Yo Arcaplexquote:Op maandag 26 augustus 2013 06:22 schreef HalfGod het volgende:
HOI IK BEN TOM LEUK JULLIE TE ONTMOETNE *SCHUD HUN HANDNE*
jij hebt nog vakantie?quote:Op maandag 26 augustus 2013 06:23 schreef Mortaxx het volgende:
Naar A'dam ff rondkijken waar m'n faculteit/UB zit en collegekaart activeren, sportschool, VI kijken en vroeg naar bed
Ga zo ff schoonmaken denk ik![]()
begin nu moe te worden
Je haalt me niet over, volgende keer kom ik
Nee.quote:Op maandag 26 augustus 2013 06:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Fijn zeg ..
Ik heb helemaal geen vakantie gehad dit jaar. Zielig hè?
dat heb ik ookquote:
Daarom overal een CAT6 kabeltje hebben liggen en verder op elke verdieping een range extender.quote:
Neequote:Op maandag 26 augustus 2013 10:22 schreef Salatrel het volgende:
een range extender voor je cat6 kabeltje?
Wat een achterlijk klote wijf is het toch ookquote:
Zou haar wel een pilletje geven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat een teringhoerenkutslet is het toch ook
Dus daar trek je de grens. Handig om te weten.quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:57 schreef Dqod het volgende:
Zou m'n vingers er voor een miljoen nog niet insteken.. Volgens mij heeft haar pussyjuice dezelfde werking als zoutzuur
Zou haar wel voor minder doenquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:57 schreef Dqod het volgende:
Zou m'n vingers er voor een miljoen nog niet insteken.. Volgens mij heeft haar pussyjuice dezelfde werking als zoutzuur
Kom op, ook jij zou je hond daar nog vanaf schoppenquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dus daar trek je de grens. Handig om te weten.
Straks valt je pener eraf.. En dan?quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:59 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Zou haar wel voor minder doen.
Klopt.quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom op, zelfs jij zou je hond daar nog vanaf schoppen
In dat geval wens ik je veel plezierquote:
Verbroederingquote:
Jawel joh.. Lieve, onschuldige, jonge meisjesquote:
pedobear approvesquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jawel joh.. Lieve, onschuldige, jonge meisjes
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Shit... Moet weer eens iemand van een Disney imago af ofzoquote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:03 schreef Dqod het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:03 schreef Dqod het volgende:
[..]binnensmonds gebraaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pics?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
pics?Nee, druk op de ketel :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Nee lul ;squote:
so hardcorequote:Op maandag 26 augustus 2013 12:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee lul ;s
Ik ga eten uit protest, fak jou mattie
Geklikt, 2 seconden zitten luisteren, ooraids gekregen, 112 gebeldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |