Iemand moet het brood kopenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:37 schreef Chilled het volgende:
Ik snap echt niet hoe het mogelijk is om een ander te zoenen terwijl je samen op vakantie bent. Je bent niet 24/7 bij elkaar, dat snap ik. Maar er moet toch wel iets aan vooraf zijn gegaan...?
Volgens mij vertel je echt maar het halve verhaal.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:13 schreef Poem het volgende:
Hadden jullie niet beter eerst iets kunnen gaan huren in plaats van direct te kopen? Lekker handig, dit.
En over je vakantieliefde: laat je niets wijsmaken. Doordat je eigen relatie niet lekker liep, de mooie omgeving en de vrijheid die je voelt op vakantie romantiseer je hem waarschijnlijk. Kan best dat hij er een stuk minder serieus in staat dan jij.
En daar sta je dan. In een vreemd land waar je niemand kent. Zonder werk en met een stukgeslagen droom.
Kortom: wees niet zo naïef en werk eerst aan je huidige relatie. Die kerel in Turkije is jouw uitvlucht, maar dat wordt natuurlijk nooit wat.
Datquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:17 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Luister dan naar je gevoel. Ongeacht of die Turkse man je nieuwe partner gaat worden of niet, je wil toch al niet bij je huidige vriend blijven.
Blijkbaar niet dusquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:44 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat doe je toch samen op vakantie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bay of Plenty
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:45 schreef oLexie het volgende:
Dan is ze ook nog op zijn kosten vreemdgegaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slim. Diggerswijsheid.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:52 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dan is ze ook nog op zijn kosten vreemdgegaan
Jawel, maar ze irriteerde zich aan elkaar dus zijn beide een beetje hun eigen weg gegaan.quote:
Hey, de OP staat er tenminste nog...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:35 schreef Poem het volgende:
TS, waar ben je nou??
Of ben jij er ook zo één die meteen het topic doodzwijgt zodra ze niet de reacties krijgt die ze wil?
Ik vind dat ze ook behoorlijk domme keuzes aan het maken is, maar als ik voor slet uitgescholden word terwijl ik om advies vraag o.i.d. dan zou ik ook geen zin hebben om te reageren.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:35 schreef Poem het volgende:
TS, waar ben je nou??
Of ben jij er ook zo één die meteen het topic doodzwijgt zodra ze niet de reacties krijgt die ze wil?
Misschien moet je je dan ook niet zo gedragenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:57 schreef Chilled het volgende:
[..]
Ik vind dat ze ook behoorlijk domme keuzes aan het maken is, maar als ik voor slet uitgescholden word terwijl ik om advies vraag o.i.d. dan zou ik ook geen zin hebben om te reageren.
Het is in ieder geval overduidelijk dat dit een meisje is die zich laat leiden door hele spontane prikkels in d'r hoofd en niet weet hoe ze daarmee om moet gaan. Ik weet niet hoe dit komt, ik weet alleen niet dat het helpt om haar uit te gaan schelden .quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:04 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Misschien moet je je dan ook niet zo gedragen
ze was toen al weg, trouwens
Oh neuh, ik liet me even gaan in mijn 1-op-1 afzeikgesprek met oLexie dat eigenlijk niet 'openbaar' behoort te gebeurenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:12 schreef Chilled het volgende:
[..]
Het is in ieder geval overduidelijk dat dit een meisje is die zich laat leiden door hele spontane prikkels in d'r hoofd en niet weet hoe ze daarmee om moet gaan. Ik weet niet hoe dit komt, ik weet alleen niet dat het helpt om haar uit te gaan schelden .
Ik vind het ook dom, ondoordacht en respectloos naar haar vriend. Ik snap het uitschelden alleen niet zo goed en vooral niet wat het voor een zin heeft.
Precies belachelijk als TS uitgescholden wordt. Maarja, je weet al snel op dit forum wie je wel serieus moet nemen en wie niet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:12 schreef Chilled het volgende:
[..]
Het is in ieder geval overduidelijk dat dit een meisje is die zich laat leiden door hele spontane prikkels in d'r hoofd en niet weet hoe ze daarmee om moet gaan. Ik weet niet hoe dit komt, ik weet alleen niet dat het helpt om haar uit te gaan schelden .
Ik vind het ook dom, ondoordacht en respectloos naar haar vriend. Ik snap het uitschelden alleen niet zo goed en vooral niet wat het voor een zin heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |