SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4 augustus
Nelleke Noordervliet (Rotterdam 1945) schrijft romans en publiceert verhalen, essays, lezingen en columns in weekbladen en tijdschriften.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.11 augustus
Beatrice de Graaf (Putten 1976) is als hoogleraar Conflict en veiligheid verbonden aan het Centrum voor Terrorisme en Contraterrorisme van de Universiteit Leiden (Campus Den Haag).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18 augustus
Johan Simons (Heerjansdam 1946) is intendant bij de Münchner Kammerspiele, een van de meest vooraanstaande Duitse theatergezelschappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.25 augustus
Wouter Bos (Vlaardingen 1963) is de kersverse baas van het VU Medisch Centrum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 september
Daan Roosegaarde (Nieuwkoop 1979) is kunstenaar, entrepreneur en ontwerper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on.![]()
![]()
Hij draait er ook zo tering omheen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Als je daar al geen antwoord op weet!Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!![]()
Ik trek deze woorden in.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig wordt het een topshow.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Geloven![]()
Interessant doen over geloven
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Ik vind het wel leuk. Het driehonderdste fragment van Toon Hermans is net zo oppervlakkig, maar dan is het oud en vinden we het gecultiveerd, ik vind het wel mooi om te zien dat Wouter Bos nog in het leven staat en geen gerontofiel is.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Zoals verwacht is het een te media-getrainde man die nooit echt het achterste van z'n tong laat zien, die Wouter.
Jammer, maar daardoor boeit deze uitzending in het geheel niet.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
"Moslim geloof"quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:27 schreef waxmask het volgende:
Wouter zeg dan dat je neigt naar het Moslim geloof...![]()
Mensen die zeggen te geloven dat er iets is dienen standrechtelijk geëxecuteerd te worden.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Bos denkt wel dat er iets meer is na de dood.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Vindt alleen Tong.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:28 schreef speknek het volgende:
Het driehonderdste fragment van Toon Hermans is net zo oppervlakkig, maar dan is het oud en vinden we het gecultiveerd![]()
Plus hij is de baas van een gereformeerd ziekenhuis. Dus ik snap het niet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:29 schreef Lavenderr het volgende:
Hij is gereformeerd opgevoed en wil er niet meer over praten.![]()
Als het nou katholiek was zou het nog op misbruik kunnen duiden, maar nu?quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:29 schreef Lavenderr het volgende:
Hij is gereformeerd opgevoed en wil er niet meer over praten.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: