Merk type bouwjaar ?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:03 schreef Karina het volgende:
LekkerIk zit aan de wijn. Natuurlijk.
Dit keer gewoon weer de droge witte AH huiswijn. Binnenkort maar weer eens bij de slijter kijken.quote:
Wow.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje matig topic. Deze zijn beter.
R&P / Dochter wil door mij vastgebonden worden
R&P / Ik walg van zwarte mensen
:Squote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:05 schreef Specularium het volgende:
Travel in het zwembad.
[ afbeelding ]
How do you kill that what has no life? - SPquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Johannes schijnt tegenwoordig een leven te hebben. De boef.
Daar moet ik even over nadenken, dat is heel diep wat je daar zegt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
How do you kill that what has no life? - SP
Gewoon die zolderkamer van jouw in de hens steken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon een leven geven en dan vermoorden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
*jouquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gewoon die zolderkamer van jouw in de hens steken.
Which.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet het niet.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:32 schreef Specularium het volgende:
Ruben Nicolai, dus dat wordt lachen!
Het slechtste van 'de slechtste chauffeur van Nederland' zijn de "grappige" inleidende stukjes waarin Ruben geforceerd leuk doet.quote:
Linkse hobby represent.quote:Kunstenaar Joyce Overheul schreef een boek over de 17-jarige Rogier. Zij kent hem alleen van de tweets die hij dagelijks de wereld instuurt. Hij weet niet dat zij een boek over hem schrijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |