zometeen schaamteloos barbecueënquote:
Ik heb er nog een voor de categorie saai: Hoek van Holland strandquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:39 schreef Salatrel het volgende:
Herman finkers loog trouwens toen hij zei dat er in Almelo altijd wat te doen is. Er is hier werkelijk waar geen fuck te beleven
Op een nudisten camping?quote:
je kunt me herkennen aan de donkerblauwe pantalon en zwarte schoenenquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]! Ik zie een spot sala in the wild momentje aankomen.
die leggen altijd de verkeerde worst op de grillquote:
quote:
Hebben condoekoe's geen naambordjes op eigenlijk? Want ik weet je naam wel maar heb er eigenlijk nooit opgelet of ze dat hebbenquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:41 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je kunt me herkennen aan de donkerblauwe pantalon en zwarte schoenen
ik call je hoek van Holland strand en ik raise met station lage zwaluwequote:Op zondag 25 augustus 2013 12:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb er nog een voor de categorie saai: Hoek van Holland strand
nee hooguit een functiebordje maar die is optioneelquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hebben condoekoe's geen naambordjes op eigenlijk? Want ik weet je naam wel maar heb er eigenlijk nooit opgelet of ze dat hebben.
Gewoon die naam schreeuwen als er een aan komt lopen, kijken of hij reageertquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hebben condoekoe's geen naambordjes op eigenlijk? Want ik weet je naam wel maar heb er eigenlijk nooit opgelet of ze dat hebben.
Pijnlijkquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die leggen altijd de verkeerde worst op de grill
Nee ik wil een typische FOK! freak zijn die pas achteraf meld dat ie iemand anders gezien heeftquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:43 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Gewoon die naam schreeuwen als er een aan komt lopen, kijken of hij reageert.
ik heb gewoon een vouwfiets hoor.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:43 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Gewoon die naam schreeuwen als er een aan komt lopen, kijken of hij reageert.
Brabantquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:42 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik call je hoek van Holland strand en ik raise met station lage zwaluwe
Zou hij jou niet gewoon herkennen?quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik wil een typische FOK! freak zijn die pas achteraf meld dat ie iemand anders gezien heeft
Denk het nietquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:52 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Zou hij jou niet gewoon herkennen?
quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:39 schreef Modus het volgende:
Net allemaal Misturiieelend-volk in de trein..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog mensen van het "BB"-topic gespot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk het wel.quote:Joint in het bekkie geeft het snel weg.
[ Bericht 12% gewijzigd door krioro op 25-08-2013 13:02:26 ]full stops and exclamation marks![]()
Heb al een halfjaar m'n eigen hoorquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:55 schreef Salatrel het volgende:
Vas is makkelijk te herkennen aan de kortingskaart van haat moeder die ze gebruikt.
![]()
Ik ga echt 30 films kijken vandaag."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: