leuke woordspeling.quote:
Ik denk dat er weinig bijval zal zijn voor het zielig zijn omdat de partneralimentatie niet betaald wordt, kinderalimentatie is niet meer dan logisch, maar partneralimentatie voor iemand die nota bene in de pers heeft laten verklaren dat ze nog steeds met een ander samen is? Neuh.... dat gaat niet scoren op de zieligmeter.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:05 schreef beequeen het volgende:
Ik denk niet dat Ruud publiekelijk voor joker gezet wil worden door zijn partneralimentatie niet te betalen.
Voor je het weet zit Estelle zuchtend en steunend bij ES haar beklag te doen.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:44 schreef mascara-klodder het volgende:
Zijn er btw foto's van het vernielde appartement?
quote:
Ik kreeg de indruk dat Ruud misschien wel helemaal niet zo vermogend meer is of zo vermogend zou zijn na de belastingdienst het geld heeft gekregen. Zal ze misschien bang zijn dat er straks geen kinder alimentatie meer kan worden betaald?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:29 schreef barca1971 het volgende:
Wahhahah die foto !! cool schizo![]()
Idd wel belachelijk dat ze zo aan ruud blijft trekken en zich zo laat kennen..als alles koek en ei zou zijn met Badr zou hij toch met alle liefde voor haar zorgen of niet? Dat ze niet de eer aan zichzelf houd en hier eens heel snel mee op houd, wel op de ex afgeven, maar wel van hem willen profiteren en blijven doen..terwijl er idd al lang een ander was..tja ze zal toch eens moeten gaan werken zeg..hoewel ik denk dat ze alleen al van de kinderalimentatie royaal zou kunnen leven, maarja..inleveren zal niet haar sterkste kant zijn denk ik zo.. maar weer boulevard kijken dus
In het boek van Jens staat een verhaal dat hij Rosa (Monshouwer) flink zou hebben toegetakeld en dat hij toen ook nog haar huis zou hebben verbouwd. Deuren uit de sponningen zou hebben getrokken/geslagen en huisraad zou hebben gesloopt. Daarnaast heeft hij kleding en schoenen compleet hebben vernield (door midden hebben gescheurd).quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:27 schreef schizovreemd het volgende:
Eerst waren er geruchten over een kapotte airco en een ontbrekend gordijn.
Daarna was alles in het appartement gesloopt, nu is ook het hele appartement zelf gesloopt.
Ik wacht nog op het bericht dat hij op Ibiza een gewelddadige coup gepleegd heeft en zichzelf heeft uitgeroepen tot nieuwe koning van Spanje
Ik zie elke keer een kut als je ava ziequote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:26 schreef proud_mami het volgende:
Nou komttie dan, speciaal voor Barca:
Badr had Chantal voor haar verjaardag een horloge cadeau gedaan ter waarde van ¤ 35.000. Dat horloge was op een gegeven moment uit de kluis verdwenen en Badr had daar telkens smoesjes over (weet niet meer precies wat maar wss was het zoiets in de trant van dat het gerepareerd moest worden of iets dergelijks).
Maar vervolgens kwam Daphne in beeld. Chantal en Badr hadden toen nog een relatie. Badr heeft Daphne mee uit eten genomen in geloof ik de PC Hooftstraat (hij moet natuurlijk wel een beetje indruk maken). Maar omdat Chantal daar ook vaak te vinden is heeft Badr haar gebeld om te checken waar ze was. Zo van 'Hey schatje, waar ben je en wat ben je aan het doen?'. Blijkbaar was de kust veilig want Badr en Daphne zijn lekker gaan eten in de PC Hooft. Maar Chantal, wss door schade en schande wijs geworden, vertrouwde het toch niet helemaal is is met haar moeder ook naar de PC gegaan. Daar vond zij Badr's scooter die verdekt opgesteld stond tussen twee auto's. Maar dan wel weer pal voor het restaurant waar de twee pontificaal voor het raam zatten. Betrapt dus! En wat zag Chantal tot haar grote verbazing? Juist ja, haar 'uit de kluis weggelopen' klokkie aan Daphne's pols!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |