Ik moet echt hier aan denken bij de beschrijving van die lokale jongen:quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:19 schreef wielerman2 het volgende:
Ik zou niet halsoverkop terug gaan naar vakantiebestemming. Er lopen nogal wat mannen rond op vakantiebestemmingen die alleen maar willen scoren.
Als TS het hele verhaal vertelt "eerste keer heeft Atacan geprobeerd haar te zoenen wat ze heeft geweigerd om 2 dagen later alsnog toe te geven." durf ik al een voorzichtige voorspelling te doen. Vreemdgaan/een ander zoenen is één ding, het bewust opzoeken is in mijn ogen heel iets anders.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Of even met haar vriend praten, kijken of ze er samen uitkomen? (Aangezien dat nog niet gebeurd is gezien de OP)
Helder gesteld. Ben het helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:29 schreef RetepV het volgende:
Anyway, bij een relatie komen problemen kijken. Die moet je samen oplossen, anders gaat je relatie op de klippen. Als je echt 'tot de dood ons scheidt' met iemand wil blijven, zul je nog veel meer relatieproblemen moeten oplossen.
Als je niet 'tot de dood ons scheidt' met iemand wil blijven, zou ik als ik jou was ook niet met die lokale jongen gaan, maar lekker alleen blijven.
Eigenlijk had jouw moeder je dit moeten leren.
Echt he.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:10 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Je hebt 1x gezoend met een ander, en wil nu heel je leven achterlaten voor die gozer?
Juist...
Dit ja. En dan nog die vent je toch nog laten zoenen, gatverdamme. Hoop eerlijk gezegd dat ik nooit zo'n egoïstisch wijf tegen 't lijf loopquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:29 schreef RetepV het volgende:
Anyway, bij een relatie komen problemen kijken. Die moet je samen oplossen, anders gaat je relatie op de klippen. Als je echt 'tot de dood ons scheidt' met iemand wil blijven, zul je nog veel meer relatieproblemen moeten oplossen.
Als je niet 'tot de dood ons scheidt' met iemand wil blijven, zou ik als ik jou was ook niet met die lokale jongen gaan, maar lekker alleen blijven.
Eigenlijk had jouw moeder je dit moeten leren.
Dat dacht je vast ook van je vriend toen je die voor het eerst zag.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:06 schreef LoveSide het volgende:
... kom ik een geweldige man tegen. ... die vanaf het 1e moment dat wij elkaar zien alleen nog maar in mijn gedachten zit.
Als ze me het op de vakantie nog zou vertellen weet ik wel dat ik er voor zorgde dat ze niet op dezelfde vlucht mee terug ging.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dit ja. En dan nog die vent je toch nog laten zoenen, gatverdamme. Hoop eerlijk gezegd dat ik nooit zo'n egoïstisch wijf tegen 't lijf loop
Inderdaad. Wat voor knurft ben je dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:18 schreef Scorpie het volgende:
Na 1 leuke flirt gelijk al bereid zijn te emigreren voor een vent die waarschijnlijk tientallen meisjes zoals jij versiert in een zomergeniaal plan.
Ik ben ook wel benieuwd naar meer info. Als ze um maar niet gevlogen is.quote:
Ik zat me precies hetZelfde af te vragen. Hoe deed je dat ts?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:54 schreef 3-voud het volgende:
Maar ff wat anders...
Je boekt samen een vakantie en jij ziet in die 10 dagen regelmatig een andere vent? Lag je vriend de hele dag aan het zwembad in zijn eentje ofzo?
Ikke niet begrijp.
Stiekem zoenen met de jongen van het animatieteam tijdens het aerobics-uurtje...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:54 schreef 3-voud het volgende:
Maar ff wat anders...
Je boekt samen een vakantie en jij ziet in die 10 dagen regelmatig een andere vent? Lag je vriend de hele dag aan het zwembad in zijn eentje ofzo?
Ikke niet begrijp.
Meisjes geven altijd zo'n rommel wanneer ze boos en/of verdrietig zijn, dus ik hoop het niet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Of ze weet zelf maar al te goed dat ze fout zit, of haar vriend heeft haar van kant gemaakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |