SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4 augustus
Nelleke Noordervliet (Rotterdam 1945) schrijft romans en publiceert verhalen, essays, lezingen en columns in weekbladen en tijdschriften.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.11 augustus
Beatrice de Graaf (Putten 1976) is als hoogleraar Conflict en veiligheid verbonden aan het Centrum voor Terrorisme en Contraterrorisme van de Universiteit Leiden (Campus Den Haag).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18 augustus
Johan Simons (Heerjansdam 1946) is intendant bij de Münchner Kammerspiele, een van de meest vooraanstaande Duitse theatergezelschappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.25 augustus
Wouter Bos (Vlaardingen 1963) is de kersverse baas van het VU Medisch Centrum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 september
Daan Roosegaarde (Nieuwkoop 1979) is kunstenaar, entrepreneur en ontwerper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on.![]()
![]()
Hij draait er ook zo tering omheen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Als je daar al geen antwoord op weet!Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!![]()
Ik trek deze woorden in.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig wordt het een topshow.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Geloven![]()
Interessant doen over geloven
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Ik vind het wel leuk. Het driehonderdste fragment van Toon Hermans is net zo oppervlakkig, maar dan is het oud en vinden we het gecultiveerd, ik vind het wel mooi om te zien dat Wouter Bos nog in het leven staat en geen gerontofiel is.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Zoals verwacht is het een te media-getrainde man die nooit echt het achterste van z'n tong laat zien, die Wouter.
Jammer, maar daardoor boeit deze uitzending in het geheel niet.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
"Moslim geloof"quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:27 schreef waxmask het volgende:
Wouter zeg dan dat je neigt naar het Moslim geloof...![]()
Mensen die zeggen te geloven dat er iets is dienen standrechtelijk geëxecuteerd te worden.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Bos denkt wel dat er iets meer is na de dood.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Vindt alleen Tong.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:28 schreef speknek het volgende:
Het driehonderdste fragment van Toon Hermans is net zo oppervlakkig, maar dan is het oud en vinden we het gecultiveerd![]()
Plus hij is de baas van een gereformeerd ziekenhuis. Dus ik snap het niet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:29 schreef Lavenderr het volgende:
Hij is gereformeerd opgevoed en wil er niet meer over praten.![]()
Als het nou katholiek was zou het nog op misbruik kunnen duiden, maar nu?quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:29 schreef Lavenderr het volgende:
Hij is gereformeerd opgevoed en wil er niet meer over praten.![]()
Denk dat Wouter in zijn kinderjaren als misdienaar aan het plassertje van de Pastor gezeten heeft.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Bij mij valt die ook nooit uit de Toon hoorquote:Hij krijgt dus een service van Roddick met 141 mijl per uur in zijn gezicht. Weet niet hoeveel een mijl is. 5 km ofzo? :? Maar dan zou die service iets van 750 km per uur zijn geweest en dat slaat natuurlijk nergens op. :{![]()
VUmc is ook nog steeds een Christelijk ziekenhuis. Je wordt niet zomaar aangesteld aan Lid van de Raad van Bestuur als je dat zelf ook niet bent.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Ongeveer de helft van de bevolking dus. Ietsisme is zeer in trek na de ontzuiling.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mensen die zeggen te geloven dat er iets is dienen standrechtelijk geëxecuteerd te worden.![]()
En daar samen met Balkie gezeten, komen praktisch uit hetzelfde nest...quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:30 schreef golfer het volgende:
VUmc is ook nog steeds een Christelijk ziekenhuis. Je wordt niet zomaar aangesteld aan Lid van de Raad van Bestuur als je dat zelf ook niet bent.![]()
Rugby, lekker cultureel verantwoord.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ruimt lekker op dus.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:30 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Ongeveer de helft van de bevolking dus. Ietsisme is zeer in trek na de ontzuiling.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
ja wou er net wat over zeggenquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rugby, lekker cultureel verantwoord.![]()
Ik ook niet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Plus hij is de baas van een gereformeerd ziekenhuis. Dus ik snap het niet.
Als hij nu gewoon gezegd had: ik ben van huis uit gereformeerd en doe er niets meer aan maar het blijft me altijd bij was het klaar geweest. Nu maakte hij er ongewild een groot punt van. Door dat gedraai.![]()
Nu doe je de vorige gast onrechtquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:28 schreef speknek het volgende:
Ik vind het wel leuk. Het driehonderdste fragment van Toon Hermans is net zo oppervlakkig, maar dan is het oud en vinden we het gecultiveerd, ik vind het wel mooi om te zien dat Wouter Bos nog in het leven staat en geen gerontofiel is.
Ik doe echt moeite om geboeid te zijn, maar ik vind dit allemaal zo oppervlakkig. Niet bijdetijds, maar gewoon zonder veel inhoud.![]()
Dat gedraai is ook niet voor het eerst..quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Als hij nu gewoon gezegd had: ik ben van huis uit gereformeerd en doe er niets meer aan maar het blijft me altijd bij was het klaar geweest. Nu maakte hij er ongewild een groot punt van. Door dat gedraai.
I'm not the girl in the picture..![]()
Op zich prima als er ook wat luchtiger onderwerpen voorbij komen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Racist.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:34 schreef Morendo het volgende:
Mensen die Mandela, Obama, Desmond Tutu of Moeder Teresa adoreren.![]()
Tsjonge, hij was te laat en trok gewoon een willekeurig trainigsjack aan.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
We kunnen niet allemaal Beliebers zijn he?quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:34 schreef Morendo het volgende:
Mensen die Mandela, Obama, Desmond Tutu of Moeder Teresa adoreren.![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:34 schreef Morendo het volgende:
Mensen die Mandela, Obama, Desmond Tutu of Moeder Teresa adoreren.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: