abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130470508
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 09:19 schreef Dr.Nikita het volgende:
Vogels heeft weer eens de klok horen luiden maar weet absoluut niet waar de klepel hangt.
Het is natuurlijk volstrekt normaal, zo'n paramilitaire organisatie die Roma-dorpjes binnentrekt om orde op zaken te stellen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_130470570

Totaal verziekte cultuur heeft dat volk :{ twijfel? kijk de docu van de BBC eens.
pi_130470612
quote:
Daar noem je me ook een land zeg, dat is niet eerlijk.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_130470619
quote:
10s.gif Op maandag 26 augustus 2013 09:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het is natuurlijk volstrekt normaal, zo'n paramilitaire organisatie die Roma-dorpjes binnentrekt om orde op zaken te stellen.
Ben je erbij geweest of heb je dat ook van horen zeggen zoals bijna al je beweringen zijn? Je dikke duim is wel erg groot inmiddels.
pi_130470637
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 09:57 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ben je erbij geweest of heb je dat ook van horen zeggen zoals bijna al je beweringen zijn? Je dikke duim is wel erg groot inmiddels.
Hongaarse journalist en maatje van Orban: Roma zouden niet mogen bestaan

Hongarije _O_
pi_130470650
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 09:57 schreef waht het volgende:

[..]

Daar noem je me ook een land zeg, dat is niet eerlijk.
Het open riool van Europa.
pi_130470683
quote:
Joh, in NL is niet anders hoor of waar dan ook in West europa, Roma zigeuners worden overal uitgekotst.

[ Bericht 5% gewijzigd door Specularium op 26-08-2013 10:15:39 ]
pi_130470748
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 10:01 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Joh, in NL is niet anders hoor of waar dan ook in West europa, Roma zigeuners worden overal uitgekotst.
Omdat ik minderheden niet in het verdomhoekje plaats, ben ik een van de grootste haatzaaiers op dit forum? Oke dan.

En roepen dat het in Nederland niet anders is dan in Hongarije, is natuurlijk ronduit hilarisch.

[ Bericht 6% gewijzigd door Specularium op 26-08-2013 10:16:07 ]
pi_130470941
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 10:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Omdat ik minderheden niet in het verdomhoekje plaats, ben ik een van de grootste haatzaaiers op dit forum? Oke dan.

En roepen dat het in Nederland niet anders is dan in Hongarije, is natuurlijk ronduit hilarisch.
Beetje omgekeerde wereld inderdaad ;)
pi_130470991
quote:
De politie verdenkt enkele leden van de Hongaarse Garde – die onlangs door justitie als illegaal is bestempeld – ervan een aantal moorden op Roma op hun geweten te hebben. De politie zelf kan haar handen niet in onschuld wassen omdat zij geen enkele actie ondernam. Op 23 februari gooide een onbekende iets na middernacht in het Roma-dorp Tatárszentgyörgy molotovcocktails op een huis. Toen de bewoners hun huis uit wilden vluchten, werd er op hen geschoten waarbij de vader des huizes en zijn vierjarige zoon om het leven kwamen.

Bron
Ja, net Nederland, dat Hongarije.

[ Bericht 28% gewijzigd door Specularium op 26-08-2013 10:17:05 ]
  maandag 26 augustus 2013 @ 10:54:07 #136
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_130471816
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 09:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

:{w :{w
pi_130471917
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:48 schreef arjan1212 het volgende:
Waarom gaan Roma niet naar school ?
Kinderen zorgen voor het levensonderhoud van hun leefgemeenschap :)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_130472933
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 09:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
Nee, niet op jou maar op die prullenbakleger met zijn melkertbaantje die nog nooit zijn dorp uitgeweest is maar wel even haarfijn weet te vertellen.

[..]

Het blijft pertinente onzin.
Leer jij eerst maar eens wat voor een partij Jobbik is, of wat er in Gyöngyöspata is gebeurd of wat de leden van Szebb Jövoert hebben gedaan en ook nu nog gewoon kunnen doen met medeweten van de Hongaarse regering.
En hou je commentaar over de clown van fok!, prullenbakleger met zijn melkertbaantje die nog nooit zijn dorp uitgeweest is maar voor je want niemand neemt jou daar serieus in.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_130473030
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 09:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 10:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Beide eens. Ik hoop, en weet, dat wij nooit de kant van Hongarije opgaan. Wel zullen wij een veel betere manier moeten vinden om met zo'n groep als de Roma om te kunnen gaan.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_130473340
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 11:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Leer jij eerst maar eens wat voor een partij Jobbik is,
En? Lijkt niet dat ik mij enigzisns verantwoordelijk moet of zou voelen wat die partij doet of voel jij je ook verantwoordelijk voor de NL pedopartij. dus kraam geen onzin uit.
quote:
of wat er in Gyöngyöspata is gebeurd of wat de leden van Szebb Jövoert hebben gedaan en ook nu nog gewoon kunnen doen met medeweten van de Hongaarse regering.
Nogmaals, ik ben daar niet verantwoordelijk voor. Er worden in NL stelselmatig door marokkaanse ratjes vrouwen geintimideerd, verkracht en ouderen beroofd met medeweten van de NL regering, ergo, zelfs extra gesubsidieerd. Stel ik je daar verantwoordelijk voor?
quote:
En hou je commentaar over de clown van fok!, prullenbakleger met zijn melkertbaantje die nog nooit zijn dorp uitgeweest is maar voor je want niemand neemt jou daar serieus in.
Ik hoef niet serieus genomen te worden en zeker niet door gastjes die onzin proberen te verkopen.
pi_130473481
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 12:00 schreef Dr.Nikita het volgende:

Nogmaals, ik ben daar niet verantwoordelijk voor. Er worden in NL stelselmatig door marokkaanse ratjes vrouwen geintimideerd, verkracht en ouderen beroofd met medeweten van de NL regering, ergo, zelfs extra gesubsidieerd. Stel ik je daar verantwoordelijk voor?

praat niet zo raar, de regering is daar echt niet voor
pi_130473532
Niemand houdt jou verantwoordelijk voor geweld en haat richting de Roma, Nikita. Maar dat in Hongarije nogal wat Roma-haat voorkomt, maar natuurlijk geen geheim heten.
pi_130473664
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 12:06 schreef arjan1212 het volgende:

[..]

praat niet zo raar, de regering is daar echt niet voor
quote:
In Hongarije is Roma's jagen een nationale sport die gesubsidieerd wordt door de regering.
En dit is niet raar?

In Hongarije stikt het van de Roma's. Degenen die wel wat van hun leven hebben gemaakt worden gewoon gerespecteerd en het uitschot wordt uitgekotst, precies hetzelfde zoals overal ter wereld waar parasieten niet gewenst zijn. Stelen, roven, incest, inbreken e.d. is hun hobby maar ik hoor niet vaak dat ze andere mensen molestreren, kopschoppen, vermoorden want daar zijn ze te lui voor.
pi_130473712
het zijn beide vreemde zinnen. en waarom gebruik je het woord parasiet
pi_130473772
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 12:08 schreef KoosVogels het volgende:
Niemand houdt jou verantwoordelijk voor geweld en haat richting de Roma, Nikita. Maar dat in Hongarije nogal wat Roma-haat voorkomt, maar natuurlijk geen geheim heten.
En, in NL is er nogal wat marokkanenhaat, in Duitsland turkenhaat en in de VS om wat maar te noemen mexicanenhaat. Shit zeg, wat is je punt?

quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 12:16 schreef arjan1212 het volgende:
het zijn beide vreemde zinnen. en waarom gebruik je het woord parasiet
Mensen die doelbewust op de gemeenschap teren, parasiteren. Zo moeilijk is dat niet hoor om te benoemen.
  maandag 26 augustus 2013 @ 12:32:48 #146
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_130474133
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 23:33 schreef Terminator2000bc het volgende:
Heeft iemand een verklaring voor de volgende terugloop van zigeuneraantallen in Roemenië?

1930: 242.656 (1,6%)

Dit is nog wel logisch... met WOII en alles...

1956: 104.216 (0,6%)

Maar dit? van 104k naar 64k binnen 10 jaar, in vredestijd?

1966: 64.197 (0,3%)
Zal een heel eind te maken hebben met verspreiding van de populatie. Zie het als een sprinkhanenplaag. Die gaan ook van weiland tot weiland tot het op is en gaan dan door naar het volgende veld.
Ik zeg trouwens niet alle zigeuners parasieten zijn. % is bij Roma echter wel aanzienlijk groter.
En nee, dat is niet iets dat je gedwongen sterilisatie, deportatie of arrestatie kan oplossen.
Het is een probleem dat al eeuwen aanwezig is, en dus niet iets dat je zo maar even in een paar jaar op lost.
pi_130474190
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 12:18 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

En, in NL is er nogal wat marokkanenhaat, in Duitsland turkenhaat en in de VS om wat maar te noemen mexicanenhaat. Shit zeg, wat is je punt?
Naar mijn weten lopen er in Nederland en Duitsland geen mannen in uniform rond die Marokkanen of Turken op de korrel willen nemen. Tevens hebben we hier geen enge club als Jobbik. Ook kan ik mij geen incidenten herinneren waarbij Marokkanen of Turken zijn vermoord door racistische Nederlanders of Duitsers,
pi_130474258
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 12:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Naar mijn weten lopen er in Nederland en Duitsland geen mannen in uniform rond die Marokkanen of Turken op de korrel willen nemen. Tevens hebben we hier geen enge club als Jobbik. Ook kan ik mij geen incidenten herinneren waarbij Marokkanen of Turken zijn vermoord door racistische Nederlanders of Duitsers,
De kebabmoorden in Duitsland alweer vergeten? Dat waren wel degelijk neonazi's die zich voornamelijk op Turken richtten.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_130474306
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 12:37 schreef Hathor het volgende:

[..]

De kebabmoorden in Duitsland alweer vergeten? Dat waren wel degelijk neonazi's die zich voornamelijk op Turken richtten.
True.

Toch kennen wij gelukkig geen bewegingen als de Hongaarse Garde
pi_130474345
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 12:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

True.

Toch kennen wij gelukkig geen bewegingen als de Hongaarse Garde
Nee gelukkig niet.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')