Je bent bekend met het fenomeen Remlof?quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:53 schreef arjan1212 het volgende:
Heb je iemand gevonden die nog meer van de Europese unie en de euro houd als jezelf , koos ?
Omdat ik de Grieken de schuld geef van hun eigen ellende, ben ik een Eurofiel.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Je bent bekend met het fenomeen Remlof?
Het is nogal een vreemde gevolgtrekking, inderdaad.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat ik de Grieken de schuld geef van hun eigen ellende, ben ik een Eurofiel.
Ik ben weliswaar een eurofiel, maar niet om die reden, lijkt mij.
Zo mooi dat er bij de zwartmakingen van de Hongaarse Garde ook een bron ontbreekt in jouw eigen link.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
True.
Toch kennen wij gelukkig geen bewegingen als de Hongaarse Garde
De Hongaarse Garde is inmiddels opgeheven, zo begreep ik uit verschillende bronnen. Neemt niet weg dat Jobbik een uiterst dubieuze club is.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:40 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Zo mooi dat er bij de zwartmakingen van de Hongaarse Garde ook een bron ontbreekt in jouw eigen link.
Je vindt Jobbik minder gevaarlijk dan de PVV?quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:04 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik snap werkelijk niet waarom je je druk maakt om jobbik terwijl dat clubje vele malen minder heeft in te brengen dan je vriendenclub van de PVV.
De garde is niet alleen opgeheven maar ook verboden bij de wet zoals ik eerder schreef maar dat heb je gewoon genegeerd daar het niet in je straatje past.
Maargoed, je wil gewoon zeiken om niets.
Ik vind telefoneer en SMS-gekken achter het stuur veel gevaarlijker.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je vindt Jobbik minder gevaarlijk dan de PVV?
Jobbik is Allah niet hoor, je zit in het verkeerde topic.quote:Overigens heb ik inderdaad begrepen dat de Garde verboden is, maar dat weerhoudt oud-leden er niet van een wederopstanding na te streven.
Bij jou loopt wel erg snel het dunne uit je broek of niet?quote:En het simpele feit dat zo'n Garde en een partij als Jobbik kunnen ontstaan, is natuurlijk al erg genoeg.
Nou, als een partij die hamert op nationalisme en niet vies is van antisemitisme, homofobie en Roma-haat 15 procent van de stemmen weet te vergaren, dan zou ik me wel zorgen beginnen te maken, ja.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:14 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik vind telefoneer en SMS-gekken achter het stuur veel gevaarlijker.
[..]
Jobbik is Allah niet hoor, je zit in het verkeerde topic.
[..]
Bij jou loopt wel erg snel het dunne uit je broek of niet?
Waarom probeer je nou weer de aandacht te verschuiven? Je vindt het eigenlijk dat er maar weinig mis is met Jobbik?quote:
Je bent écht een eng ventje zeg.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom probeer je nou weer de aandacht te verschuiven? Je vindt het eigenlijk dat er maar weinig mis is met Jobbik?
Verder is sneeuw wit.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:27 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je bent écht een eng ventje zeg.
Wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:27 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je bent écht een eng ventje zeg.
Uitlokken, proberen woorden in de mond te leggen.quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:58 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Wees maar gerust, het broeit in Hongarije. Viktator Orbán met zijn partij FideSSz heeft zijn langste tijd gehad en nazipartij Jobbik heeft niets in te brengen en zal dat ook nooit kunnen.
Zeg dat dan meteen in plaats van direct overstuur te raken.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:37 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Uitlokken, proberen woorden in de mond te leggen.
Uit een ander topic:
[..]
Van rattengedrag raak ik niet overstuur.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zeg dat dan meteen in plaats van direct overstuur te raken.
Jouw feiten zijn je eigen ingebeelde sprookjes waar je bang voor bent.quote:Feit blijft echter dat de nazi's van Jobbik enigszins fout aan de grond krijgen in Hongarije. En dat is zorgwekkend.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:32 schreef Terminator2000bc het volgende:
Hitler![]()
Roma![]()
Amnesty![]()
Hardwerkende burgers die i.t.t. de makke west-europese schapen actie ondernemen tegen roma terreur![]()
Ik vind de 'democratische' meerderheid in de 1ste en de 2de Kamer veel gevaarlijker. De meerderheid die constant illegale oorlogen steunt ten behoeve van Amerikaanse geopolitieke belangen, de meerderheid die willens en wetens haar eigen burgers 'onderdanen' uitzuigt, de meerderheid die pro-Europees is zolang het de eigen afzetmarkt vergroot, maar als je mede-europeanen in problemen komen, de hand op de knipt houdt.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zeg dat dan meteen in plaats van direct overstuur te raken.
Feit blijft echter dat de nazi's van Jobbik enigszins fout aan de grond krijgen in Hongarije. En dat is zorgwekkend.
17 procent van de stemmen in 2010 is geen kattenzeik. Zegt toch wat over Hongarije.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:43 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Van rattengedrag raak ik niet overstuur.
[..]
Jouw feiten zijn je eigen ingebeelde sprookjes waar je bang voor bent.
Boeiuh. In een tijd van economische teruggang gebeurt dat overal ter wereld. Had je kunnen weten.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
17 procent van de stemmen in 2010 is geen kattenzeik. Zegt toch wat over Hongarije.
Oké man.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:18 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Ik vind de 'democratische' meerderheid in de 1ste en de 2de Kamer veel gevaarlijker. De meerderheid die constant illegale oorlogen steunt ten behoeve van Amerikaanse geopolitieke belangen, de meerderheid die willens en wetens haar eigen burgers 'onderdanen' uitzuigt, de meerderheid die pro-Europees is zolang het de eigen afzetmarkt vergroot, maar als je mede-europeanen in problemen komen, de hand op de knipt houdt.
Een paar Hongaarse patriotten baren mij geen zorgen. De politieke elite die Nederland de afgrond in stort is veel enger.
Wat zijn je plannen?quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:18 schreef Terminator2000bc het volgende:
En nu weer OT. Zigeuners die net een sprinkhanenplaag op Nederland zullen neerdalen, als wij geen tegensignaal uitzenden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |