Hee ik ook, maar dan voor onderzoek.quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:09 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ga vannacht wakker blijven om m'n ritme te resetten
Aaaaaah SOAD was vet!!!quote:
Onderzoek>?quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Hee ik ook, maar dan voor onderzoek.
I know.quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Aaaaaah SOAD was vet!!!Je hebt wel wat gemist... Sorry.
Daarnaast: Ze hadden er wél meer uit kunnen halen.. Ik miste wat interactie met publiek, maar ook met elkaar.. Op het einde na 'we want more' van het publiek kwam niks meer... Het was wel een beetje het rijtje liedjes spelen en klaar is kees
Maar dát was dus wel fucking awesome, dus alsnog super gehad
Dankjewel Chai.quote:
Haha aaawhquote:Op maandag 26 augustus 2013 00:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
I know.Zat met pijn naar youtube filmpjes te kijken.
Jaquote:Op maandag 26 augustus 2013 00:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha aaawhHoezo kwam er zoiets belangrijks tussen dat je SOAD ervoor moest missen dan?
Ja maar hoezo/wat dan? Of is dat iets wat je niet kan zeggenquote:Op maandag 26 augustus 2013 00:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja![]()
Normaal verzet ik alles voor concerten.
Neh. Maar we hebben sinds een paar dagen een X-Box in bruikleen voor een paar maanden, incl. spellen, dus dat kan eventueel nog.quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
WoW installeren, leuk in de late uurtjes.
Full nerd gaan dan.quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Neh. Maar we hebben sinds een paar dagen een X-Box in bruikleen voor een paar maanden, incl. spellen, dus dat kan eventueel nog.
Nee, maar wel te vinden op tpbquote:Op maandag 26 augustus 2013 00:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat is een f2play toch? Keer op steam voorbij zien komen.
Ja speelde ik vroeger altijd. Is nu een remake van met actieve multiplayer communityquote:Op maandag 26 augustus 2013 01:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik zat met ander in de war en ik zie het, oud spel?
Wat doe je nu zo en dan? Moeten een KLB SC Gamehub creëren.quote:Op maandag 26 augustus 2013 01:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja speelde ik vroeger altijd. Is nu een remake van met actieve multiplayer community
Heb nieuw werk, en had cursus.quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja maar hoezo/wat dan? Of is dat iets wat je niet kan zeggen
Aahhh dat is echt lelijkquote:Op maandag 26 augustus 2013 01:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heb nieuw werk, en had cursus.Kon het niet maken om niet te komen.
"X-Box"quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Neh. Maar we hebben sinds een paar dagen een X-Box in bruikleen voor een paar maanden, incl. spellen, dus dat kan eventueel nog.
Chlo, wat doe jij zo laat nog op? Geen school/stage morgen?quote:
Nope. Ben nog aan het wachten op reactie van een school voor een baan waarbij ik hopelijk deeltijd m'n eindstage kan doen en dan kan afstuderen terwijl ik al betaald word.quote:Op maandag 26 augustus 2013 01:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Chlo, wat doe jij zo laat nog op? Geen school/stage morgen?
Kiek eens aan. Dat is wel lekker, manquote:Op maandag 26 augustus 2013 01:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nope. Ben nog aan het wachten op reactie van een school voor een baan waarbij ik hopelijk deeltijd m'n eindstage kan doen en dan kan afstuderen terwijl ik al betaald word.Maar ze beginnen deze week pas.
Ja, basisscholen hier zijn ook al begonnen. Moet jij morgen niet werken of iets?quote:Op maandag 26 augustus 2013 01:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kiek eens aan. Dat is wel lekker, manAh ja, alleen basisscholen waren al eerder begonnen, of niet? Hier iig wel.
Nee, heb nog steeds geen werk.quote:Op maandag 26 augustus 2013 01:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, basisscholen hier zijn ook al begonnen. Moet jij morgen niet werken of iets?
Ik heb hetzelfde probleem ook hoor.quote:Op maandag 26 augustus 2013 01:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, heb nog steeds geen werk.Staat geen fuck aan vacatures open hier, tenminste, niks waar ik voor in aanmerking kan komen.
Er kwam vandaag wonderbaarlijk genoeg een vacature vrij op een middelbare school in mijn woonplaats voor onderwijsassistent, maar als 'native speaker Engels'
Nou kan ik me niet voorstellen dat ze die makkelijk gaan vinden in dit gat, dus heb maar een poging gewaagd. Spreek misschien niet vloeiend Engels, maar Engels van het voortgezet is nou ook niet echt van hoog niveau ofzoDus ben best benieuwd wat daar uit komt!
Ja, eigenlijk zou je de mazzel moeten hebben dat je bij je stageplaats kunt blijven. Een enkele klasgenoot van me had dat geluk, echt zo chill!quote:Op maandag 26 augustus 2013 01:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem ook hoor.Waar ik nu gereageerd heb is bij Utrecht in de buurt. Je moet wat.
Oh, dat zou wel chill zijn. En ja, gelijk heb je, gewoon reageren toch.
Lig al in bed, gekkie.quote:
Oh ja, dat is de witte. Die zijn al oud.quote:Op maandag 26 augustus 2013 01:57 schreef Chai het volgende:
[..]
"Vooroordelen"Zo heet die van mij nu eenmaal.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |