Morgen, dan heb ik mijn nieuwe telefoon -> cam.quote:
vertelquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:14 schreef Sardu het volgende:
Godver wat voel ik mij mannelijk na een paar uur bouwvakker spelen.
Ik ga zo keihard bierdrinken in een vuurkuil en misschien nog wat 4fa nuttigen. Morgen wel weer werken though.quote:
hihi joodse krullenbol dat ben jij heel nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:18 schreef Trollscience het volgende:
stiekem sigretje van papa gepikt hoopt dat hij het niet zag hihi 'x
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:18 schreef Beach het volgende:
[..]
hihi joodse krullenbol dat ben jij heel niet
Broertje heeft huis gekocht en moet daar het nodige aan verbouwen. Nu heb ik al een bouwvakkers achtergrond dus is het prima te doen, even weer in je ouwe leventje.quote:
Ik had gisteravond na de seks (behoorlijk stoned en lam) echt best wel chille visualsquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:23 schreef badtripbob het volgende:
Altijd leuk. Even moeten checken of een usericon van iemand niet een geanimeerde .gif is en dus echt beweegt of een stilstaand paatje is en mijn hersenen echt dingen doen zoals een foto in een video-tje veranderen.
Richting 3e nacht zonder slaap aan het gaan en lekker aan het blowen is vergelijkbaar met lsd.
Vetquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Broertje heeft huis gekocht en moet daar het nodige aan verbouwen. Nu heb ik al een bouwvakkers achtergrond dus is het prima te doen, even weer in je ouwe leventje.
Slap lullen met bouwvakkers.
Tijdje terug naar polen geweest en de terugweg duurde anderhalve dag. De laatste lift naar de nederlandse grens was ik helemaal kapot en begon kats te hallucineren bij die vrouw in de auto.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:23 schreef badtripbob het volgende:
Altijd leuk. Even moeten checken of een usericon van iemand niet een geanimeerde .gif is en dus echt beweegt of een stilstaand paatje is en mijn hersenen echt dingen doen zoals een foto in een video-tje veranderen.
Richting 3e nacht zonder slaap aan het gaan en lekker aan het blowen is vergelijkbaar met lsd.
Ik zou het zo weer doen. Mijn lichaam is kapot maar echt dat lekkere nuchtere leven is zo gaaf. De hele dag ouwehoeren en werken, zo kan elke klus wel leuk zijn.quote:
DMquote:
Lijkt me ook chill om een keer te doen nuquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik zou het zo weer doen. Mijn lichaam is kapot maar echt dat lekkere nuchtere leven is zo gaaf. De hele dag ouwehoeren en werken, zo kan elke klus wel leuk zijn.
rip 7-ARAquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:30 schreef Snowbells het volgende:
SEXY EYES
SEXY NOSE
SEXY MOUTH, DON'T YOU KNOW?
TODAY YOU REALLY LOOK SO SEXYYY
I know, thanks.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:30 schreef Snowbells het volgende:
SEXY EYES
SEXY NOSE
SEXY MOUTH, DON'T YOU KNOW?
TODAY YOU REALLY LOOK SO SEXYYY
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |