Neen, marketing een tijdje gedaan maar niks voor mij.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:30 schreef Unscrewed het volgende: [..] DM
[..] Lijkt me ook chill om een keer te doen nu
Is marketing niks voor jou?
![]()
Voeg maar toe op het lijstjequote:
Maar schatje, zeker wel dat ik je kaaklijn heb gezien. En sexy dat ie was. Je polsen ontbreekt nog elk spoor van maar ik ga ervan uit dat je niet hebt gelogen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:32 schreef Snowbells het volgende:
@sardu je hebt mijn kaaklijn nog nooit gezien mimang
Ik heb geen foto van m'n kaaklijnquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Maar schatje, zeker wel dat ik je kaaklijn heb gezien. En sexy dat ie was. Je polsen ontbreekt nog elk spoor van maar ik ga ervan uit dat je niet hebt gelogen.
rare oma als ze k-haakje omhoog-procentteken-ker stad zegt.\quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:33 schreef vogelkooi het volgende:
ROTERDAM k^%ker stad in de oorlog lag je ook al plat.
Aldus mijn oma over roterdam
andurs had ik banquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
rare oma als ze k-haakje omhoog-procentteken-ker stad zegt.\
vreemd
Neen, maar na een tijdje fotograaf spelen kan ik dat van je voorkant ook wel zien. Met je puntige kin.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb geen foto van m'n kaaklijn
Ey niks mis met m'n kinquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Neen, maar na een tijdje fotograaf spelen kan ik dat van je voorkant ook wel zien. Met je puntige kin.
Dat zeg ik ook nergens. Ik complimenteer je er juist mee.quote:
Perfectie.quote:
Awesome. Een squirter is wel het gekste wat ik heb meegemaakt denk ik.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:36 schreef Monopoly het volgende:
Typisch kan vrouwen een orgasme bezorgen met zijn pink. hij steekt die op een geheime manier in haar vulva en binnen de kortste keren schudden ze in het rond en zit hij onder het vrouwencum
Squirtersquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Awesome. Een squirter is wel het gekste wat ik heb meegemaakt denk ik.
Die laatstequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
#hosselaar #woensel-west #gokkastineigenhuis
Ik heb het in al mijn nieuwsgierigheid geproeft. Smaakt nergens naar.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Squirters![]()
Natte zak van een leeglopende kutGeweldig is dat. Het fascineert mij
Als ik hier post, altijd goed.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mikey, hoe staat het leven broeder
Kees had er één, in Groningen ook 2 met een gokkast in huisquote:
Niet ziltig? Zoals een (schone) kut smaakt?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb het in al mijn nieuwsgierigheid geproeft. Smaakt nergens naar.![]()
Wel awesome om mee te maken en ze je hele bed door kroelen.
Ja flex wel zo'n nat bed.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb het in al mijn nieuwsgierigheid geproeft. Smaakt nergens naar.![]()
Wel awesome om mee te maken en ze je hele bed door kroelen.
Die smaakt naar een raketje. beetje saaiquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niet ziltig? Zoals een (schone) kut smaakt?
Wat een baasquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kees had er één, in Groningen ook 2 met een gokkast in huis
Helden zijn dat. Dat is het meetpunt ter behoeve van classificatie in de groep 'pauper'
Hmm ja opzich. Ziltig is nooit bij me opgekomen maar inderdaad een beetje alsof je een schone kut proeft.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niet ziltig? Zoals een (schone) kut smaakt?
Tss.quote:
Ik ben gezegend met meerdere paren beddegoed. Ik heb zo vaak na de sex mijn bed moeten verschonen.quote:
kreeg een whatsappje van een chick van de middelbare school vandaag, ik had toen ik 15/16 was bijna net zulk lang haar als jij.quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hmm ja opzich. Ziltig is nooit bij me opgekomen maar inderdaad een beetje alsof je een schone kut proeft.![]()
Mono baas, begrijpt het gewoon.![]()
Dit is waarheid.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:40 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wat een baas
Iedereen moet een gokkast in zijn huis hebben, dan pas snap je het leven
Raketjesquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:40 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Die smaakt naar een raketje. beetje saai
Whehequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij is gewoon een verzuurde man omdat niemand met hem uit wil.
Ja, hommos hier kunnen 3 dagen achter elkaar ineens niet meer handelen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb een beetje in model geknipt, eigenlijk is het model naar rechts, maar ik ben #hipster dus ik doe het expres naar links.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
kreeg een whatsappje van een chick van de middelbare school vandaag, ik had toen ik 15/16 was bijna net zulk lang haar als jij.![]()
kanjer hippie dat ik was
Nja het lag er ook wel dikker bovenop dan slagroom op mijn appeltaart.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat mag niet in vbl, daarom kanjer.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:43 schreef Snowbells het volgende:
Kanjer, konko. What the heck mensen zeg dan gewoon kanker
Ik hoor liever 'perfectie' dan 'puntige kin'quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nja het lag er ook wel dikker bovenop dan slagroom op mijn appeltaart.![]()
Perfectiedie moet je nog tegenkomen screwie.
Ik zie dubbel .quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Q ke le Quuuuuu. Vroeg, maar ben al vanaf 13:30 aan het drinken :p
en ik heb dit wel 10 keer overnieuw geprobeerdkk loesoe
Ik noem het beestje liever bij de naam dan dat ik ga lopen slijmen met iemand aan de andere kant van het land. Perfectie is schaars en lijkt me nu niet dat juist 1 van de 5 vrouwen met ballen groot genoeg om de stoner sc te betreden daar onder valt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik hoor liever 'perfectie' dan 'puntige kin'
Pedo 101quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:46 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik noem het beestje liever bij de naam dan dat ik ga lopen slijmen met iemand aan de andere kant van het land. Perfectie is schaars en lijkt me nu niet dat juist 1 van de 5 vrouwen met ballen groot genoeg om de stoner sc te betreden daar onder valt.
Maar prove me wrong tijdens de sushi.![]()
haar neus man :Squote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Pedo 101
En perfectie is subjectief. Als jij Snowie niet perfect vind moet je weg gaan
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:46 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik noem het beestje liever bij de naam dan dat ik ga lopen slijmen met iemand aan de andere kant van het land. Perfectie is schaars en lijkt me nu niet dat juist 1 van de 5 vrouwen met ballen groot genoeg om de stoner sc te betreden daar onder valt.
Maar prove me wrong tijdens de sushi.![]()
lol je hebt haar nooit gezien in het echt toch?quote:
Ik moet niks en ik pedo ook niks.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Pedo 101
En perfectie is subjectief. Als jij Snowie niet perfect vind moet je weg gaan
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
maar dat wil nog niet zeggen dat ik haar maar meteen anaal wil vernederen.![]()
AAHH YES, JOUW HOOFD OEHH JAA OOMGG JAAAquote:
Nah, want perfectie ligt er totaal aan wanneer je iets perfect vind, tenzij er van te voren is aangegeven wat 'perfect' is.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:51 schreef Sardu het volgende:
Perfectie is trouwens vaak prima meetbaar en niet geheel subjectief.
GTST officieel uitgelekt he ?!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik loop de afgelopen dagen alleen maar Footbal Manager te spelen,
begin het eindelijk te lopen, slaat de boel vast.
Wat je mooi vind is subjectief. Perfectie is altijd te meten aan hetgeen wat al afgesproken is.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nah, want perfectie ligt er totaal aan wanneer je iets perfect vind, tenzij er van te voren is aangegeven wat 'perfect' is.
Dat is het probleem, je gaat ervan uit dat er al afspraken zijn over wat perfect is.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wat je mooi vind is subjectief. Perfectie is altijd te meten aan hetgeen wat al afgesproken is.
Haha grappig hoe druk die mensen zich mkaen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
GTST officieel uitgelekt he ?!Hihihhi
ouwe GTST poster
Every time I close my eyes, it's like a dark paradisequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:55 schreef Typisch het volgende:
snow ik heb nu lana del rey op staan
wat een depressieve muziek
Mooi en perfect zijn twee heel andere dingen, unsje punsje.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:56 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat is het probleem, je gaat ervan uit dat er al afspraken zijn over wat perfect is.
Dat is hetzelfde als ervan uit gaan dat er is afgesproken wat valt onder "mooi," en het dan objectief noemen.
Nee. Wat jou betreft kan ik het je ook wel uitleggen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]is dat het eerste waar je aan denkt bij chicks dan
IT'S YOU IT'S YOU IT'S ALL FOR YOU, EVERYTHING I DOquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Every time I close my eyes, it's like a dark paradise
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee. Wat jou betreft kan ik het je ook wel uitleggen.![]()
Anale sex is net als anale sex, je moet het heel subtiel brengen en stukje bij beetje iets verder proberen waar je je samen goed bij voelt.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha grappig hoe druk die mensen zich mkaen.
Nee en ja. Ze zijn allebei subjectief.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mooi en perfect zijn twee heel andere dingen, unsje punsje.
I TELL YOU ALL THE TIMEquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
IT'S YOU IT'S YOU IT'S ALL FOR YOU, EVERYTHING I DO
Get a room and fuck togetherquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
I TELL YOU ALL THE TIME
HEAVEN IS A PLACE ON EARTH WITH YOU, TELL ME ALL THE THINGS YOU WANNA DO
Videogames
Niet naar haar concert geweest zijnquote:
Toen we dagelijks childe in de park.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]![]()
Weet je nog dat ik jouw Big_Mac account gebruikte en in dat topic vertelde
dat Bowien terug zou kerenen hoe iedereen hapte
snow kijkt mij niet meer aan sinds ze weet dat ik op vakantie engelse sletjes aan de haak heb geslagenquote:
doe normaal johquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
I TELL YOU ALL THE TIME
HEAVEN IS A PLACE ON EARTH WITH YOU, TELL ME ALL THE THINGS YOU WANNA DO
Videogames
Het gaat je een beetje boven de pet of niet?quote:
Waar is Alberto gebleven eigenlijk? Is hij nog recentelijk gespot op FOK!?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen we dagelijks childe in de park.
Onder 'schooltijd' waar we ook maar zatenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen we dagelijks childe in de park.
Doe normaal.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
Het gaat je een beetje boven de pet of niet?
Je hoort de dame.quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Onder 'schooltijd' waar we ook maar zaten
Ja, mooie dingen meegemaaktquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Onder 'schooltijd' waar we ook maar zaten
eerder onder de gordelquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
Het gaat je een beetje boven de pet of niet?
Achter de schoolquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Ja, mooie dingen meegemaakt
welke van de drie delen vind je het lekkerst? of vier het stokje?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[..]
Dit is waarheid.
[..]
RaketjesWanneer je pillen op hebt zijn die dingen echt goddelijk
haha Marjolein en wie ?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:03 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Achter de schoolin de NB
Of gewoon thuis
![]()
Marjolein en Erwin over de zeik![]()
Rood natuurlijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:04 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
welke van de drie delen vind je het lekkerst? of vier het stokje?
Ik ga er niet van uit dat er afspraken zijn, er zijn afspraken/richtlijnen over hoe iets perfect kan zijn.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:56 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat is het probleem, je gaat ervan uit dat er al afspraken zijn over wat perfect is.
Dat is hetzelfde als ervan uit gaan dat er is afgesproken wat valt onder "mooi," en het dan objectief noemen.
Het zijn hoeren. Zo verkopen ze meer. Bedacht door de CIA in 1955quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:04 schreef Myraela het volgende:
Waarom is rood eigenlijk het kleinste dan? Dat is echt fucked up.
Dit is mijn lijf lied/filmpje van mijn vriendengroep de roeghers.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:43 schreef Monopoly het volgende:
Hoempert, kneukerts, oogneug.
Prachtig dit, vooral stoned.
Terecht wel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:06 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Dit is mijn lijf lied/filmpje van mijn vriendengroep de roeghers.
De CIA introduceerde crack en ook verscheidene soorten ijsjes.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het zijn hoeren. Zo verkopen ze meer. Bedacht door de CIA in 1955
Wieso?quote:
Ik eet ze niet meer uit protest.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het zijn hoeren. Zo verkopen ze meer. Bedacht door de CIA in 1955
Nou dan zijn we het helemaal met elkaar eens.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ga er niet van uit dat er afspraken zijn, er zijn afspraken/richtlijnen over hoe iets perfect kan zijn.
Qua uiterlijk zijn er geen maatstaven omdat iederen op wat anders valt. Een auto kan bijvoorbeeld wel perfect afgesteld worden. Net als ik een perfecte meter van een plank af kan halen of een perfect haakse hoek kan bepalen.
Uiterlijk werkt helaas niet zo.
Doe niet alsof ik achterlijk benquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wieso?
Alleen het eerste regeltje ging over jou. Daarna over anale sex, wat in mijn belevenis volledig los staat van jou.
Wie is er nou dood danquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
in het gtst topic is het wel actief deze dagen.
Pas op wat je bekend maakt. de NSA leest mee.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:06 schreef badtripbob het volgende:
[..]
De CIA introduceerde crack en ook verscheidene soorten ijsjes.
PRISMquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Pas op wat je bekend maakt. de NSA leest mee.
Staat er een busje voor de deur ?
Ja lekker, kan ik wel gebruiken na een paar uur werken. Rook je nog? Doen we er een joint bij en ouwehoeren we nog wat verder over lelijke wijven en perfectie.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:06 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nou dan zijn we het helemaal met elkaar eens.
Biertje?
Laat het dan ook niet lijken alsof ik je wat moet uitleggen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Doe niet alsof ik achterlijk ben
Geen idee. ik hoop niet Dorotheaquote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja lekker, kan ik wel gebruiken na een paar uur werken. Rook je nog? Doen we er een joint bij en ouwehoeren we nog wat verder over lelijke wijven en perfectie.
Pls.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Laat het dan ook niet lijken alsof ik je wat moet uitleggen.
Goed idee.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja lekker, kan ik wel gebruiken na een paar uur werken. Rook je nog? Doen we er een joint bij en ouwehoeren we nog wat verder over lelijke wijven en perfectie.
Ok ok.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:14 schreef badtripbob het volgende:
Doe eens lief joh mensen.. Tis een jonko-reeks weten jullie nog? Reeeeeeelaaaaaaaaaaaax.
![]()
badtripbobquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:14 schreef badtripbob het volgende:
Doe eens lief joh mensen.. Tis een jonko-reeks weten jullie nog? Reeeeeeelaaaaaaaaaaaax.
![]()
Het ligt niet aan mij dat jij op het verkeerde deel van de post hapt.quote:
Die ken ik niet. Zelf altijd nog fan van dezequote:
En dit natuurlijk. Bob to the rescue.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:14 schreef badtripbob het volgende:
![]()
* Unscrewed DM't: "Pics?"quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:18 schreef Sardu het volgende:
Nu echt douchen en straks trippen. Voor pics gelieve dm te gebruiken.
Ik heb een huis vlieg, Nu toch al een paar weken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:18 schreef Snowbells het volgende:
Er is hier een mug. Ik hoor hem zoemen.
Sla hem op zijn hoofd.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:18 schreef Snowbells het volgende:
Er is hier een mug. Ik hoor hem zoemen.
Dode muis ergens?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb een huis vlieg, Nu toch al een paar weken.
Ondanks dat we het huis schoonmaken.
back to school vind ik ook fijn.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Het ligt niet aan mij dat jij op het verkeerde deel van de post hapt.![]()
Ik kan me zo wel een inschatting maken waarom je zo reageert maar dat is heul niet nodig meid.![]()
[..]
Die ken ik niet. Zelf altijd nog fan van deze
Nee gewoon een vlieg.quote:
Yesch, ik ook.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:20 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
back to school vind ik ook fijn.
Gewoon doen, zwakkeling.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:24 schreef Unscrewed het volgende:
Mensen, ik wil godverdomme stoppen met roken, maar ik ben te zwak
Mijn longen voelen echt niet gezond aan.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:24 schreef Unscrewed het volgende:
Mensen, ik wil godverdomme stoppen met roken, maar ik ben te zwak
Mijn longen voelen echt niet gezond aan.
Te diep ademen doet een beetje pijn, als ik adem hoor je dikke ruis, soms hoesten omdat vastzittend slijm.quote:
Ja maar dan denk ik constant: "Sigaret... sigaret..." dan ben ik even afgeleid en dan weer verder: "sigaret... sigaret..." Zo kan ik dat best een halve dag volhouden, maar dan word het best moeilijk. Maar als ik 1 dag oversla met roken, kan ik best stoppen met roken. Maar als ik dan toch rook, dan voel ik meteen die drang weer.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
koop het niet meer, heb je ook wat meer doekoecentjes over.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:27 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Te diep ademen doet een beetje pijn, als ik adem hoor je dikke ruis, soms hoesten omdat vastzittend slijm.
Maar de huisarts zei: "Virus in je luchtwegen, het is gewoon een beetje geirriteerd"
(Is trouwens niet besmettelijk, heb ik gevraagd)
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:28 schreef vogelkooi het volgende:
Hard zijn voor jezelf! een weekendje naar sibirie zal je goed doen.
Ja, ik wil niet dat anderen dit hebbenquote:
Nee weet ik niet, want ik ben niet zo'n debiel die is begonnen met roken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, ik wil niet dat anderen dit hebben
Weet je hoe kut
Photoshopquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
foto's bewijzen anders hoor
Welke?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
die eerste komt uit een pornofilm geloof ik
johquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
die eerste komt uit een pornofilm geloof ik
Knalrood, daarna licht blond (heel veel werk om rode eruit te krijgen.. dat was wel permanente verf) en nu roze. Maar dit is spoeling dus zo eruit. En thanks!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
Vind dat roze wel leuk staan hoor Ama
weet niet wat je eerst had tho
Vind het wel goed staanquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Knalrood, daarna licht blond (heel veel werk om rode eruit te krijgen.. dat was wel permanente verf) en nu roze. Maar dit is spoeling dus zo eruit. En thanks!
chaos crisis in de zaaltwitter:CharlieKayeCBS twitterde op zaterdag 24-08-2013 om 00:36:16BREAKING. @CBSNews has learned that the Pentagon is making the initial preparations for a Cruise missile attack on Syrian government forces reageer retweet
lolquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:48 schreef Typisch het volgende:
chaos crisis in de zaaltwitter:CharlieKayeCBS twitterde op zaterdag 24-08-2013 om 00:36:16BREAKING. @CBSNews has learned that the Pentagon is making the initial preparations for a Cruise missile attack on Syrian government forces reageer retweet
Zijn het Marokkanen? nee het is wartaalquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:48 schreef Typisch het volgende:
kleine shout-out naar de machine en een kleine shout-out, nee fuck it doe een grotequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Zijn het Marokkanen? nee het is wartaal
Ik heb een maat, die houd al deze shit super goed in de gaten (alles met het leger enzo), hij had dit al een paar weken terug voorspeltquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:48 schreef Typisch het volgende:
Ik denk dat het door het camerastandpunt komt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Komt door de combinatie van pastelkleurtjes.
Goeie observatiequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Komt door de combinatie van pastelkleurtjes.
Laat je piemel eens zien op TC.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:52 schreef Amarantha het volgende:
Ik doe mijn neonroze vest niet meer aan (die ik laatst had gekocht) zolang mijn haar roze isAnders geef ik licht haha, mijn vest geeft sowieso al bijna licht zo neon
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Laat je piemel eens zien op TC.
Met zo'n outfit moet je onder een blackllight gaan staanquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:52 schreef Amarantha het volgende:
Ik doe mijn neonroze vest niet meer aan (die ik laatst had gekocht) zolang mijn haar roze isAnders geef ik licht haha, mijn vest geeft sowieso al bijna licht zo neon
Nee.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:53 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Met zo'n outfit moet je onder een blackllight gaan staan
Het rijmt op TC.quote:
diarreequote:
quote:
quote:
twitter:Factsionary twitterde op vrijdag 23-08-2013 om 07:56:03Men are naturally more comedic than women because of the male hormone, testosterone. reageer retweet
Dat is volgens mij echt, ik kan veel meer lachen om mannen omdat iets "ECHT" grappig is (niet alleen sociaal gezien), dan om vrouwenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:56 schreef Typisch het volgende:
twitter:Factsionary twitterde op vrijdag 23-08-2013 om 07:56:03Men are naturally more comedic than women because of the male hormone, testosterone. reageer retweet
Ik vind vrouwen ook zelden grappig ja, als ze grappig proberen te zijn that is.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:57 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat is volgens mij echt, ik kan veel meer lachen om mannen omdat iets "ECHT" grappig is (niet alleen sociaal gezien), dan om vrouwen
Aangezien ik veel swag heb kan ik dus mannen betasten zonder consequentiesquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:59 schreef hamerhaaitje het volgende:
dat hele eerste zinnetje slaat al nergens op
It's not rape if i have swag?![]()
De fuck
Hak hem erafquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:03 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb last van m'n pols. Volgens mij heb ik aids.
Sorry, wil niet uploaden.quote:
ik ga gewoon eigen rechtertje spelenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Aangezien ik veel swag heb kan ik dus mannen betasten zonder consequenties
Hell yeah!
Yesquote:
Kijken wie het meeste swekt?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Aangezien ik veel swag heb kan ik dus mannen betasten zonder consequenties
Hell yeah!
Ik ook aan mijn rechterpols. Zit ook een dikke bult op.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:03 schreef Snowbells het volgende:
Inderdaadquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Yes![]()
En altijd aan dat flapje vastpakken
Mietjequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:09 schreef Sardu het volgende:
Ik ook aan mijn rechterpols. Zit ook een dikke bult op.
Niet anderman's scheermesjes gebruiken voor je polsen, dan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:03 schreef Snowbells het volgende:
Ben sow emosjioneelquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:12 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Niet anderman's scheermesjes gebruiken voor je polsen, dan.
Whut? Ding heeft teveel werk verzet waardoor ie stuk is, niet door één of andere faprage.quote:
HIHIquote:
Gewoon laten rusten, niet teveel mee doen.quote:
Hej dr met 'doan dan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:12 schreef Snowbells het volgende:
Au, typen doet pijn met m'n linkerhand.
We zenne gij?quote:
Ik gebruik mijn muis met rechts..quote:
Oh, "wat heb je ermee gedaan dan?"quote:
quote:
WODKA EN SWAGquote:
Overbelaste polsen high five?quote:
Ik ga de Sims installeren, dan maak ik een familie van alle stoners, en dan laat ik ons WooHoo'en en maak ik er een pic van.quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:20 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik ga de Sims installeren, dan maak ik een familie van alle stoners, en dan laat ik ons WooHoo'en en maak ik er een pic van.
Maar dan zit het nog aan de linkerkant. Zit je op je arm als je sims speelt? Of telkens klapaucius!;!;!;!;!;!;!!;!;!; typen?quote:
Point for you, sir.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:17 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh, "wat heb je ermee gedaan dan?"
White russian.quote:
Nouja ik gebruik wel (enigzins krampachtig) het toetsenbord. Hmm.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Maar dan zit het nog aan de linkerkant. Zit je op je arm als je sims speelt? Of telkens klapaucius!;!;!;!;!;!;!!;!;!; typen?
[..]
Point for you, sir.
[..]
White russian.
Volgens mij werkt dat ook niet met rechts op links.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Doe ik met m'n normale pols wel
Je hebt een fictief kind en je vraagt nu om alimentatie?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Geef me alimentatie kut vent, ik heb bijna geen luiers meer in huis
Wil je die ja?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Volgens mij werkt dat ook niet met rechts op links.![]()
Okkernoten?
In principe, jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:23 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Je hebt een fictief kind en je vraagt nu om alimentatie?
Alleen van jou.quote:
Gwn meself x 'quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:25 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
gebruik je verder ook wat of ben je zo van jezelf?
Snapequote:
Dit ja.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:25 schreef Onorgineel het volgende:
Overigens gefeliciteerd met deel 400 ik ben trots op ons mooie tijden leuke dingen saaie speech
Ah je doet het ook echtquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Snape
Sims
[ afbeelding ]
Whehe, dit gaat een ramp worden
gaan jullie elkaars naam op de bips zetten?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
snow wnr gaan we samen tattoo zetten?
Je naam staat al op m'n bilquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
snow wnr gaan we samen tattoo zetten?
Omigosh gmta!!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:28 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
gaan jullie elkaars naam op de bips zetten?
Ik ben een man van mijn woordquote:
quote:
ja ik vind het echt heel kut godverquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Kom aub dinsdag, kan niet zonder je xx
Heb je nog chicks zitten bezwangeren dan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:29 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ik dacht dat fictieve meisje van jou op onze arm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |