Nee, Travel, jij hebt het vorige week gewoon verpest voor iedereen.quote:
Was niet mijn bedoeling, maar iemand moet de Assad zijn, de Redder, de Held.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, Travel, jij hebt het vorige week gewoon verpest voor iedereen.
Dat is gewoon een smoesje he? Met je leven.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn ego is dusdanig geknakt toen ik gewezen werd op mijn foutieve wijze van quoten uit South Park dat ik mij een tijdje niet meer in het topic zal begeven.
Ja sukkel dat is helemaal fout he?quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh my god, they killed Cartman!
Sjips doe ik het weer.
Sukkel mag wel. Sukkel.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:25 schreef Specularium het volgende:
Niet schelden Corrie, houdt marcodej niet van.
Ja, maar dat vind ik zulke psychologie van de koude grond, dan kan je overal een punt aan breien. Omdat we geen goede moderatoren hebben zit jij hier.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:25 schreef Specularium het volgende:
Niet schelden Corrie, houdt marcodej niet van.
Sjezus wat kun jij slijmen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Omdat we geen goede moderatoren hebben zit jij hier.
Ligt er een beetje aan hoe je het uitlegt natuurlijk. Misschien noem je hem wel een hele goede moderator nu.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was dus een belediging.
Laten we reëel blijven.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan hoe je het uitlegt natuurlijk. Misschien noem je hem wel een hele goede moderator nu.
We hebben hier ook helemaal geen moderatoren nodig, dat zijn allemaal valse profeten.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, maar dat vind ik zulke psychologie van de koude grond, dan kan je overal een punt aan breien. Omdat we geen goede moderatoren hebben zit jij hier.
Het enige wat de mods moeten doen is er voor zorgen dat degenen die geen off-topic plaatjes posten uit het topic verwijderd worden.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:38 schreef Latert het volgende:
[..]
We hebben hier ook helemaal geen moderatoren nodig, dat zijn allemaal valse profeten.
Vuig blauw met hun modpowers.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:38 schreef Latert het volgende:
[..]
We hebben hier ook helemaal geen moderatoren nodig, dat zijn allemaal valse profeten.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tijd voor een mod-group-hug. Of een scrum.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het enige wat de mods moeten doen is er voor zorgen dat degenen die geen off-topic plaatjes posten uit het topic verwijderd worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |