Misschien schrijft ze beter.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:52 schreef Specularium het volgende:
Godverdomme wat praat ze verschrikkelijk.
Hopelijk schrijft ze beter.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:52 schreef Specularium het volgende:
Godverdomme wat praat ze verschrikkelijk.
Vies. Mag niet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit als je op jongetjes valt?
Friso...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:54 schreef Specularium het volgende:
Ik heb ooit ook iemand verloren aan een noodlottig ongeval
Eens
Oneens
Marcodej
Hou je knakenharses eens over mij.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:54 schreef Specularium het volgende:
Ik heb ooit ook iemand verloren aan een noodlottig ongeval
Eens
Oneens
Marcodej
Hap dan niet manquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hou je knakenharses eens over mij.
Voort wat hoort wat he.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Corrie wel nichtjes, ik vraag soms op pics maar wil ze nooit sturen.
Ik hoorde dat die moeder Corrie heette...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee manDat zei zij toch. Neeee dat heeft u niet goed begrepen.
Maar ik heet helemaal geen Corrie schat.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:59 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik hoorde dat die moeder Corrie heette...
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar ik heet helemaal geen Corrie schat.
Wel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar ik heet helemaal geen Corrie schat.
Marcodejquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:02 schreef Karina het volgende:
Ik zou dit boek wel willen lezen
Eens
Oneens
Renske is bezig.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:03 schreef Karina het volgende:
Oe ik zet net RTL7 op (zonder geluid) en ik zie pokeren. Daar heb je misschien ook wel iets aan die googlebril.
Is al verboden in de USA volgens mij.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:03 schreef Karina het volgende:
Oe ik zet net RTL7 op (zonder geluid) en ik zie pokeren. Daar heb je misschien ook wel iets aan die googlebril.
Jij moet helemaal je snavel houden. Meeloper.quote:
gaayyyquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:06 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik vind dat Marcodej na alles wat hij voor ons heeft gedaan respect verdient.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:08 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik ben al verliefd op Karina.
Haha.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:05 schreef marcodej het volgende:
[..]
Jij moet helemaal je snavel houden. Meeloper.
Welke kroeg ?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:20 schreef Karina het volgende:
En toen was het stil. Iedereen de kroeg in natuurlijk.
Ik dacht virtueelquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik het. Een leuke hoop ik voor zeMet goedkoop bier.
Ik heb het idee dat iedereen boven de 100.000 gewoon geen leven heeft buiten fok dus ook Johannes.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:31 schreef Karina het volgende:
Sommige mensen gaan naar een echte kroeg, je kunt het je haast niet voorstellen!
Johannes schijnt tegenwoordig een leven te hebben. De boef.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:33 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat iedereen boven de 100.000 gewoon geen leven heeft buiten fok dus ook Johannes.
en moet jij niet met Johannes op stap trouwens? Of is het uit tussen jullie.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:33 schreef Mani89 het volgende:
Mensen die haten op marcodej, ik kots ervan. Ik wil er niks mee te maken hebben.
Ik heb niks te zeggen in deze relatie, de grote FOK! pursenelity staat gewoon onder de afzuigkap te roken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:35 schreef Karina het volgende:
[..]
en moet jij niet met Johannes op stap trouwens? Of is het uit tussen jullie.
Mijn leven is bijna ten eindequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:33 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat iedereen boven de 100.000 gewoon geen leven heeft buiten fok dus ook Johannes.
Mag hij niet eens gewoon binnen roken? Tsssquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb niks te zeggen in deze relatie, de grote FOK! pursenelity staat gewoon onder de afzuigkap te roken.
Ferry is een eindbaas. Punt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:40 schreef Specularium het volgende:
Kan Ferry Doedels niet gewoon weg?
Dat is een homo toch?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:40 schreef Specularium het volgende:
Kan Ferry Doedels niet gewoon weg?
Annie is het domste mens dat ik ooit heb gezien.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:41 schreef Karina het volgende:
Wat ziet Annie Schilder eruit zeg... sjezus.
Beetje matig topic. Deze zijn beter.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:40 schreef Latert het volgende:
Ik ben nou deze aan het lezen
R&P / Twijfel aan relatie, verliefd op een ander
Dat zijn wel toppertjes jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje matig topic. Deze zijn beter.
R&P / Dochter wil door mij vastgebonden worden
R&P / Ik walg van zwarte mensen
Oja, meneer 'ik walg van zwarte mensen' maar ben echt niet racistischquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is de afterchat. Dan mogen we het over ongoddelijke dingen hebben. Zoals ruige seks en zo.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:56 schreef Drugshond het volgende:
Wat doen jullie ?! Laat de EO in eer.
En vergeet niet: talentloos en dom.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:54 schreef Mani89 het volgende:
Ferry is gewoon een heerlijke schaamteloze egocentrische lul.
Zoals Annie, maar dat soort mensen heb je nodig bij Ranking with the stars, ik ergerde me eerst de tyfus aan Ferry maar heel snel lag al ik helemaal krom.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:57 schreef Karina het volgende:
[..]
En vergeet niet: talentloos en dom.
Cola? Wat is deze. Niet eens bier of zo?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:59 schreef Drugshond het volgende:
O dear cola op mijn beeldscherm....
Normaal wel, maar ik vind hem zo een ontzettende lul. Kan hem niet uitstaan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:00 schreef Mani89 het volgende:
Die ordinaire homohumor, ik houd er van.
Je gaat erom gieren, geloof mij.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Normaal wel, maar ik vind hem zo een ontzettende lul. Kan hem niet uitstaan.
Merk type bouwjaar ?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:03 schreef Karina het volgende:
LekkerIk zit aan de wijn. Natuurlijk.
Dit keer gewoon weer de droge witte AH huiswijn. Binnenkort maar weer eens bij de slijter kijken.quote:
Wow.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
:Squote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:05 schreef Specularium het volgende:
Travel in het zwembad.
[ afbeelding ]
How do you kill that what has no life? - SPquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Johannes schijnt tegenwoordig een leven te hebben. De boef.
Daar moet ik even over nadenken, dat is heel diep wat je daar zegt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
How do you kill that what has no life? - SP
Gewoon die zolderkamer van jouw in de hens steken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon een leven geven en dan vermoorden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
*jouquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gewoon die zolderkamer van jouw in de hens steken.
Which.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet het niet.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:32 schreef Specularium het volgende:
Ruben Nicolai, dus dat wordt lachen!
Het slechtste van 'de slechtste chauffeur van Nederland' zijn de "grappige" inleidende stukjes waarin Ruben geforceerd leuk doet.quote:
Linkse hobby represent.quote:Kunstenaar Joyce Overheul schreef een boek over de 17-jarige Rogier. Zij kent hem alleen van de tweets die hij dagelijks de wereld instuurt. Hij weet niet dat zij een boek over hem schrijft.
Nee, Travel, jij hebt het vorige week gewoon verpest voor iedereen.quote:
Was niet mijn bedoeling, maar iemand moet de Assad zijn, de Redder, de Held.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, Travel, jij hebt het vorige week gewoon verpest voor iedereen.
Dat is gewoon een smoesje he? Met je leven.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn ego is dusdanig geknakt toen ik gewezen werd op mijn foutieve wijze van quoten uit South Park dat ik mij een tijdje niet meer in het topic zal begeven.
Ja sukkel dat is helemaal fout he?quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh my god, they killed Cartman!
Sjips doe ik het weer.
Sukkel mag wel. Sukkel.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:25 schreef Specularium het volgende:
Niet schelden Corrie, houdt marcodej niet van.
Ja, maar dat vind ik zulke psychologie van de koude grond, dan kan je overal een punt aan breien. Omdat we geen goede moderatoren hebben zit jij hier.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:25 schreef Specularium het volgende:
Niet schelden Corrie, houdt marcodej niet van.
Sjezus wat kun jij slijmen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Omdat we geen goede moderatoren hebben zit jij hier.
Ligt er een beetje aan hoe je het uitlegt natuurlijk. Misschien noem je hem wel een hele goede moderator nu.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was dus een belediging.
Laten we reëel blijven.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan hoe je het uitlegt natuurlijk. Misschien noem je hem wel een hele goede moderator nu.
We hebben hier ook helemaal geen moderatoren nodig, dat zijn allemaal valse profeten.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, maar dat vind ik zulke psychologie van de koude grond, dan kan je overal een punt aan breien. Omdat we geen goede moderatoren hebben zit jij hier.
Het enige wat de mods moeten doen is er voor zorgen dat degenen die geen off-topic plaatjes posten uit het topic verwijderd worden.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:38 schreef Latert het volgende:
[..]
We hebben hier ook helemaal geen moderatoren nodig, dat zijn allemaal valse profeten.
Vuig blauw met hun modpowers.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:38 schreef Latert het volgende:
[..]
We hebben hier ook helemaal geen moderatoren nodig, dat zijn allemaal valse profeten.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tijd voor een mod-group-hug. Of een scrum.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het enige wat de mods moeten doen is er voor zorgen dat degenen die geen off-topic plaatjes posten uit het topic verwijderd worden.
Zei je nou mossel?quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:42 schreef Specularium het volgende:
Ontopic is deze hele draadje natuurlijk geen kut aan.
Als de première van Humberto vanavond goed gaat, is hier straks helemaal niks meer te doen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:42 schreef Specularium het volgende:
Ontopic is deze hele draadje natuurlijk geen kut aan.
Behalve bij VI.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:43 schreef Karina het volgende:
Dat komt door het programma... Hoe slechter het programma hoe leuker het topic.
Nee, Humberto is geen Tijs.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:43 schreef Latert het volgende:
[..]
Als de première van Humberto vanavond goed gaat, is hier straks helemaal niks meer te doen.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Kom nouDerksen zegt kutje en het hele topic ligt helemaal dubbel
Dat komt omdat Derksen pursunellatie heeft.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Kom nouDerksen zegt kutje en het hele topic ligt helemaal dubbel
Straks word je gevraagd voor Wie ben ik of Sterren Springen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Cool, Willem Vissers van de Volkskrant heeft op mijn tweet gereageerd. Nog maar een klein stapje verwijderd van het A status BN'er-schap. Ik zit nu op het niveautje Monique Smit denk ik.
Of hij schuift aan bij ranking de stars...quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Straks word je gevraagd voor Wie ben ik of Sterren Springen.
Je hebt wel weer je visitekaartje afgeleverd lees ik.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Cool, Willem Vissers van de Volkskrant heeft op mijn tweet gereageerd. Nog maar een klein stapje verwijderd van het A status BN'er-schap. Ik zit nu op het niveautje Monique Smit denk ik.
Nee ik wil Johannes wel in zwembroek zien eigenlijkquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:51 schreef Latert het volgende:
[..]
Of hij schuift aan bij ranking de stars...
Nou, doei.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zoals beloofd zal ik nu het topic verlaten
quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zoals beloofd zal ik nu het topic verlaten
quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Welkom bij de ''Latenightshow'', subtiel hoor Knevel.
Nee, die Pim-wannabe.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Liesbeth gaat dit jaar "winnen".
Pauw en Derksen zie ik ook wel zittenquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:01 schreef Latert het volgende:
[..]
Misschien overlijdt Paul binnen 2 maanden, dan moet KvdB noodzakelijk het jaar afmaken.
Witteman en VD Brinkquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Pauw en Derksen zie ik ook wel zitten
Timmerfransquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:04 schreef marcodej het volgende:
Frans "Kijk eens hoe goed ik mijn talen spreek, want ik zeg Malí" Timmermans
Nee daar sla je de plank mis.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:05 schreef Specularium het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk en Felix Rottenberg,.
Ooit een duo bij NOVA. Heeft niet lang geduurd.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:05 schreef Specularium het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk en Felix Rottenberg,.
Carlo Boszhard?quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee daar sla je de plank mis.
Doe dan Matthijs & Carlo
quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:06 schreef alors het volgende:
[..]
Carlo Boszhard?____________________
Haten op carlo & Irenequote:Op maandag 26 augustus 2013 23:06 schreef alors het volgende:
[..]
Carlo Boszhard?____________________
Ohja Tan is ook nu, nee ik keek helemaal niks eigenlijk, had net voetbal gekeken.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:07 schreef Latert het volgende:
[..]
Je had zeker RTL stiekem opstaan, geef maar toe.
Ontzettende aidsquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:08 schreef alors het volgende:
[..]
Ohja Tan is ook nu, nee ik keek helemaal niks eigenlijk, had net voetbal gekeken.
95% eensquote:Ik denk goed na over wat ik wel en niet deel via de sociale media
Hij kan eens een roze bril proberen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:12 schreef Latert het volgende:
Misschien wordt Timmerfrans meer serieus genomen als hij niet zo'n kekke bril opzet.
Rutte heeft waarschijnlijk nog wel een doos liggen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:13 schreef Martinello het volgende:
[..]
Hij kan eens een roze bril proberen.
Vraag mij af wat zijn username is.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:12 schreef Monolith het volgende:
Die jongen achter Frans irriteert me ook om de een of andere reden.
supernegerquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vraag mij af wat zijn username is.
Hij kijkt niet echt gezond uit z'n ogen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:12 schreef Monolith het volgende:
Die jongen achter Frans irriteert me ook om de een of andere reden.
Ik zou ook huilen als ik daar had moeten zitten. Al kreeg ik er geld voor.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:16 schreef Karina het volgende:
Die gozer zijn ogen zijn een beetje rood.
Hij heeft eerst een heleboel gezopen om zich moed in te drinken.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:17 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik zou ook huilen als ik daar had moeten zitten. Al kreeg ik er geld voor.
Assad ook.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:17 schreef Specularium het volgende:
Ben Syrie een beetje zat inmiddels.
Ik ben het Midden-oosten al een jaar of 10 zat.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:17 schreef Specularium het volgende:
Ben Syrie een beetje zat inmiddels.
Dat.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:19 schreef marcodej het volgende:
Dit moet toch wel het allerlelijkste blouseje zijn die ik ooit heb gezien.
Ziek inderdaadquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:20 schreef superniger het volgende:
Lekker cashen over de rug van je vermoorde dochter
Natuurlijk.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:20 schreef superniger het volgende:
Lekker cashen over de rug van je vermoorde dochter
Tsja wat moet je dan, lachen?quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:24 schreef Specularium het volgende:
Ruben zit ook erg verschillig te kijken, met zijn hoofd.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Alsof die vrouw zich moet verantwoorden voor de misdaad van haar man.
Ze had wel een sloeriekop, maar inderdaad.quote:
Dat zegt hij toch niet.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Alsof die vrouw zich moet verantwoorden voor de misdaad van haar man.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:28 schreef Specularium het volgende:
Ik wil het boek over marcodej lezen
Eens
Oneens
marcodej![]()
Plaag hem nou niet steeds zo manquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:28 schreef Specularium het volgende:
Eens
Oneens
De bijbel?quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:28 schreef Specularium het volgende:
Eens
Oneens
Moet ik daarvoor ook eerst verkracht en vermoord worden?quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:28 schreef Specularium het volgende:
Eens
Oneens
quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Moet ik daarvoor ook eerst verkracht en vermoord worden?
Aan het kruis mag ook.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik dacht dat die inmiddels is overledenquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:31 schreef marcodej het volgende:
Waarom zien we Moeke Vaatstra nooit? (Of hoe noemen ze dat in Friesland?)
In Friesland mogen vrouwen nog niet naar buiten.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:31 schreef marcodej het volgende:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Moeke komt iets minder graag met haar hoofd op de kijkbuis.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:31 schreef marcodej het volgende:
Mem.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:31 schreef marcodej het volgende:
Ik ben in één fietsritje vanmiddag 3 keer bijna aangereden door auto's die geen voorrang hadden.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
We komen ze morgenochtend weer tegen.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:31 schreef marcodej het volgende:
"Stoere" kandidaten.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Opvallend veel mannen in dit programma?
Schandalig.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Opvallend veel mannen in dit programma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |