Die nobelprijs was een lachertje, gewoon een politieke keuze van mensen die pro-Europa zijn.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:26 schreef Apostrof het volgende:
En daarom was het ook terecht dat de EU de Nobelprijs voor de vrede kreeg. Hoe cynisch je dat ook kan plaatsen.
Goede docuquote:
Vertel....quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:36 schreef tralalala het volgende:
[..]
Goede docu
Vooral dat stukje waarin de Italiaanse scheidsrechters naar Nederland-Italie aan het kijken zijn.
Dat snap ik, maar op zondag is er al zoveel sport op de PO.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
/Verharding maatschappij over internet blabla
Tuurlijk. Dit is zomergasten, alles wat de gast boeit komt ter sprake. Bij Bos zal dan voetbal ter sprake komen, en de koppeling met andere zaken evt. Maar ik denk dat ze het dalijk ook gewoon over Feyenoord gaan hebben. Zeker aangezien het gewoon twee Feyenoorders zijn.....quote:
Joepie...quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:38 schreef Kenju het volgende:
[..]
Tuurlijk. Dit is zomergasten, alles wat de gast boeit komt ter sprake. Bij Bos zal dan voetbal ter sprake komen, en de koppeling met andere zaken evt. Maar ik denk dat ze het dalijk ook gewoon over Feyenoord gaan hebben. Zeker aangezien het gewoon twee Feyenoorders zijn.....
Je snapt ook geen hol van wat Bos duidelijk probeert te maken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:39 schreef waxmask het volgende:
Afgebrand door Henk Jan Smits of all people....
Ik mag hopen van wel.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:38 schreef Kenju het volgende:
[..]
Tuurlijk. Dit is zomergasten, alles wat de gast boeit komt ter sprake. Bij Bos zal dan voetbal ter sprake komen, en de koppeling met andere zaken evt. Maar ik denk dat ze het dalijk ook gewoon over Feyenoord gaan hebben. Zeker aangezien het gewoon twee Feyenoorders zijn.....
quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:39 schreef vakkenvuller_nr_39245 het volgende:
Henk Jan Smits![]()
[ afbeelding ]
Jawel, Henk Jan Smits kostte hem zetels...quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je snapt ook geen hol van wat Bos duidelijk probeert te maken.
Dat weet ik niet meer, het leedvermaak bij de scheidsrechters onderling was gewoon geinig om te zien.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
Uhuh, maar wat zeiden de Italiaanse scheidsrechters zoal.
Lekker belangrijk.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
In de kern ging/gaat het om het feit dat beeldvorming soms belangrijker is dan de feitelijke inhoud.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat het lastig is om te duiden wat mensen willen zien in een politicus. Het aanspreken van die gunfactor. Hij had alles goed voor elkaar, en toch zag hij het niet terug in winst, en hij wist dus niet waarom.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tja dat wisten de meesten toch al lang, dat politiek een hoop luchtfietsen is? Hoop loze woorden met niet-concrete beloften, en zowel beloften dan zorgen dat je tegen de tijd van inlossing het schip verlaten hebt... Dat is toch de kern van heel de Nederlandse politiek?quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:41 schreef zoem het volgende:
[..]
In de kern ging/gaat het om het feit dat beeldvorming soms belangrijker is dan de feitelijke inhoud.
Eerst had ik wel respect voor deze meneer maar na jouw observaties ben ik overrompeld.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:44 schreef Kenju het volgende:
Hou je bek man, je hebt een vlinderdas aan....
Dit is wat makkelijk natuurlijk. Het foute is dat voor mensen deze beeldvorming vooral telt in plaats van de inhoudelijke argumenten. Dat ligt dus aan het electoraat, en niet de politiek. De reden dat debatten niets meer met het schermen met argumenten te maken heeft is een keus geweest van het volk, niet de politiek. Die volgen het volk namelijk, omdat ze die moeten aanspreken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Tja dat wisten de meesten toch al lang, dat politiek een hoop luchtfietsen is?
Of juist een veer in de reet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:49 schreef alors het volgende:
CDA'ers, nooit te beroerd om iemand nog even een mes in de rug te steken.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:51 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Of juist een veer in de reet.
Dat fragment van Camiel en Verhagen op dag van het feest van de democratie, kan het nu even niet vinden.
Camiel is vreselijk.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:51 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Of juist een veer in de reet.
Dat fragment van Camiel en Verhagen op dag van het feest van de democratie, kan het nu even niet vinden.
Legendarische post.quote:
Evening...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |