Naaaahhh son. Je kunt veel zeggen over de Miss, maar intelligent is ze wel. Jammer dat ze het voor dit soort bedroevende doeleinden aanwendt.quote:
Dat Vas het internet serieus neemt wisten we al na het 'schreeuwincidentje'.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dromen over mensen van het internet.
a di mi yere yu friyariquote:
Hoe weet jij eigenlijk zo zeker dat miss ook jumi was? Is dat nu gewoon 100% zeker, ofzo?quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Naaaahhh son. Je kunt veel zeggen over de Miss, maar intelligent is ze wel. Jammer dat ze het voor dat soort bedroevende doeleinden aanwendt.
Maar dat kan natuurlijk ook over mij gezegd worden.
Wat?quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:36 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat Vas het internet serieus neemt wisten we al na het 'schreeuwincidentje'.
Schreeuwincidentje?quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:36 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Schreeuwincidentje? Que?quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:36 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat je 's nachts in een drugsroes bij dWc voor de deur stond te schreeuwen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Schreeuwincidentje?Heb ik wat gemist?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:37 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat je 's nachts in een drugsroes bij dWc voor de deur stond te schreeuwen.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:37 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
met murdera op TCquote:
Nice.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:37 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Waar is eigenlijk de rest van dit verhaal?quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:37 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Oh sorry schatje, het was niet mijn bedoeling je tegen de borst te stotenquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wow, oké.
Zal nog eens jouw back hebben, kut Pool.
Als ik stond te schreeuwen dan had ie me wel opgemerkt, in dit geval wist dWc nergens van tot ik hem een berichtje stuurde eroverquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:37 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
enige die daar in hapt is dwc rugridderquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:36 schreef Panzermaus het volgende:
Maar dat kan natuurlijk ook over mij gezegd worden.
Hij was ook niet thuis.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als ik stond te schreeuwen dan had ie me wel opgemerkt, in dit geval wist dWc nergens van tot ik hem een berichtje stuurde erover.
Stop je gezicht maar gewoon tussen mijn boezem, dan maken we het goed.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh sorry schatje, het was niet mijn bedoeling je tegen de borst te stoten
Haart uit? Wat bedoel je precies? Kun je Nederlands spreken aub?quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Echt hè.Die meid haart meer uit dan krio op een roaccutane-kuur.
Oef, mental imagequote:Op woensdag 26 juni 2013 11:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Stop je gezicht maar gewoon tussen mijn boezem, dan maken we het goed.
Mental image van dWc die zich in foetushouding achter de bank verschuiltquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:39 schreef Murdera het volgende:
Volgens hem stond je aan te bellen en te schreeuwen en heeft hij zich maar stil gehouden ofzo. toch?
Hij was wel thuis, licht was aan en alles. Zal me niks verbazen als ik de bel niet eens goed ingedrukt (0,01 sec) heb en ik dus gewoon onschuldig benquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:39 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Hij was ook niet thuis.
Anders had hij je wel ff gedaan.
En die arme moeder van dWc maar met grote klootogen rechtop in bed te shaken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:37 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Hm, als hij niet thuis was had ik het fout, maar dat was wat ik had opgevangen erover.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:40 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Mental image van dWc die zich in foetushouding achter de bank verschuilt!
meh, took a wild guessquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aju.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
HALLO, reageer dan ook eensquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
En die arme moeder van dWc maar met grote klootogen rechtop in bed te shaken.Miss die nog verder in elkaar duikt van angst.
![]()
En dWc die uit het raam schreeuwt dat hij niets te maken wil hebben met mensen van internet.
We zullen zienquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hij was wel thuis, licht was aan en alles. Zal me niks verbazen als ik de bel niet eens goed ingedrukt (0,01 sec) heb en ik dus gewoon onschuldig ben.
Jouw versie lijkt de goede te zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hm, als hij niet thuis was had ik het fout, maar dat was wat ik had opgevangen erover.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:42 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
We zullen zien.
[..]
Jouw versie lijkt de goede te zijn.
Ja speculeren is allemaal erg makkelijk, en van dWc weet je dat ie verhalen alleen maar erger maakt dan ze zijnquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:42 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
We zullen zien.
[..]
Jouw versie lijkt de goede te zijn.
Godsamme Panzer, doe nou even normaalquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik WIL geen seks met je.Houd op, begin jij nu ook al.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:41 schreef Chloroform het volgende:
Nou, was weer enig hier, ppl. Ik laat jullie achter met de eindversie van de dWc-bingo.Wauw, zoveel moeite hier in steken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aju.
I can't.
Ik ga vanavond weer wat moeite steken in de real doll die ik naar jouw beeld aan het schapen benquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wauw, zoveel moeite hier in steken.
I can't.
IP-logs op mijn Fotoboek en belastende verklaringen van een aantal gebruikers die ik verder niet ga exposen hier. Vraag het haar zelf (DM), ik begrijp best dat je met dergelijke strapatsen op je kerfstok niet meer in de openbaarheid wil treden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Godsamme Panzer, doe nou even normaal![]()
Maar serieus he, wel dingen roepen, maar als iemand om uitleg vraagt, ho maar. Kan toch niet man
quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:45 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik ga vanavond weer wat moeite steken in de real doll die ik naar jouw beeld aan het schapen ben.
zin in banaan gekregen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:48 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]![]()
KLB / [Centraal] Facebook ergernissen #46 #zoisdatmeis #yourthebest
quote:
What the fuck is er aan de hand met die handen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:48 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]![]()
KLB / [Centraal] Facebook ergernissen #46 #zoisdatmeis #yourthebest
justin jedlica;quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
But who was v-shape? Dit lijkt op een garnaal met te grote armen.
[..]
gvd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |