abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130551884
Werk aan je relatie.. For god sake je hebt net een huis gekocht....
I solemnly swear i'm up to no good
pi_130555812
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:06 schreef LoveSide het volgende:
De irritaties om kleine dingen bleken ook hier wel een probleem, en precies op zo'n moment kom ik een geweldige man tegen.
Een geweldige man die zich geen fuk aantrekt van fatsoen als hij in een relatie gaat rommelen.

Vooral contact blijven houden, dat is goed voor je relatie.
pi_130557615
^O^ Gewoon ervoor gaan TS, je leeft maar 1 keer en je zal altijd spijt hebben als je nu niet alles achterlaat en het daar is niet probeert. :)

Is me wel een raadsel hoe je op dag 2 al zo intiem met een andere man tijd kan doorbrengen terwijl je met je vriend op vakantie bent. Of ie probeerde je te kussen na 5 min converseren?
pi_130559316
Hele topic niet gelezen...maar volgens mij is dit echt hoe de gemiddelde inhoudsloze vrouw denkt...en daarmee wil ik niet zeggen dat de gemiddelde vrouw inhoudsloos is of zo denkt. Maar doel ik op van die dommige types... Alles draait om "het gevoel" maar rationeel denken is d'r niet echt bij

Lees het ff terug...je hebt een huis gebouwd met je vriend, de relatie loopt ff niet lekker en nu wil je na 1 zoen van een of andere vakantieliefde letterlijk alles achterlaten en emigreren naar dat land? :D :') :') :') :')

Begin alsssjealsjeblieft nooit aan kinderen want die gaan de dupe worden van jouw impulsiviteit

[ Bericht 2% gewijzigd door DEVIEZEMAN. op 28-08-2013 17:12:30 ]
pi_130559412
Vrouwen :') :')
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_130563263
Hoezo emigreren? All he wants is paspoort...
pi_130744874
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 16:51 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Begin alsssjealsjeblieft nooit aan kinderen want die gaan de dupe worden van jouw impulsiviteit
Truth like a cow! _O_
Net toen je dacht dat je veilig was..
  maandag 2 september 2013 @ 16:44:34 #133
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_130745540
Leeftijd :')?
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_130745936
Jezus, wat impulsief. Ik zou dit allemaal rustig laten bezinken tot je weer 'bij zinnen' bent, wellicht ben je gewoon even tot over je oren verliefd. Korte crush.

Zonde om daar alles voor op te geven. Praat met je vriend over je twijfels wat betreft jullie relatie (niet over die kerel, en zeker niet over die zoen). Misschien dat jullie er door communicatie toch nog uitkomen.

Goed nadenken of die ene ontmoeting het waard is om alles overboord te gooien.
pi_130746127
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 16:55 schreef Taurus het volgende:
Jezus, wat impulsief. Ik zou dit allemaal rustig laten bezinken tot je weer 'bij zinnen' bent, wellicht ben je gewoon even tot over je oren verliefd. Korte crush.

Zonde om daar alles voor op te geven. Praat met je vriend over je twijfels wat betreft jullie relatie (niet over die kerel, en zeker niet over die zoen). Misschien dat jullie er door communicatie toch nog uitkomen.

Goed nadenken of die ene ontmoeting het waard is om alles overboord te gooien.
Lijkt me beter als ze hem alles verteld. Weet hij ook gelijk wat voor vlees hij in de kuip heeft, en kan hij het zinkende schip tijdig verlaten. :)
pi_130746206
quote:
10s.gif Op maandag 2 september 2013 17:00 schreef Murdera het volgende:

[..]

Lijkt me beter als ze hem alles verteld. Weet hij ook gelijk wat voor vlees hij in de kuip heeft, en kan hij het zinkende schip tijdig verlaten. :)
Dan is het toch sowieso einde verhaal? Wie weet is dit gewoon 'n bevlieging. Deze discussie heb ik al eindeloos gevoerd; maar een kus vertellen vind ik niks anders dan een zinloze trap na. Praat gewoon over je twijfels, das toch voldoende. Kwets je tenminste niemand en hoeft 't nog niet 't einde te betekenen.

Dat vlees dat 'ie in de kuip heeft kent 'ie onderhand wel, lijkt me. Een kus vertellen gaat daar niet iets aan veranderen. ("oh, is het er zo één" :') )
pi_130746273
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 17:03 schreef Taurus het volgende:

[..]

Dan is het toch sowieso einde verhaal? Wie weet is dit gewoon 'n bevlieging. Deze discussie heb ik al eindeloos gevoerd; maar een kus vertellen vind ik niks anders dan een zinloze trap na. Praat gewoon over je twijfels, das toch voldoende. Kwets je tenminste niemand en hoeft 't nog niet 't einde te betekenen.

Dat vlees dat 'ie in de kuip heeft kent 'ie onderhand wel, lijkt me. Een kus vertellen gaat daar niet iets aan veranderen. ("oh, is het er zo één" :') )
Nouja, het lijkt me sterk dat hij bij haar blijft als hij zou weten dat ze hem wilde verlaten voor eenofandere turk die ze 2 keer heeft gezien. Met dat soort borderline bevliegingen willen weinig mensen oud worden denk ik. Laat staan kinderen krijgen. ;)
pi_130746313
Ik denk eerder dat hij naar hier wil emigreren, en jou zo inpakken is zijn ticket.

Ik lees wel meer van dit soort ''liefdes'' met Nederlandse meiden en jongens uit Turkije, het enige waar ze op uit zijn is een ticket naar Nederland.
pi_130746428
quote:
10s.gif Op maandag 2 september 2013 17:06 schreef Murdera het volgende:

[..]

Nouja, het lijkt me sterk dat hij bij haar blijft als hij zou weten dat ze hem wilde verlaten voor eenofandere turk die ze 2 keer heeft gezien. Met dat soort borderline bevliegingen willen weinig mensen oud worden denk ik. Laat staan kinderen krijgen. ;)
Maar dat weet 'ie niet, en das mooi. Zij post op dit forum, zij kent de situatie, dus zij kan beslissen. Wat voor haar het meest prettig is, en voor hem het minst pijnlijk, is natuurlijk dit als signaal opvatten en met hem praten over waar het daadwerkelijk om gaat; hun relatie. Niet over een crush waar je wel of niet gehoor aan gaat geven, laat dat nou ff buiten beschouwing, zou ik zeggen.

Dat laatste raad ik sowieso af. Klinkt ook heel onwaarschijnlijk, bijna verzonnen. Wie gaat er nou nadenken over emigreren voor iemand die je twee keer hebt gezien en alleen hebt gekust. :')
pi_130746530
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 17:10 schreef Taurus het volgende:

[..]

Maar dat weet 'ie niet, en das mooi. Zij post op dit forum, zij kent de situatie, dus zij kan beslissen. Wat voor haar het meest prettig is, en voor hem het minst pijnlijk, is natuurlijk dit als signaal opvatten en met hem praten over waar het daadwerkelijk om gaat; hun relatie. Niet over een crush waar je wel of niet gehoor aan gaat geven, laat dat nou ff buiten beschouwing, zou ik zeggen.

Dat laatste raad ik sowieso af. Klinkt ook heel onwaarschijnlijk, bijna verzonnen. Wie gaat er nou nadenken over emigreren voor iemand die je twee keer hebt gezien en alleen hebt gekust. :')
Ik zou willen dat ik het niet geloofde, maar helaas heb je echt zulke mensen rondlopen. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')