En die cijfertjes moeten gedwongen sterilisatie rechtvaardigen? Want als je doel is met het posten van die tekst, dan is dat niet gelukt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:29 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]Wil je hen dan anders gratis IVF-behandelingen aanbieden?
Even wat cijfertjes.... voor de liefhebber:
[..]
[..]
http://ro.wikipedia.org/wiki/Romii_din_Rom%C3%A2nia
Ja, gedwongen sterilisatie voor een buitenlandse entiteit die het leven van eigen burgers onmogelijk maakt. En zoals eerder gezegd, alleen de zigeuners die de meest basale normen van normaal menselijk contact niet (willen) beheersen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En die cijfertjes moeten gedwongen sterilisatie rechtvaardigen? Want als je doel is met het posten van die tekst, dan is dat niet gelukt.
Een vaag criterium.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:36 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Ja, gedwongen sterilisatie voor een buitenlandse entiteit die het leven van eigen burgers onmogelijk maakt. En zoals eerder gezegd, alleen de zigeuners die de meest basale normen van normaal menselijk contact niet (willen) beheersen.
zoals in Engeland waar gehandicapten maar 1 kind mogen krijgen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:22 schreef KoosVogels het volgende:
En nogmaals, ik vrees een glijdende schaal. Als je eenmaal de stap hebt gezet om een bepaalde groep gedwongen te steriliseren, dan wordt het steeds makkelijker om extremere maatregelen te treffen of wellicht andere groepen aan te pakken.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:33 schreef Terminator2000bc het volgende:
Heeft iemand een verklaring voor de volgende terugloop van zigeuneraantallen in Roemenië?
1930: 242.656 (1,6%)
Dit is nog wel logisch... met WOII en alles...
1956: 104.216 (0,6%)
Maar dit? van 104k naar 64k binnen 10 jaar, in vredestijd?
1966: 64.197 (0,3%)
Omdat ook Ceaucescu dat volk kennelijk uitkotste?quote:
Nikolai Caeucescu kwam pas halverwege de jaren 60 echt in beeld en onder zijn beleid begon de zigeunerpopulatie juist toe te nemen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:00 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Omdat ook Ceaucescu dat volk kennelijk uitkotste?
Het meest voor de hand liggende antwoord is dat ze zijn gaan uitzwermen over heel Europa.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:33 schreef Terminator2000bc het volgende:
Heeft iemand een verklaring voor de volgende terugloop van zigeuneraantallen in Roemenië?
Aanhoudende discriminatie denk ik. Of gedwongen assimilatie, Roma werden niet als Roma beschouwd:quote:
http://www.mcser.org/inde(...)jssarticle&Itemid=64quote:Afterwards, in communist age, until 1989, Roma were considered only as Romanian people, and therefore forced to live as the majority population.
Hongarije eerder.quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:03 schreef arjan1212 het volgende:
was er in '56 niet een opstand in Tsjescho-slowakije en hebben de Roma daar wellicht gebruik van gemaakt om naar Amerika te emigreren ?
The largest wave of Roma immigrants came after the abolition of Roma slavery in the Balkans in 1864. Roma immigration to the United States has continued at a steady rate ever since, though a large-scale surge of Roma immigration followed the 1989 collapse of Communism in eastern Europe.[1]quote:
Maar dat verklaart niet de terugloop van het aantal zigeuners in Roemenie in de jaren 1956-1966quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:07 schreef Hathor het volgende:
[..]
The largest wave of Roma immigrants came after the abolition of Roma slavery in the Balkans in 1864. Roma immigration to the United States has continued at a steady rate ever since, though a lange-scale surge of Roma immigration followed the 1989 collapse of Communism in eastern Europe.[1]
http://en.wikipedia.org/wiki/Roma_in_the_United_States
Toch wel vrij hardvochtig beleid jegens Limburgers.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:36 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Ja, gedwongen sterilisatie voor een buitenlandse entiteit die het leven van eigen burgers onmogelijk maakt.
Wat een onzin weer.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
In Hongarije is Roma's jagen een nationale sport die gesubsidieerd wordt door de regering.
Gezellig land wel, dat Hongarije.quote:
wat pertinente onzin is.quote:In Hongarije is Roma's jagen een nationale sport die gesubsidieerd wordt door de regering.
Worden rechts extremisten in NL door de overheid betaald?quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:23 schreef arjan1212 het volgende:
Nou Nikita door wie word dat prive legertje betaald dan ?
Het blijft pertinente onzin.quote:In Hongarije is Roma's jagen een nationale sport die gesubsidieerd wordt door de regering.
Het is natuurlijk volstrekt normaal, zo'n paramilitaire organisatie die Roma-dorpjes binnentrekt om orde op zaken te stellen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:19 schreef Dr.Nikita het volgende:
Vogels heeft weer eens de klok horen luiden maar weet absoluut niet waar de klepel hangt.
Daar noem je me ook een land zeg, dat is niet eerlijk.quote:Op maandag 26 augustus 2013 08:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gezellig land wel, dat Hongarije.
Paramilitary Organization to Solve the Gypsies Problem in Hungary
[ afbeelding ]
Ben je erbij geweest of heb je dat ook van horen zeggen zoals bijna al je beweringen zijn? Je dikke duim is wel erg groot inmiddels.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is natuurlijk volstrekt normaal, zo'n paramilitaire organisatie die Roma-dorpjes binnentrekt om orde op zaken te stellen.
Hongaarse journalist en maatje van Orban: Roma zouden niet mogen bestaanquote:Op maandag 26 augustus 2013 09:57 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ben je erbij geweest of heb je dat ook van horen zeggen zoals bijna al je beweringen zijn? Je dikke duim is wel erg groot inmiddels.
Het open riool van Europa.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:57 schreef waht het volgende:
[..]
Daar noem je me ook een land zeg, dat is niet eerlijk.
Joh, in NL is niet anders hoor of waar dan ook in West europa, Roma zigeuners worden overal uitgekotst.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hongaarse journalist en maatje van Orban: Roma zouden niet mogen bestaan
Hongarije
Omdat ik minderheden niet in het verdomhoekje plaats, ben ik een van de grootste haatzaaiers op dit forum? Oke dan.quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:01 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Joh, in NL is niet anders hoor of waar dan ook in West europa, Roma zigeuners worden overal uitgekotst.
Beetje omgekeerde wereld inderdaadquote:Op maandag 26 augustus 2013 10:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat ik minderheden niet in het verdomhoekje plaats, ben ik een van de grootste haatzaaiers op dit forum? Oke dan.
En roepen dat het in Nederland niet anders is dan in Hongarije, is natuurlijk ronduit hilarisch.
Ja, net Nederland, dat Hongarije.quote:De politie verdenkt enkele leden van de Hongaarse Garde – die onlangs door justitie als illegaal is bestempeld – ervan een aantal moorden op Roma op hun geweten te hebben. De politie zelf kan haar handen niet in onschuld wassen omdat zij geen enkele actie ondernam. Op 23 februari gooide een onbekende iets na middernacht in het Roma-dorp Tatárszentgyörgy molotovcocktails op een huis. Toen de bewoners hun huis uit wilden vluchten, werd er op hen geschoten waarbij de vader des huizes en zijn vierjarige zoon om het leven kwamen.
Bron
Kinderen zorgen voor het levensonderhoud van hun leefgemeenschapquote:
Leer jij eerst maar eens wat voor een partij Jobbik is, of wat er in Gyöngyöspata is gebeurd of wat de leden van Szebb Jövoert hebben gedaan en ook nu nog gewoon kunnen doen met medeweten van de Hongaarse regering.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
Nee, niet op jou maar op die prullenbakleger met zijn melkertbaantje die nog nooit zijn dorp uitgeweest is maar wel even haarfijn weet te vertellen.
[..]
Het blijft pertinente onzin.
quote:
Beide eens. Ik hoop, en weet, dat wij nooit de kant van Hongarije opgaan. Wel zullen wij een veel betere manier moeten vinden om met zo'n groep als de Roma om te kunnen gaan.quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En roepen dat het in Nederland niet anders is dan in Hongarije, is natuurlijk ronduit hilarisch.
En? Lijkt niet dat ik mij enigzisns verantwoordelijk moet of zou voelen wat die partij doet of voel jij je ook verantwoordelijk voor de NL pedopartij. dus kraam geen onzin uit.quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Leer jij eerst maar eens wat voor een partij Jobbik is,
Nogmaals, ik ben daar niet verantwoordelijk voor. Er worden in NL stelselmatig door marokkaanse ratjes vrouwen geintimideerd, verkracht en ouderen beroofd met medeweten van de NL regering, ergo, zelfs extra gesubsidieerd. Stel ik je daar verantwoordelijk voor?quote:of wat er in Gyöngyöspata is gebeurd of wat de leden van Szebb Jövoert hebben gedaan en ook nu nog gewoon kunnen doen met medeweten van de Hongaarse regering.
Ik hoef niet serieus genomen te worden en zeker niet door gastjes die onzin proberen te verkopen.quote:En hou je commentaar over de clown van fok!, prullenbakleger met zijn melkertbaantje die nog nooit zijn dorp uitgeweest is maar voor je want niemand neemt jou daar serieus in.
praat niet zo raar, de regering is daar echt niet voorquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:00 schreef Dr.Nikita het volgende:
Nogmaals, ik ben daar niet verantwoordelijk voor. Er worden in NL stelselmatig door marokkaanse ratjes vrouwen geintimideerd, verkracht en ouderen beroofd met medeweten van de NL regering, ergo, zelfs extra gesubsidieerd. Stel ik je daar verantwoordelijk voor?
quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:06 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
praat niet zo raar, de regering is daar echt niet voor
En dit is niet raar?quote:In Hongarije is Roma's jagen een nationale sport die gesubsidieerd wordt door de regering.
En, in NL is er nogal wat marokkanenhaat, in Duitsland turkenhaat en in de VS om wat maar te noemen mexicanenhaat. Shit zeg, wat is je punt?quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:08 schreef KoosVogels het volgende:
Niemand houdt jou verantwoordelijk voor geweld en haat richting de Roma, Nikita. Maar dat in Hongarije nogal wat Roma-haat voorkomt, maar natuurlijk geen geheim heten.
Mensen die doelbewust op de gemeenschap teren, parasiteren. Zo moeilijk is dat niet hoor om te benoemen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:16 schreef arjan1212 het volgende:
het zijn beide vreemde zinnen. en waarom gebruik je het woord parasiet
Zal een heel eind te maken hebben met verspreiding van de populatie. Zie het als een sprinkhanenplaag. Die gaan ook van weiland tot weiland tot het op is en gaan dan door naar het volgende veld.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:33 schreef Terminator2000bc het volgende:
Naar mijn weten lopen er in Nederland en Duitsland geen mannen in uniform rond die Marokkanen of Turken op de korrel willen nemen. Tevens hebben we hier geen enge club als Jobbik. Ook kan ik mij geen incidenten herinneren waarbij Marokkanen of Turken zijn vermoord door racistische Nederlanders of Duitsers,quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:18 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
En, in NL is er nogal wat marokkanenhaat, in Duitsland turkenhaat en in de VS om wat maar te noemen mexicanenhaat. Shit zeg, wat is je punt?
De kebabmoorden in Duitsland alweer vergeten? Dat waren wel degelijk neonazi's die zich voornamelijk op Turken richtten.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Naar mijn weten lopen er in Nederland en Duitsland geen mannen in uniform rond die Marokkanen of Turken op de korrel willen nemen. Tevens hebben we hier geen enge club als Jobbik. Ook kan ik mij geen incidenten herinneren waarbij Marokkanen of Turken zijn vermoord door racistische Nederlanders of Duitsers,
True.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
De kebabmoorden in Duitsland alweer vergeten? Dat waren wel degelijk neonazi's die zich voornamelijk op Turken richtten.
Nee gelukkig niet.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
True.
Toch kennen wij gelukkig geen bewegingen als de Hongaarse Garde
Van diezelfde Wiki:quote:
Ja mensen, niks aan de hand, daar in Hongarije.quote:Een groep die hechte banden aanhoudt met Jobbik schreef in een nieuwsbrief (de Hongaarse Unie van Agenten Gereed voor Actie): "gezien de situatie, is antisemitisme niet alleen het recht, maar ook de plícht van iedere vaderlandslievende Hongaar en moeten wij ons voorbereiden op een gewapende strijd tegen de Joden". De oprichter van de groep, Judit Szima was kandidaat voor Jobbik tijdens de Europese Verkiezingen en meende "dat er niets mis was met de inhoud van de brief".
Om je eigen waarheid in stand te houden vergeet je te vermelden dat die garde wettelijk verboden is net zoals neo nazis.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
True.
Dus omdat men in het Midden-Oosten Israel van de kaart wil vegen, mag ik de jodenhaat in Hongarije niet aan de kaak stellen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:49 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Om je eigen waarheid in stand te houden vergeet je te vermelden dat die garde wettelijk verboden is net zoals neo nazis.
En dan ken je wel beginnen over Jodenhaat in Hongarije, mijn god, wat moet een enorme plaat voor je kop hebben om niet te zien dat je geliefde HELE arabische wereld het liefst de joden tot de laatste man zou willen uitroeien.
Dat mag best maar wees dan ook niet verbaasd dat je tegengas krijgt.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus omdat men in het Midden-Oosten Israel van de kaart wil vegen, mag ik de jodenhaat in Hongarije niet aan de kaak stellen.
En maar vingerwijzen, balk en splinter.quote:Feit is gewoon dat er heel wat walgelijk volk rondloopt in Hongarije dat joden, homo's en Roma haat. Eng volk dat wat mij betreft iets teveel gelijkenissen toont met de nazi's.
Wat zijn precies de balk en de splinter in dit verhaal? Doel je op mij persoonlijk of op een of andere beweging in Nederland?quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:55 schreef Dr.Nikita het volgende:
En maar vingerwijzen, balk en splinter.
Wat zou het mooi zijn als Nikita nu met een vergelijking met de PVV komt.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:54 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens beweer ik niet dat al die haat wordt goedgekeurd door de Hongaarse overheid, maar zo'n Jobbik, een partij die toch kon rekenen op dik 15 procent van de stemmen, is gewoon eng. En een dergelijke partij hebben wij godzijdank niet in Nederland.
Godzijdank ken ik hier geen pedopartij.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:54 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens beweer ik niet dat al die haat wordt goedgekeurd door de Hongaarse overheid, maar zo'n Jobbik, een partij die toch kon rekenen op dik 15 procent van de stemmen, is gewoon eng. En een dergelijke partij hebben wij godzijdank niet in Nederland.
Net alsof de Pedopartij breed werd gesteund en dik 15 procent van de stemmen had weten te vergaren.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:57 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Godzijdank ken ik hier geen pedopartij.
Dat er in NL ook haat voorkomt. Andere land andere vormen van haat.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat zijn precies de balk en de splinter in dit verhaal? Doel je op mij persoonlijk of op een of andere beweging in Nederland?
Slechte conjunctuur heeft zijn uitwerking niet gemist net zoals de gouden dageraad in griekenland.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Net alsof de Pedopartij breed werd gesteund en dik 15 procent van de stemmen had weten te vergaren.
Haat is hier gelukkig niet geïnstitutionaliseerd, zoals in Hongarije. Het is echt geen schande om toe geven dat Hongarije een bananenrepubliek is, wanneer het land wordt vergeleken met Nederland.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:03 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Dat er in NL ook haat voorkomt. Andere land andere vormen van haat.
In Nederland kennen we hooguit een beetje islamofobie in de vorm van de PVV. Het is echter op geen enkele wijze te vergelijken met de nazi's van Jobbik en de Gouden Dageraad.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:06 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Slechte conjunctuur heeft zijn uitwerking niet gemist net zoals de gouden dageraad in griekenland.
Hoe weet je dat zo stellig, ervaring door jarenlang verblijf? Volgens mij weet je niets en zeker kan je geen vergelijkingen trekken.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Haat is hier gelukkig niet geïnstitutionaliseerd, zoals in Hongarije. Het is echt geen schande om toe geven dat Hongarije een bananenrepubliek is, wanneer het land wordt vergeleken met Nederland.
Oké knul, wat jjj wil, de lijken van joden en zigeuners liggen langs de weg rijen dik opgestapeld net zoals in Irak, Egypte en Syrie.quote:In Nederland kennen we hooguit een beetje islamofobie in de vorm van de PVV. Het is echter op geen enkele wijze te vergelijken met de nazi's van Jobbik en de Gouden Dageraad.
En wat geeft ons, Nederlanders, het recht een oordeel te vellen over dergelijke, buitenlandse partijen?quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In Nederland kennen we hooguit een beetje islamofobie in de vorm van de PVV. Het is echter op geen enkele wijze te vergelijken met de nazi's van Jobbik en de Gouden Dageraad.
Waarom zou dat niet mogen?quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:23 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
En wat geeft ons, Nederlanders, het recht een oordeel te vellen over dergelijke, buitenlandse partijen?
Dat lijkt me een goed plan.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:23 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik heb ook gehoord dat de regering raketten op israel gaat afschieten.
Omdat het gros der Nederlanders (lees: o.a. VVD-stemmers) medeschuldig is aan het uitwringen van de Griekse bevolking, waardoor partijen als gouden dageraad kunnen opstaan. In dat opzicht is het misschien wel gerechtigheid dat het vasthouden aan de 3%-norm nu als een boemerang terugkeert. Maar blijf vooral op de corrupte regentenkliek stemmen...quote:
Haha, ja nou wordt ie helemaal mooi. Griekenland leent zich een decennium te pletter, leeft ver boven zijn stand en de inwoners ontduiken massaal belasting.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:38 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Omdat het gros der Nederlanders (lees: o.a. VVD-stemmers) medeschuldig is aan het uitwringen van de Griekse bevolking, waardoor partijen als gouden dageraad kunnen opstaan. In dat opzicht is het misschien wel gerechtigheid dat het vasthouden aan de 3%-norm nu als een boemerang terugkeert. Maar blijf vooral op de corrupte regentenkliek stemmen...
Met gifgas.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:23 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik heb ook gehoord dat de regering raketten op israel en roma dorpjes afschieten.
Jij voelt je verantwoordelijk voor de ellende van de Grieken?quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:53 schreef arjan1212 het volgende:
Heb je iemand gevonden die nog meer van de Europese unie en de euro houd als jezelf , koos ?
quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:17 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
DDDDDaaf maakt wel een goed punt: niet optreden kan ook een schending van mensenrechten opleveren.
Vals dilemma. Een beetje de suggestie wekken alsof er maar 2 opties zijn (zeer extreme maatregelen jegens alle Roma of niets doen), jammer.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:13 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Maar welke mensenrechten hebben prioriteit? Die van een kleine groep criminele parasieten, of die van de burgerbevolking, die slachtoffer is van eerstgenoemde groep en die groep bovendien méér dan zat is?
Je bent bekend met het fenomeen Remlof?quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:53 schreef arjan1212 het volgende:
Heb je iemand gevonden die nog meer van de Europese unie en de euro houd als jezelf , koos ?
Omdat ik de Grieken de schuld geef van hun eigen ellende, ben ik een Eurofiel.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Je bent bekend met het fenomeen Remlof?
Het is nogal een vreemde gevolgtrekking, inderdaad.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat ik de Grieken de schuld geef van hun eigen ellende, ben ik een Eurofiel.
Ik ben weliswaar een eurofiel, maar niet om die reden, lijkt mij.
Zo mooi dat er bij de zwartmakingen van de Hongaarse Garde ook een bron ontbreekt in jouw eigen link.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
True.
De Hongaarse Garde is inmiddels opgeheven, zo begreep ik uit verschillende bronnen. Neemt niet weg dat Jobbik een uiterst dubieuze club is.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:40 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Zo mooi dat er bij de zwartmakingen van de Hongaarse Garde ook een bron ontbreekt in jouw eigen link.
Je vindt Jobbik minder gevaarlijk dan de PVV?quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:04 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik snap werkelijk niet waarom je je druk maakt om jobbik terwijl dat clubje vele malen minder heeft in te brengen dan je vriendenclub van de PVV.
De garde is niet alleen opgeheven maar ook verboden bij de wet zoals ik eerder schreef maar dat heb je gewoon genegeerd daar het niet in je straatje past.
Maargoed, je wil gewoon zeiken om niets.
Ik vind telefoneer en SMS-gekken achter het stuur veel gevaarlijker.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je vindt Jobbik minder gevaarlijk dan de PVV?
Jobbik is Allah niet hoor, je zit in het verkeerde topic.quote:Overigens heb ik inderdaad begrepen dat de Garde verboden is, maar dat weerhoudt oud-leden er niet van een wederopstanding na te streven.
Bij jou loopt wel erg snel het dunne uit je broek of niet?quote:En het simpele feit dat zo'n Garde en een partij als Jobbik kunnen ontstaan, is natuurlijk al erg genoeg.
Nou, als een partij die hamert op nationalisme en niet vies is van antisemitisme, homofobie en Roma-haat 15 procent van de stemmen weet te vergaren, dan zou ik me wel zorgen beginnen te maken, ja.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:14 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik vind telefoneer en SMS-gekken achter het stuur veel gevaarlijker.
[..]
Jobbik is Allah niet hoor, je zit in het verkeerde topic.
[..]
Bij jou loopt wel erg snel het dunne uit je broek of niet?
Waarom probeer je nou weer de aandacht te verschuiven? Je vindt het eigenlijk dat er maar weinig mis is met Jobbik?quote:
Je bent écht een eng ventje zeg.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom probeer je nou weer de aandacht te verschuiven? Je vindt het eigenlijk dat er maar weinig mis is met Jobbik?
Verder is sneeuw wit.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:27 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je bent écht een eng ventje zeg.
Wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:27 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je bent écht een eng ventje zeg.
Uitlokken, proberen woorden in de mond te leggen.quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:58 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Wees maar gerust, het broeit in Hongarije. Viktator Orbán met zijn partij FideSSz heeft zijn langste tijd gehad en nazipartij Jobbik heeft niets in te brengen en zal dat ook nooit kunnen.
Zeg dat dan meteen in plaats van direct overstuur te raken.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:37 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Uitlokken, proberen woorden in de mond te leggen.
Uit een ander topic:
[..]
Van rattengedrag raak ik niet overstuur.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zeg dat dan meteen in plaats van direct overstuur te raken.
Jouw feiten zijn je eigen ingebeelde sprookjes waar je bang voor bent.quote:Feit blijft echter dat de nazi's van Jobbik enigszins fout aan de grond krijgen in Hongarije. En dat is zorgwekkend.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:32 schreef Terminator2000bc het volgende:
Hitler![]()
Roma![]()
Amnesty![]()
Hardwerkende burgers die i.t.t. de makke west-europese schapen actie ondernemen tegen roma terreur![]()
Ik vind de 'democratische' meerderheid in de 1ste en de 2de Kamer veel gevaarlijker. De meerderheid die constant illegale oorlogen steunt ten behoeve van Amerikaanse geopolitieke belangen, de meerderheid die willens en wetens haar eigen burgers 'onderdanen' uitzuigt, de meerderheid die pro-Europees is zolang het de eigen afzetmarkt vergroot, maar als je mede-europeanen in problemen komen, de hand op de knipt houdt.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zeg dat dan meteen in plaats van direct overstuur te raken.
Feit blijft echter dat de nazi's van Jobbik enigszins fout aan de grond krijgen in Hongarije. En dat is zorgwekkend.
17 procent van de stemmen in 2010 is geen kattenzeik. Zegt toch wat over Hongarije.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:43 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Van rattengedrag raak ik niet overstuur.
[..]
Jouw feiten zijn je eigen ingebeelde sprookjes waar je bang voor bent.
Boeiuh. In een tijd van economische teruggang gebeurt dat overal ter wereld. Had je kunnen weten.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
17 procent van de stemmen in 2010 is geen kattenzeik. Zegt toch wat over Hongarije.
Oké man.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:18 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Ik vind de 'democratische' meerderheid in de 1ste en de 2de Kamer veel gevaarlijker. De meerderheid die constant illegale oorlogen steunt ten behoeve van Amerikaanse geopolitieke belangen, de meerderheid die willens en wetens haar eigen burgers 'onderdanen' uitzuigt, de meerderheid die pro-Europees is zolang het de eigen afzetmarkt vergroot, maar als je mede-europeanen in problemen komen, de hand op de knipt houdt.
Een paar Hongaarse patriotten baren mij geen zorgen. De politieke elite die Nederland de afgrond in stort is veel enger.
Wat zijn je plannen?quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:18 schreef Terminator2000bc het volgende:
En nu weer OT. Zigeuners die net een sprinkhanenplaag op Nederland zullen neerdalen, als wij geen tegensignaal uitzenden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |