Yo Arcaplexquote:Op maandag 26 augustus 2013 06:22 schreef HalfGod het volgende:
HOI IK BEN TOM LEUK JULLIE TE ONTMOETNE *SCHUD HUN HANDNE*
jij hebt nog vakantie?quote:Op maandag 26 augustus 2013 06:23 schreef Mortaxx het volgende:
Naar A'dam ff rondkijken waar m'n faculteit/UB zit en collegekaart activeren, sportschool, VI kijken en vroeg naar bed
Ga zo ff schoonmaken denk ik![]()
begin nu moe te worden
Je haalt me niet over, volgende keer kom ik
Nee.quote:Op maandag 26 augustus 2013 06:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Fijn zeg ..
Ik heb helemaal geen vakantie gehad dit jaar. Zielig hè?
dat heb ik ookquote:
Daarom overal een CAT6 kabeltje hebben liggen en verder op elke verdieping een range extender.quote:
Neequote:Op maandag 26 augustus 2013 10:22 schreef Salatrel het volgende:
een range extender voor je cat6 kabeltje?
Wat een achterlijk klote wijf is het toch ookquote:
Zou haar wel een pilletje geven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat een teringhoerenkutslet is het toch ook
Dus daar trek je de grens. Handig om te weten.quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:57 schreef Dqod het volgende:
Zou m'n vingers er voor een miljoen nog niet insteken.. Volgens mij heeft haar pussyjuice dezelfde werking als zoutzuur
Zou haar wel voor minder doenquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:57 schreef Dqod het volgende:
Zou m'n vingers er voor een miljoen nog niet insteken.. Volgens mij heeft haar pussyjuice dezelfde werking als zoutzuur
Kom op, ook jij zou je hond daar nog vanaf schoppenquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dus daar trek je de grens. Handig om te weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |