Mooi. Maar wat je dus wil is dat Roma iets langer achter slot en grendel verdwijnen indien ze zich misdragen?quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd dat ze anno 2013 gedeporteerd moeten worden, dat is je eigen fantasierijke interpretatie.
Ja, ze vermengen zich niet. Ze hebben ook andere uiterlijke kenmerken dan de gemiddelde Europeaan. Inteelt helpt niet echt mee aan hun genetische ontwikkeling. De meesten hebben nog nooit op een basisschool gezeten en zijn ook analfabeet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:32 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Halverwege de onderbouw van de basisschool afhaken helpt niet mee met een cito score, maar zou het echt iets over intelligentie zeggen? Denk je dat ze echt genetisch dommer zijn?
Mijn punt is dat het einde zoek is als je eenmaal begint met het vertrappen van fundamentele mensenrechten.quote:
Bron?quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:34 schreef yulian het volgende:
Maar goed maken jullie je vooral zorgen om een paar zigeuners, de Tsjetsjenen komen massaal naar Europa toe, daar zijn een paar zigeuners niets bij.
Weer een groep. Als ik de doemdenkers mag geloven komen er de komende jaren miljoenen criminelen deze kant op.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:34 schreef yulian het volgende:
Maar goed maken jullie je vooral zorgen om een paar zigeuners, de Tsjetsjenen komen massaal naar Europa toe, daar zijn een paar zigeuners niets bij.
Je moet ze laten werken om uit de gevangenis te laten komen. Laat ze betalen voor hun eigen kosten. Elke dag dat ze weigeren te werken wordt het uitzicht op vrijlating steeds kleiner. Aangezien werken niet echt in hun aard zit zullen de meesten levenslang in de bak blijven.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mooi. Maar wat je dus wil is dat Roma iets langer achter slot en grendel verdwijnen indien ze zich misdragen?
natuurlijk,quote:
Heb geen problemen met Tsjetsjenen let wel is ook een cultuur op zich...quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weer een groep. Als ik de doemdenkers mag geloven komen er de komende jaren miljoenen criminelen deze kant op.
ze scoren wel hoog op zich aanpassen aan de omstandigheden..quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je moet ze laten werken om uit de gevangenis te laten komen. Laat ze betalen voor hun eigen kosten. Elke dag dat ze weigeren te werken wordt het uitzicht op vrijlating steeds kleiner. Aangezien werken niet echt in hun aard zit zullen de meesten levenslang in de bak blijven.
Maar je sluit ze pas op als de wet overtreden, neem ik aan.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je moet ze laten werken om uit de gevangenis te laten komen. Laat ze betalen voor hun eigen kosten. Elke dag dat ze weigeren te werken wordt het uitzicht op vrijlating steeds kleiner. Aangezien werken niet echt in hun aard zit zullen de meesten levenslang in de bak blijven.
Zoals ik zei, maar inmiddels gecensureerd door de heersende politiekcorrectheid, het Roma probleem los je niet op met democratische middelen. Zij maken juist misbruik van die democratische middelen. Vandaag is het geen optie, maar zodra je stelselmatig leeggeroofd wordt is het één van de opties. Het kan ook bereikt worden door opsluiting.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn punt is dat het einde zoek is als je eenmaal begint met het vertrappen van fundamentele mensenrechten.
Daarom vind ik sterilisatie ook geen optie.
Totdat er intelligentie bij komt kijken, dan haken de meesten af. Degenen die overblijven zijn nog bij te sturen richting de goede weg. Het probleem is ook nog eens dat ze en kliek zijn. Daar moeten ze uit, want anders worden de slechte gewoontes weer overgenomen en voortgezet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:38 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
ze scoren wel hoog op zich aanpassen aan de omstandigheden..
Zonder iets misdaan te hebben is het lastig oppakken. Ik heb nergens beweerd dat er andere wetten moeten gelden voor Roma. Je kunt gewoon gebruik maken van hun zwakke punten.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:39 schreef KoosVogels het volgende:
Maar je sluit ze pas op als de wet overtreden, neem ik aan.
En ik begrijp dus dat er andere wetten moeten gelden voor Roma?
Hoe sneller er veel komen, hoe beter. Beter een schok dan langzame verpietering.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weer een groep. Als ik de doemdenkers mag geloven komen er de komende jaren miljoenen criminelen deze kant op.
Maar wie moet er dan bedelen, zakkenrollen of op de uitkijk staan als hun oudere broers een kraak zetten?quote:
Maar welke mensenrechten hebben prioriteit? Die van een kleine groep criminele parasieten, of die van de burgerbevolking, die slachtoffer is van eerstgenoemde groep en die groep bovendien méér dan zat is?quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn punt is dat het einde zoek is als je eenmaal begint met het vertrappen van fundamentele mensenrechten.
Daarom vind ik sterilisatie ook geen optie.
Laat Amnesty International dan maar voor de Roma zorgen. Probleem opgelost.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Amnesty laat voor het gemak even weg hoe dit zo heeft kunnen ontstaan.
De verleiding is groot om een godwin te maken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:13 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Maar welke mensenrechten hebben prioriteit? Die van een kleine groep criminele parasieten, of die van de burgerbevolking, die slachtoffer is van eerstgenoemde groep en die groep bovendien méér dan zat is?
Doe eens...quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De verleiding is groot om een godwin te maken.
DDDDDaaf maakt wel een goed punt: niet optreden kan ook een schending van mensenrechten opleveren.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De verleiding is groot om een godwin te maken.
Bescherming van de burgerbevolking kan ook door Roma in achterafdorpjes in de rimboe te dumpen, zoals men in Slowakije doet. Aangezien we hier, in het dichtbevolkte Nederland, geen achterafdorpjes hebben, zit er voor ons niks anders op als Roma linea recta terug te sturen naar oost-Europa. Doet de overheid het niet, dan heeft de burgerbevolking wat mij betreft het volste recht om de roma weg te jagen, zoals men eeuwenlang en in heel Europa gedaan heeft...quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:20 schreef KoosVogels het volgende:
Gedwongen sterilisatie druist in tegen al mijn principes.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:20 schreef KoosVogels het volgende:
Gedwongen sterilisatie druist in tegen al mijn principes.
quote:De Roma iedereen wonen in lagere. Veel toevlucht te bedelen om brood dag. In Centraal-en Oost-Europa omstandigheden zijn in een bijzonder slecht voor Roma. Vanaf Roma Party Pro-Europe website zijn enkele cijfers demonstează dit [11] :
51% van de respondenten beweren dat Roma-gezinnen honger lijden minstens 1-2 dagen per jaar. 20% lijdt honger 1-2 dagen per maand en 15% lijdt permanent honger.
Van degenen die honger lijden, 32% lenen voedsel van buren en 5% bedelen.
In sommige landen tot 30% van de Roma-gezinnen wonen op sociale bijstand en tot 24% van de steun voor de kinderen. Slechts 26% woont in de reguliere loon.
Gemiddeld 46% van de respondenten beweren dat Roma werkloos en 21% heeft nooit gewerkt. Zegt 37% dat de laatste baan die ik had in 1990.
De hoogste geregistreerde werkloosheid onder jonge Roma.
Voor 78% van de Roma geïnterviewd, respect "mensenrechten" betekent "het vinden van een baan". Voor 77%, betekent het "geen honger" en 68% "gelegenheid om kinderen op te voeden."
62% van de Roma hebben hun eigen huisvesting of wonen in hun familie huizen, waardoor de mobiliteit.
Slechts 66% hebben een apart bed voor elk gezinslid. Slechts 42% hebben boeken.
Slechts 59% hebben kraanwater (nog eens 55% hebben wasmachines), 49% heeft toegang tot riolen, 46% hebben toiletten in het huis en 55% hebben toiletten in de tuin.
http://ro.wikipedia.org/wiki/Romii_din_Rom%C3%A2niaquote:Een van de problemen die moeten worden opgelost, is dat van het geven van elk kind een gelijke kans op onderwijs. Voor velen is dit een minderheid streven moeilijk te verkrijgen vanwege de taal en cultuur barrière. In Roemenië hebben veel Roma families hun kinderen niet naar school sturen omdat de kinderen niet hebben geleerd Roemeense vrij goed. Er zijn organisaties die proberen dit te veranderen door het hebben van docenten om les te geven in het Engels "Zigeuner" (Romeinen).
Veel andere barrières zoals blijkt uit de volgende cijfers zijn afkomstig uit de Roma Party Pro-Europe-website [11] :
Minder dan de helft van de Roma geïnterviewd zeiden dat hun etnische affiliatie tijdens de laatste nationale volkstelling. Meer dan 28% zei dat ze behoren tot de meerderheid van de bevolking.
54% van de ondervraagde Roma native speaking familie.
Slechts 37% (1 op 3) van de ondervraagde Roma hebben de lagere school afgerond, hebben slechts 6% (1 op 18) de middelbare school afgerond en 1% hebben college bijgewoond.
Een op de vijf Roma zullen niet hun kinderen naar school te sturen wegens gebrek aan fatsoenlijke kleding.
Ouders sturen hun kinderen naar scholen en speciale instellingen (vaak voor kinderen met psychische problemen), omdat zij geloven dat "school programma is eenvoudiger en uw kind kan slagen."
Meer dan de helft van de respondenten van mening dat bij de Roma traditionele beroepen (zoals knutselen, genezing, waarzeggerij, enz..) Alleen muziek kan handel en inkomen te brengen.
Roma mening zijn dat een persoon een goede gezondheid (69%), gokken (66%) en toewijding (53%) om te slagen in het leven nodig heeft. Bijstand van de Staat is de 4e van belang.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |