Neen, marketing een tijdje gedaan maar niks voor mij.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:30 schreef Unscrewed het volgende: [..] DM
[..] Lijkt me ook chill om een keer te doen nu
Is marketing niks voor jou?
![]()
Voeg maar toe op het lijstjequote:
Maar schatje, zeker wel dat ik je kaaklijn heb gezien. En sexy dat ie was. Je polsen ontbreekt nog elk spoor van maar ik ga ervan uit dat je niet hebt gelogen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:32 schreef Snowbells het volgende:
@sardu je hebt mijn kaaklijn nog nooit gezien mimang
Ik heb geen foto van m'n kaaklijnquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Maar schatje, zeker wel dat ik je kaaklijn heb gezien. En sexy dat ie was. Je polsen ontbreekt nog elk spoor van maar ik ga ervan uit dat je niet hebt gelogen.
rare oma als ze k-haakje omhoog-procentteken-ker stad zegt.\quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:33 schreef vogelkooi het volgende:
ROTERDAM k^%ker stad in de oorlog lag je ook al plat.
Aldus mijn oma over roterdam
andurs had ik banquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
rare oma als ze k-haakje omhoog-procentteken-ker stad zegt.\
vreemd
Neen, maar na een tijdje fotograaf spelen kan ik dat van je voorkant ook wel zien. Met je puntige kin.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb geen foto van m'n kaaklijn
Ey niks mis met m'n kinquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Neen, maar na een tijdje fotograaf spelen kan ik dat van je voorkant ook wel zien. Met je puntige kin.
Dat zeg ik ook nergens. Ik complimenteer je er juist mee.quote:
Perfectie.quote:
Awesome. Een squirter is wel het gekste wat ik heb meegemaakt denk ik.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:36 schreef Monopoly het volgende:
Typisch kan vrouwen een orgasme bezorgen met zijn pink. hij steekt die op een geheime manier in haar vulva en binnen de kortste keren schudden ze in het rond en zit hij onder het vrouwencum
Squirtersquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Awesome. Een squirter is wel het gekste wat ik heb meegemaakt denk ik.
Die laatstequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
#hosselaar #woensel-west #gokkastineigenhuis
Ik heb het in al mijn nieuwsgierigheid geproeft. Smaakt nergens naar.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Squirters![]()
Natte zak van een leeglopende kutGeweldig is dat. Het fascineert mij
Als ik hier post, altijd goed.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mikey, hoe staat het leven broeder
Kees had er één, in Groningen ook 2 met een gokkast in huisquote:
Niet ziltig? Zoals een (schone) kut smaakt?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb het in al mijn nieuwsgierigheid geproeft. Smaakt nergens naar.![]()
Wel awesome om mee te maken en ze je hele bed door kroelen.
Ja flex wel zo'n nat bed.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb het in al mijn nieuwsgierigheid geproeft. Smaakt nergens naar.![]()
Wel awesome om mee te maken en ze je hele bed door kroelen.
Die smaakt naar een raketje. beetje saaiquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niet ziltig? Zoals een (schone) kut smaakt?
Wat een baasquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kees had er één, in Groningen ook 2 met een gokkast in huis
Helden zijn dat. Dat is het meetpunt ter behoeve van classificatie in de groep 'pauper'
Hmm ja opzich. Ziltig is nooit bij me opgekomen maar inderdaad een beetje alsof je een schone kut proeft.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niet ziltig? Zoals een (schone) kut smaakt?
Tss.quote:
Ik ben gezegend met meerdere paren beddegoed. Ik heb zo vaak na de sex mijn bed moeten verschonen.quote:
kreeg een whatsappje van een chick van de middelbare school vandaag, ik had toen ik 15/16 was bijna net zulk lang haar als jij.quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hmm ja opzich. Ziltig is nooit bij me opgekomen maar inderdaad een beetje alsof je een schone kut proeft.![]()
Mono baas, begrijpt het gewoon.![]()
Dit is waarheid.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:40 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wat een baas
Iedereen moet een gokkast in zijn huis hebben, dan pas snap je het leven
Raketjesquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:40 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Die smaakt naar een raketje. beetje saai
Whehequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij is gewoon een verzuurde man omdat niemand met hem uit wil.
Ja, hommos hier kunnen 3 dagen achter elkaar ineens niet meer handelen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij is gewoon een verzuurde man omdat niemand met hem uit wil.
Ik heb een beetje in model geknipt, eigenlijk is het model naar rechts, maar ik ben #hipster dus ik doe het expres naar links.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
kreeg een whatsappje van een chick van de middelbare school vandaag, ik had toen ik 15/16 was bijna net zulk lang haar als jij.![]()
kanjer hippie dat ik was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |