Bij mij valt die ook nooit uit de Toon hoorquote:
Ongeveer de helft van de bevolking dus. Ietsisme is zeer in trek na de ontzuiling.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mensen die zeggen te geloven dat er iets is dienen standrechtelijk geëxecuteerd te worden.
En daar samen met Balkie gezeten, komen praktisch uit hetzelfde nest...quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:30 schreef golfer het volgende:
VUmc is ook nog steeds een Christelijk ziekenhuis. Je wordt niet zomaar aangesteld aan Lid van de Raad van Bestuur als je dat zelf ook niet bent.
Ruimt lekker op dus.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:30 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Ongeveer de helft van de bevolking dus. Ietsisme is zeer in trek na de ontzuiling.
ja wou er net wat over zeggenquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rugby, lekker cultureel verantwoord.
Ik ook niet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Plus hij is de baas van een gereformeerd ziekenhuis. Dus ik snap het niet.
Nu doe je de vorige gast onrechtquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:28 schreef speknek het volgende:
Ik vind het wel leuk. Het driehonderdste fragment van Toon Hermans is net zo oppervlakkig, maar dan is het oud en vinden we het gecultiveerd, ik vind het wel mooi om te zien dat Wouter Bos nog in het leven staat en geen gerontofiel is.
Dat gedraai is ook niet voor het eerst..quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Als hij nu gewoon gezegd had: ik ben van huis uit gereformeerd en doe er niets meer aan maar het blijft me altijd bij was het klaar geweest. Nu maakte hij er ongewild een groot punt van. Door dat gedraai.
Racist.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:34 schreef Morendo het volgende:
Mensen die Mandela, Obama, Desmond Tutu of Moeder Teresa adoreren.
We kunnen niet allemaal Beliebers zijn he?quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:34 schreef Morendo het volgende:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:34 schreef Morendo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |