SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4 augustus
Nelleke Noordervliet (Rotterdam 1945) schrijft romans en publiceert verhalen, essays, lezingen en columns in weekbladen en tijdschriften.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.11 augustus
Beatrice de Graaf (Putten 1976) is als hoogleraar Conflict en veiligheid verbonden aan het Centrum voor Terrorisme en Contraterrorisme van de Universiteit Leiden (Campus Den Haag).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18 augustus
Johan Simons (Heerjansdam 1946) is intendant bij de Münchner Kammerspiele, een van de meest vooraanstaande Duitse theatergezelschappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.25 augustus
Wouter Bos (Vlaardingen 1963) is de kersverse baas van het VU Medisch Centrum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 september
Daan Roosegaarde (Nieuwkoop 1979) is kunstenaar, entrepreneur en ontwerper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on.![]()
![]()
Hij draait er ook zo tering omheen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Als je daar al geen antwoord op weet!Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!![]()
Ik trek deze woorden in.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig wordt het een topshow.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Geloven![]()
Interessant doen over geloven
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Ik vind het wel leuk. Het driehonderdste fragment van Toon Hermans is net zo oppervlakkig, maar dan is het oud en vinden we het gecultiveerd, ik vind het wel mooi om te zien dat Wouter Bos nog in het leven staat en geen gerontofiel is.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Zoals verwacht is het een te media-getrainde man die nooit echt het achterste van z'n tong laat zien, die Wouter.
Jammer, maar daardoor boeit deze uitzending in het geheel niet.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
"Moslim geloof"quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:27 schreef waxmask het volgende:
Wouter zeg dan dat je neigt naar het Moslim geloof...![]()
Mensen die zeggen te geloven dat er iets is dienen standrechtelijk geëxecuteerd te worden.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Bos denkt wel dat er iets meer is na de dood.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Vindt alleen Tong.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:28 schreef speknek het volgende:
Het driehonderdste fragment van Toon Hermans is net zo oppervlakkig, maar dan is het oud en vinden we het gecultiveerd![]()
Plus hij is de baas van een gereformeerd ziekenhuis. Dus ik snap het niet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:29 schreef Lavenderr het volgende:
Hij is gereformeerd opgevoed en wil er niet meer over praten.![]()
Als het nou katholiek was zou het nog op misbruik kunnen duiden, maar nu?quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:29 schreef Lavenderr het volgende:
Hij is gereformeerd opgevoed en wil er niet meer over praten.![]()
Denk dat Wouter in zijn kinderjaren als misdienaar aan het plassertje van de Pastor gezeten heeft.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Bij mij valt die ook nooit uit de Toon hoorquote:Hij krijgt dus een service van Roddick met 141 mijl per uur in zijn gezicht. Weet niet hoeveel een mijl is. 5 km ofzo? :? Maar dan zou die service iets van 750 km per uur zijn geweest en dat slaat natuurlijk nergens op. :{![]()
VUmc is ook nog steeds een Christelijk ziekenhuis. Je wordt niet zomaar aangesteld aan Lid van de Raad van Bestuur als je dat zelf ook niet bent.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Ongeveer de helft van de bevolking dus. Ietsisme is zeer in trek na de ontzuiling.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mensen die zeggen te geloven dat er iets is dienen standrechtelijk geëxecuteerd te worden.![]()
En daar samen met Balkie gezeten, komen praktisch uit hetzelfde nest...quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:30 schreef golfer het volgende:
VUmc is ook nog steeds een Christelijk ziekenhuis. Je wordt niet zomaar aangesteld aan Lid van de Raad van Bestuur als je dat zelf ook niet bent.![]()
Rugby, lekker cultureel verantwoord.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ruimt lekker op dus.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:30 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Ongeveer de helft van de bevolking dus. Ietsisme is zeer in trek na de ontzuiling.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
ja wou er net wat over zeggenquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rugby, lekker cultureel verantwoord.![]()
Ik ook niet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Plus hij is de baas van een gereformeerd ziekenhuis. Dus ik snap het niet.
Als hij nu gewoon gezegd had: ik ben van huis uit gereformeerd en doe er niets meer aan maar het blijft me altijd bij was het klaar geweest. Nu maakte hij er ongewild een groot punt van. Door dat gedraai.![]()
Nu doe je de vorige gast onrechtquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:28 schreef speknek het volgende:
Ik vind het wel leuk. Het driehonderdste fragment van Toon Hermans is net zo oppervlakkig, maar dan is het oud en vinden we het gecultiveerd, ik vind het wel mooi om te zien dat Wouter Bos nog in het leven staat en geen gerontofiel is.
Ik doe echt moeite om geboeid te zijn, maar ik vind dit allemaal zo oppervlakkig. Niet bijdetijds, maar gewoon zonder veel inhoud.![]()
Dat gedraai is ook niet voor het eerst..quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Als hij nu gewoon gezegd had: ik ben van huis uit gereformeerd en doe er niets meer aan maar het blijft me altijd bij was het klaar geweest. Nu maakte hij er ongewild een groot punt van. Door dat gedraai.
I'm not the girl in the picture..![]()
Op zich prima als er ook wat luchtiger onderwerpen voorbij komen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Racist.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:34 schreef Morendo het volgende:
Mensen die Mandela, Obama, Desmond Tutu of Moeder Teresa adoreren.![]()
Tsjonge, hij was te laat en trok gewoon een willekeurig trainigsjack aan.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
We kunnen niet allemaal Beliebers zijn he?quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:34 schreef Morendo het volgende:
Mensen die Mandela, Obama, Desmond Tutu of Moeder Teresa adoreren.![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:34 schreef Morendo het volgende:
Mensen die Mandela, Obama, Desmond Tutu of Moeder Teresa adoreren.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dit kan nog wel.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik vrees dat ik deze uitzending niet ga uitzitten.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Had je het gevoel dat de scheiding jouw schuld was? En het kabbelt maar door......Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Dit.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:28 schreef golfer het volgende:
Zoals verwacht is het een te media-getrainde man die nooit echt het achterste van z'n tong laat zien, die Wouter.
Jammer, maar daardoor boeit deze uitzending in het geheel niet.![]()
Gooi dan Hans er maar bij die in Wouters face "Boeiend, boeiend...zooooo...Boeiend..." gaat roepen...![]()
Die vond ik weer saaiquote:.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Wie ondervraagt nu wie?Hij krijgt dus een service van Roddick met 141 mijl per uur in zijn gezicht. Weet niet hoeveel een mijl is. 5 km ofzo? :? Maar dan zou die service iets van 750 km per uur zijn geweest en dat slaat natuurlijk nergens op. :{![]()
Die heeft met de zuurstok van Wouter gespeeld ?quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:41 schreef Morendo het volgende:
Breng Mei Li 'het matras van Het Binnenhof' Vos eens op tafel.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Volgens mij is Mei Li al jaren getrouwd. Dat iemand er goed uitziet in de politiek betekent nog niet dat ze zichzelf naar boven heeft geneukt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:41 schreef Morendo het volgende:
Breng Mei Li 'het matras van Het Binnenhof' Vos eens op tafel.![]()
Ik overweeg naar Sjek te zappen zo.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat iemand getrouwd is wil niet zeggen dat ze nooit een andere piemel in de mond heeft genomen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:42 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Volgens mij is Mei Li al jaren getrouwd. Dat iemand er goed uitziet in de politiek betekent nog niet dat ze zichzelf naar boven heeft geneukt.![]()
Klinkt meer of je te bevooroordeeld aan de uitzending bent begonnen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:28 schreef golfer het volgende:
Jammer, maar daardoor boeit deze uitzending in het geheel niet.
Ik vind het wel interessant. Gewoon vanwege de fragmenten en de onderwerpen.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Sinds Barend en van Dorp zijn gestopt is Golfer nooit meer de oude geworden.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Klinkt meer of je te bevooroordeeld aan de uitzending bent begonnen.
Ik vind het wel interessant. Gewoon vanwege de fragmenten en de onderwerpen.![]()
Nee, hij houdt niet van voetbal. Hij is voor Feyenoord.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:48 schreef Morendo het volgende:
Of is Wouter Bos zo iemand die alleen over voetbal kan praten?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik vond die oude Protestant wel een mooier accent hebben.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Ik ben katholiek opgevoed dus ik ben IRA minded.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Maak daar maar rattenkopje van.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:48 schreef Morendo het volgende:
Mei Li heeft wel een schattig muizenkopje.![]()
De IRA heeft duizenden doden gemaakt, mag die grijzaard daar ontzet over zijn? Wouter Bos, 'kijk naar de lichaamstaal, dan weet je wie wint'. Is te veel bezig met de mediatraining.![]()
Uh, okéquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:53 schreef waxmask het volgende:
Nou niet getreurd we hebben nu een pathetische lacher , die zou nog lachen als zijn moeder zou sterven....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
giechelquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:53 schreef waxmask het volgende:
Nou niet getreurd we hebben nu een pathetische lacher , die zou nog lachen als zijn moeder zou sterven....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
flopshow.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zeg je nu, tot ze hem slap in d'r mond neemt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Maak daar maar rattenkopje van.![]()
Met die tandjes, no way jose.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zeg je nu, tot ze hem slap in d'r mond neemt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2013 21:57:53 ]![]()
Hij bijt ze af.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hij had het goed gedaan op de toneelschool. Hij is voornamelijk bezig met hoe je je moet gedragen om een bepaald effect te bereiken..![]()
Lekker over de vorm, fuck de inhoud.Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
Wouter ziet zichzelf als god.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Lekker over de vorm, een vorm in een film nog wel. Film is film, net als bij die gescripte handelaren.
Bos is een studiebol, maar inhoudelijk vind ik hem uitermate zwak.![]()
Rutte deed aan het begin van zijn lijsttrekkerschap dat trucje ook met interactie met het publiek, maar dat kwam altijd erg nep over.![]()
En nog steeds.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:04 schreef Apostrof het volgende:
Rutte deed aan het begin van zijn lijsttrekkerschap dat trucje ook met interactie met het publiek, maar dat kwam altijd erg nep over.![]()
Pim Fortuyngod.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Clinton had / heeft de X-factor.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:04 schreef Apostrof het volgende:
Voor de vorm.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:06 schreef vakkenvuller_nr_39245 het volgende:
Wat gaat ie Fortuyn nou complimenteren...![]()
Voor de jonge kijkers: daar heeft WIlfried dus zijn uiterlijk vandaan.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
quote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Fortuyn vond Bos wel een lekker ventje in die tijd.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik wel. Ben ook blij dat ik niet kijk.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:04 schreef tonja het volgende:
Hij gaat helemaal nergens inhoudelijk op in. Had ik eerlijk gezegd niet verwacht van 'm.He's simple, he's dumb, he's the pilot.![]()
Harrie heeft nog steeds een lijntje met Pim, wel een beetje eerbied dus voor deze raspresentator.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nee, niet die van Leefbaar Rotterdam.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:09 schreef Tem het volgende:
Die pastoor, ook zo'n briljant fout figuurDie Lebenslust bringt dich um.![]()
Maar dat heeft iedereen al 1000 keer gezien.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wel grappig dat je nu weer de nuance van Fortuin ziet, de nuance kant die door een groot deel van links Nederland werd genegeerd.Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
Da's waar. Maar ja, dat geldt voor veel andere fragmenten ook.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar dat heeft iedereen al 1000 keer gezien.![]()
Het enige dat hij niet wilde bespreken was het geloof. Verder vind ik hem gewoon open. Bedenk je dat er geen beleid besproken wordt. Bos zit er ook niet om het huidige kabinet te bekritiseren. Verder is het not-done om je opvolgers aan te vallen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:04 schreef tonja het volgende:
Hij gaat helemaal nergens inhoudelijk op in. Had ik eerlijk gezegd niet verwacht van 'm.Mwah, wat me vooral tegenstond was de manier waarop mij het allemaal erg persoonlijk maakte kwa sneren. Het ging niet meer om het betere argument. Wat Bos nu ook zegt, dat de PvdA er zelfs op werd aangekeken. Op alle problemen die Fortuyn zgn. aanduidde, en zelfs de dood van Fortuyn.quote:
Eigenlijk was het dus zo manipulatief als de pest. Het idee dat hij 'het begreep' is onzin. Het gros van die mensen snapten niet eens waar de maatschappelijke discussies over gingen. 'Pimmetje' was kritisch op 'buitenlanders' en dus was hij ok. En mensen wilde maar graag geloven dat 'Pimmetje' een van hen was.
Dit is een van de voorbeelden van waarom dat kolderieke idee dat Nederlanders nuchter zijn, de vuilnisbak in moet.
[ Bericht 44% gewijzigd door Kenju op 25-08-2013 22:18:32 ]WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA![]()
Je zou zeggen dat tachtig jaar na BF Skinner de Psychologie wel iets meer eer verdient.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:02 schreef truthortruth het volgende:
Lekker over de vorm, fuck de inhoud.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
At your service[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die mist een o.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, niet die van Leefbaar Rotterdam.![]()
Hij had soms zijn buien dat ie heel ongenuanceerd was maar het was een prima spreker.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Bevlogen, dat maakte hem zo goed.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hij had soms zijn buien dat ie heel ongenuanceerd was maar het was een prima spreker.
Wat WB nu zegt dus.![]()
En omdat links deze man heeft vermoord zaten die kiezers met Wilders opgescheept.... dood dood en doodzonde....![]()
Dit snapt ie goed.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Doe niet zo gek.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:14 schreef waxmask het volgende:
En omdat links deze man heeft vermoord zaten die kiezers met Wilders opgescheept.... dood dood en doodzonde....![]()
Ja, links heeft collectief deze man vermoord en iedereen stond erachter.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:14 schreef waxmask het volgende:
En omdat links deze man heeft vermoord zaten die kiezers met Wilders opgescheept.... dood dood en doodzonde....[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Fijn voor je.quote:
Er is een topic voor.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja, Fok!quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fijn voor je.
Er is een topic voor.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Was mooi feestje toen in de grachtengordel!quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, links heeft collectief deze man vermoord en iedereen stond erachter.![]()
![]()
Dat heeft die volkert vd g toch gedaan ?quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:14 schreef waxmask het volgende:
En omdat links deze man heeft vermoord zaten die kiezers met Wilders opgescheept.... dood dood en doodzonde....proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Nee, in de kunsthallen. Daarom wil rechts daar vanaf.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:17 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Was mooi feestje toen in de grachtengordel![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
De grachtengordel is rechts.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:17 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Was mooi feestje toen in de grachtengordel!Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Die jankende droeftoeters, a.u.b. zeg. Een van de voorbeelden van waarom dat kolderieke idee dat Nederlanders nuchter zijn, de vuilnisbak in moet.WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA![]()
Het is Hiltler hè?quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:19 schreef luxerobots het volgende:
Weet je welke duitser ook goede toespraken hield?![]()
Louis van Gaal. Of de toespraak was in ieder geval Duits.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:19 schreef luxerobots het volgende:
Weet je welke duitser ook goede toespraken hield?![]()
VVD is de grootste partij. Ook wel logisch met die huizenprijzen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:20 schreef Grumpey het volgende:
[..]
haha, nou, dacht het niet. 80% stemt links of democratisch daar hoorDie Lebenslust bringt dich um.![]()
De Hoge Heren stemmen allemaal links, Open je Ogen!!!!!They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Is het idee vaak. Maar of het ook zo is? En sowieso, waarom is het van belang? Volgens mij is stemmen altijd democratisch (tenminste als het proces niet corrupt is). Dus hoeveel waarde je idee"n überhaupt hebben....quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:20 schreef Grumpey het volgende:
[..]
haha, nou, dacht het niet. 80% stemt links of democratisch daar hoorWHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA![]()
nou, dat komt vooral omdat er 5 linkse partijen zijn en maar 1 rechtse, tel ze eens op zou ik zeggenquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:21 schreef Morendo het volgende:
[..]
VVD is de grootste partij. Ook wel logisch met die huizenprijzen.![]()
![]()
Het is ook niet belangrijk. Oud-Zuid is toch leuker.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:23 schreef Grumpey het volgende:
[..]
nou, dat komt vooral omdat er 5 linkse partijen zijn en maar 1 rechtse, tel ze eens op zou ik zeggenDie Lebenslust bringt dich um.![]()
Nog meer onzin. Welke partijen hebben in de afgelopen 10 jaar nu meer stemmen gehad en invloed gehad op het landsbeleid?quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:23 schreef Grumpey het volgende:
[..]
nou, dat komt vooral omdat er 5 linkse partijen zijn en maar 1 rechtse, tel ze eens op zou ik zeggenWHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA![]()
Toch nog even kijken. Fischer is een middelmatige politicus.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Maar een prima linksbuiten.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Toch nog even kijken. Fischer is een middelmatige politicus.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
En daarom was het ook terecht dat de EU de Nobelprijs voor de vrede kreeg. Hoe cynisch je dat ook kan plaatsen.![]()
ik snap de vraag niet, maar kan aan mij liggen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:25 schreef Kenju het volgende:
[..]
Nog meer onzin. Welke partijen hebben in de afgelopen 10 jaar nu meer stemmen gehad en invloed gehad op het landsbeleid?![]()
En Obama verdiende hem ook. Want hij is O-Ba-Ma.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:26 schreef Apostrof het volgende:
En daarom was het ook terecht dat de EU de Nobelprijs voor de vrede kreeg. Hoe cynisch je dat ook kan plaatsen.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Dat laatste.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:26 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ik snap de vraag niet, maar kan aan mij liggen.WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA![]()
Laatste tijd ook maar middelmaat..quote:Hij krijgt dus een service van Roddick met 141 mijl per uur in zijn gezicht. Weet niet hoeveel een mijl is. 5 km ofzo? :? Maar dan zou die service iets van 750 km per uur zijn geweest en dat slaat natuurlijk nergens op. :{![]()
Nooit echt uitgeblonken. Prima moyenne dat wel. Zo was dit interview ook wel een uitschieter.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:27 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
Laatste tijd ook maar middelmaat..![]()
wie zijn die bobo's op de tribune?Hij krijgt dus een service van Roddick met 141 mijl per uur in zijn gezicht. Weet niet hoeveel een mijl is. 5 km ofzo? :? Maar dan zou die service iets van 750 km per uur zijn geweest en dat slaat natuurlijk nergens op. :{![]()
Wilfried moet de gast wat meer uit laten praten. Hij slaat z'n mond af en toe midden in een verhaal en dan vraagt hij daarna "wat wilde je zeggen?".![]()
Prima. Al blijft Webb een pedant en vooral een slechte scheidsrechter.quote:
Wat los staat van de WK-finale overigens. Want Nederland werd ook door hem gemazzeld.![]()
Ik kan me nog een onterechte gele kaart herinneren voor Nigel de Jong.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prima. Al blijft Webb een pedant en vooral een slechte scheidsrechter.
Wat los staat van de WK-finale overigens. Want Nederland werd ook door hem gemazzeld.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Van Bommel schoffelde iemand binnen 20 minuten al onderuit vol van achteren.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik kan me nog een onterechte gele kaart herinneren voor Nigel de Jong.![]()
Nee alleen goalcam.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:31 schreef Apostrof het volgende:
Heeft FIFA nou eindelijk die grenslijntechnologie toegestaan of niet?AJ![]()
Niet mee eens. Vond het he-le-maal nergens op slaan.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:26 schreef Apostrof het volgende:
En daarom was het ook terecht dat de EU de Nobelprijs voor de vrede kreeg. Hoe cynisch je dat ook kan plaatsen.![]()
Die nobelprijs was een lachertje, gewoon een politieke keuze van mensen die pro-Europa zijn.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:26 schreef Apostrof het volgende:
Eerlijk is eerlijk: als mijn clubje tegen Man Utd moet dan zou Webb de laatste persoon zijn die ik als scheids zou willen.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Het Engels van Jaap UIlenberg
Krijgen we nu niet goed te zien, maar dat was een ramp.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Wel leuk om te weten dat ze je hate-video gezien hebben hahahah...maar de rest is het gewoon echt een drol op een zure taart dit fragment...wat een saaie man ben je Wouter....![]()
Goede docuquote:
Vooral dat stukje waarin de Italiaanse scheidsrechters naar Nederland-Italie aan het kijken zijn.![]()
![]()
Vertel....quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:36 schreef tralalala het volgende:
[..]
Goede docu
Vooral dat stukje waarin de Italiaanse scheidsrechters naar Nederland-Italie aan het kijken zijn.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Dat snap ik, maar op zondag is er al zoveel sport op de PO.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
/Verharding maatschappij over internet blabla![]()
Tuurlijk. Dit is zomergasten, alles wat de gast boeit komt ter sprake. Bij Bos zal dan voetbal ter sprake komen, en de koppeling met andere zaken evt. Maar ik denk dat ze het dalijk ook gewoon over Feyenoord gaan hebben. Zeker aangezien het gewoon twee Feyenoorders zijn.....quote:WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA![]()
Joepie...quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:38 schreef Kenju het volgende:
[..]
Tuurlijk. Dit is zomergasten, alles wat de gast boeit komt ter sprake. Bij Bos zal dan voetbal ter sprake komen, en de koppeling met andere zaken evt. Maar ik denk dat ze het dalijk ook gewoon over Feyenoord gaan hebben. Zeker aangezien het gewoon twee Feyenoorders zijn.....![]()
Je snapt ook geen hol van wat Bos duidelijk probeert te maken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:39 schreef waxmask het volgende:
Afgebrand door Henk Jan Smits of all people....Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.![]()
Ik mag hopen van wel.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:38 schreef Kenju het volgende:
[..]
Tuurlijk. Dit is zomergasten, alles wat de gast boeit komt ter sprake. Bij Bos zal dan voetbal ter sprake komen, en de koppeling met andere zaken evt. Maar ik denk dat ze het dalijk ook gewoon over Feyenoord gaan hebben. Zeker aangezien het gewoon twee Feyenoorders zijn.....![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:39 schreef vakkenvuller_nr_39245 het volgende:
Henk Jan Smits![]()
[ afbeelding ]know'm sayin?
word? word.![]()
Jawel, Henk Jan Smits kostte hem zetels...quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je snapt ook geen hol van wat Bos duidelijk probeert te maken.![]()
![]()
Webb
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat weet ik niet meer, het leedvermaak bij de scheidsrechters onderling was gewoon geinig om te zien.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
Uhuh, maar wat zeiden de Italiaanse scheidsrechters zoal.![]()
Hier geef ik Bos gelijk, Henk-Jan Smits zei dat Balkenende had gewonnen en dat Bos faalangst had.
Henk-Jan Smits.
Die te lang gefrituurde oliebol met bril.![]()
Lekker belangrijk.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vandaag die twee aflevering tellende documentaire de Wouter Tapes bekeken. Zeker een aanrader, zeer interessant.![]()
In de kern ging/gaat het om het feit dat beeldvorming soms belangrijker is dan de feitelijke inhoud.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat het lastig is om te duiden wat mensen willen zien in een politicus. Het aanspreken van die gunfactor. Hij had alles goed voor elkaar, en toch zag hij het niet terug in winst, en hij wist dus niet waarom.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je snapt ook geen hol van wat Bos duidelijk probeert te maken.WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA![]()
Pfff eerst heeft ie het alleen maar over media truukjes, en nu zit ie te miepen dat er niet inhoudelijk geoordeeld werd
Hij is zelf alleen maar bezig met die X-factor.![]()
Tja dat wisten de meesten toch al lang, dat politiek een hoop luchtfietsen is? Hoop loze woorden met niet-concrete beloften, en zowel beloften dan zorgen dat je tegen de tijd van inlossing het schip verlaten hebt... Dat is toch de kern van heel de Nederlandse politiek?quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:41 schreef zoem het volgende:
[..]
In de kern ging/gaat het om het feit dat beeldvorming soms belangrijker is dan de feitelijke inhoud.![]()
Eerst had ik wel respect voor deze meneer maar na jouw observaties ben ik overrompeld.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:44 schreef Kenju het volgende:
Hou je bek man, je hebt een vlinderdas aan....![]()
Dit is wat makkelijk natuurlijk. Het foute is dat voor mensen deze beeldvorming vooral telt in plaats van de inhoudelijke argumenten. Dat ligt dus aan het electoraat, en niet de politiek. De reden dat debatten niets meer met het schermen met argumenten te maken heeft is een keus geweest van het volk, niet de politiek. Die volgen het volk namelijk, omdat ze die moeten aanspreken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Tja dat wisten de meesten toch al lang, dat politiek een hoop luchtfietsen is?
Mensen zoals jij willen ook geen degelijk beleid. Loze beloften heb je het over. Als je dan vooral roept dat anderen hun beloften niet inlossen (terwijl dat in veel gevallen gewoon begrijpelijk is, of iig gewoon als doel niet gehaald is) ben je populair en zeg je zgn. waar het op staat. Dat je zelf geen degelijk beleid hebt of onzin roept, maakt niet uit.WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA![]()
Of juist een veer in de reet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:49 schreef alors het volgende:
CDA'ers, nooit te beroerd om iemand nog even een mes in de rug te steken.
Dat fragment van Camiel en Verhagen op dag van het feest van de democratie, kan het nu even niet vinden.![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:51 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Of juist een veer in de reet.
Dat fragment van Camiel en Verhagen op dag van het feest van de democratie, kan het nu even niet vinden.![]()
Camiel is vreselijk.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:51 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Of juist een veer in de reet.
Dat fragment van Camiel en Verhagen op dag van het feest van de democratie, kan het nu even niet vinden.AJ![]()
Legendarische post.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Evening...quote:
Waar gaat dat heen met de Adel? Google ken die man ook al.
https://www.google.nl/search?q=Ik%20ben%20van%20Adel
Waar gaat dat heen...![]()
De vragen aan Bos bij Kijken in de Ziel waren beter.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Moeders houd u dochters thuis.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:54 schreef luxerobots het volgende:
Ja, maar de microfoon van Camiel Eurlings deed het niet, aldus Jack de Vries.AJ![]()
Pienjows eerste post in de ZG-reeks.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Toby Zieglerquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:52 schreef waxmask het volgende:
West Wing was ook wel een pareltje. Die speechschrijver met die baard was echt een eindbaas!![]()
![]()
Exact.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pienjows eerste post in de ZG-reeks.![]()
Ik had het niet verwacht maar ik betrap me erop dat ik hem toch ook wel sympathiek ga vinden.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:56 schreef Disana het volgende:
Ik ga naar bed. Het kon me niet zo boeien, maar toch blijf ik hem een sympathieke man vinden.![]()
Pienjows laatste post in de ZG-reeks.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik denk dat de makers er best eens mee weg zouden kunnen komen een nieuwe serie te maken met Obama als voorbeeld. Die heeft ook een heel jonge jongen gehad de eerste jaren.Moest toen meteen denken aan Rob Low.quote:![]()
Onexact.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pienjows laatste post in de ZG-reeks.![]()
Obama heeft er voor gezorgd dat zelfs de donkere Amerikaan nu snapt dat het alleen maar poppetjes zijn en het geen drol uitmaakt wie er president is, ze doen allemaal hetzelfde.![]()
Obamabaas[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: