de media dat ze gelijk had, ook met die broodjeszaak was zij degene die wist te vertellen dat die van een BNer was, later vernam ik uit de pers dat ze weer gelijk had, ze weet ook veel over de Familie van Badr, ik denk dat het ook wel klopt en zo zijn er meer dingen waar ze wel gelijk mee heeft en als eerste weet te melden, ze zegt ook dat ze Badr kent dus ik snap niet zo goed waarom iedereen altijd over haar heen valt of is dit juist de reden?
Denk je dat iemand onzin roept dan weerleg je dat toch, zoals je nu doet, en als je je eraan ergert dan negeer je dat toch op den duur, waarom altijd dat met z'n allen haar opzoeken waardoor het topic ontspoort?
Er zijn ook anderen die ik veel onzin zie vertellen, maar daar word dan weer niet massaal moeilijk over gedaan.
Ik weet dat Badrbashen een nationale sport is geworden en zij lijkt kop van jut te zijn, maar als je zo een grote problemen met Badr hebt... Pick me

quote:
En waarom zegt het zoveel dat Ruud naar de sportschool van Badr is gegaan? Een vriend bezoeken mag toch. Hij kon eindelijk een keer kijken aangezien Badr er niet was

Nou velen vroegen zich af waarom Badr in Marokko was en ik denk dat het goed kan zijn omdat zijn vriend en trainer veel met Alistair bezig was voor zijn gevecht in Amerika, dus verhelderend dat die foto geplaatst is.
quote:
MAAR, Paule33 heeft het over de verjaardag van Ruuds moeder 22 augustus en plaatst die foto met Alistair. Die foto is begin deze maand al genomen (22 dagen geleden), dus de foto en de verjaardag hebben niks met elkaar te maken...iets met een kant en wal enzo
Maar wat schetst mijn verbazing....een simpel google zoektochtje leert mij dat Alistair begin deze maand aan het trainen was in....Miami! Niks bij Mike, niks in de sportschool van Badr. Die foto (die jij ook nog plaatste), de opmerkingen over wat Ruud doet in de sportschool van Badr...slaat dus echt nergens op. Voetballen in de sportschool waar Badr komt? Nee dus, want het was Miami, niet hier in Nederland. En daarbij, ook een filmpje van begin van de maand, dus Badr zat ergens in Marokko (die was het suikerfeest aan het vieren, filmpje van 22 dagen geleden, dus 8 augustus, eind van ramadam)
http://www.mixfight.nl/portal/exclusieve-fotos-van-the-reem/http://www.mixfight.nl/po(...)bij-de-blackzilians/
Mike was weldegelijk veel aan het trainen met Alistair, ook in zijn eigen sportschool, dus daarom ging ik er vanuit dat het zou kloppen, nu ik beter naar die foto kijk zie ik dat het bij de sportschool van de blackzilians is en dus idd in Amerika, dat wil toch niet zeggen dat een foto van Ruud en de trainer van Badr niet relevant zouden zijn in deze reeks?
Toen het over de ramadan ging werd er ook moeilijk gedaan over foto's die ze plaatste die niet zouden kloppen, anderen plaatste weer andere foto's van Badr op het strand en die zouden wel van tijdens de ramadan zijn, alleen over die foto's van Paule werd er moeilijk gedaan, over die andere niet.
Er werd ook gezegd van zie je nou wel Badr is wel tijdens de ramadan op het strand, volgens Paule zou het vasten toen al gebroken zijn, maar daar werd ook erg lacherig over gedaan want het was immers nog licht, er werd zelfs gezegd dat moslims het helemaal moeilijk hebben in landen waar het heel lang licht blijft, nou weet ik zelf heel weinig van ramadan, maar wat schetse mijn verbazing toen ik daar heel even wat over opzocht....
Hoe dichter men bij de polen komt, hoe lastiger het opvolgen van de letterlijke interpretatie van de Koranverzen over het onderscheid 's ochtends tussen een witte draad en een zwarte draad wordt. In de praktijk is dit echter geen probleem, omdat een moslim kan uitgaan van de situatie in het moederland, bijvoorbeeld in de Maghreb, of de situatie in Mekka. Een moslim die zich aan het begin van de ramadan in bijvoorbeeld Lapland bevindt, zal dan altijd precies de begintijd van de ramadan kunnen opzoeken. Ook kan de moslim die in zulk een gebied woonachtig is of op vakantie is er voor kiezen om 24 uur in 5 delen voor het gebed te delen en te vasten tussen fadjr en maghrib.Degene die het had over de moeilijksheidgraad van het vasten tijden de ramadan in landen met korte nachten lijkt het dus fout te hebben, maar daar viel ook weer niemand over.
quote:
Het feit dat hij ook heen en weer vliegt voor het voetbal van Maxim wordt niet genoemd. Dat hij met Maxim (en kinderen van Maggie) plezier heeft in Miami en omgeving? Hoor je niks van. Ruud moet zwart gemaakt worden, er moeten slechte dingen naar boven komen want jeugdzorg kan echt niet voor Estelle en Badr ingeschakeld worden, die kunnen echt het probleem niet zijn.
Het zegt dus allemaal helemaal niks. Als de feiten zouden kloppen, oke, maar hier klopt niks van
Iedereen mag hier toch zwart gemaakt worden, of heeft Ruud hierin een uitzonderingspositie

Als we het zwartmaken van Ruud en Badr vergelijken dan heeft Ruud toch een aardige achterstand.
Dat jeugdzorg door Ruud ingeschakeld zou zijn lijkt me trouwens sterk, maar als dit wel het geval is dan is wat zwartmaken toch op zijn plaats lijkt me, dat doe je je kinderen toch niet aan.
Ja als Badr echt een psychopaat zou zijn zou ik me het kunnen indenken, maar hij gaat juist heel goed om met de kids, heeft zelfs hun namen op zijn broek gezet en Maxime mocht met Badr meelopen in zijn entourage richting de ring, ik denk dat die jongen dat niet tegen zijn zin of onder bedreiging gedaan heeft

Dit is eigenlijk meer iets voor FB
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.