Neen, marketing een tijdje gedaan maar niks voor mij.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:30 schreef Unscrewed het volgende: [..] DM
[..] Lijkt me ook chill om een keer te doen nu
Is marketing niks voor jou?
![]()
Voeg maar toe op het lijstjequote:
Maar schatje, zeker wel dat ik je kaaklijn heb gezien. En sexy dat ie was. Je polsen ontbreekt nog elk spoor van maar ik ga ervan uit dat je niet hebt gelogen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:32 schreef Snowbells het volgende:
@sardu je hebt mijn kaaklijn nog nooit gezien mimang
Ik heb geen foto van m'n kaaklijnquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Maar schatje, zeker wel dat ik je kaaklijn heb gezien. En sexy dat ie was. Je polsen ontbreekt nog elk spoor van maar ik ga ervan uit dat je niet hebt gelogen.
rare oma als ze k-haakje omhoog-procentteken-ker stad zegt.\quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:33 schreef vogelkooi het volgende:
ROTERDAM k^%ker stad in de oorlog lag je ook al plat.
Aldus mijn oma over roterdam
andurs had ik banquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
rare oma als ze k-haakje omhoog-procentteken-ker stad zegt.\
vreemd
Neen, maar na een tijdje fotograaf spelen kan ik dat van je voorkant ook wel zien. Met je puntige kin.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb geen foto van m'n kaaklijn
Ey niks mis met m'n kinquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Neen, maar na een tijdje fotograaf spelen kan ik dat van je voorkant ook wel zien. Met je puntige kin.
Dat zeg ik ook nergens. Ik complimenteer je er juist mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |