abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:25:46 #176
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130637594
https://twitter.com/mikep(...)983054893056/photo/1

Tweet van 29 augustus 13 om 7:37 's ochtends.

Misschien moeten we static even vragen of dit wel het echte account van Mike is.
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:04:52 #177
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_130639009
Volgens Badr wordt het account geverifiëerd en is het daarom even uit de lucht, zegt die fan pagina op facebook
pi_130640373
het imago moet zo hoog mogelijk gehouden worden vlak voor de rechtzaak. Het is waarschijnlijk ook al over met Estelle maar ze hebben nog een afspraak om tot en met de reachtzaak de schijn op te houden. Dan kan rat Finq weer wat argumenten bij elkaar rapen.
pi_130641862
quote:
Gullit vs. Cruijff
Estelle en Ruud hadden zich voorgenomen hun scheiding harmonieus af te handelen. Maar volgens Party lukt dit voor geen meter. Jeugdzorg is op Estelle afgestuurd, zij liet de Porsche van Ruud wegslepen. In het blad lezen we wat er aan de hand is en zien we de foto’s van de auto die wordt weggetakeld.
Dat jeugdzorg bij Estelle op de stoep stond gebeurde na haar vakantie in Ibiza, met de kids en Badr. Volgens Weekend vertelde zoon Maxim aan vader Ruud verhalen over hoe de vakantie was geweest. Ruud schakelde vervolgens Bureau Jeugdzorg in. Omdat Estelle er 'helemaal doorheen zit', logeren de kinderen tijdelijk bij haar moeder. Badr is naar familie in Marokko en Estelle is moederziel alleen. Zelfs therapeutisch shoppen doet ze niet meer.
Verder zijn er ook financiële problemen. Ruud heeft een aanslag van de belasting gekregen. Die heeft beslag laten leggen op panden van Gullit. Omdat Estelle vreest voor haar alimentatie, liet zij beslag leggen op het huis waar ze woont. Helaas krijgt de belastingdienst voorrang. Daarop bedacht ze dat ze dan maar Ruuds Porsche moest opeisen.
De cabrio heeft een dagwaarde van ruim een ton. Niet genoeg voor Estelle’s levensstijl, maar altijd beter dan niks. En dus werd de zwarte cabrio midden op straat op een takelwagen gezet. Story heeft de beelden en wrijft zich vergenoegd in de handjes. 'Het is nu echt hard tegen hard' verheugt het blad zich.
http://www.nu.nl/achterkl(...)ruud-en-estelle.html
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 17:44:49 #180
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_130642023
Wat is het toch een labiele doos, omdat ze er weer doorheen zit kan ze weer niet voor haar kids zorgen :N

Ze was niet labiel toen ze flink met Badr aan het feesten en zuipen was op Ibiza en in Marokko, maar voor haar eigen vlees en bloed zorgen, tijdens een situatie die ze zelf heeft gecreëerd, dat is dan weer teveel gevraagd...
pi_130643108
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 13:20 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Deze gate is vernoemd naar de golftas van Ruud, dus foto's en filmpjes van Ruud hebben dan toch enige relevantie?
Die foto van Ruud op de sportschool van Badr helemaal zou ik zeggen.
Maar wat zegt het dan? Dat Ruud in Nederland is geweest? Dat Maggie lunch voor hem maakt?

Dat filmpje dat Maggie aan het dansen is, komt uit Miami, niet uit Nederland, er staat bij 'salsa fun in Miami' en hij zegt 'that's something else than the bastille in Amsterdam' (Maxim is trouwens niet te zien in het filmpje)
Deze foto van Maxim en Ruud is genomen in Miami terwijl Maxim dus op vakantie was. Een nachtclub? Vermoed het niet. Gewoon een gezellig vakantiekiekje, wie heeft die nou niet?. Die zijn van wel meer kinderen te vinden.
Maxim met de meiden op een boot in Amsterdam? Zwaai zwaai, bye bye...op Ibiza (wederom een vakantiekiekje dus) en inmiddels 414 dagen geleden! (eerst wordt de foto van Heitinga getoond met de tekst 'with Johnny heitinga at Lio in Ibiza, dan Maxime.) Trouwens, genomen tijdens de eerste gezamelijke vakantie met alle kids, deze bekende foto

En waarom zegt het zoveel dat Ruud naar de sportschool van Badr is gegaan? Een vriend bezoeken mag toch. Hij kon eindelijk een keer kijken aangezien Badr er niet was ;)

MAAR, Paule33 heeft het over de verjaardag van Ruuds moeder 22 augustus en plaatst die foto met Alistair. Die foto is begin deze maand al genomen (22 dagen geleden), dus de foto en de verjaardag hebben niks met elkaar te maken...iets met een kant en wal enzo

Maar wat schetst mijn verbazing....een simpel google zoektochtje leert mij dat Alistair begin deze maand aan het trainen was in....Miami! Niks bij Mike, niks in de sportschool van Badr. Die foto (die jij ook nog plaatste), de opmerkingen over wat Ruud doet in de sportschool van Badr...slaat dus echt nergens op. Voetballen in de sportschool waar Badr komt? Nee dus, want het was Miami, niet hier in Nederland. En daarbij, ook een filmpje van begin van de maand, dus Badr zat ergens in Marokko (die was het suikerfeest aan het vieren, filmpje van 22 dagen geleden, dus 8 augustus, eind van ramadam)
http://www.mixfight.nl/portal/exclusieve-fotos-van-the-reem/
http://www.mixfight.nl/po(...)bij-de-blackzilians/

Het feit dat hij ook heen en weer vliegt voor het voetbal van Maxim wordt niet genoemd. Dat hij met Maxim (en kinderen van Maggie) plezier heeft in Miami en omgeving? Hoor je niks van. Ruud moet zwart gemaakt worden, er moeten slechte dingen naar boven komen want jeugdzorg kan echt niet voor Estelle en Badr ingeschakeld worden, die kunnen echt het probleem niet zijn.

Het zegt dus allemaal helemaal niks. Als de feiten zouden kloppen, oke, maar hier klopt niks van
pi_130647216
Ik moet eerlijk zeggen dat tot nu toe wat ik gelezen heb, en dat is niet zo veel hoor. Badr komt me over als een goeie gozer, liefhebbende ouders en hij is redelijk gevoelig.
Wel een nogal lui persoon, met enorm veel talent. Lui in de zin van liever vechten dan trainen.
Geintjes maken tijdens het sparren maar als hij geraakt werd ging de sluis open.
Handig in de ring, daar buiten niet zo
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 20:28:16 #183
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130648062
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 18:24 schreef kvd het volgende:

[..]

Maar wat zegt het dan? Dat Ruud in Nederland is geweest? Dat Maggie lunch voor hem maakt?
Wat zegt het dat Ruud zijn huis aan het stofzuigen is?
Wat zegt het dat Badr zich laat toejuichen door een paar honderdduizend man?
Zo kan ik nog wel even doorgaan, we zitten hier toch te 'gaten' wat is er mis mee dan dat er wat foto's en filmpjes van de hoofpersonen worden geplaatst :?
Sommige vinden het denk ik wel leuk om dat te zien en je kan er toch weer een verhaaltje bij bedenken dat prima past in de gate?

quote:
Dat filmpje dat Maggie aan het dansen is, komt uit Miami, niet uit Nederland, er staat bij 'salsa fun in Miami' en hij zegt 'that's something else than the bastille in Amsterdam' (Maxim is trouwens niet te zien in het filmpje)
Deze foto van Maxim en Ruud is genomen in Miami terwijl Maxim dus op vakantie was. Een nachtclub? Vermoed het niet. Gewoon een gezellig vakantiekiekje, wie heeft die nou niet?. Die zijn van wel meer kinderen te vinden.
Maxim met de meiden op een boot in Amsterdam? Zwaai zwaai, bye bye...op Ibiza (wederom een vakantiekiekje dus) en inmiddels 414 dagen geleden! (eerst wordt de foto van Heitinga getoond met de tekst 'with Johnny heitinga at Lio in Ibiza, dan Maxime.) Trouwens, genomen tijdens de eerste gezamelijke vakantie met alle kids, deze bekende foto
Fucking hell zeg, weet ik veel waar die foto's en filmpjes vandaan komen, het hier toch geen exacte wetenschap ofzo?
Wat mij betreft hoeven die kinderen er helemaal niet bij betrokken te worden, maar je haalt nu zelf een oude foto erbij dat Ruud met al zijn kinderen vakantie aan het vieren is, dat zegt toch ook allemaal niet zoveel volgens jouw theorie?
Maar nogmaals er zijn denk ik mensen die dat wel leuk vinden om te zien en het zijn geen nepfoto's oid.
Misschien dat het niet helemaal klopt wat Paule zegt, dat ga ik allemaal niet onderzoeken hoor :')
Maar ik weet dat ze soms ook goede info heeft, toen ik hoorde dat Badr in de stad gespot was in een lamborghini aventador wist zei daar gelijk meer over te vertellen, ik kon er toen nog niks over vinden, later vernam ik uit de media dat ze gelijk had, ook met die broodjeszaak was zij degene die wist te vertellen dat die van een BNer was, later vernam ik uit de pers dat ze weer gelijk had, ze weet ook veel over de Familie van Badr, ik denk dat het ook wel klopt en zo zijn er meer dingen waar ze wel gelijk mee heeft en als eerste weet te melden, ze zegt ook dat ze Badr kent dus ik snap niet zo goed waarom iedereen altijd over haar heen valt of is dit juist de reden?
Denk je dat iemand onzin roept dan weerleg je dat toch, zoals je nu doet, en als je je eraan ergert dan negeer je dat toch op den duur, waarom altijd dat met z'n allen haar opzoeken waardoor het topic ontspoort?
Er zijn ook anderen die ik veel onzin zie vertellen, maar daar word dan weer niet massaal moeilijk over gedaan.
Ik weet dat Badrbashen een nationale sport is geworden en zij lijkt kop van jut te zijn, maar als je zo een grote problemen met Badr hebt... Pick me :P

quote:
En waarom zegt het zoveel dat Ruud naar de sportschool van Badr is gegaan? Een vriend bezoeken mag toch. Hij kon eindelijk een keer kijken aangezien Badr er niet was ;)
Nou velen vroegen zich af waarom Badr in Marokko was en ik denk dat het goed kan zijn omdat zijn vriend en trainer veel met Alistair bezig was voor zijn gevecht in Amerika, dus verhelderend dat die foto geplaatst is.
quote:
MAAR, Paule33 heeft het over de verjaardag van Ruuds moeder 22 augustus en plaatst die foto met Alistair. Die foto is begin deze maand al genomen (22 dagen geleden), dus de foto en de verjaardag hebben niks met elkaar te maken...iets met een kant en wal enzo

Maar wat schetst mijn verbazing....een simpel google zoektochtje leert mij dat Alistair begin deze maand aan het trainen was in....Miami! Niks bij Mike, niks in de sportschool van Badr. Die foto (die jij ook nog plaatste), de opmerkingen over wat Ruud doet in de sportschool van Badr...slaat dus echt nergens op. Voetballen in de sportschool waar Badr komt? Nee dus, want het was Miami, niet hier in Nederland. En daarbij, ook een filmpje van begin van de maand, dus Badr zat ergens in Marokko (die was het suikerfeest aan het vieren, filmpje van 22 dagen geleden, dus 8 augustus, eind van ramadam)
http://www.mixfight.nl/portal/exclusieve-fotos-van-the-reem/
http://www.mixfight.nl/po(...)bij-de-blackzilians/
Mike was weldegelijk veel aan het trainen met Alistair, ook in zijn eigen sportschool, dus daarom ging ik er vanuit dat het zou kloppen, nu ik beter naar die foto kijk zie ik dat het bij de sportschool van de blackzilians is en dus idd in Amerika, dat wil toch niet zeggen dat een foto van Ruud en de trainer van Badr niet relevant zouden zijn in deze reeks?
Toen het over de ramadan ging werd er ook moeilijk gedaan over foto's die ze plaatste die niet zouden kloppen, anderen plaatste weer andere foto's van Badr op het strand en die zouden wel van tijdens de ramadan zijn, alleen over die foto's van Paule werd er moeilijk gedaan, over die andere niet.
Er werd ook gezegd van zie je nou wel Badr is wel tijdens de ramadan op het strand, volgens Paule zou het vasten toen al gebroken zijn, maar daar werd ook erg lacherig over gedaan want het was immers nog licht, er werd zelfs gezegd dat moslims het helemaal moeilijk hebben in landen waar het heel lang licht blijft, nou weet ik zelf heel weinig van ramadan, maar wat schetse mijn verbazing toen ik daar heel even wat over opzocht....

Hoe dichter men bij de polen komt, hoe lastiger het opvolgen van de letterlijke interpretatie van de Koranverzen over het onderscheid 's ochtends tussen een witte draad en een zwarte draad wordt. In de praktijk is dit echter geen probleem, omdat een moslim kan uitgaan van de situatie in het moederland, bijvoorbeeld in de Maghreb, of de situatie in Mekka. Een moslim die zich aan het begin van de ramadan in bijvoorbeeld Lapland bevindt, zal dan altijd precies de begintijd van de ramadan kunnen opzoeken. Ook kan de moslim die in zulk een gebied woonachtig is of op vakantie is er voor kiezen om 24 uur in 5 delen voor het gebed te delen en te vasten tussen fadjr en maghrib.

Degene die het had over de moeilijksheidgraad van het vasten tijden de ramadan in landen met korte nachten lijkt het dus fout te hebben, maar daar viel ook weer niemand over.

quote:
Het feit dat hij ook heen en weer vliegt voor het voetbal van Maxim wordt niet genoemd. Dat hij met Maxim (en kinderen van Maggie) plezier heeft in Miami en omgeving? Hoor je niks van. Ruud moet zwart gemaakt worden, er moeten slechte dingen naar boven komen want jeugdzorg kan echt niet voor Estelle en Badr ingeschakeld worden, die kunnen echt het probleem niet zijn.

Het zegt dus allemaal helemaal niks. Als de feiten zouden kloppen, oke, maar hier klopt niks van
Iedereen mag hier toch zwart gemaakt worden, of heeft Ruud hierin een uitzonderingspositie :?
Als we het zwartmaken van Ruud en Badr vergelijken dan heeft Ruud toch een aardige achterstand.
Dat jeugdzorg door Ruud ingeschakeld zou zijn lijkt me trouwens sterk, maar als dit wel het geval is dan is wat zwartmaken toch op zijn plaats lijkt me, dat doe je je kinderen toch niet aan.
Ja als Badr echt een psychopaat zou zijn zou ik me het kunnen indenken, maar hij gaat juist heel goed om met de kids, heeft zelfs hun namen op zijn broek gezet en Maxime mocht met Badr meelopen in zijn entourage richting de ring, ik denk dat die jongen dat niet tegen zijn zin of onder bedreiging gedaan heeft ;)

Dit is eigenlijk meer iets voor FB ;)
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 20:29:33 #184
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130648119
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 16:49 schreef generalbrain het volgende:
het imago moet zo hoog mogelijk gehouden worden vlak voor de rechtzaak. Het is waarschijnlijk ook al over met Estelle maar ze hebben nog een afspraak om tot en met de reachtzaak de schijn op te houden. Dan kan rat Finq weer wat argumenten bij elkaar rapen.
Ik doe mijn best 8-)
Het is trouwens Ficq en dat is geen rat maar een hond, ga je eens inlezen, voordat je begint te blaten :{w
pi_130648606
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 20:29 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Ik doe mijn best 8-)
Het is trouwens Ficq en dat is geen rat maar een hond, ga je eens inlezen, voordat je begint te blaten :{w
nee kom op honden zijn lief... ratten zijn gluiperig. Maar goed hond is ook goed als jij dat wilt.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 20:42:54 #186
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130648693
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 20:41 schreef generalbrain het volgende:

[..]

nee kom op honden zijn lief... ratten zijn gluiperig. Maar goed hond is ook goed als jij dat wilt.
Ze is ook lief 8-)

pi_130653067
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 20:28 schreef schizovreemd het volgende:

Knip knip knip
Ik pm je even ;)
pi_130653315
gevoelig zeg....
  † In Memoriam † vrijdag 30 augustus 2013 @ 22:22:34 #189
43556 miss_dynastie
pi_130654047
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 11:03 schreef Cynix ® het volgende:
Paule33: kappen met onsamenhangende niet relevante onzin en de rest kappen met reageren daarop, ok? }:|
Tijd voor een corrigerende tik?
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 04:34:20 #190
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130664550
PM vind ik vaak een slangenkuil vol stokenende en manipulerende ellende, daar waag ik me liever niet ;)
Maar ik wil er nog wel iets over kwijt.

quote:
Dan pak ik die post er even bij...

quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 15:38 schreef Paule33 het volgende:
op 25 augustus was de moeder van Ruud jarig,speciaal na Nederland gekomen...
maar wat doet Ruud Gullid in de school van Badr Hari? mysterie...

http://cdn.cloozup.com/at(...)0-b39d5d44b4b9_l.jpg
Je zegt alles zo graag te willen checken omdat de feiten moeten kloppen, maar nu maak je zelf een fout, ze zegt 25 augustus en niet zoals jij zegt 22, ikheb het gechecked op de twitter van Ruud en het klopt wat Paule zegt zijn moeder was de 25e jarig.
Je kan deze 2 regels ook los van elkaar zien, dan klopt het eerste en dat ze een fout maakt met de sportschool dat kan gebeuren, toen ik foto van Alistair met zijn trainer Mike in een sportschool zag dacht ik ook gelijk dat het zijn eigen sportschool was.
Toch vind ik die foto relevant voor het topic zoals ik eerder al aangaf.

quote:
Jij wil dus alles graag controleren en de feiten moeten kloppen, je brengt hier als feit dat Ruud heen en weer vliegt voor het voetbal van zijn zoon, maar heb je dat wel goed gechecked, want ik denk toch eerder dat hij voor de verjaardag van zijn moeder naar Amsterdam is gekomen en als hij er toch is dan even bij zijn zoontje langsgaat bij het voetbal.

Je zegt dat je niks hoort over dat Ruud zijn zoon zo leuk omgaat met de kinderen van zijn vriendin, waarom verwijt je Paule dit?
Als jij dat blijkbaar weet en je wilt het zo graag kenbaar maken, waarom post je er zelf niks over?

Je zit hier erg pro-Ruud te posten, geen probleem hoor, moet kunnen, maar ik snap het probleem niet als Paule precies het omgekeerde doet, waarom moet dat niet kunnen?
In je post zie ik ook doorklinken dat jij er wel van overtuigd bent dat jeugdzorg is ingeschakeld venwege Badr en Estelle.
Een roddelblad zegt dat Ruud hier zelf achter zat omdat Estelle er doorheen zou zitten?
Maar is dit ook niet zijn eigen schuld?
Ik denk niet dat het is omdat hij een probleem heeft met agressieve vechters, want zelf gaat hij om met Overeem, die ook wel eens losse handjes heeft gehad in het uitgaansleven.
Misschien heeft hij zijn zoon ook wel meegenomen naar die sportschool, want die was daar ook rond die tijd.

Iedereen heeft gewoon een probleem met Paule omdat ze voor Badr is en daarom moet ze weggepest worden of een ban aangesmeerd zoals in NWS gebeurde.
Ik heb haar eerder meegemaakt toen was ze fan van Huub uit de gouden kooi, mensen hadden toen veel minder problemen met haar nederlands en ze werd hier toen veel beter ontvangen dan nu, behalve een paar uitzonderingen, toen had ikzelf bv nog grote problemen met haar _O-
  Trouwste user 2022 zaterdag 31 augustus 2013 @ 08:55:44 #191
7889 tong80
Spleenheup
pi_130665087
Kickbokser Badr Hari gaat voor de derde keer sinds zijn tijdelijke vrijlating de ring in: op 9 november vecht hij op het Legend-gala in Rusland. Dat is bijna een maand na zijn rechtszaak op 10 oktober in Amsterdam.

Een eventuele veroordeling (Badr Hari zou vorig jaar miljonair Koen Everink in elkaar hebben geslagen) zal zijn kickboksgevecht in Rusland niet in gevaar brengen.

'Als hij wordt veroordeeld tot een celstraf, gaan we in hoger beroep', zegt Hari's advocaat Benedicte Ficq in Algemeen Dagblad. 'En net zoals hij nu in vrijheid zijn rechtszaak mag afwachten, zal dat dan ook gelden voor zijn hoger beroep, mits hij zich aan de voorwaarden houdt.'

Al tweemaal eerder ging de beroepsvechter na zijn vrijlating de ring in. Hij verloor beide keren. Op 9 november neemt hij het op tegen de Rus Alexey Ignashov.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Miss SHO zaterdag 31 augustus 2013 @ 09:10:31 #192
22592 crew  Ole
pi_130665173
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 04:34 schreef schizovreemd het volgende:
PM vind ik vaak een slangenkuil vol stokenende en manipulerende ellende, daar waag ik me liever niet ;)

-knip-
Iedereen heeft gewoon een probleem met Paule omdat ze voor Badr is en daarom moet ze weggepest worden of een ban aangesmeerd zoals in NWS gebeurde.
Ik heb haar eerder meegemaakt toen was ze fan van Huub uit de gouden kooi, mensen hadden toen veel minder problemen met haar nederlands en ze werd hier toen veel beter ontvangen dan nu, behalve een paar uitzonderingen, toen had ikzelf bv nog grote problemen met haar _O-
Dit laatste is onzin, dat weet je heus wel }:|
Verdere discussie hierover in SHO FB graag.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Trouwste user 2022 zaterdag 31 augustus 2013 @ 09:19:50 #193
7889 tong80
Spleenheup
pi_130665244
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 09:10 schreef Ole het volgende:

[..]

Dit laatste is onzin, dat weet je heus wel }:|
Verdere discussie hierover in SHO FB graag.
Waarom niet in Onzin :?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_130665349
Ah, inhoud veranderd terwijl ik net een post klaar had.
Geen zin in FB, Schizo doet niet aan PM, jammer dan.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 31 augustus 2013 @ 09:29:28 #195
22592 crew  Ole
pi_130665359
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 09:28 schreef kvd het volgende:
Ah, inhoud veranderd terwijl ik net een post klaar had.
Geen zin in FB, Schizo doet niet aan PM, jammer dan.
Ik heb niets veranderd hoor
  Moderator / Miss SHO zaterdag 31 augustus 2013 @ 09:32:13 #196
22592 crew  Ole
pi_130665392
Voorteken?

quote:
Parijse brug bezwijkt onder de liefde

door Eveline Bijlsma
PARIJS -
De leuningen van de Parijse Pont des Arts dreigen te bezwijken onder het gewicht van de duizenden hangslotjes die zijn opgehangen door verliefde stellen. De burgemeester van het zesde arrondissement wil de loeizware liefdesbetuigingen het liefst verwijderen, omdat hij bang is dat ze op een dag boven op een rondvaartboot zullen storten.

Onder toeziend oog van zijn vriendin Sabrina (19) gooit Thomas (22) met een boogje het sleuteltje in de Seine. „Ze zeggen dat als je hier een slotje ophangt, je voor eeuwig samenblijft”, zegt de Française verliefd. Het stel uit de Parijse voorstad bezegelde gisteren hun liefde op de romantische Pont des Arts met een klein, goudkleurig hangslotje.
Sabrina schreef er met een zwarte stift hun koosnamen op, ‘Doudou et Namour’. Als het aan Jean-Pierre Lecoq ligt, burgemeester van het zesde arrondissement van Parijs, wordt de brug te lijf gegaan met een flinke ijzerschaar. „Dit wordt te gek, sommigen hangen hun slot maar aan een ander omdat er geen plek meer is”, briest de burgervader.
pi_130665415
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 09:29 schreef Ole het volgende:

[..]

Ik heb niets veranderd hoor
Inhoud van topic wel (leuk pop-upje waar dat dan staat ;) )
Was een antwoord op Schizo waar ik me bezig was, die heb ik nu dus weggegooit, geen discussie hier toch?Dat werd het wel.
pi_130665430
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 09:32 schreef Ole het volgende:
Voorteken?

[..]

Die van Sylvie en Zarka kunnen ze weghalen ;)
  Moderator / Miss SHO zaterdag 31 augustus 2013 @ 09:36:37 #199
22592 crew  Ole
pi_130665442
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 09:33 schreef kvd het volgende:

[..]

Inhoud van topic wel (leuk pop-upje waar dat dan staat ;) )
Was een antwoord op Schizo waar ik me bezig was, die heb ik nu dus weggegooit, geen discussie hier toch?Dat werd het wel.
Kwam door mijn quote. Maar goed, idd liever niet hier de eindeloze discussie waar we het toch niet over eens worden. Ik reageerde vooral op het stukje Paule
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 12:22:14 #200
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_130668297
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:25 schreef schizovreemd het volgende:
https://twitter.com/mikep(...)983054893056/photo/1

Tweet van 29 augustus 13 om 7:37 's ochtends.

Misschien moeten we static even vragen of dit wel het echte account van Mike is.
Ik heet geen static, maar dat is 100% zeker Mike's echte account.
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')