Ik liep gisteren langs een etalage van een (nieuwe) winkel hier in de buurt, zie ik van die bakken staan voor Italiaans schepijs zeg maar, maar dan met slaquote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:08 schreef krioro het volgende:
[..]
Dude, I’m gonna type this as sober as possible, that honestly sounds fucking pathetic and disgusting compared to my meal. And I’m being one hundred percent serious. Sorry we don't cook shit that was previously in cans. You’re a fuking joke dude, and I'm dead fucking serious. Get a real family that cooks good food, drinks beer and wine and winecoolers and has a good fucking time, and has a million dollar house on the beach, I'm seriously.. don't ever post your fucking poverty meal on these forums ever the fuck again bro, and by bro I mean never my bro, fucking phaggot.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s10rLIlDr5u8
[ afbeelding ]Hahaha gvd, wou je net vragen of je m'n bazencollage van Grover wel had gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
wat weet je wel, duivelsgebroed?quote:
Meer uitdijend gespierdquote:
Ik was lijp jonge. Ging helemaal kapot toen ik hem zagquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha gvd, wou je net vragen of je m'n bazencollage van Grover wel had gezien.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik liep gisteren langs een etalage van een (nieuwe) winkel hier in de buurt, zie ik van die bakken staan voor Italiaans schepijs zeg maar, maar dan met sla. Ook echt alleen van dat typische yuppen/hipstervolk binnen. Net even opgezocht voor winkel dat zou was, dit het is menu
_!
[ afbeelding ]
Dat kan ik hier niet vertellen.. Is vulgairquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
wat weet je wel, duivelsgebroed?
wil je spieren wel .. Bekijkenquote:
Je hebt ook een winkel genaamd Oil & Vinegar hier, serieus, dat yuppen/hipstervolk zit hier geconcentreerdquote:
Hehehe, nicequote:Op zondag 25 augustus 2013 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik was lijp jonge. Ging helemaal kapot toen ik hem zag![]()
![]()
In dit topic worden alleen maar puriteinse onderwerpen besproken iddquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat kan ik hier niet vertellen.. Is vulgair
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s10rLIlDr5u8
[ afbeelding ]Die laatste pic in de collage doet het hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
full stops and exclamation marks
Zal wel even hurken en dan alles flexenquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
wil je spieren wel .. Bekijken
Waarom moest ik lachen om deze M.I?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In dit topic worden alleen maar puriteinse onderwerpen besproken idd
Zoals dwc met z'n sla-winkel
Ja man, ook door die stand van de handen enzo, dunno. Echt prachtigquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Die laatste pic in de collage doet het hem.[ afbeelding ]
Mensen betalen dit?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik liep gisteren langs een etalage van een (nieuwe) winkel hier in de buurt, zie ik van die bakken staan voor Italiaans schepijs zeg maar, maar dan met sla. Ook echt alleen van dat typische yuppen/hipstervolk binnen. Net even opgezocht voor winkel dat zou was, dit het is menu
_!
[ afbeelding ]
Als die ondernemers hier een slaatje uitslaan (DIJENKLETSERquote:
De symmetriequote:Op zondag 25 augustus 2013 15:20 schreef Germano het volgende:
Dat doe ik dus ook nooit meer. Wat een werk zeg.
kijk ook even onder het kopje nog lekkerder maken? Daar kun je vegetarische kip toevoegenquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
_!
[ afbeelding ]
SHIT, het duurde minstens 30 seconden tot het kwartje vielquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:26 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kijk ook even onder het kopje nog lekkerder maken? Daar kun je vegetarische kip toevoegen!!!!
Omdat het wel grappig is?quote:
Oh heb jij die gemaakt. Wat Ally zegt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha gvd, wou je net vragen of je m'n bazencollage van Grover wel had gezien.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wauw, zoveel moeite hier in steken.
I can't.
Wiejow :Squote:Op zondag 25 augustus 2013 15:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zal wel even hurken en dan alles flexen
Ben je nou echt zo achterlijk of doe je dit om te trollen? Die GROVER collage heb ik gefixt, Chloro die bingo.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh heb jij die gemaakt. Wat Ally zegt.
[..]
Ja, jij dacht je er wel met een jantje van leiden van af te kunnen maken he, jongetje?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:20 schreef Germano het volgende:
Dat doe ik dus ook nooit meer. Wat een werk zeg.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo achterlijk of doe je dit om te trollen? Die GROVER collage heb ik gefixt, Chloro die bingo.
Kan ook.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, jij dacht je er wel met een jantje van leiden van af te kunnen maken he, jongetje?
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:34 schreef krioro het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan vragen of ik achterlijk ben/troll.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uh huh, tuurlijk, je zaterdagavondvulling is nu ineens "2 minuten".quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
Die 2 minuten werk in Photoshop? Catch up, gramps.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:36 schreef krioro het volgende:
doe niet alsof je exclusief bent in die vergane-glorie-buurt van je.
Jij hebt niet eens een zaterdag man, wat praat jijquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Uh huh, tuurlijk, je zaterdagavondvulling is nu ineens "2 minuten".
En Oil & Vinegar is een keten, zit overal man, doe niet alsof je exclusief bent in die vergane-glorie-buurt van je.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens een zaterdag man, wat praat jij.
Precies, pauper-SC'ers.quote:Toch willen een paar van die pauper-SC'ers hier komen wonen, en kwam jij ook helemaal vanuit Tilburg hierheen om naar die toko te gaan.
Ik twijfel tussen macaroni en lasagne.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:42 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Precies, pauper-SC'ers.En ik kwam echt niet naar Amsterdam voor dat voer hoor.
Ik ga zo even eten halen denk ik, twijfel tussen Javaans-Surinaams en Indisch bij de 2 jumi's. =$
Javaans-Surinaams, een saté voor mij pls, en pics van de jumi's,quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:42 schreef krioro het volgende:
Precies, pauper-SC'ers.En ik kwam echt niet naar Amsterdam voor dat voer hoor.
Ik ga zo even eten halen denk ik, twijfel tussen Javaans-Surinaams en Indisch bij de 2 jumi's. =$
Heb nog een frikandel XXL liggen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Javaans-Surinaams, een saté voor mij pls, en pics van de jumi's,
Ja ho eens even, ik ga niet naar 2 verschillende toko's natuurlijk.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Javaans-Surinaams, een saté voor mij pls, en pics van de jumi's,
Zelf maken?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:43 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen macaroni en lasagne.
welke tata heeft deze menu gemaaktquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
_!
[ afbeelding ]
tata ?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
welke tata heeft deze menu gemaaktklopt niks van ze moer
check die ingredienten van hummus en falafel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |