Nog meer onzin. Welke partijen hebben in de afgelopen 10 jaar nu meer stemmen gehad en invloed gehad op het landsbeleid?quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:23 schreef Grumpey het volgende:
[..]
nou, dat komt vooral omdat er 5 linkse partijen zijn en maar 1 rechtse, tel ze eens op zou ik zeggen
Maar een prima linksbuiten.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Toch nog even kijken. Fischer is een middelmatige politicus.
ik snap de vraag niet, maar kan aan mij liggen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:25 schreef Kenju het volgende:
[..]
Nog meer onzin. Welke partijen hebben in de afgelopen 10 jaar nu meer stemmen gehad en invloed gehad op het landsbeleid?
En Obama verdiende hem ook. Want hij is O-Ba-Ma.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:26 schreef Apostrof het volgende:
En daarom was het ook terecht dat de EU de Nobelprijs voor de vrede kreeg. Hoe cynisch je dat ook kan plaatsen.
Dat laatste.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:26 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ik snap de vraag niet, maar kan aan mij liggen.
Laatste tijd ook maar middelmaat..quote:
Nooit echt uitgeblonken. Prima moyenne dat wel. Zo was dit interview ook wel een uitschieter.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:27 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
Laatste tijd ook maar middelmaat..
Prima. Al blijft Webb een pedant en vooral een slechte scheidsrechter.quote:
Ik kan me nog een onterechte gele kaart herinneren voor Nigel de Jong.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prima. Al blijft Webb een pedant en vooral een slechte scheidsrechter.
Wat los staat van de WK-finale overigens. Want Nederland werd ook door hem gemazzeld.
Van Bommel schoffelde iemand binnen 20 minuten al onderuit vol van achteren.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik kan me nog een onterechte gele kaart herinneren voor Nigel de Jong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |