Walgelijk dit.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb walgelijk veel zin in een milkshake
Waarom?quote:
Weten we 10 september. Maar waarschijnlijk wel.quote:
Vinger in je gat.quote:
Aye.quote:
Wat is het verschil? Behalve de prijs.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Weten we 10 september. Maar waarschijnlijk wel.
quote:
Bestaat dat?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:00 schreef krioro het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al gezien, zou nog steeds niet, en ik herkende die ouwe toen meteen van die Jay-Z - Picasso clipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Niet.quote:
Wel slordig, op dat plaatje sta ik voor Germanoin de daadwerkelijke OP niet.
Fraude.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Zal het wel fixenquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet.
Fraude..
![]()
O ja.. Zomaar ineens hè :/quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet.
Fraude.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
quote:
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Afbakstokbroodje met krokante kipschitzel, beetje mayo, vleestomaat en blaadjes sla.
Klinkt lekker
![]()
niet nodigquote::)
Nvm, kusje :$I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww![]()
Mini krijgt waarschijnlijk retina, de 'grote' iPad krijgt het uiterlijk van de mini. En de body van beide is als die van de iPhone 5.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:59 schreef Germano het volgende:
[..]
Wat is het verschil? Behalve de prijs.
0 topics op naam. 14.gif![]()
Zie edit bbyI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Haha ja apart he ;Dquote:Nicequote:
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:06 schreef Germano het volgende:
[..]
Ah, gelukkig. Wil niet dat je boos bent.Ik word nooit boos, alleen boleurgesteldquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:06 schreef Germano het volgende:
[..]
Ah, gelukkig. Wil niet dat je boos bent.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Gisteren btw een frikandel xxl besteld. Speciaal.
Dacht dat het zo'n iets langere was dan de normale. Maar dat is dus een frikandel jumbo.
Deze was 2x zo dik en 35cm ofsoflinke maaltijd naast raspatat en een kroketje
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Is de paus katholiek?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Ik word nooit boos, alleen boleurgesteldBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Dude, I’m gonna type this as sober as possible, that honestly sounds fucking pathetic and disgusting compared to my meal. And I’m being one hundred percent serious. Sorry we don't cook shit that was previously in cans. You’re a fuking joke dude, and I'm dead fucking serious. Get a real family that cooks good food, drinks beer and wine and winecoolers and has a good fucking time, and has a million dollar house on the beach, I'm seriously.. don't ever post your fucking poverty meal on these forums ever the fuck again bro, and by bro I mean never my bro, fucking phaggot.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Afbakstokbroodje met krokante kipschitzel, beetje mayo, vleestomaat en blaadjes sla.
full stops and exclamation marks![]()
fattyquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:07 schreef 2NutZ het volgende:
Gisteren btw een frikandel xxl besteld. Speciaal.
Dacht dat het zo'n iets langere was dan de normale. Maar dat is dus een frikandel jumbo.
Deze was 2x zo dik en 35cm ofsoflinke maaltijd naast raspatat en een kroketje
Weet ik toch niet, jeetje ;squote:
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Nicequote:.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://vocaroo.com/i/s10rLIlDr5u8quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:06 schreef Germano het volgende:
[..]
Je hebt te veel invloed om negatief te antwoorden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ik liep gisteren langs een etalage van een (nieuwe) winkel hier in de buurt, zie ik van die bakken staan voor Italiaans schepijs zeg maar, maar dan met slaquote:. Ook echt alleen van dat typische yuppen/hipstervolk binnen. Net even opgezocht voor winkel dat zou was, dit het is menu
_!
![]()
![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:08 schreef krioro het volgende:
[..]
Dude, I’m gonna type this as sober as possible, that honestly sounds fucking pathetic and disgusting compared to my meal. And I’m being one hundred percent serious. Sorry we don't cook shit that was previously in cans. You’re a fuking joke dude, and I'm dead fucking serious. Get a real family that cooks good food, drinks beer and wine and winecoolers and has a good fucking time, and has a million dollar house on the beach, I'm seriously.. don't ever post your fucking poverty meal on these forums ever the fuck again bro, and by bro I mean never my bro, fucking phaggot.![]()
![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s10rLIlDr5u8
[ afbeelding ]Hahaha gvd, wou je net vragen of je m'n bazencollage van Grover wel had gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
wat weet je wel, duivelsgebroed?quote:
Meer uitdijend gespierdquote:
Ik was lijp jonge. Ging helemaal kapot toen ik hem zagquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha gvd, wou je net vragen of je m'n bazencollage van Grover wel had gezien.
![]()
![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik liep gisteren langs een etalage van een (nieuwe) winkel hier in de buurt, zie ik van die bakken staan voor Italiaans schepijs zeg maar, maar dan met sla. Ook echt alleen van dat typische yuppen/hipstervolk binnen. Net even opgezocht voor winkel dat zou was, dit het is menu
_!
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Hier is een markt voor???Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Dat kan ik hier niet vertellen.. Is vulgairquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
wat weet je wel, duivelsgebroed?
wil je spieren wel .. Bekijkenquote:
Je hebt ook een winkel genaamd Oil & Vinegar hier, serieus, dat yuppen/hipstervolk zit hier geconcentreerdquote:.
Hehehe, nicequote:Op zondag 25 augustus 2013 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik was lijp jonge. Ging helemaal kapot toen ik hem zag![]()
![]()
.
![]()
In dit topic worden alleen maar puriteinse onderwerpen besproken iddquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat kan ik hier niet vertellen.. Is vulgair
Zoals dwc met z'n sla-winkelBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s10rLIlDr5u8
[ afbeelding ]Die laatste pic in de collage doet het hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal wel even hurken en dan alles flexenquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
wil je spieren wel .. Bekijken
Waarom moest ik lachen om deze M.I?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In dit topic worden alleen maar puriteinse onderwerpen besproken idd
Zoals dwc met z'n sla-winkel
Ja man, ook door die stand van de handen enzo, dunno. Echt prachtigquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Die laatste pic in de collage doet het hem.[ afbeelding ]
Mensen betalen dit?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik liep gisteren langs een etalage van een (nieuwe) winkel hier in de buurt, zie ik van die bakken staan voor Italiaans schepijs zeg maar, maar dan met sla. Ook echt alleen van dat typische yuppen/hipstervolk binnen. Net even opgezocht voor winkel dat zou was, dit het is menu
_!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Als die ondernemers hier een slaatje uitslaan (DIJENKLETSERquote:) heb ik niks dan lof voor ze, maar dat volk vind de groenteboer/AH passé en wilt waarschijnlijk iets dat beter aansluit bij hun eigen identiteit ofzo
.
De symmetriequote:Op zondag 25 augustus 2013 15:20 schreef Germano het volgende:
Dat doe ik dus ook nooit meer. Wat een werk zeg.
. Ik en mijn OCD/autisme bedanken je.
![]()
kijk ook even onder het kopje nog lekkerder maken? Daar kun je vegetarische kip toevoegenquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
_!
[ afbeelding ]!!!!
![]()
SHIT, het duurde minstens 30 seconden tot het kwartje vielquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:26 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kijk ook even onder het kopje nog lekkerder maken? Daar kun je vegetarische kip toevoegen!!!!
![]()
! Het staat er echt
!
Ik las het telkens automatisch als 'biologische'.
![]()
Omdat het wel grappig is?quote:
Oh heb jij die gemaakt. Wat Ally zegt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha gvd, wou je net vragen of je m'n bazencollage van Grover wel had gezien.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wauw, zoveel moeite hier in steken.
I can't.full stops and exclamation marks![]()
Wiejow :Squote:Op zondag 25 augustus 2013 15:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zal wel even hurken en dan alles flexen
Zo'n aanbod kan ik niet afslaanBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Ben je nou echt zo achterlijk of doe je dit om te trollen? Die GROVER collage heb ik gefixt, Chloro die bingo.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh heb jij die gemaakt. Wat Ally zegt.
[..]
Alleen mensen boven de 50 denken bij 'Grover collage' aan een Bingo van 3 maanden geleden, I can't.
![]()
Ja, jij dacht je er wel met een jantje van leiden van af te kunnen maken he, jongetje?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:20 schreef Germano het volgende:
Dat doe ik dus ook nooit meer. Wat een werk zeg.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo achterlijk of doe je dit om te trollen? Die GROVER collage heb ik gefixt, Chloro die bingo.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan vragen of ik achterlijk ben/troll.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan ook.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, jij dacht je er wel met een jantje van leiden van af te kunnen maken he, jongetje?![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:34 schreef krioro het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan vragen of ik achterlijk ben/troll.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Die 2 minuten werk in Photoshop? Catch up, gramps.![]()
Uh huh, tuurlijk, je zaterdagavondvulling is nu ineens "2 minuten".quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
Die 2 minuten werk in Photoshop? Catch up, gramps.
En Oil & Vinegar is een keten, zit overal man, doe niet alsof je exclusief bent in die vergane-glorie-buurt van je.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:36 schreef krioro het volgende:
doe niet alsof je exclusief bent in die vergane-glorie-buurt van je.
Jij hebt niet eens een zaterdag man, wat praat jijquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Uh huh, tuurlijk, je zaterdagavondvulling is nu ineens "2 minuten".
En Oil & Vinegar is een keten, zit overal man, doe niet alsof je exclusief bent in die vergane-glorie-buurt van je..
Toch willen een paar van die pauper-SC'ers hier komen wonen, en kwam jij ook helemaal vanuit Tilburg hierheen om naar die toko te gaan.
![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens een zaterdag man, wat praat jij.
Precies, pauper-SC'ers.quote:Toch willen een paar van die pauper-SC'ers hier komen wonen, en kwam jij ook helemaal vanuit Tilburg hierheen om naar die toko te gaan.
En ik kwam echt niet naar Amsterdam voor dat voer hoor.
Ik ga zo even eten halen denk ik, twijfel tussen Javaans-Surinaams en Indisch bij de 2 jumi's. =$full stops and exclamation marks![]()
Ik twijfel tussen macaroni en lasagne.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:42 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Precies, pauper-SC'ers.En ik kwam echt niet naar Amsterdam voor dat voer hoor.
Ik ga zo even eten halen denk ik, twijfel tussen Javaans-Surinaams en Indisch bij de 2 jumi's. =$![]()
Javaans-Surinaams, een saté voor mij pls, en pics van de jumi's,quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:42 schreef krioro het volgende:
Precies, pauper-SC'ers.En ik kwam echt niet naar Amsterdam voor dat voer hoor.
Ik ga zo even eten halen denk ik, twijfel tussen Javaans-Surinaams en Indisch bij de 2 jumi's. =$![]()
Heb nog een frikandel XXL liggen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Javaans-Surinaams, een saté voor mij pls, en pics van de jumi's,![]()
![]()
![]()
Ja ho eens even, ik ga niet naar 2 verschillende toko's natuurlijk.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Javaans-Surinaams, een saté voor mij pls, en pics van de jumi's,Zelf maken?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:43 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen macaroni en lasagne.full stops and exclamation marks![]()
welke tata heeft deze menu gemaaktquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
_!
[ afbeelding ]klopt niks van ze moer
check die ingredienten van hummus en falafel![]()
![]()
![]()
tata ?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
welke tata heeft deze menu gemaaktklopt niks van ze moer
check die ingredienten van hummus en falafel![]()
En zonder smaak
Dat is de reden waarom BSE bestaat.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij vindt alleen spek van dieren die vlees hebben gegeten lekker? Wtf, ziek.
je bent zelfquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is de reden waarom BSE bestaat.![]()
Mond en klauwzeerquote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
My cousin finished school, can't believe he graduated
Threw him 20,000 dollars, told his ass congratulations![]()
Bad bitch and her cha cha grabbing on her chi chi
Million dollar bills on my email, you mad ass hell you ain't CC'd![]()
Kopieer je dat nou uit m'n sig of..quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:58 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Bad bitch and her cha cha grabbing on her chi chi
Million dollar bills on my email, you mad ass hell you ain't CC'd.
![]()
Lolquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kopieer je dat nou uit m'n sig of...
nee
![]()
Zal eens checkenquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dit nieuwe album vind jij wel wat denk ik als je eenmaal in the mood bent![]()
.
[ afbeelding ]
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
7,33/10quote:Ned 1
Javier Guzman: Oorverdovend (VARA)
za 24 aug 2013, 20:25
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1361964.
![]()
Oh, tof, weer wat te doen. Moet vaak kkhard lachen om hem.quote:
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Is dat een vrouw?quote:vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_vándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_prätéñ![]()
Hoi.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Wat is je plan dan?Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Waarom sta je niet gewoon een keer vroeg op?Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik slaap toch niet voor 5 uur dus dat lukt me niet. Serieus gewoon nietquote:Op maandag 26 augustus 2013 00:15 schreef Chloroform het volgende:
Waarom sta je niet gewoon een keer vroeg op?![]()
Damn. En ik dacht dat ik lui was.
Haha, had vanochtend om 11 uur m;n wekker gezet, dan kom ik uit bed om hem uit te zetten en val gelijk weer in slaap tot 2 uur![]()
![]()
Gvd man.Wat doe je dan in godsnaam dat je zo'n ritme hebt gekregen?
Als je dat lang genoeg volhoudt, kom je vanzelf weer bij een 'normaal' ritme.
Wat ga je komende nacht allemaal doen om wakker te blijven?Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Veer, heb jij ook een hekel aan mensen die "helemaal happy" zeggen?Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Heb jou en Veer tochquote:Op maandag 26 augustus 2013 00:23 schreef Chloroform het volgende:
Als je dat lang genoeg volhoudt, kom je vanzelf weer bij een 'normaal' ritme.
Wat ga je komende nacht allemaal doen om wakker te blijven?![]()
![]()
Neeh eigenlijk niet zo, volgens mij is het enige wat ik niet meer uit kan staan ''genieten'' of ''lekker genieten''. Oh en ''m'n mannetje'' of ''m'n prinsesje''.quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:26 schreef Chloroform het volgende:
Veer, heb jij ook een hekel aan mensen die "helemaal happy" zeggen?
Je hebt ''mazzel'' met mij, had al willen gaan slapen maar ben weer eens in een paniekerige bui, dus dan blijf ik expres wakkerquote:
Oh ja, dat ook. De tegenwoordige vriendin van onze chef heeft daar een handje van. "Lekker met ons gezinnetje aan het genieten."quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Neeh eigenlijk niet zo, volgens mij is het enige wat ik niet meer uit kan staan ''genieten'' of ''lekker genieten''. Oh en ''m'n mannetje'' of ''m'n prinsesje''.Inclusief collages met foto's van een of ander kkr speeltuintje.
Paniekerige bui?quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je hebt ''mazzel'' met mij, had al willen gaan slapen maar ben weer eens in een paniekerige bui, dus dan blijf ik expres wakker![]()
Me time.quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:28 schreef Mortaxx het volgende:
Even een momentje voor mezelf nemen, mezelf eens lekker verwennen, goed voor mezelf zorgen
Echt fucked up jaquote:Op maandag 26 augustus 2013 00:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ja, dat ook. De tegenwoordige vriendin van onze chef heeft daar een handje van. "Lekker met ons gezinnetje aan het genieten."Inclusief collages met foto's van een of ander kkr speeltuintje.
Een (voormalige) vriendin van mij doet dat ook met fucking alles wat ze met haar dochter of vriendinnen doet. ''Oh mijn prinsesje dit, oh mijn prinsesje dat''. ''Lekker gezellie met prinsesje zus en zo doen'' #omdathetkan #genieten *heerlijk* *gezelligheid* (en nee ik overdrijf helaas niet)
Mja, heb ik soms.quote:Dan denk ik weer dat ik van alles mankeer en zo
Komt wel goed schatjequote:Op maandag 26 augustus 2013 00:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mja, heb ik soms.Dan denk ik weer dat ik van alles mankeer en zo
Gefeliciteerdquote:![]()
quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje
[..]
GefeliciteerdDankquote:Op maandag 26 augustus 2013 00:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
GEFELICIFLAPPERSTAART
[ afbeelding ]![]()
Hoe was SOAD Veer?0 topics op naam. 14.gif![]()
Hee ik ook, maar dan voor onderzoek.quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:09 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ga vannacht wakker blijven om m'n ritme te resetten![]()
Aaaaaah SOAD was vet!!!quote:Je hebt wel wat gemist... Sorry.
Daarnaast: Ze hadden er wél meer uit kunnen halen.. Ik miste wat interactie met publiek, maar ook met elkaar.. Op het einde na 'we want more' van het publiek kwam niks meer... Het was wel een beetje het rijtje liedjes spelen en klaar is kees
Maar dát was dus wel fucking awesome, dus alsnog super gehad
Onderzoek>?quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Hee ik ook, maar dan voor onderzoek.![]()
I know.quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Aaaaaah SOAD was vet!!!Je hebt wel wat gemist... Sorry.
Daarnaast: Ze hadden er wél meer uit kunnen halen.. Ik miste wat interactie met publiek, maar ook met elkaar.. Op het einde na 'we want more' van het publiek kwam niks meer... Het was wel een beetje het rijtje liedjes spelen en klaar is kees
Maar dát was dus wel fucking awesome, dus alsnog super gehadZat met pijn naar youtube filmpjes te kijken.
Dankjewel Chai.quote:
Haha aaawhquote:Op maandag 26 augustus 2013 00:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
I know.Zat met pijn naar youtube filmpjes te kijken.
Hoezo kwam er zoiets belangrijks tussen dat je SOAD ervoor moest missen dan?
Jaquote:Op maandag 26 augustus 2013 00:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha aaawhHoezo kwam er zoiets belangrijks tussen dat je SOAD ervoor moest missen dan?
![]()
Normaal verzet ik alles voor concerten.
Ja maar hoezo/wat dan? Of is dat iets wat je niet kan zeggenquote:Op maandag 26 augustus 2013 00:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja![]()
Normaal verzet ik alles voor concerten.
Neh. Maar we hebben sinds een paar dagen een X-Box in bruikleen voor een paar maanden, incl. spellen, dus dat kan eventueel nog.quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
WoW installeren, leuk in de late uurtjes.![]()
Full nerd gaan dan.quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Neh. Maar we hebben sinds een paar dagen een X-Box in bruikleen voor een paar maanden, incl. spellen, dus dat kan eventueel nog.![]()
Nee, maar wel te vinden op tpbquote:Op maandag 26 augustus 2013 00:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat is een f2play toch? Keer op steam voorbij zien komen.![]()
Ja speelde ik vroeger altijd. Is nu een remake van met actieve multiplayer communityquote:Op maandag 26 augustus 2013 01:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik zat met ander in de war en ik zie het, oud spel?![]()
Wat doe je nu zo en dan? Moeten een KLB SC Gamehub creëren.quote:Op maandag 26 augustus 2013 01:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja speelde ik vroeger altijd. Is nu een remake van met actieve multiplayer community![]()
Heb nieuw werk, en had cursus.quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja maar hoezo/wat dan? Of is dat iets wat je niet kan zeggenKon het niet maken om niet te komen.
Aahhh dat is echt lelijkquote:Op maandag 26 augustus 2013 01:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heb nieuw werk, en had cursus.Kon het niet maken om niet te komen.
"X-Box"quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Neh. Maar we hebben sinds een paar dagen een X-Box in bruikleen voor een paar maanden, incl. spellen, dus dat kan eventueel nog.
Chlo, wat doe jij zo laat nog op? Geen school/stage morgen?quote:B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Nope. Ben nog aan het wachten op reactie van een school voor een baan waarbij ik hopelijk deeltijd m'n eindstage kan doen en dan kan afstuderen terwijl ik al betaald word.quote:Op maandag 26 augustus 2013 01:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Chlo, wat doe jij zo laat nog op? Geen school/stage morgen?Maar ze beginnen deze week pas.
Kiek eens aan. Dat is wel lekker, manquote:Op maandag 26 augustus 2013 01:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nope. Ben nog aan het wachten op reactie van een school voor een baan waarbij ik hopelijk deeltijd m'n eindstage kan doen en dan kan afstuderen terwijl ik al betaald word.Maar ze beginnen deze week pas.
Ah ja, alleen basisscholen waren al eerder begonnen, of niet? Hier iig wel.
Ja, basisscholen hier zijn ook al begonnen. Moet jij morgen niet werken of iets?quote:Op maandag 26 augustus 2013 01:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kiek eens aan. Dat is wel lekker, manAh ja, alleen basisscholen waren al eerder begonnen, of niet? Hier iig wel.
Nee, heb nog steeds geen werk.quote:Op maandag 26 augustus 2013 01:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, basisscholen hier zijn ook al begonnen. Moet jij morgen niet werken of iets?Staat geen fuck aan vacatures open hier, tenminste, niks waar ik voor in aanmerking kan komen.
Er kwam vandaag wonderbaarlijk genoeg een vacature vrij op een middelbare school in mijn woonplaats voor onderwijsassistent, maar als 'native speaker Engels'
Nou kan ik me niet voorstellen dat ze die makkelijk gaan vinden in dit gat, dus heb maar een poging gewaagd. Spreek misschien niet vloeiend Engels, maar Engels van het voortgezet is nou ook niet echt van hoog niveau ofzoDus ben best benieuwd wat daar uit komt!
Ik heb hetzelfde probleem ook hoor.quote:Op maandag 26 augustus 2013 01:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, heb nog steeds geen werk.Staat geen fuck aan vacatures open hier, tenminste, niks waar ik voor in aanmerking kan komen.
Er kwam vandaag wonderbaarlijk genoeg een vacature vrij op een middelbare school in mijn woonplaats voor onderwijsassistent, maar als 'native speaker Engels'
Nou kan ik me niet voorstellen dat ze die makkelijk gaan vinden in dit gat, dus heb maar een poging gewaagd. Spreek misschien niet vloeiend Engels, maar Engels van het voortgezet is nou ook niet echt van hoog niveau ofzoDus ben best benieuwd wat daar uit komt!
Waar ik nu gereageerd heb is bij Utrecht in de buurt. Je moet wat.
Oh, dat zou wel chill zijn. En ja, gelijk heb je, gewoon reageren toch.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, eigenlijk zou je de mazzel moeten hebben dat je bij je stageplaats kunt blijven. Een enkele klasgenoot van me had dat geluk, echt zo chill!quote:Op maandag 26 augustus 2013 01:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem ook hoor.Waar ik nu gereageerd heb is bij Utrecht in de buurt. Je moet wat.
Oh, dat zou wel chill zijn. En ja, gelijk heb je, gewoon reageren toch.
Nah, ik ga maar eens poging doen om te slapen. Trusten
Slaap lekker.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Lig al in bed, gekkie.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Oh ja, dat is de witte. Die zijn al oud.quote:Op maandag 26 augustus 2013 01:57 schreef Chai het volgende:
[..]
"Vooroordelen"Zo heet die van mij nu eenmaal.
[ afbeelding ]Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zit in de trein. Moest de eerste trein hebbenen ik sliep pas om 1.30. Dus ik heb 3 uurtjes kunnen slapen. Straks mijn eerste lesdag. Gelijk tot 15.45 op 3 uurtjes slaap. Het hele weekend veel gewerkt want het was extreem druk in vlissje vanwege de Sail. Als ik thuis kom ga ik meteen slapen
![]()
Wat ga jij doen vandaag![]()
![]()
HOI IK BEN TOM LEUK JULLIE TE ONTMOETNE *SCHUD HUN HANDNE*Wat ooit Ongedierte was, is nu goddelijk.![]()
Naar A'dam ff rondkijken waar m'n faculteit/UB zit en collegekaart activeren, sportschool, VI kijken en vroeg naar bed
Ga zo ff schoonmaken denk ik![]()
begin nu moe te worden
Je haalt me niet over, volgende keer kom ik![]()
![]()
Yo Arcaplexquote:Op maandag 26 augustus 2013 06:22 schreef HalfGod het volgende:
HOI IK BEN TOM LEUK JULLIE TE ONTMOETNE *SCHUD HUN HANDNE*![]()
jij hebt nog vakantie?quote:Op maandag 26 augustus 2013 06:23 schreef Mortaxx het volgende:
Naar A'dam ff rondkijken waar m'n faculteit/UB zit en collegekaart activeren, sportschool, VI kijken en vroeg naar bed
Ga zo ff schoonmaken denk ik![]()
begin nu moe te worden
Je haalt me niet over, volgende keer kom ik![]()
![]()
Nee.quote:Op maandag 26 augustus 2013 06:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Fijn zeg ..
Ik heb helemaal geen vakantie gehad dit jaar. Zielig hè?Welkom op FOK!![]()
dat heb ik ookquote:
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Daarom overal een CAT6 kabeltje hebben liggen en verder op elke verdieping een range extender.quote:![]()
Neequote:Op maandag 26 augustus 2013 10:22 schreef Salatrel het volgende:
een range extender voor je cat6 kabeltje?in elke kamer een UTP poort gewoon (voor computers en laptops etc.) en dan op elke verdieping een range extender om overal gewoon een goed WiFi signaal te hebben.
![]()
Wat een achterlijk klote wijf is het toch ookquote:
Zou haar wel een pilletje geven.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat een teringhoerenkutslet is het toch ookI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Zou m'n vingers er voor een miljoen nog niet insteken.. Volgens mij heeft haar pussyjuice dezelfde werking als zoutzuur
Dus daar trek je de grens. Handig om te weten.quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:57 schreef Dqod het volgende:
Zou m'n vingers er voor een miljoen nog niet insteken.. Volgens mij heeft haar pussyjuice dezelfde werking als zoutzuur![]()
Zou haar wel voor minder doenquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:57 schreef Dqod het volgende:
Zou m'n vingers er voor een miljoen nog niet insteken.. Volgens mij heeft haar pussyjuice dezelfde werking als zoutzuur.
![]()
Kom op, ook jij zou je hond daar nog vanaf schoppenquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dus daar trek je de grens. Handig om te weten.
Jammer, eerst was ze nog best doenbaar
Straks valt je pener eraf.. En dan?quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:59 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Zou haar wel voor minder doen.
Klopt.quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom op, zelfs jij zou je hond daar nog vanaf schoppen![]()
In dat geval wens ik je veel plezierquote:Verbroederingquote:
Jawel joh.. Lieve, onschuldige, jonge meisjesquote:
pedobear approvesquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jawel joh.. Lieve, onschuldige, jonge meisjesReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Shit... Moet weer eens iemand van een Disney imago af ofzoquote:
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:03 schreef Dqod het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:03 schreef Dqod het volgende:
[..]binnensmonds gebraaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Seks met enchilada'sI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
pics?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
pics?Nee, druk op de ketel :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Nee lul ;squote:
Ik ga eten uit protest, fak jou mattie
so hardcorequote:Op maandag 26 augustus 2013 12:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee lul ;s
Ik ga eten uit protest, fak jou mattieReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Geklikt, 2 seconden zitten luisteren, ooraids gekregen, 112 gebeldquote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:07 schreef Dqod het volgende:
Dit doe ik met mensen die mij ooraids geven
[ afbeelding ]![]()
![]()
je kijkt ze wulps aan terwijl je voor de open haard zit?quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:07 schreef Dqod het volgende:
[ afbeelding ]
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
spiderman in de KKK?quote:
Neequote:Op maandag 26 augustus 2013 13:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je kijkt ze wulps aan terwijl je voor de open haard zit?quote:
Watquote:
STOP SMACKTALKIN' ABOUT MAH GURL CY GODDAMNIT!!
Post toch eens nieuwe plaatjes, mensquote:Op maandag 26 augustus 2013 13:07 schreef Dqod het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Post toch eens nieuwe plaatjes, mens
Will this shut you up?Jeetje ;$quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
vond het best plausibel.![]()
Dat panz haar wil squatten, en dat als haar reactie ofzo.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Terechte klachquote:Op maandag 26 augustus 2013 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Post toch eens nieuwe plaatjes, mens![]()
Agree.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Post toch eens nieuwe plaatjes, mens
Sarry dkut.![]()
Durf je toch nietquote:Op maandag 26 augustus 2013 13:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Suckie suckie aan m'n vingers hmm tastes delicious.
Huehehehuehehuehue wow :$quote:I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Inderdaadquote:Op maandag 26 augustus 2013 13:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik durf niet suckie suckie aan m'n vingers?
Ja.. Wou je doen danquote:Vas niet, die is te recalcitrantquote:
jaquote:Op maandag 26 augustus 2013 13:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Will this shut you up?
[..]
Jeetje ;$quote:Bijvalquote:
Waarom andere UI dan? vas? :S* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Mooi zo.. Dat eeuwige gelul van jequote:Op maandag 26 augustus 2013 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja
[..]
[..]
Bijval
Waarom andere UI dan? vas? :S
Hey! Ik vind m prachtig hoor bby, srs weet je.. Echt waarquote:Op maandag 26 augustus 2013 13:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jezus waarom is iedereen zo autistisch
Zou er nooit autistisch op reageren :$I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hey! Ik vind m prachtig hoor bby, srs weet je.. Echt waar
Zou er nooit autistisch op reageren :$
Slijmerd.![]()
Wil je ik ben stil?quote:Wij komen niet meer dwc... heb jij afgezegd?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:41 schreef Rodawa het volgende:
Leonardofibonacci
Micson
Hakunamatafaka
CristinaYang
Panzermaus
2nutZ
dWc_ruffryder
Spatieloos
VMSDKR
jemappellefrikandelle
Broder.
fakag
Zij komen niet. Jody566 moet op misschien, ik moet op aanwezig. Scherp blijven wicked, als je de TS bent moet je er ook voor werken.Omdat FOK!quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jezus waarom is iedereen zo autistischik weet niet eens meer welke je had eigenlijk
Die poppetje.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wil je ik ben stil?
[..]
Wij komen niet meer dwc... heb jij afgezegd?
[..]
Omdat FOK!ik weet niet eens meer welke je had eigenlijk
![]()
![]()
Ben nat ;squote:Nee, hvjquote:Op maandag 26 augustus 2013 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wil je ik ben stil?
[..]
Wij komen niet meer dwc... heb jij afgezegd?
[..]
Omdat FOK!ik weet niet eens meer welke je had eigenlijk
Tijd gaat snel, why
wat is deze?quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Ohja dacht eerst deze lol
[ afbeelding ]
Denken dat ik jou na-aapquote:Op maandag 26 augustus 2013 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Ohja dacht eerst deze lol
[ afbeelding ]![]()
![]()
Waarom niet? prima voorbeeldquote:
quote:
nina kravizquote:Op maandag 26 augustus 2013 13:50 schreef fyah het volgende:
[..]
hoe heet die chick in ja ava ook weer?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: