abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 woensdag 28 augustus 2013 @ 16:34:49 #51
7889 tong80
Spleenheup
pi_130558719
Estelle Cruijff heeft beslag laten leggen op de Porsche van haar ex Ruud Gullit. Dat heeft haar advocaat bevestigd aan RTL Boulevard. De scheiding tussen Estelle en Ruud is langzamerhand een ware vechtscheiding geworden.

Estelle had al eerder voor een miljoen euro beslag laten leggen op de villa van Ruud. Nu moet zijn zwarte Porsche 911 Cabriolet er ook aan geloven.

Het lijkt erop dat Estelle haar financiële toekomst wil veilig stellen en daarom beslag legt op de Porsche. De wagen kost nieuw 141.000 euro en is nu nog zo'n 100.000 euro waard.

_O_

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 28 augustus 2013 @ 16:35:45 #52
7889 tong80
Spleenheup
pi_130558759
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 16:24 schreef Greys het volgende:
.
Waar sloeg dat op dan? :@
leuke woordspeling.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 28 augustus 2013 @ 16:36:43 #53
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130558806
Dat ding moet wel heel nieuw zijn als hij nieuw 141.000 gekost heeft en nu nog 100.000 waard is.
Auto's dalen het eerste jaar ongeveer 30% in waarde.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 28 augustus 2013 @ 16:45:20 #54
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_130559126
Estelle zal een reden hebben, anders heeft ze het niet gedaan...
misschien Ruud alimentatiegeld niet betaald heeft,
  woensdag 28 augustus 2013 @ 16:47:43 #55
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130559207
Ja, of misschien heeft Ruud de kosten van het herstel van zijn appartement op Ibiza wel van haar partneralimentatie afgehaald....

Maar kennelijk is Estelle er een hoop aan gelegen de band met Ruud financieel behoorlijk strak te houden, om de kinderalimentatie zal het niet zijn, dus zal het om de partneralimentatie zijn... die toch zou komen te vervallen als Estelle en Badr gaan samenwonen, reden genoeg om aan te nemen dat de verkering niet zo heel lekker loopt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † woensdag 28 augustus 2013 @ 17:05:29 #56
135305 beequeen
Lost.
pi_130559853
Ik denk niet dat Ruud publiekelijk voor joker gezet wil worden door zijn partneralimentatie niet te betalen.
Voor je het weet zit Estelle zuchtend en steunend bij ES haar beklag te doen.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 augustus 2013 @ 17:12:26 #57
163650 Greys
pi_130560092
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 16:35 schreef tong80 het volgende:

[..]

leuke woordspeling.

:D :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 28 augustus 2013 @ 17:16:40 #58
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130560232
quote:
6s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 17:05 schreef beequeen het volgende:
Ik denk niet dat Ruud publiekelijk voor joker gezet wil worden door zijn partneralimentatie niet te betalen.
Voor je het weet zit Estelle zuchtend en steunend bij ES haar beklag te doen.
Ik denk dat er weinig bijval zal zijn voor het zielig zijn omdat de partneralimentatie niet betaald wordt, kinderalimentatie is niet meer dan logisch, maar partneralimentatie voor iemand die nota bene in de pers heeft laten verklaren dat ze nog steeds met een ander samen is? Neuh.... dat gaat niet scoren op de zieligmeter.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 augustus 2013 @ 17:18:59 #59
163650 Greys
pi_130560319
Het is toch ook eigenlijk echt bespottelijk. Ruud is al lang weer gelukkig met een ander, Estelle was nog eerder met een ander, dat is alweer een flinke tijd zo, ze riep en roept overal van de daken dat deze nieuwe liefde voor eeuwig is maar toch moet de ex voor háár nog steeds betalen :')

Dat hij betaalt voor de kinderen is niet meer dan logisch en ik kan me ergens van hem niet voorstellen dat hij dat niet doet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 28 augustus 2013 @ 17:21:48 #60
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130560444
Dat dus, en dan nog dat gejankzak dat de scheiding er zo ingehakt heeft.... nee, dat zijn allemaal van die dingen die ook een fantastische invloed op je nieuwe verkering hebben, als je zo lekker bezig blijft met je ex.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_130561267
Zijn er btw foto's van het vernielde appartement? :@
  woensdag 28 augustus 2013 @ 18:01:42 #62
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130561807
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 17:44 schreef mascara-klodder het volgende:
Zijn er btw foto's van het vernielde appartement? :@
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 18:05:08 #63
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130561915
Haar financiele toekomst veilig stellen met een 2e hands porsche :?
Een jaartje beetje zuinig aan doen met de alimentatie en ze kan een nieuwe kopen :{w

Ik hoop dat Badr hier snel uitstapt, voor je het weet is hij ook zijn huizen en auto's kwijt :P
  woensdag 28 augustus 2013 @ 18:27:37 #64
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130562534
Eerst waren er geruchten over een kapotte airco en een ontbrekend gordijn.
Daarna was alles in het appartement gesloopt, nu is ook het hele appartement zelf gesloopt.
Ik wacht nog op het bericht dat hij op Ibiza een gewelddadige coup gepleegd heeft en zichzelf heeft uitgeroepen tot nieuwe koning van Spanje :+
  woensdag 28 augustus 2013 @ 18:29:26 #65
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_130562584
Wahhahah die foto !! cool schizo _O-

Idd wel belachelijk dat ze zo aan ruud blijft trekken en zich zo laat kennen..als alles koek en ei zou zijn met Badr zou hij toch met alle liefde voor haar zorgen of niet? Dat ze niet de eer aan zichzelf houd en hier eens heel snel mee op houd, wel op de ex afgeven, maar wel van hem willen profiteren en blijven doen..terwijl er idd al lang een ander was..tja ze zal toch eens moeten gaan werken zeg..hoewel ik denk dat ze alleen al van de kinderalimentatie royaal zou kunnen leven, maarja..inleveren zal niet haar sterkste kant zijn denk ik zo.. maar weer boulevard kijken dus :Y
pi_130563128
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 13:07 schreef WRH het volgende:

[..]

_O- gapjas
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
pi_130564883
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 18:29 schreef barca1971 het volgende:
Wahhahah die foto !! cool schizo _O-

Idd wel belachelijk dat ze zo aan ruud blijft trekken en zich zo laat kennen..als alles koek en ei zou zijn met Badr zou hij toch met alle liefde voor haar zorgen of niet? Dat ze niet de eer aan zichzelf houd en hier eens heel snel mee op houd, wel op de ex afgeven, maar wel van hem willen profiteren en blijven doen..terwijl er idd al lang een ander was..tja ze zal toch eens moeten gaan werken zeg..hoewel ik denk dat ze alleen al van de kinderalimentatie royaal zou kunnen leven, maarja..inleveren zal niet haar sterkste kant zijn denk ik zo.. maar weer boulevard kijken dus :Y
Ik kreeg de indruk dat Ruud misschien wel helemaal niet zo vermogend meer is of zo vermogend zou zijn na de belastingdienst het geld heeft gekregen. Zal ze misschien bang zijn dat er straks geen kinder alimentatie meer kan worden betaald?
pi_130564965
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 18:27 schreef schizovreemd het volgende:
Eerst waren er geruchten over een kapotte airco en een ontbrekend gordijn.
Daarna was alles in het appartement gesloopt, nu is ook het hele appartement zelf gesloopt.
Ik wacht nog op het bericht dat hij op Ibiza een gewelddadige coup gepleegd heeft en zichzelf heeft uitgeroepen tot nieuwe koning van Spanje :+
In het boek van Jens staat een verhaal dat hij Rosa (Monshouwer) flink zou hebben toegetakeld en dat hij toen ook nog haar huis zou hebben verbouwd. Deuren uit de sponningen zou hebben getrokken/geslagen en huisraad zou hebben gesloopt. Daarnaast heeft hij kleding en schoenen compleet hebben vernield (door midden hebben gescheurd).

Zou dat misschien te maken kunnen hebben met de fittie tussen hem en Afrojack? Het schijnt toen niet tot een handgemeen zijn gekomen omdat omstanders er tussen zijn gekomen (wel retestoer trouwens) en dat Badr toen zijn agressie heeft gericht op het huis om zo zijn frustraties/woede te kunnen uiten?

En Badr heeft schijnbaar wat met horloges, staat ook een mooi verhaal over in het boek maar dat later, nu even aan de huishoudelijke klussen ;-)
  woensdag 28 augustus 2013 @ 20:53:49 #69
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_130568777
Ow nu ben ik nieuwsgierig! nog wat met horloges?? laat die huishoudelijke klussen maar liggen, morgen weer een dag ;)
pi_130570634

[ Bericht 100% gewijzigd door proud_mami op 28-08-2013 21:26:32 (Ooops dubbel) ]
pi_130570746
Nou komttie dan, speciaal voor Barca:

Badr had Chantal voor haar verjaardag een horloge cadeau gedaan ter waarde van ¤ 35.000. Dat horloge was op een gegeven moment uit de kluis verdwenen en Badr had daar telkens smoesjes over (weet niet meer precies wat maar wss was het zoiets in de trant van dat het gerepareerd moest worden of iets dergelijks).

Maar vervolgens kwam Daphne in beeld. Chantal en Badr hadden toen nog een relatie. Badr heeft Daphne mee uit eten genomen in geloof ik de PC Hooftstraat (hij moet natuurlijk wel een beetje indruk maken). Maar omdat Chantal daar ook vaak te vinden is heeft Badr haar gebeld om te checken waar ze was. Zo van 'Hey schatje, waar ben je en wat ben je aan het doen?'. Blijkbaar was de kust veilig want Badr en Daphne zijn lekker gaan eten in de PC Hooft. Maar Chantal, wss door schade en schande wijs geworden, vertrouwde het toch niet helemaal is is met haar moeder ook naar de PC gegaan. Daar vond zij Badr's scooter die verdekt opgesteld stond tussen twee auto's. Maar dan wel weer pal voor het restaurant waar de twee pontificaal voor het raam zatten. Betrapt dus! En wat zag Chantal tot haar grote verbazing? Juist ja, haar 'uit de kluis weggelopen' klokkie aan Daphne's pols!
pi_130571073
:D Tnx Proud_mami!
  woensdag 28 augustus 2013 @ 21:33:20 #73
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_130571138
Ja zeg, dat meen je niet! Zo kun je wel presentjes geven ja :Y Ook zo typisch dat hij telkens vanuit een relatie weer een nieuwe begint..wie zal Estelle's rolex nu dragen dan???

Waarschijnlijk een mooie marokkaanse aangezien hij daar al zo lang verblijft
pi_130571139
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 21:26 schreef proud_mami het volgende:
Nou komttie dan, speciaal voor Barca:

Badr had Chantal voor haar verjaardag een horloge cadeau gedaan ter waarde van ¤ 35.000. Dat horloge was op een gegeven moment uit de kluis verdwenen en Badr had daar telkens smoesjes over (weet niet meer precies wat maar wss was het zoiets in de trant van dat het gerepareerd moest worden of iets dergelijks).

Maar vervolgens kwam Daphne in beeld. Chantal en Badr hadden toen nog een relatie. Badr heeft Daphne mee uit eten genomen in geloof ik de PC Hooftstraat (hij moet natuurlijk wel een beetje indruk maken). Maar omdat Chantal daar ook vaak te vinden is heeft Badr haar gebeld om te checken waar ze was. Zo van 'Hey schatje, waar ben je en wat ben je aan het doen?'. Blijkbaar was de kust veilig want Badr en Daphne zijn lekker gaan eten in de PC Hooft. Maar Chantal, wss door schade en schande wijs geworden, vertrouwde het toch niet helemaal is is met haar moeder ook naar de PC gegaan. Daar vond zij Badr's scooter die verdekt opgesteld stond tussen twee auto's. Maar dan wel weer pal voor het restaurant waar de twee pontificaal voor het raam zatten. Betrapt dus! En wat zag Chantal tot haar grote verbazing? Juist ja, haar 'uit de kluis weggelopen' klokkie aan Daphne's pols!
Ik zie elke keer een kut als je ava zie ;(
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_130571215
Je bent niet zo van de kutjes?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')