Ik heb het idee dat iedereen boven de 100.000 gewoon geen leven heeft buiten fok dus ook Johannes.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:31 schreef Karina het volgende:
Sommige mensen gaan naar een echte kroeg, je kunt het je haast niet voorstellen!
Johannes schijnt tegenwoordig een leven te hebben. De boef.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:33 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat iedereen boven de 100.000 gewoon geen leven heeft buiten fok dus ook Johannes.
en moet jij niet met Johannes op stap trouwens? Of is het uit tussen jullie.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:33 schreef Mani89 het volgende:
Mensen die haten op marcodej, ik kots ervan. Ik wil er niks mee te maken hebben.
Ik heb niks te zeggen in deze relatie, de grote FOK! pursenelity staat gewoon onder de afzuigkap te roken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:35 schreef Karina het volgende:
[..]
en moet jij niet met Johannes op stap trouwens? Of is het uit tussen jullie.
Mijn leven is bijna ten eindequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:33 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat iedereen boven de 100.000 gewoon geen leven heeft buiten fok dus ook Johannes.
Mag hij niet eens gewoon binnen roken? Tsssquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb niks te zeggen in deze relatie, de grote FOK! pursenelity staat gewoon onder de afzuigkap te roken.
Ferry is een eindbaas. Punt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:40 schreef Specularium het volgende:
Kan Ferry Doedels niet gewoon weg?
Dat is een homo toch?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:40 schreef Specularium het volgende:
Kan Ferry Doedels niet gewoon weg?
Annie is het domste mens dat ik ooit heb gezien.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:41 schreef Karina het volgende:
Wat ziet Annie Schilder eruit zeg... sjezus.
Beetje matig topic. Deze zijn beter.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:40 schreef Latert het volgende:
Ik ben nou deze aan het lezen
R&P / Twijfel aan relatie, verliefd op een ander
Dat zijn wel toppertjes jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje matig topic. Deze zijn beter.
R&P / Dochter wil door mij vastgebonden worden
R&P / Ik walg van zwarte mensen
Oja, meneer 'ik walg van zwarte mensen' maar ben echt niet racistischquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje matig topic. Deze zijn beter.
R&P / Dochter wil door mij vastgebonden worden
R&P / Ik walg van zwarte mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |