abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 augustus 2013 @ 21:35:51 #76
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130571245
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 19:33 schreef proud_mami het volgende:

[..]

In het boek van Jens staat een verhaal dat hij Rosa (Monshouwer) flink zou hebben toegetakeld en dat hij toen ook nog haar huis zou hebben verbouwd. Deuren uit de sponningen zou hebben getrokken/geslagen en huisraad zou hebben gesloopt. Daarnaast heeft hij kleding en schoenen compleet hebben vernield (door midden hebben gescheurd).

Zou dat misschien te maken kunnen hebben met de fittie tussen hem en Afrojack? Het schijnt toen niet tot een handgemeen zijn gekomen omdat omstanders er tussen zijn gekomen (wel retestoer trouwens) en dat Badr toen zijn agressie heeft gericht op het huis om zo zijn frustraties/woede te kunnen uiten?

En Badr heeft schijnbaar wat met horloges, staat ook een mooi verhaal over in het boek maar dat later, nu even aan de huishoudelijke klussen ;-)
Ik zie het verband niet helemaal, je denkt dat hij wat tegen huisraad in het algemeen heeft? ;)

Wat ik tegen die schrijver heb is dat hij heeft gezegd dat nadat hij een boek over Ernesto Hoost had geschreven, hij zei dat hij alles wel over de sport had gezegd en nooit meer een boek zou schrijven over een kickboxer, maar daar op terugkwam nadat Badr zoveel in het nieuws was.
Naar mijn mening wil hij alleen maar cashen op de hype, dus hij komt met veel sensatie verhalen en halve waarheden.
Benali zei dat dit boek meer fictie bevat dan zijn roman over Badr.
Aangezien hij in z'n eentje meer feiten naar boven haalt dan een 15 man sterk rechercheteam die daar een jaar onderzoek naar doen, denk ik dat hij daar wel eens gelijk in zou kunnen hebben.

Ik blijf het vreemd vinden dat Rosa aangifte doet maar geen hard bewijs (foto, dokterverklaring) kan overleggen van de door hem benoemde zware mishandeling.

Maar dank je dat je ons op de hoogte houdt ^O^ ;)
Als je dat verhaal tegen komt over het bijten in de ring zou ik graag van je horen welke tegenstander dat was, want dat is ook weer zo een verhaal waar ik nooit van gehoord heb, terwijl ik Badr toch al heel lang volg.
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
pi_130571256
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 21:35 schreef proud_mami het volgende:
Je bent niet zo van de kutjes?
Nee ;)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_130571376
Relaties en ...... neukertjes.

Want volgens het boek werd zowat iedere dag een nieuw neukertje ingevlogen als Badr in het buitenland verbleef vanwege een wedstrijd.
  † In Memoriam † woensdag 28 augustus 2013 @ 21:40:27 #79
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_130571458
En dat terwijl-ie een mat op zijn rug heeft en waarschijnlijk impo is van alle anabolen. :o
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_130571683
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 21:35 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Ik zie het verband niet helemaal, je denkt dat hij wat tegen huisraad in het algemeen heeft? ;)

Wat ik tegen die schrijver heb is dat hij heeft gezegd dat nadat hij een boek over Ernesto Hoost had geschreven, hij zei dat hij alles wel over de sport had gezegd en nooit meer een boek zou schrijven over een kickboxer, maar daar op terugkwam nadat Badr zoveel in het nieuws was.
Naar mijn mening wil hij alleen maar cashen op de hype, dus hij komt met veel sensatie verhalen en halve waarheden.
Benali zei dat dit boek meer fictie bevat dan zijn roman over Badr.
Aangezien hij in z'n eentje meer feiten naar boven haalt dan een 15 man sterk rechercheteam die daar een jaar onderzoek naar doen, denk ik dat hij daar wel eens gelijk in zou kunnen hebben.

Ik blijf het vreemd vinden dat Rosa aangifte doet maar geen hard bewijs (foto, dokterverklaring) kan overleggen van de door hem benoemde zware mishandeling.

Maar dank je dat je ons op de hoogte houdt ^O^ ;)
Als je dat verhaal tegen komt over het bijten in de ring zou ik graag van je horen welke tegenstander dat was, want dat is ook weer zo een verhaal waar ik nooit van gehoord heb, terwijl ik Badr toch al heel lang volg.
Tuurlijk wil die schrijver crashen!

Het verband tussen die zaken is dat Badr zijn woede blijkbaar ook weleens op huisraad uit, ipv alleen maar tegen personen. Omdat hij zijn woede niet kon uiten op die arme Afrojack, het handgemeen werd immers voorkomen, zou het kunnen zijn dat ie daarom Ruud's flatje maar heeft gesloopt.
pi_130571781

Zoek ik morgen voor je op Barca!
  Moderator woensdag 28 augustus 2013 @ 21:50:17 #82
184769 crew  Deisyy
pi_130572006
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 17:18 schreef Greys het volgende:
Het is toch ook eigenlijk echt bespottelijk. Ruud is al lang weer gelukkig met een ander, Estelle was nog eerder met een ander, dat is alweer een flinke tijd zo, ze riep en roept overal van de daken dat deze nieuwe liefde voor eeuwig is maar toch moet de ex voor háár nog steeds betalen :')

Dat hij betaalt voor de kinderen is niet meer dan logisch en ik kan me ergens van hem niet voorstellen dat hij dat niet doet.
Het zou niet de eerste keer zijn O-)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 28 augustus 2013 @ 21:56:48 #83
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130572409
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 21:46 schreef proud_mami het volgende:

Zoek ik morgen voor je op Barca!
Hij heeft dan misschien wel veel klonen, maar ik hoor daar niet bij hoor :+
  woensdag 28 augustus 2013 @ 22:02:12 #84
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130572805
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 21:44 schreef proud_mami het volgende:

[..]

Tuurlijk wil die schrijver crashen!

Het verband tussen die zaken is dat Badr zijn woede blijkbaar ook weleens op huisraad uit, ipv alleen maar tegen personen. Omdat hij zijn woede niet kon uiten op die arme Afrojack, het handgemeen werd immers voorkomen, zou het kunnen zijn dat ie daarom Ruud's flatje maar heeft gesloopt.
Het word mij nu duidelijk waarom hij met dat gerucht bij prive over dat horloge van Estelle de wereld in helpt ;)

Ik vind het raar dat het verhaal van afrojack pas na weken naar buiten komt, het is allemaal speculeren, het zou kunnen, vooral als Estelle hem duidelijk maakte dat dit de druppel was...

Maar eerder denk ik dat Estelle erachter zit, want die had het niet zo op die andere kinderen van Ruud, waarvan er 1 in dat appartement vakantie zou vieren ;)
pi_130573918
Barca, die bijt-wedstrijd was vroegah, er staat geen datum vermeld, maar volgens mij was Badr toen zestien. Het was op een gala in België en het slachtoffer was een Belg, zijn naam werd niet genoemd.
pi_130575550
Het is Schizo die het vroeg, proud_mami ;)

Eens met schizo btw over dat Afrojack-voorval, vreemd dat zoiets pas veel later naar buiten komt. Aan de andere kant: alles kan hier in deze klucht.
  † In Memoriam † woensdag 28 augustus 2013 @ 23:18:25 #87
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_130577142
Nu de 'kopschoppers' er redelijk mild vanaf komen door alle media-aandacht kan het niet anders of de advocaat van Badr gaat zich daar ook op beroepen.
Raar eigenlijk dat wanneer de hele wereld live of achteraf meekijkt het ineens minder erg is of zo. :{
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_130579087
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:02 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Het word mij nu duidelijk waarom hij met dat gerucht bij prive over dat horloge van Estelle de wereld in helpt ;)

Ik vind het raar dat het verhaal van afrojack pas na weken naar buiten komt, het is allemaal speculeren, het zou kunnen, vooral als Estelle hem duidelijk maakte dat dit de druppel was...

Maar eerder denk ik dat Estelle erachter zit, want die had het niet zo op die andere kinderen van Ruud, waarvan er 1 in dat appartement vakantie zou vieren ;)
de doping kwam ook oas na een jaar naar buiten,dan is dit nog snel ;)
pi_130581105
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 21:26 schreef proud_mami het volgende:
Nou komttie dan, speciaal voor Barca:

Badr had Chantal voor haar verjaardag een horloge cadeau gedaan ter waarde van ¤ 35.000. Dat horloge was op een gegeven moment uit de kluis verdwenen en Badr had daar telkens smoesjes over (weet niet meer precies wat maar wss was het zoiets in de trant van dat het gerepareerd moest worden of iets dergelijks).

Maar vervolgens kwam Daphne in beeld. Chantal en Badr hadden toen nog een relatie. Badr heeft Daphne mee uit eten genomen in geloof ik de PC Hooftstraat (hij moet natuurlijk wel een beetje indruk maken). Maar omdat Chantal daar ook vaak te vinden is heeft Badr haar gebeld om te checken waar ze was. Zo van 'Hey schatje, waar ben je en wat ben je aan het doen?'. Blijkbaar was de kust veilig want Badr en Daphne zijn lekker gaan eten in de PC Hooft. Maar Chantal, wss door schade en schande wijs geworden, vertrouwde het toch niet helemaal is is met haar moeder ook naar de PC gegaan. Daar vond zij Badr's scooter die verdekt opgesteld stond tussen twee auto's. Maar dan wel weer pal voor het restaurant waar de twee pontificaal voor het raam zatten. Betrapt dus! En wat zag Chantal tot haar grote verbazing? Juist ja, haar 'uit de kluis weggelopen' klokkie aan Daphne's pols!
c_/

Het interessantst aan dit verhaal vind ik de moeder van Chantal die meeging om Badr op heterdaad te betrappen :+

"Mama, het is weer zo ver - Badr loopt de boel te belazeren, ga je mee naar de PC Hooftstraat om die klootzak te zoeken?"
En dan het beeld van Badr die net romantisch zijn glas heft naar Daphne, als zijn schoonmoeder vanachter de buxus op het terras tevoorschijn schiet.

_O-
  donderdag 29 augustus 2013 @ 01:03:10 #90
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130581492
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:20 schreef proud_mami het volgende:
Barca, die bijt-wedstrijd was vroegah, er staat geen datum vermeld, maar volgens mij was Badr toen zestien. Het was op een gala in België en het slachtoffer was een Belg, zijn naam werd niet genoemd.
Ik distantieer me volledig van barca, die maakt er een levenszaak van om badr zwart te maken en dat lijkt me bloedlink, die spoort niet helemaal en ik wil er niks mee te maken hebben :+

Maar bedankt voor je antwoord :)
Mjah in het begin van zijn carriere dus toen hij nog jong en onbekend was dan ga je meestal niet al gelijk in het buitenland vechten, maar zou kunnen, vreemd dat juist die partij niet in de wiki staat.
Een vriend van mij trainde bij Chakuriki in de tijd dat Badr daar ook zat, maar ik heb er nog nooit wat over gehoord, meestal blijft zo een incident je wel achtervolgen.
Veel journalisten zijn op hem gedoken en hebben al zijn fouten vele malen opgesomd, maar hij is de enige die hier achter is gekomen?
Die roddelnicht kan volgens mij beter gelijk bij de story gaan werken ;)
  donderdag 29 augustus 2013 @ 01:08:55 #91
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130581655
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 23:57 schreef kvd het volgende:

[..]

de doping kwam ook oas na een jaar naar buiten,dan is dit nog snel ;)
Dat dopingverhaal is gelekt vanuit het politieonderzoek.
Dat 2 wereldberoemde BNers met elkaar beginnen te vechten in een drukke club zou in deze tijd van mobieltjes met camera en internet toch binnen no time all over the internet moeten staan?
  donderdag 29 augustus 2013 @ 01:35:18 #92
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_130582270
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 01:03 schreef schizovreemd het volgende:
Een vriend van mij trainde bij Chakuriki
Wie was de trainer? En probeer te antwoorden zonder Wiki/Google.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  donderdag 29 augustus 2013 @ 02:25:10 #93
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130583185
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 01:35 schreef static het volgende:

[..]

Wie was de trainer? En probeer te antwoorden zonder Wiki/Google.
Hij heeft ook wel les gehad van Thom Harinck zelf, maar meestal iemand anders, zijn zoon ook volgens mij.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 02:30:29 #94
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_130583264
Thom heeft toch in april gestopt.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 02:31:51 #95
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130583282
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 02:30 schreef Paule33 het volgende:
Thom heeft toch in april gestopt.
Klopt dat hij pas gestopt is.
Ik heb het nu over meer dan 10 jaar geleden ;)
Badr zit daar zelf ook allang niet meer.
pi_130584990
Ik distantieer me ook van jou..die onbegrijpelijke liefde voor een losgeslagen anabolen type met grootheidswaanzin en gebrek aan respect voor mensen én gezag is ronduit onbegrijpelijk..je zou zomaar uit Marokko kunnen komen ;)
pi_130585957
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 00:49 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

c_/

Het interessantst aan dit verhaal vind ik de moeder van Chantal die meeging om Badr op heterdaad te betrappen :+

_O-
wat is dat toch met die moeders in dit soort soaps? Estelle ook al.
ligt dat nu aan mij of hebben dit soort 'dames' allemaal van die betweterige moeders die nog net niet tussen ze in liggen in bed?
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_130586201
Hun moeder is de enige die hen, met al hun nukken en streken, nog wel accepteert zoals ze zijn, hoewel dat in het geval van Estelle momenteel de vraag nog maar is ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_130586303
Volgens mij heeft ze zich ook niet meer buiten vertoond sinds ze terug is in Nl...ook vreemd toch?
bang voor vragen miss en paps
  † In Memoriam † donderdag 29 augustus 2013 @ 10:07:35 #100
43556 miss_dynastie
pi_130587120
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 09:14 schreef WRH het volgende:

[..]

wat is dat toch met die moeders in dit soort soaps? Estelle ook al.
ligt dat nu aan mij of hebben dit soort 'dames' allemaal van die betweterige moeders die nog net niet tussen ze in liggen in bed?
Kennelijk trekt een type als Badr een bepaald soort vrouw met een bepaald soort moeder aan O-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')