Dat het lastig is om te duiden wat mensen willen zien in een politicus. Het aanspreken van die gunfactor. Hij had alles goed voor elkaar, en toch zag hij het niet terug in winst, en hij wist dus niet waarom.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je snapt ook geen hol van wat Bos duidelijk probeert te maken.
Tja dat wisten de meesten toch al lang, dat politiek een hoop luchtfietsen is? Hoop loze woorden met niet-concrete beloften, en zowel beloften dan zorgen dat je tegen de tijd van inlossing het schip verlaten hebt... Dat is toch de kern van heel de Nederlandse politiek?quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:41 schreef zoem het volgende:
[..]
In de kern ging/gaat het om het feit dat beeldvorming soms belangrijker is dan de feitelijke inhoud.
Eerst had ik wel respect voor deze meneer maar na jouw observaties ben ik overrompeld.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:44 schreef Kenju het volgende:
Hou je bek man, je hebt een vlinderdas aan....
Dit is wat makkelijk natuurlijk. Het foute is dat voor mensen deze beeldvorming vooral telt in plaats van de inhoudelijke argumenten. Dat ligt dus aan het electoraat, en niet de politiek. De reden dat debatten niets meer met het schermen met argumenten te maken heeft is een keus geweest van het volk, niet de politiek. Die volgen het volk namelijk, omdat ze die moeten aanspreken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Tja dat wisten de meesten toch al lang, dat politiek een hoop luchtfietsen is?
Of juist een veer in de reet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:49 schreef alors het volgende:
CDA'ers, nooit te beroerd om iemand nog even een mes in de rug te steken.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:51 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Of juist een veer in de reet.
Dat fragment van Camiel en Verhagen op dag van het feest van de democratie, kan het nu even niet vinden.
Camiel is vreselijk.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:51 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Of juist een veer in de reet.
Dat fragment van Camiel en Verhagen op dag van het feest van de democratie, kan het nu even niet vinden.
Legendarische post.quote:
Evening...quote:
Moeders houd u dochters thuis.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:54 schreef luxerobots het volgende:
Ja, maar de microfoon van Camiel Eurlings deed het niet, aldus Jack de Vries.
Pienjows eerste post in de ZG-reeks.quote:
Toby Zieglerquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:52 schreef waxmask het volgende:
West Wing was ook wel een pareltje. Die speechschrijver met die baard was echt een eindbaas!
Exact.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pienjows eerste post in de ZG-reeks.
Ik had het niet verwacht maar ik betrap me erop dat ik hem toch ook wel sympathiek ga vinden.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:56 schreef Disana het volgende:
Ik ga naar bed. Het kon me niet zo boeien, maar toch blijf ik hem een sympathieke man vinden.
Pienjows laatste post in de ZG-reeks.quote:
Ik denk dat de makers er best eens mee weg zouden kunnen komen een nieuwe serie te maken met Obama als voorbeeld. Die heeft ook een heel jonge jongen gehad de eerste jaren.Moest toen meteen denken aan Rob Low.quote:
Onexact.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pienjows laatste post in de ZG-reeks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |