quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:45 schreef oLexie het volgende:
De tact in deze.
Huis kopen
Vakantie om relatie te verbeteren
Vreemdgaan
Met een TURK![]()
![]()
Geweldig. Al wel nagedacht over hoe jullie de hypotheek e.d. gaan regelen?Wat boeit de afkomst nou, wannabe indiaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In dit geval boeit het omdat die Turk odnertussen al 15 andere blonde snolletjes heeft liggen aanduwen en TS nog steeds denkt dat hij echt daadwerkelijk geinteresseerd was in haar.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat boeit de afkomst nou, wannabe indiaan
De manier waarop zij dat zegt gap....quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
In dit geval boeit het omdat die Turk odnertussen al 15 andere blonde snolletjes heeft liggen aanduwen en TS nog steeds denkt dat hij echt daadwerkelijk geinteresseerd was in haar.
Lekker belangrijk, het had ook een Mocro kunnen zijn. Of een Zweed.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
De manier waarop zij dat zegt gap....
Ja dat bedoel ik toch ookquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, het had ook een Mocro kunnen zijn. Of een Zweed.
Dat zou dan je verdiende loon zijn en dat weet je best..quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:10 schreef LoveSide het volgende:
[..]
Dan weet ik dat ik vanmiddag mijn spullen kan pakken.
denk eerder dat zij de uitvlucht is voor die kerel in Turkije.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:13 schreef Poem het volgende:
Hadden jullie niet beter eerst iets kunnen gaan huren in plaats van direct te kopen? Lekker handig, dit.
En over je vakantieliefde: laat je niets wijsmaken. Doordat je eigen relatie niet lekker liep, de mooie omgeving en de vrijheid die je voelt op vakantie romantiseer je hem waarschijnlijk. Kan best dat hij er een stuk minder serieus in staat dan jij.
En daar sta je dan. In een vreemd land waar je niemand kent. Zonder werk en met een stukgeslagen droom.
Kortom: wees niet zo naïef en werk eerst aan je huidige relatie. Die kerel in Turkije is jouw uitvlucht, maar dat wordt natuurlijk nooit wat.
Side...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:12 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Dat zou dan je verdiende loon zijn en dat weet je best..
Verder iets met gras en groener, maar goed, veel plezier in Bodrum!
Jij bent de Turske vriend?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:45 schreef Deshain het volgende:
[..]
Side...
Ben blij dat ik dit topic heb gevonden, weet ik ook waar ik aan toe ben.
De vriend meld zich?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:45 schreef Deshain het volgende:
[..]
Side...
Dat zal toch wel heel geniaal zijnquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:49 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Volgens mij is t haar vriend, als t echt is dan
Ik hoop zo fucking erg dat t echt is. Dat zou mn dag echt maken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:54 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dat zal toch wel heel geniaal zijn
En ik hoop zo erg dat hij haar dan keihard dumpt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:56 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ik hoop zo fucking erg dat t echt is. Dat zou mn dag echt maken.
Waar maak je je druk om? En een Turk in Turkije is nou niet een ideaal persoon om verliefd op te worden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik toch ook? Lees anders ff terug.
Drukt op volg topicquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:45 schreef Deshain het volgende:
[..]
Side...
Persoonlijk zou ik zelf beslissingen maken. Neem het heft in handen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:17 schreef LoveSide het volgende:
Dat is juist de situatie die ik voor mijzelf moet ophelderen, Ik heb nog contact met deze jongen en ik zal moeten zien hoe het allemaal gaat lopen..
Dit. Ik heb maar weinig respect voor TS.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:39 schreef Seven. het volgende:
[..]
Waarom zo focussen op die jongen terwijl je beter eerst aan je relatie gaat werken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |