ditquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:08 schreef Murdera het volgende:
Zou maar even met je vriend gaan praten dan.
Dan weet ik dat ik vanmiddag mijn spullen kan pakken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:08 schreef Murdera het volgende:
kut voor je.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:10 schreef LoveSide het volgende:
[..]
Dan weet ik dat ik vanmiddag mijn spullen kan pakken.
Nu op dit moment wel, mijn gevoel zegt al jaren dat ik hier niets te verliezen heb, alleen was het mijn huidige vriend die mij hier heeft gehouden om mijn geluk te zoeken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:10 schreef YogaLove het volgende:
[..]
dit
En je wil naar Turkije emigreren?
na 1 vakantie en 1 zoen verliefd op het land en de kerel, lijkt me voor iedereen beter als ze dat gelijk doet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:11 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Kan ze meteen een ticket boeken
En over een paar weken/maanden met hangende pootjes terugquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
na 1 vakantie en 1 zoen verliefd op het land en de kerel, lijkt me voor iedereen beter als ze dat gelijk doet.
Luister dan naar je gevoel. Ongeacht of die Turkse man je nieuwe partner gaat worden of niet, je wil toch al niet bij je huidige vriend blijven.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:11 schreef LoveSide het volgende:
[..]
Nu op dit moment wel, mijn gevoel zegt al jaren dat ik hier niets te verliezen heb, alleen was het mijn huidige vriend die mij hier heeft gehouden om mijn geluk te zoeken.
Hallo, waar zit jij met je hoofd? Murdera bedoelt praten over je relatie, niet over dat je een ander bent tegengekomen en dat je die jou hebt laten kussen...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:10 schreef LoveSide het volgende:
quote:
-----------------------------------------------------------------
Op vrijdag 23 augustus 2013 10:08 schreef Murdera het volgende:
-----------------------------------------------------------------
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:10 schreef LoveSide het volgende:
[..]
Dat is toch ook wat je graag wil?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:10 schreef LoveSide het volgende:
[..]
Dat gevoel is dan niet erg realistisch, is het wel? Aangezien je pas 2 jaar en 4 maanden bij elkaar bent...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:11 schreef LoveSide het volgende:
[..]
Nu op dit moment wel, mijn gevoel zegt al jaren dat ik hier niets te verliezen heb, alleen was het mijn huidige vriend die mij hier heeft gehouden om mijn geluk te zoeken.
Die moeite kun je je beter besparen want hij heeft zich alweer op de volgende lading toeristen gestort. Maar eens goed nadenken over je huidige relatie is wellicht wel een goed idee.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:06 schreef LoveSide het volgende:
2 dagen nadat wij elkaar ontmoeten, heeft hij mij geprobeert te zoenen, dit heb ik echter geweigerd.
2 dagen later probeerde hij mij weer te zoenen, en toen ben ik er in mee gegaan. Mijn vriend weet hierover echter van niets.
Nu ben ik weer terug van vakantie, met een enorm K*Tgevoel. Het liefst laat ik alles hier achter en ga terug naar de jongen van vakantie,
Of even met haar vriend praten, kijken of ze er samen uitkomen? (Aangezien dat nog niet gebeurd is gezien de OP)quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:19 schreef Deshain het volgende:
[..]
Dat is toch ook wat je graag wil?
Stel het niet uit en maak het leven voor zowel jezelf als je aankomende ex-vriend een stuk makkelijker.
zG, leg jij deze jongedame eens uit wat ze kan verwachten als ze haar 'hart' volgtquote:
Ik moet echt hier aan denken bij de beschrijving van die lokale jongen:quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:19 schreef wielerman2 het volgende:
Ik zou niet halsoverkop terug gaan naar vakantiebestemming. Er lopen nogal wat mannen rond op vakantiebestemmingen die alleen maar willen scoren.
Als TS het hele verhaal vertelt "eerste keer heeft Atacan geprobeerd haar te zoenen wat ze heeft geweigerd om 2 dagen later alsnog toe te geven." durf ik al een voorzichtige voorspelling te doen. Vreemdgaan/een ander zoenen is één ding, het bewust opzoeken is in mijn ogen heel iets anders.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Of even met haar vriend praten, kijken of ze er samen uitkomen? (Aangezien dat nog niet gebeurd is gezien de OP)
Helder gesteld. Ben het helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:29 schreef RetepV het volgende:
Anyway, bij een relatie komen problemen kijken. Die moet je samen oplossen, anders gaat je relatie op de klippen. Als je echt 'tot de dood ons scheidt' met iemand wil blijven, zul je nog veel meer relatieproblemen moeten oplossen.
Als je niet 'tot de dood ons scheidt' met iemand wil blijven, zou ik als ik jou was ook niet met die lokale jongen gaan, maar lekker alleen blijven.
Eigenlijk had jouw moeder je dit moeten leren.
Echt he.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:10 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Je hebt 1x gezoend met een ander, en wil nu heel je leven achterlaten voor die gozer?
Juist...
Dit ja. En dan nog die vent je toch nog laten zoenen, gatverdamme. Hoop eerlijk gezegd dat ik nooit zo'n egoïstisch wijf tegen 't lijf loopquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:29 schreef RetepV het volgende:
Anyway, bij een relatie komen problemen kijken. Die moet je samen oplossen, anders gaat je relatie op de klippen. Als je echt 'tot de dood ons scheidt' met iemand wil blijven, zul je nog veel meer relatieproblemen moeten oplossen.
Als je niet 'tot de dood ons scheidt' met iemand wil blijven, zou ik als ik jou was ook niet met die lokale jongen gaan, maar lekker alleen blijven.
Eigenlijk had jouw moeder je dit moeten leren.
Dat dacht je vast ook van je vriend toen je die voor het eerst zag.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:06 schreef LoveSide het volgende:
... kom ik een geweldige man tegen. ... die vanaf het 1e moment dat wij elkaar zien alleen nog maar in mijn gedachten zit.
Als ze me het op de vakantie nog zou vertellen weet ik wel dat ik er voor zorgde dat ze niet op dezelfde vlucht mee terug ging.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dit ja. En dan nog die vent je toch nog laten zoenen, gatverdamme. Hoop eerlijk gezegd dat ik nooit zo'n egoïstisch wijf tegen 't lijf loop
Inderdaad. Wat voor knurft ben je dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:18 schreef Scorpie het volgende:
Na 1 leuke flirt gelijk al bereid zijn te emigreren voor een vent die waarschijnlijk tientallen meisjes zoals jij versiert in een zomergeniaal plan.
Ik ben ook wel benieuwd naar meer info. Als ze um maar niet gevlogen is.quote:
Ik zat me precies hetZelfde af te vragen. Hoe deed je dat ts?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:54 schreef 3-voud het volgende:
Maar ff wat anders...
Je boekt samen een vakantie en jij ziet in die 10 dagen regelmatig een andere vent? Lag je vriend de hele dag aan het zwembad in zijn eentje ofzo?
Ikke niet begrijp.
Stiekem zoenen met de jongen van het animatieteam tijdens het aerobics-uurtje...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:54 schreef 3-voud het volgende:
Maar ff wat anders...
Je boekt samen een vakantie en jij ziet in die 10 dagen regelmatig een andere vent? Lag je vriend de hele dag aan het zwembad in zijn eentje ofzo?
Ikke niet begrijp.
Meisjes geven altijd zo'n rommel wanneer ze boos en/of verdrietig zijn, dus ik hoop het niet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Of ze weet zelf maar al te goed dat ze fout zit, of haar vriend heeft haar van kant gemaakt.
Iemand moet het brood kopenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:37 schreef Chilled het volgende:
Ik snap echt niet hoe het mogelijk is om een ander te zoenen terwijl je samen op vakantie bent. Je bent niet 24/7 bij elkaar, dat snap ik. Maar er moet toch wel iets aan vooraf zijn gegaan...?
Volgens mij vertel je echt maar het halve verhaal.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:13 schreef Poem het volgende:
Hadden jullie niet beter eerst iets kunnen gaan huren in plaats van direct te kopen? Lekker handig, dit.
En over je vakantieliefde: laat je niets wijsmaken. Doordat je eigen relatie niet lekker liep, de mooie omgeving en de vrijheid die je voelt op vakantie romantiseer je hem waarschijnlijk. Kan best dat hij er een stuk minder serieus in staat dan jij.
En daar sta je dan. In een vreemd land waar je niemand kent. Zonder werk en met een stukgeslagen droom.
Kortom: wees niet zo naïef en werk eerst aan je huidige relatie. Die kerel in Turkije is jouw uitvlucht, maar dat wordt natuurlijk nooit wat.
Datquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:17 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Luister dan naar je gevoel. Ongeacht of die Turkse man je nieuwe partner gaat worden of niet, je wil toch al niet bij je huidige vriend blijven.
Blijkbaar niet dusquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:44 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat doe je toch samen op vakantie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bay of Plenty
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:45 schreef oLexie het volgende:
Dan is ze ook nog op zijn kosten vreemdgegaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slim. Diggerswijsheid.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:52 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dan is ze ook nog op zijn kosten vreemdgegaan
Jawel, maar ze irriteerde zich aan elkaar dus zijn beide een beetje hun eigen weg gegaan.quote:
Hey, de OP staat er tenminste nog...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:35 schreef Poem het volgende:
TS, waar ben je nou??
Of ben jij er ook zo één die meteen het topic doodzwijgt zodra ze niet de reacties krijgt die ze wil?
Ik vind dat ze ook behoorlijk domme keuzes aan het maken is, maar als ik voor slet uitgescholden word terwijl ik om advies vraag o.i.d. dan zou ik ook geen zin hebben om te reageren.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:35 schreef Poem het volgende:
TS, waar ben je nou??
Of ben jij er ook zo één die meteen het topic doodzwijgt zodra ze niet de reacties krijgt die ze wil?
Misschien moet je je dan ook niet zo gedragenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:57 schreef Chilled het volgende:
[..]
Ik vind dat ze ook behoorlijk domme keuzes aan het maken is, maar als ik voor slet uitgescholden word terwijl ik om advies vraag o.i.d. dan zou ik ook geen zin hebben om te reageren.
Het is in ieder geval overduidelijk dat dit een meisje is die zich laat leiden door hele spontane prikkels in d'r hoofd en niet weet hoe ze daarmee om moet gaan. Ik weet niet hoe dit komt, ik weet alleen niet dat het helpt om haar uit te gaan schelden .quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:04 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Misschien moet je je dan ook niet zo gedragen
ze was toen al weg, trouwens
Oh neuh, ik liet me even gaan in mijn 1-op-1 afzeikgesprek met oLexie dat eigenlijk niet 'openbaar' behoort te gebeurenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:12 schreef Chilled het volgende:
[..]
Het is in ieder geval overduidelijk dat dit een meisje is die zich laat leiden door hele spontane prikkels in d'r hoofd en niet weet hoe ze daarmee om moet gaan. Ik weet niet hoe dit komt, ik weet alleen niet dat het helpt om haar uit te gaan schelden .
Ik vind het ook dom, ondoordacht en respectloos naar haar vriend. Ik snap het uitschelden alleen niet zo goed en vooral niet wat het voor een zin heeft.
Precies belachelijk als TS uitgescholden wordt. Maarja, je weet al snel op dit forum wie je wel serieus moet nemen en wie niet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:12 schreef Chilled het volgende:
[..]
Het is in ieder geval overduidelijk dat dit een meisje is die zich laat leiden door hele spontane prikkels in d'r hoofd en niet weet hoe ze daarmee om moet gaan. Ik weet niet hoe dit komt, ik weet alleen niet dat het helpt om haar uit te gaan schelden .
Ik vind het ook dom, ondoordacht en respectloos naar haar vriend. Ik snap het uitschelden alleen niet zo goed en vooral niet wat het voor een zin heeft.
Nee dat had ik ook!! Ik weet het ook zeker dat er zoiets wasquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zit dit te lezen en heb t gevoel dat ik het al eerder heb gelezen, maar dan andersom, geschreven door de man... Kan t alleen niet vinden, dus zal me wel vergissen.
Of je kunt het gewoon niet vinden...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kan t alleen niet vinden, dus zal me wel vergissen.
misschien kun jij het vindenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:27 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Nee dat had ik ook!! Ik weet het ook zeker dat er zoiets was
Moet je allemaal zelf weten. Ik vind het persoonlijk nogal kinderachtig staan. Ennuh een forum is nou eenmaal openbaarquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:13 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Oh neuh, ik liet me even gaan in mijn 1-op-1 afzeikgesprek met oLexie dat eigenlijk niet 'openbaar' behoort te gebeuren
Ik zei toch dat ik me even liet gaanquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:01 schreef Chilled het volgende:
[..]
Moet je allemaal zelf weten. Ik vind het persoonlijk nogal kinderachtig staan. Ennuh een forum is nou eenmaal openbaar
Kans is groot dat ts niet terugkomt. En dat is ook jammer, je moet wel feedback kunnen dragen, ook degene die je niet aan ziet komen.
Maar dat betekent nog steeds niet dat ik me als een pestende puber van 14 zou gaan gedragen.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:03 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik me even liet gaan
Maar jij vindt het nog steeds een goed idee om voor een of andere Turk, die dit waarschijnlijk elk jaar met tientallen meisjes doet, je hele leven op te geven?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 09:59 schreef LoveSide het volgende:
Jammer dat een hoop reacties zo kinderachtig zijn met worden als Slet ea. er in.
Waarom mijn vriend en ik niet 247 samen zijn op vakantie is simpel, hij was in de avond de voetbalwedstrijden aan het kijken waar ik geen trek in had.
Ik reageerde niet meer, omdat ik niet bepaald veel zin heb om me te gaan verweren tegen het geroep van een aantal onbekenden die uiteindelijk alleen maar een ander omlaag willen halen, en tevens, zit ik niet de hele dag achter mijn computer.
En mijn geplaatse opmering in de OP wat betreft alles achterlaten en terug gaan, dat is iets wat ik toch niet op hele korte termijn kan beslissen en dus ook nooit zal doen. Dat zou namelijk een beslissing zijn waar ik geen 3 dagen over moet nadenken, maar minimaal weken.
Precies, met de gipsvlucht kan ze dan mee.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:46 schreef iXVI het volgende:
[..]
Als ze me het op de vakantie nog zou vertellen weet ik wel dat ik er voor zorgde dat ze niet op dezelfde vlucht mee terug ging.
Vriendje geeft een paar uur geen aandacht aan je en je zoekt meteen de aandacht op van een vreemde kerel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 09:59 schreef LoveSide het volgende:
Jammer dat een hoop reacties zo kinderachtig zijn met worden als Slet ea. er in.
Waarom mijn vriend en ik niet 247 samen zijn op vakantie is simpel, hij was in de avond de voetbalwedstrijden aan het kijken waar ik geen trek in had.
Je hebt niet door wat voor jongen dat is in Turkije of je wilt het gewoon niet zien? Ben je werkelijk zo naïef?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:17 schreef LoveSide het volgende:
Dat is juist de situatie die ik voor mijzelf moet ophelderen, Ik heb nog contact met deze jongen en ik zal moeten zien hoe het allemaal gaat lopen..
De kans zal niet groot zijn dat ik uiteindelijk voor deze jongen zal emigreren nee. Dat hangt voor mij van meerdere factoren af.
Waarom zo focussen op die jongen terwijl je beter eerst aan je relatie gaat werken?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:38 schreef LoveSide het volgende:
Weet jij dan wel wat voor jongen het is?
Hoe ga je aan je relatie werken als je niet eerlijk bent met je vriend over je vreemdgaan en nog steeds contact houdt met die jongen om te zien of dat wat wordt?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:41 schreef LoveSide het volgende:
Dat is ook wel waar ik nu de focus op ga leggen @Seven.
Ik moet mezelf even flink wat tijd geven, en eerst aan mijn huidige relatie werken.
De tact in deze.
Huis kopen
Vakantie om relatie te verbeteren
Vreemdgaan
Met een TURK![]()
![]()
Geweldig. Al wel nagedacht over hoe jullie de hypotheek e.d. gaan regelen?Dit jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De tact in deze.
Huis kopen
Vakantie om relatie te verbeteren
Vreemdgaan
Met een TURK![]()
![]()
Geweldig. Al wel nagedacht over hoe jullie de hypotheek e.d. gaan regelen?Wat boeit de afkomst nou, wannabe indiaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In dit geval boeit het omdat die Turk odnertussen al 15 andere blonde snolletjes heeft liggen aanduwen en TS nog steeds denkt dat hij echt daadwerkelijk geinteresseerd was in haar.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat boeit de afkomst nou, wannabe indiaan
De manier waarop zij dat zegt gap....quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
In dit geval boeit het omdat die Turk odnertussen al 15 andere blonde snolletjes heeft liggen aanduwen en TS nog steeds denkt dat hij echt daadwerkelijk geinteresseerd was in haar.
Lekker belangrijk, het had ook een Mocro kunnen zijn. Of een Zweed.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
De manier waarop zij dat zegt gap....
Ja dat bedoel ik toch ookquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, het had ook een Mocro kunnen zijn. Of een Zweed.
Dat zou dan je verdiende loon zijn en dat weet je best..quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:10 schreef LoveSide het volgende:
[..]
denk eerder dat zij de uitvlucht is voor die kerel in Turkije.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:13 schreef Poem het volgende:
Hadden jullie niet beter eerst iets kunnen gaan huren in plaats van direct te kopen? Lekker handig, dit.
En over je vakantieliefde: laat je niets wijsmaken. Doordat je eigen relatie niet lekker liep, de mooie omgeving en de vrijheid die je voelt op vakantie romantiseer je hem waarschijnlijk. Kan best dat hij er een stuk minder serieus in staat dan jij.
En daar sta je dan. In een vreemd land waar je niemand kent. Zonder werk en met een stukgeslagen droom.
Kortom: wees niet zo naïef en werk eerst aan je huidige relatie. Die kerel in Turkije is jouw uitvlucht, maar dat wordt natuurlijk nooit wat.
Side...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:12 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Dat zou dan je verdiende loon zijn en dat weet je best..
Verder iets met gras en groener, maar goed, veel plezier in Bodrum!
Jij bent de Turske vriend?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:45 schreef Deshain het volgende:
[..]
Side...
Ben blij dat ik dit topic heb gevonden, weet ik ook waar ik aan toe ben.
De vriend meld zich?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:45 schreef Deshain het volgende:
[..]
Side...
Dat zal toch wel heel geniaal zijnquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:49 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Volgens mij is t haar vriend, als t echt is dan
Ik hoop zo fucking erg dat t echt is. Dat zou mn dag echt maken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:54 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dat zal toch wel heel geniaal zijn
En ik hoop zo erg dat hij haar dan keihard dumpt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:56 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ik hoop zo fucking erg dat t echt is. Dat zou mn dag echt maken.
Waar maak je je druk om? En een Turk in Turkije is nou niet een ideaal persoon om verliefd op te worden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik toch ook? Lees anders ff terug.
Drukt op volg topicquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:45 schreef Deshain het volgende:
[..]
Side...
Persoonlijk zou ik zelf beslissingen maken. Neem het heft in handen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:17 schreef LoveSide het volgende:
Dat is juist de situatie die ik voor mijzelf moet ophelderen, Ik heb nog contact met deze jongen en ik zal moeten zien hoe het allemaal gaat lopen..
Dit. Ik heb maar weinig respect voor TS.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:39 schreef Seven. het volgende:
[..]
Waarom zo focussen op die jongen terwijl je beter eerst aan je relatie gaat werken?
Een geweldige man die zich geen fuk aantrekt van fatsoen als hij in een relatie gaat rommelen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:06 schreef LoveSide het volgende:
De irritaties om kleine dingen bleken ook hier wel een probleem, en precies op zo'n moment kom ik een geweldige man tegen.
Truth like a cow!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:51 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Begin alsssjealsjeblieft nooit aan kinderen want die gaan de dupe worden van jouw impulsiviteit
Lijkt me beter als ze hem alles verteld. Weet hij ook gelijk wat voor vlees hij in de kuip heeft, en kan hij het zinkende schip tijdig verlaten.quote:Op maandag 2 september 2013 16:55 schreef Taurus het volgende:
Jezus, wat impulsief. Ik zou dit allemaal rustig laten bezinken tot je weer 'bij zinnen' bent, wellicht ben je gewoon even tot over je oren verliefd. Korte crush.
Zonde om daar alles voor op te geven. Praat met je vriend over je twijfels wat betreft jullie relatie (niet over die kerel, en zeker niet over die zoen). Misschien dat jullie er door communicatie toch nog uitkomen.
Goed nadenken of die ene ontmoeting het waard is om alles overboord te gooien.
Dan is het toch sowieso einde verhaal? Wie weet is dit gewoon 'n bevlieging. Deze discussie heb ik al eindeloos gevoerd; maar een kus vertellen vind ik niks anders dan een zinloze trap na. Praat gewoon over je twijfels, das toch voldoende. Kwets je tenminste niemand en hoeft 't nog niet 't einde te betekenen.quote:Op maandag 2 september 2013 17:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lijkt me beter als ze hem alles verteld. Weet hij ook gelijk wat voor vlees hij in de kuip heeft, en kan hij het zinkende schip tijdig verlaten.
Nouja, het lijkt me sterk dat hij bij haar blijft als hij zou weten dat ze hem wilde verlaten voor eenofandere turk die ze 2 keer heeft gezien. Met dat soort borderline bevliegingen willen weinig mensen oud worden denk ik. Laat staan kinderen krijgen.quote:Op maandag 2 september 2013 17:03 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dan is het toch sowieso einde verhaal? Wie weet is dit gewoon 'n bevlieging. Deze discussie heb ik al eindeloos gevoerd; maar een kus vertellen vind ik niks anders dan een zinloze trap na. Praat gewoon over je twijfels, das toch voldoende. Kwets je tenminste niemand en hoeft 't nog niet 't einde te betekenen.
Dat vlees dat 'ie in de kuip heeft kent 'ie onderhand wel, lijkt me. Een kus vertellen gaat daar niet iets aan veranderen. ("oh, is het er zo één")
Maar dat weet 'ie niet, en das mooi. Zij post op dit forum, zij kent de situatie, dus zij kan beslissen. Wat voor haar het meest prettig is, en voor hem het minst pijnlijk, is natuurlijk dit als signaal opvatten en met hem praten over waar het daadwerkelijk om gaat; hun relatie. Niet over een crush waar je wel of niet gehoor aan gaat geven, laat dat nou ff buiten beschouwing, zou ik zeggen.quote:Op maandag 2 september 2013 17:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja, het lijkt me sterk dat hij bij haar blijft als hij zou weten dat ze hem wilde verlaten voor eenofandere turk die ze 2 keer heeft gezien. Met dat soort borderline bevliegingen willen weinig mensen oud worden denk ik. Laat staan kinderen krijgen.
Ik zou willen dat ik het niet geloofde, maar helaas heb je echt zulke mensen rondlopen.quote:Op maandag 2 september 2013 17:10 schreef Taurus het volgende:
[..]
Maar dat weet 'ie niet, en das mooi. Zij post op dit forum, zij kent de situatie, dus zij kan beslissen. Wat voor haar het meest prettig is, en voor hem het minst pijnlijk, is natuurlijk dit als signaal opvatten en met hem praten over waar het daadwerkelijk om gaat; hun relatie. Niet over een crush waar je wel of niet gehoor aan gaat geven, laat dat nou ff buiten beschouwing, zou ik zeggen.
Dat laatste raad ik sowieso af. Klinkt ook heel onwaarschijnlijk, bijna verzonnen. Wie gaat er nou nadenken over emigreren voor iemand die je twee keer hebt gezien en alleen hebt gekust.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |