SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jawel, wist je wel. Of had je op zondag later verwacht?quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja lach maar. Wist niet eens dat er zo vroeg al treinen reden joh![]()
neehoorquote:Op zondag 25 augustus 2013 09:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, wist je wel. Of had je op zondag later verwacht?ik werk alleen maar laat en nacht
maar omdat deze dienst na 18:00 is afgelopen telt ie als late dienst
![]()
![]()
![]()
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Pas maar op voor een burnoutquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:52 schreef Salatrel het volgende:
Zo de eerste 40 minuten zitten erop. Volgende trein waar ik zelf aan de bak moet is 13:05Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
quote:dus
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
een koe is geen mus?quote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Je hoer is een zus.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
die dikke van de plusquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Die pleasen is een helse kutklus.quote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
maar ik las dus dat je van de week in Uitgeest was, zit je dan in die trein van rotterdam centraal naar uitgeest toevallig? Misschien kan ik je dan eens spotten als ik naar mn tante en oom ga :$ so so spannendquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:52 schreef Salatrel het volgende:
Zo de eerste 40 minuten zitten erop. Volgende trein waar ik zelf aan de bak moet is 13:05![]()
quote:
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
ik zit best vaak in die treinquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
maar ik las dus dat je van de week in Uitgeest was, zit je dan in die trein van rotterdam centraal naar uitgeest toevallig? Misschien kan ik je dan eens spotten als ik naar mn tante en oom ga :$ so so spannend![]()
![]()
Klopt als een busquote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
quote:
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Herman finkers loog trouwens toen hij zei dat er in Almelo altijd wat te doen is. Er is hier werkelijk waar geen fuck te beleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |