Zei je nou mossel?quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:42 schreef Specularium het volgende:
Ontopic is deze hele draadje natuurlijk geen kut aan.
Als de première van Humberto vanavond goed gaat, is hier straks helemaal niks meer te doen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:42 schreef Specularium het volgende:
Ontopic is deze hele draadje natuurlijk geen kut aan.
Behalve bij VI.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:43 schreef Karina het volgende:
Dat komt door het programma... Hoe slechter het programma hoe leuker het topic.
Nee, Humberto is geen Tijs.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:43 schreef Latert het volgende:
[..]
Als de première van Humberto vanavond goed gaat, is hier straks helemaal niks meer te doen.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Kom nouDerksen zegt kutje en het hele topic ligt helemaal dubbel
Dat komt omdat Derksen pursunellatie heeft.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Kom nouDerksen zegt kutje en het hele topic ligt helemaal dubbel
Straks word je gevraagd voor Wie ben ik of Sterren Springen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Cool, Willem Vissers van de Volkskrant heeft op mijn tweet gereageerd. Nog maar een klein stapje verwijderd van het A status BN'er-schap. Ik zit nu op het niveautje Monique Smit denk ik.
Of hij schuift aan bij ranking de stars...quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Straks word je gevraagd voor Wie ben ik of Sterren Springen.
Je hebt wel weer je visitekaartje afgeleverd lees ik.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Cool, Willem Vissers van de Volkskrant heeft op mijn tweet gereageerd. Nog maar een klein stapje verwijderd van het A status BN'er-schap. Ik zit nu op het niveautje Monique Smit denk ik.
Nee ik wil Johannes wel in zwembroek zien eigenlijkquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:51 schreef Latert het volgende:
[..]
Of hij schuift aan bij ranking de stars...
Nou, doei.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zoals beloofd zal ik nu het topic verlaten
quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zoals beloofd zal ik nu het topic verlaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |