Fijn voor je.quote:
Ja, Fok!quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fijn voor je.
Er is een topic voor.
Was mooi feestje toen in de grachtengordel!quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, links heeft collectief deze man vermoord en iedereen stond erachter.
Dat heeft die volkert vd g toch gedaan ?quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:14 schreef waxmask het volgende:
En omdat links deze man heeft vermoord zaten die kiezers met Wilders opgescheept.... dood dood en doodzonde....
Nee, in de kunsthallen. Daarom wil rechts daar vanaf.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:17 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Was mooi feestje toen in de grachtengordel!
De grachtengordel is rechts.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:17 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Was mooi feestje toen in de grachtengordel!
Het is Hiltler hè?quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:19 schreef luxerobots het volgende:
Weet je welke duitser ook goede toespraken hield?
Louis van Gaal. Of de toespraak was in ieder geval Duits.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:19 schreef luxerobots het volgende:
Weet je welke duitser ook goede toespraken hield?
VVD is de grootste partij. Ook wel logisch met die huizenprijzen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:20 schreef Grumpey het volgende:
[..]
haha, nou, dacht het niet. 80% stemt links of democratisch daar hoor
Is het idee vaak. Maar of het ook zo is? En sowieso, waarom is het van belang? Volgens mij is stemmen altijd democratisch (tenminste als het proces niet corrupt is). Dus hoeveel waarde je idee"n überhaupt hebben....quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:20 schreef Grumpey het volgende:
[..]
haha, nou, dacht het niet. 80% stemt links of democratisch daar hoor
nou, dat komt vooral omdat er 5 linkse partijen zijn en maar 1 rechtse, tel ze eens op zou ik zeggenquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:21 schreef Morendo het volgende:
[..]
VVD is de grootste partij. Ook wel logisch met die huizenprijzen.
Het is ook niet belangrijk. Oud-Zuid is toch leuker.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:23 schreef Grumpey het volgende:
[..]
nou, dat komt vooral omdat er 5 linkse partijen zijn en maar 1 rechtse, tel ze eens op zou ik zeggen
Nog meer onzin. Welke partijen hebben in de afgelopen 10 jaar nu meer stemmen gehad en invloed gehad op het landsbeleid?quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:23 schreef Grumpey het volgende:
[..]
nou, dat komt vooral omdat er 5 linkse partijen zijn en maar 1 rechtse, tel ze eens op zou ik zeggen
Maar een prima linksbuiten.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Toch nog even kijken. Fischer is een middelmatige politicus.
ik snap de vraag niet, maar kan aan mij liggen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:25 schreef Kenju het volgende:
[..]
Nog meer onzin. Welke partijen hebben in de afgelopen 10 jaar nu meer stemmen gehad en invloed gehad op het landsbeleid?
En Obama verdiende hem ook. Want hij is O-Ba-Ma.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:26 schreef Apostrof het volgende:
En daarom was het ook terecht dat de EU de Nobelprijs voor de vrede kreeg. Hoe cynisch je dat ook kan plaatsen.
Dat laatste.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:26 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ik snap de vraag niet, maar kan aan mij liggen.
Laatste tijd ook maar middelmaat..quote:
Nooit echt uitgeblonken. Prima moyenne dat wel. Zo was dit interview ook wel een uitschieter.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:27 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
Laatste tijd ook maar middelmaat..
Prima. Al blijft Webb een pedant en vooral een slechte scheidsrechter.quote:
Ik kan me nog een onterechte gele kaart herinneren voor Nigel de Jong.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prima. Al blijft Webb een pedant en vooral een slechte scheidsrechter.
Wat los staat van de WK-finale overigens. Want Nederland werd ook door hem gemazzeld.
Van Bommel schoffelde iemand binnen 20 minuten al onderuit vol van achteren.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik kan me nog een onterechte gele kaart herinneren voor Nigel de Jong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |