gaat je niet lukkenquote:
Weet ik nog niet. Misschien de dark knight trilogy nog eens kijkenquote:
Ja shit, kun je 10 minuten lang zien hoe Gandalf the Shire binnenrijdtquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:10 schreef Salatrel het volgende:
Gewoon lotr trilogy extended editions. Ben je wel een uurtje of 12 zoet mee geloof ik
Dan is de dag al om joh.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:04 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Misschien de dark knight trilogy nog eens kijken
Ja echt afschuwelijkquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan is de dag al om joh.
Kutweer daar in da south?
Ja, strandweer hierquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:33 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja echt afschuwelijk18 graden, bewolkt, regen.
Heb jij het beter dan?
Ga je schamenquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, strandweer hier![]()
En ik zit binnen
Wil me niet schamen. Maar zo maar ff naar buiten. Was schoonmaken/opruimen. Laatste dag vakantiequote:Op zondag 25 augustus 2013 13:35 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ga je schamen
Ik denk dat ik ook niet naar buiten zou gaan met mooi weer. Moet vandaag gewoon niet te veel bewegen, niet roken en vooral niet drinken. Tering.
Ja de afgelopen vier dagen wel bont gemaakt. Vooral afgelopen nachtquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wil me niet schamen. Maar zo maar ff naar buiten. Was schoonmaken/opruimen. Laatste dag vakantie
Ah je hebt je weer laten gaan?
Damnquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja de afgelopen vier dagen wel bont gemaakt. Vooral afgelopen nachtDenk dat ik deze week nodig heb om bij te komen. Gelukkig nog geen school
Dan had je wel laat vakantie. Zonde als het voorbij is
Ja pff en m'n hersencellen gehalveerd ben ik bangquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Damnjij moet wel heel steriel zijn
Ja heel kut
ben jij een woo girl?quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja pff en m'n hersencellen gehalveerd ben ik bang![]()
Ik leef met je mee
wtf is een woo girlquote:
Oh. Nee, geloof niet dat ik onder die noemer val.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:52 schreef Salatrel het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=woo-girl
WHOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOO THIS IS KLBquote:
Welk ding bedoel je? Klinkt fout.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is dit ding nou nog niet dicht?
Het topic bedoel je neem ik aan.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is dit ding nou nog niet dicht?
Vies kind ben je ookquote:
Vieze kinderen en Modusquote:
Bruistablet tegen de hoofdpijn ook goed?quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heeft iemand nog een bruisbal te leen?
Dan mag ik vandaag nog naar de mediamarkt om een iPad te kopenquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
plons telefoon in het water*
Mijn badkamer stinkt naar riool.
Ik heb wel een bruisende bal voor je. Hahaquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heeft iemand nog een bruisbal te leen?
Gewoon proberenquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bruistablet tegen de hoofdpijn ook goed?
dirty mind is à joy forever of zoquote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb wel een bruisende bal voor je. Haha
quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan mag ik vandaag nog naar de mediamarkt om een iPad te kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |