Haha.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:05 schreef marcodej het volgende:
[..]
Jij moet helemaal je snavel houden. Meeloper.
Welke kroeg ?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:20 schreef Karina het volgende:
En toen was het stil. Iedereen de kroeg in natuurlijk.
Ik dacht virtueelquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik het. Een leuke hoop ik voor zeMet goedkoop bier.
Ik heb het idee dat iedereen boven de 100.000 gewoon geen leven heeft buiten fok dus ook Johannes.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:31 schreef Karina het volgende:
Sommige mensen gaan naar een echte kroeg, je kunt het je haast niet voorstellen!
Johannes schijnt tegenwoordig een leven te hebben. De boef.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:33 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat iedereen boven de 100.000 gewoon geen leven heeft buiten fok dus ook Johannes.
en moet jij niet met Johannes op stap trouwens? Of is het uit tussen jullie.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:33 schreef Mani89 het volgende:
Mensen die haten op marcodej, ik kots ervan. Ik wil er niks mee te maken hebben.
Ik heb niks te zeggen in deze relatie, de grote FOK! pursenelity staat gewoon onder de afzuigkap te roken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:35 schreef Karina het volgende:
[..]
en moet jij niet met Johannes op stap trouwens? Of is het uit tussen jullie.
Mijn leven is bijna ten eindequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:33 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat iedereen boven de 100.000 gewoon geen leven heeft buiten fok dus ook Johannes.
Mag hij niet eens gewoon binnen roken? Tsssquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb niks te zeggen in deze relatie, de grote FOK! pursenelity staat gewoon onder de afzuigkap te roken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |