Dat is de reden waarom BSE bestaat.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij vindt alleen spek van dieren die vlees hebben gegeten lekker? Wtf, ziek.
je bent zelfquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is de reden waarom BSE bestaat.
Mond en klauwzeerquote:
Kopieer je dat nou uit m'n sig of..quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:58 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Bad bitch and her cha cha grabbing on her chi chi
Million dollar bills on my email, you mad ass hell you ain't CC'd
Lolquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kopieer je dat nou uit m'n sig of...
Zal eens checkenquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dit nieuwe album vind jij wel wat denk ik als je eenmaal in the mood bent![]()
.
[ afbeelding ]
7,33/10quote:Ned 1
Javier Guzman: Oorverdovend (VARA)
za 24 aug 2013, 20:25
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1361964
Oh, tof, weer wat te doen. Moet vaak kkhard lachen om hem.quote:
Is dat een vrouw?quote:
Ik slaap toch niet voor 5 uur dus dat lukt me niet. Serieus gewoon nietquote:Op maandag 26 augustus 2013 00:15 schreef Chloroform het volgende:
Waarom sta je niet gewoon een keer vroeg op?
Heb jou en Veer tochquote:Op maandag 26 augustus 2013 00:23 schreef Chloroform het volgende:
Als je dat lang genoeg volhoudt, kom je vanzelf weer bij een 'normaal' ritme.
Wat ga je komende nacht allemaal doen om wakker te blijven?
Neeh eigenlijk niet zo, volgens mij is het enige wat ik niet meer uit kan staan ''genieten'' of ''lekker genieten''. Oh en ''m'n mannetje'' of ''m'n prinsesje''.quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:26 schreef Chloroform het volgende:
Veer, heb jij ook een hekel aan mensen die "helemaal happy" zeggen?
Je hebt ''mazzel'' met mij, had al willen gaan slapen maar ben weer eens in een paniekerige bui, dus dan blijf ik expres wakkerquote:
Oh ja, dat ook. De tegenwoordige vriendin van onze chef heeft daar een handje van. "Lekker met ons gezinnetje aan het genieten."quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Neeh eigenlijk niet zo, volgens mij is het enige wat ik niet meer uit kan staan ''genieten'' of ''lekker genieten''. Oh en ''m'n mannetje'' of ''m'n prinsesje''.
Paniekerige bui?quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je hebt ''mazzel'' met mij, had al willen gaan slapen maar ben weer eens in een paniekerige bui, dus dan blijf ik expres wakker
Me time.quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:28 schreef Mortaxx het volgende:
Even een momentje voor mezelf nemen, mezelf eens lekker verwennen, goed voor mezelf zorgen
Echt fucked up jaquote:Op maandag 26 augustus 2013 00:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ja, dat ook. De tegenwoordige vriendin van onze chef heeft daar een handje van. "Lekker met ons gezinnetje aan het genieten."Inclusief collages met foto's van een of ander kkr speeltuintje.
Mja, heb ik soms.quote:
Komt wel goed schatjequote:Op maandag 26 augustus 2013 00:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mja, heb ik soms.Dan denk ik weer dat ik van alles mankeer en zo
Gefeliciteerdquote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje
[..]
Gefeliciteerd
Dankquote:Op maandag 26 augustus 2013 00:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
GEFELICIFLAPPERSTAART
[ afbeelding ]